Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

@boban01 @shamanNS
kad je bilo poskupljenje yettel i sbb su o tome obavestili korisnike preko računa (lično). Mts nije, vec su tete iz call centra pokušale da se vade na obaveštenje na sajtu.

Međutim ako imate 5minuta zivota da izdvojite na google i nadjete zakon o zastiti potrošača i sa tom info se obratite mts-u sa prigovorom: "ili cena po vazecoj UO ili raskid" - dobija se stara cena. Jer nažalost koliko god se žalili na stanje u državi ipak sudovi neće kršiti zakone zbog nečeg beznacajnog kao "nepoštovanje jedne UO od strane mts-a". Pri tom u toj situaciji mts gubi em UO em placa troškove suđenja = svaki prigovor će se završiti u vašu korist. Naravno ako mts ima iole normalnu pravnu službu, da se ogradim pošto drzavne ustanove gube milione i milione na banalne pravne propuste.
 
@boban01 @shamanNS
kad je bilo poskupljenje yettel i sbb su o tome obavestili korisnike preko računa (lično). Mts nije, vec su tete iz call centra pokušale da se vade na obaveštenje na sajtu.

Međutim ako imate 5minuta zivota da izdvojite na google i nadjete zakon o zastiti potrošača i sa tom info se obratite mts-u sa prigovorom: "ili cena po vazecoj UO ili raskid" - dobija se stara cena. Jer nažalost koliko god se žalili na stanje u državi ipak sudovi neće kršiti zakone zbog nečeg beznacajnog kao "nepoštovanje jedne UO od strane mts-a". Pri tom u toj situaciji mts gubi em UO em placa troškove suđenja = svaki prigovor će se završiti u vašu korist. Naravno ako mts ima iole normalnu pravnu službu, da se ogradim pošto drzavne ustanove gube milione i milione na banalne pravne propuste.
A koliko ljudi to zna? Pa bre na forumu ljudi nisu znali vec kad im je stigao uvecan racun kukali su. Jedino ko prati na forumu pa sazna a koliki je to broj nas? Mali, ili kao sad kad mi rece zena pa ja preneo ovde ili neko ko sara na mts sajtu bar tad kad najavljuju tih 30 unapred.
Ali da su fer, oni bi svima uz racun poslali obavestenje, ali ovako se neko i zezne a onako bi dosta manji broj do skoro niko.
 
Ako nisi informisan makar moze da ti prodje misao kroz glavu da nesto nije logicno/ispravno. Pa shodno tome da se detaljnije informises.

Nekako je čudno da u ovoj temi ljudi koji su u radnom odnosu ili su nekad bili ne shvataju osnovni koncept ugovora - ne moze bez posledica jednostrano da se menjaju uslovi...
 
Pisao sam o tome.
Lično iskustvo za sestru, majku i njihove postpaid tarife. Što je najgore plaćale su i manje posle reklamacije. Umesto 1300 su imale naredne račune 1200.
Meni za box4 takođe bio slučaj i vraćeno kako treba nakon reklamacije računa.
U ugovoru postoji jasno definisana cena tokom trajanja minimalne ugovorne obavez, i sve dok ne bude pisalo da je podložna jednostranoj promeni, mene lično ne zanima nikakvo obaveštavanje. Ako je to sada ubačeno u ugovor onda sam pogrešio.
Za tako nešto je zakonski predviđeno potpisivanje novog ugovora.
Jedina druga mogućnost je momentalni jednostrani raskid ugovora zbog nepoštovanja uslova ugovora.
Nije da mi se nije desilo. Menjali su već par puta te iste opšte uslove otada ali jednostavno ne možeš da staviš tako nešto u ugovor sa fiksnom cenom. Pitajte advokata, razmatrao sam tada da ih tužim u slučaju problema.
Da ne bude zabune ili novi i nova cena uz obostranu saglasnost ili poštuj ugovoreno.
Možda sam nešto loše složio, na telefonu sam, ali to je suština ugovora. Nova cena bez novog ugovora nikako moguće.
 
