Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Meni upravo neka teta ponudila 20 % popusta na Box 4 zlatni do kraja ugovorne obaveze, zbog povecanja cene, blabla .
 
Pa verovatno si im pisao ili bio do poslovnice , ako si na otičkom imas vise mogucnosti za manevrisanje .
Kako kome sta odgovara neka uradi , ali ako imate neku bolju soluciju , uzmite je .
 
Nisam im pisao :) .
 
Produžio ugovor za box 4 50 Mbit neta na vdsl u decembru prošle godine,dobio 12 meseci 50% popusta,poslao im juče e-mail da li me kači poskupljenje od 1 marta,odgovorili mi fa mi cena ostaje ista kao i benefiti koje sam dobio.
 
Piše - u decembru. Njega ne kači poskupljenje, jer je već na novom - skupljem paketu.
 
Napisao čovek, omaklo mi
Stvarno nisam pametan, a ne daje mi se 15k na Boxu i još jednom postpaid broju
Pisao sam im i na twiter-u, tražili podatke kao privatnu poruku i ništa nisu odgovorili
Baš bzvz
 
A na Twitteru - preokret:
Vaš kontakt smo prosledili nadležnoj službi koja će Vas u najkraćem roku kontaktirati sa svim informacijama.

Sram da ih bude!
 
Jel su nekom odgovorili napismeno u vezi cena. Meni još ne
 
Mene posle 8 dana zvali , posto ne prihvatam novu cenu ostaje stara cena BOX-a tj loja je potposana na 4200. Malopre je stigla poruka o tome.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240213_091623_Messages.jpg
    Screenshot_20240213_091623_Messages.jpg
    93.4 KB · Pregleda: 108
Evo upravo dobih poruku.
Poštovani,
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje. Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promena cena, u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka obaveznog perioda važenja ugovora. Vaš Telekom Srbija

Verujem da im je politika, ko se žali, ostaje stara cena, ko se ne žali: šišaj ovcu!
 
A da li ste podneli zahtev za raskid ili da ostane stara cena? Nisam siguran da li imaju pravo da "odobre zadržavanje stare cene" ako to korisnik nije ni tražio. Tražio raskid ugovora, mogu da odobre ili ne odobre.
 
Koliko si čekao odgovor?
Majka je u ponedeljak (5.2.) bila u poslovnici, podneli zahtev i dalje nista.
A da li ste podneli zahtev za raskid ili da ostane stara cena? Nisam siguran da li imaju pravo da "odobre zadržavanje stare cene" ako to korisnik nije ni tražio. Tražio raskid ugovora, mogu da odobre ili ne odobre.
Podneo zahtev mailom 06.02 za raskid

Onda su me zvali, i tada sam rekao da može i da ne bude raskida ali da ostane stara cena

U rešenim zahtevima na mojmts pišu 2 rešena zahteva (za Box i postpaid broj)
 
Poslednja izmena:
Ja u 5.2 podneo zahtev za raskid UO , tek jutros zvali. Oni su postali velemajstori masa ljudi (99%) nece cuti za poskupljenje i od 1.3 nece moci nista. Nama malobrojnima koji trazili raskid ostace ista cena.
 
Sestra već uvela orion, otkačeno vlakno MTS-a, ne odgovara joj ostanak na boksu svakako. Plaćaju 4150, posle poskupljenje reda 4500, a sada će biti oko 2600 (ja joj dajem TV app).
 
Javio se u poslovnici u vezi ove migracije, ostavio broj telefona pošto mi je taj box kod matorih. Zvali u roku od sat vremena, rečeno, da im box 4 crveni net20/start paket koji matori plaćaju po ceni box3 (takva bila ponuda) 3300 ide na 5400-5500 ne znam tačno. Rekao sam da nema govora o produženju, da bi se krenulo sa nekim benefitima tipa otključavanju nekih kanala i povećanjem neta za mobilnu liniju. Sve sam odbio i na kraju je pitala da li želimo ostati sa istom cenom do kraja UO. Prihvatio i tražio neku potvrdu. Stigao sms, tako da se ide po staroj ceni do isteka UO.
 