  • Funny
Reagovanja: Ira
Pisao sam o tome.
Lično iskustvo za sestru, majku i njihove postpaid tarife. Što je najgore plaćale su i manje posle reklamacije. Umesto 1300 su imale naredne račune 1200.
Meni za box4 takođe bio slučaj i vraćeno kako treba nakon reklamacije računa.
U ugovoru postoji jasno definisana cena tokom trajanja minimalne ugovorne obavez, i sve dok ne bude pisalo da je podložna jednostranoj promeni, mene lično ne zanima nikakvo obaveštavanje. Ako je to sada ubačeno u ugovor onda sam pogrešio.
Za tako nešto je zakonski predviđeno potpisivanje novog ugovora.
Jedina druga mogućnost je momentalni jednostrani raskid ugovora zbog nepoštovanja uslova ugovora.
Nije da mi se nije desilo. Menjali su već par puta te iste opšte uslove otada ali jednostavno ne možeš da staviš tako nešto u ugovor sa fiksnom cenom. Pitajte advokata, razmatrao sam tada da ih tužim u slučaju problema.
Da ne bude zabune ili novi i nova cena uz obostranu saglasnost ili poštuj ugovoreno.
Možda sam nešto loše složio, na telefonu sam, ali to je suština ugovora. Nova cena bez novog ugovora nikako moguće.
Sve je to potpuno logično što kažeš i potpuno se slažem sa tobom da bi tako trebalo biti ali nažalost nije tako.
Ugovor ne može biti iznad zakona, a zakon kaže da operateri mogu da menjaju uslove u toku UO i da su dužni da obaveste korisnike o tome, a da ovi mogu u roku od 30 dana da raskinu ugovor bez ikakvih penala.
Kao i obično pravo i pravda nisu isto
 
MTS je već to radio proletos. Najavljivao je (doduše vrlo diskretno i zavučeno) povećanje cena mobilnih tarifa SVIM korisnicima. U mom slučaju to je od prvog dana tog nazovi "obaveštenja", za njih bilo samo dve solucije. Ili da moj ugovor ostane neizmenjen do kraja UO ili ako će da ga menjaju, da se momentalno NAPISMENO izjasne da ga neće poštovati i da mi tog trenutka skidaju UO i oslobode broj za prelaz u drugu mrežu. Naravno odugovlačili su sa pismenim izjašnjenjem, ali sam video u delu "moji zahtevi" na portalu moj mts , da su "smetnje rešene". Preko četa sam tražio da istumače šta je i kako rešeno i dobio sam napismeno, preko SMS-a i preko SS tog razgovora na četu, da će ugovor ostati NEIZMENJEN i da zato nemam pravo na oslobađanje od UO. Što znači da za mene ne važi poskupljenje. Tako je i bilo.
Dakle, ili pisana izjava da neće menjati stavke konkretnog ugovora (cena) ili oslobađanje od UO radi prelaska u drugu mrežu/kod drugog operatera. Svima koji su tako nastupili su odobrili nastavak UO po starim, ugovorenim cenama.
 
Dobro, a zasto se pise o povecanju cena mobilne telefonije u ovoj temi? Samo zbunjujete ljude.
 
Zato što je pametan napisao da može da se desi da utiče na cenu box-a 🙂
Ti članovi zakona, 129 pa na dalje, se nisu menjali koliko znam. MTS je menjao to sigurno u opštim uslovima ugovora. Zaboravio sam šta su prilagodili. Deo oko trajnog nosača i tu su napisali kako će se dostaviti.
Ništa nije tu sporno ali mora da se shvati razlika između minimalnog trajanja ugovorne obaveze i ugovorne obaveze.
Minimalna ugovorna obaveza nije podložna tome tokom trajanja. Nema tu obaveštavanja, važi od tog do tog dana.
 
Dobro, a zasto se pise o povecanju cena mobilne telefonije u ovoj temi? Samo zbunjujete ljude.
Tačno sam znao da će biti i ovakvih reakcija.
Naravno da poenta nije u mobilnoj telefoniji nego u (ne)poslovnom maniru istog operatora koji daje sve 4 usluge (fiks,mob, internet i tv). Ako je tako pokušao i delimično uspeo sa jednom uslugom, zašto ne bi to ponovio i sa ostalim vezanim u box.
Ako su ljudi tako "zbunljivi" i ne uče na relevantnim primerima, nije ni čudo što operatorima to prolazi iznova i iznova.
 
Meni je trebao da poskupi box4 od 1.03 , ali umotan u formu migracija paketa sa 4200 na 5600 mesecno. Trazio raskod UO, rekli da ostaje stara cena i poslali sms.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241012_224829_Messages.jpg
    Screenshot_20241012_224829_Messages.jpg
    88.7 KB · Pregleda: 24
da li se ukoliko ne želiš da nastaviš ugovornu obavezu posle njenog isteka za box paket zahtev/obaveštenje podnosi u poslovnici, ili je dovoljno da se najavi mailom? pitam samo za najavu, oprema se očito vraća u nekoj poslovnici....
 
Nakon isteka ugovorne obaveze, nastavlja se ugovor vremenski neograničeno, po (višim) cenama iz cenovnika, bez benefita koje je nosila ugovorna obaveza. Ne treba nista najavljivati i prijavljivati, ako se želi nastavak ugovornog odnosa van ugovorne obaveze.

Drugo je ako se želi raskid ugovora, prekid usluga i vraćanje opreme. To se mora najaviti, može i u poslovnici.
 
Tačno sam znao da će biti i ovakvih reakcija.
Naravno da poenta nije u mobilnoj telefoniji nego u (ne)poslovnom maniru istog operatora koji daje sve 4 usluge (fiks,mob, internet i tv). Ako je tako pokušao i delimično uspeo sa jednom uslugom, zašto ne bi to ponovio i sa ostalim vezanim u box.
Ako su ljudi tako "zbunljivi" i ne uče na relevantnim primerima, nije ni čudo što operatorima to prolazi iznova i iznova.
Koliko vidim, poenta tvog posta je kritikovanje Telekoma kao firme, a to, ponavljam, nema veze sa ovom "[MTS] BOX paketi" temom. Imas onu SBB vs MTS temu, pa tamo opali po Telekomu kol'ko hoces a ovu temu ostavi ljudima koji ce da pisu o BOX paketima. Ili otvori novu temu. Nista lakse.
 
@nenadan Od nedavno sam, po prvi put, korisnik box3 paketa i lično sam zainteresovan i logistički pripremljen da, s obzirom na iskustvo sa paketom mobilne telefonije istog provajdera, odmah adekvatno dejstvujem kada se i ako se slično desi i sa box-ovima (poskupljenje u toku ugovorne obaveze). Zato sam i izneo to svoje iskustvo, može koristiti drugima.
 
@nenadan
Box paketi su poskupeli u martu jako mnogo, mozda ce opet poskupeti, gde bi trebalo pisati o tim stvarima?
O bahatosti telekoma da ne objavljuje o poskupljenju, pa masa clanova foruma dodje ovde a nije to znala. Nego tek kad im dosli uvecani racuni su dosli ovde i pitaju o cemu je rec.
 
Nisu baš jako mnogo ako gledaš cenu pre/do marta i posle. Nego ste vi koji ste do tad bili zaštićeni sa postojećom UO odma "skočili" sa cene od pre 3-4 poskupljenja (= cena pre 1.5 - 2 godine) na najnoviju, i onda je to bio skok tipa za Box4 Crveni sa 4199 na 5499.
A zadnje poskupljenje bilo tipa "samo" 250-350 din 😂😂 (plus dodatnu nabuvana razlika između cene sa UO vs cena bez UO, 5499 vs 6099 za taj Crveni paket).
 
U mom slucaju 6x1400=8400 dinara, bas nesto nisam vooljan da im dam. Zastitili su oni sebe 24 meseca da im placam. E sad ta inflacija.. nema jare i pare, niko im ne brani da daju box pakete bez UO i mogu svaki mesec da dizu cene.
Vazno da postoji mesto kao ovaj forum, gde se do u sitnica mozes informisati o svemu i gde je sta povoljnije za tvoje potrebe.
 