Posle poslatog mejla me jutros zvali i pitali me da li se slazem sa novom cenom ja rekao ne i poslali su prigovor da ostane ista cena do kraja ugovorne obaveze
Obavestice me u roku od 8 dana
 
Posle poslatog mejla me jutros zvali i pitali me da li se slazem sa novom cenom ja rekao ne i poslali su prigovor da ostane ista cena do kraja ugovorne obaveze
Obavestice me u roku od 8 dana
Ista prica i kod mene.

edit. takodje su me sa istim pozivom cimali prosle sedmice za box 4 koji moji koriste,ali kako se cale ne bi objasnjavao sa njima,stavio sam svoj konktakt i upravo su zvali da potvrde da ce ostati isti uslovi kao dugogodisnjem korisniku,samo sam trazio da mi isto to puste u pisanoj formi. Ocekujem da i za moj box 3 isto tako pozovu da ce ostati stara cena.
 
Poslednja izmena:
Kod mene je mešovita situacija.
Od 2017. imam optiku na Vračaru. Mislim da je u originalu bilo 200/100 DL/UP. Sada sam upravo ispregovarao preko telefona (ovo je četvrti ugovor ukoliko me sećanje ne vara) 7 meseci 50 posto posle toga 5 hiljada i nešto. BOX3 600/300 Dl/UP.
Pre mesec dana u drugom stanu u centru Beograda zvali me za dvogodišnji ugovor 400/200 DL/UP po ceni od 700 din. ALi ovde je prethodno bio sbb, pa kapiram da je u pitanju bila posebna najezda MTS-a na teritoriju sbb-a. Ne menjam mts zato što sam veoma zadovoljan uslugom realno. Naročito mi je bitan kvalitetan internet. Zaista je kvalitetan.
 
Raskida li neko ugovor?

Zahtev za raskid podnet na mail 07.02. . Do sad sam primio dva poziva od službe za zadržavanje korisnika i odgovorio sam im da ostajem pri zahtevu za raskid ugovora bez naknade štete bez obzira na njihove ponude .
Očekujem još jedan treći poziv od službe za zadržavanje korisnika do 20.02. i konačan raskid ugovora bez naknade štete uz moju obavezu vraćanja opreme (modem i STB) u poslovnicu mt:s .
 
Tek sada kapiram koliko sam veverica ispao. Pogledah sajt mts.
Mogao sam da imam 400/200 paket, i da dobijem 12 meseci popust. Danak površnosti...i nehajnom odnosu prema pregovaranju, uvatila me me na brzinu zaposlena u mts.
 
Javio se u poslovnici u vezi ove migracije, ostavio broj telefona pošto mi je taj box kod matorih. Zvali u roku od sat vremena, rečeno, da im box 4 crveni net20/start paket koji matori plaćaju po ceni box3 (takva bila ponuda) 3300 ide na 5400-5500 ne znam tačno. Rekao sam da nema govora o produženju, da bi se krenulo sa nekim benefitima tipa otključavanju nekih kanala i povećanjem neta za mobilnu liniju. Sve sam odbio i na kraju je pitala da li želimo ostati sa istom cenom do kraja UO. Prihvatio i tražio neku potvrdu. Stigao sms, tako da se ide po staroj ceni do isteka UO.
A sta ja da radim je mi je ostalo 4 meseca do kraja ugovora? Da li mozda postoji mogucnost da se dogovorim za novi ugovor sa nekim benefitima?
 
@simmke

Smisli nešto, napiši neki mejl, daj istu formu pošto imamo isti paket da nam ostave max paket zbog hbo i da nam ne diraju dodatne boxove...

Pa da šaljemo...Vidiš da su meki :ROFLMAO:

Dobre dušice male daju kad tražiš...
 
Zvali me jos jednom malopre nudeci neke pakete iz video kluba a da bude nova cena,ja ih odbio ponovo trazeci staru cenu do kraja ugovora.
Ubrzo stigao sms da ce mi ostati stara cena do kraja ugovora.
 
Nazad
Vrh Dno