Naravno, zavrsilo se i sve bi se zavrsilo jos prosle nedelje da je mlada dama odradila svoj posao kako treba a nije jer je samo napisano da mi je kraj UO a nigde da sam trazio idp da se prebacim na Yetel i zato mi niko od onih sto su me zvali nisu nudili ni kad sam to trazio cak mi nisu ni dali da platim Zlatni box cak ni na 18meseci, razgovor je pocinjao sa dobar dan vama je istekla UO...., a danas me je Nemanja pozvao i odmah covek rekao vi ste trazili broj da predjete u Yetel, da rekoh, ja bih vam ponudio 24x50 cele UO ali nema vasa mobilna vise ne postoji, tako da vam nudim box4 beli umesto plavog, ja reko ja zelim zlatni, kaze moze nikakav problem pod istim uslovima. Pitao da uzmem i TV na rate uz 24x50 sto mi ide za box kaze moze, ako hocete moze i telefon date 3 stara i umanjimo vam jos 15 000 din, reko to ne treba, pitao za potpis na mail ili da idem u poslovnicu, reko mail i to je to.
Malopre stigao isti, prihvatio uslove i danas bi trebalo da mi startuje zlatni box, za deljeni net meni je free, a za suprugu koja je vec ukljucena kaze da verovatno nece trebati jer vec je ukljucena usluga pa misli da ce tako i proci kroz sistem, ali kad bih nekog drugog dodao taj bi morao da plati 149, isto i ako bi iskljucio pa ukljucio suprugu, sistem bi povukao i morala bi 149 da plati.
Videcemo.
Uglavnom, cela ova saga bi se svela na jedan post da je radnica znala sta radi, nazalost, nije i to je to.
Veze nema ako zovete ranije, raspitujete se ili bilo sta drugo, pitao sam ga, bitan je IDP a zahtev je tek 11.10. pusten kad sam bio u petak drugi put, a nije bio pretproslog petka kad mi je navodno ona prva radila zahtev za idp.
Sad naravno nece biti od nekih izvini, pogresili smo ti si tacno kako treba odradio, istek UO pa poslovnica idp, vec bla bla zvao si itd...
Bilo kako bilo, sve je top sada, opet hvala clanu koji mi je rekao da je dobio papir onaj sa zahtevom i zbog toga sam se vratio i trazio taj papir da dobijem.
Tako da hvala svima nece vise biti ovolikih postova, a ostalima zelja da ne nalete na nekog ko ne zna da pravilno izda idp a i ako se desi, sada znate da treba samo da nadjete nekog ko zna.
🍻🍻🍻
 
^ Dobro je, čoveče isprepada me da su prestali sa tom varijantom nuđenja 24x50% posle zatraženog idp-a. Jer okvirno pre dve godine je i počela ta fora, pa sam na osnovu toga pomislio da su je ukinuli.
Ipak nisi bio pažljiv na času, dok nisi znao da mora da se dobije papir nakon traženja idp-a, pomenuto u ovoj temi više puta.
Bitno da se sve dobro završilo, a najbitnije da fora još uvek radi
 
Koliko max meseci da ocekujem za bakar?
Kad istekne ugovor, odem i zatrazim MIK broj, jel tad i meni treba odmah da mi izdaju neki papir u poslovnici?
 
Jedan clan je ovde pisao da je dobio 20 meseci na bakru. Mene kad zvali radi neke postpejd tarife , kaze radnica vidim da vam istice box (kraj novembra) mogu da vam ponudim 16 meseci u pola cene. Verovatno tako pise u sistemu, ne zanima me box vise , nisam im pisao nisam ih zvao
 
Da li Telekom daje DSL internet bez plaćanja pretplate za fiksni telefon ili je još obavezna?
Pitam pošto na njihovom sajtu postoje Net paketi posebno van Box-a
 
Nazad
Vrh Dno