Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Kakve veze ima da li ti daju kopiju zahteva ili ne kada ti pošalju na e-mail IDP broj, šta ćeš raditi sa tom kopijom zahteva pa ti treba?
U tom slučaju nema veze i ne treba mi papir ako se IDP broj dostavlja mailom. Nisam imao tu informaciju.
 
U mejlu dobiješ pdf format gde su svi podaci korisnika i IDP broj priključka,tako da ti ne treba uopšte kopija zahteva,dostave oni to u roku od 7 radnih dana ali tek nakon njihovog poziva i ponude pa ako dobiješ stigne ti IDP, ako prihvatis ne šalju ti ili ako te zovu 2 puta i ne javiš se onda ti pošalju Idp, onda okreneš taj broj 064733 i kažeš da su te zvali i da nisi mogao da se javis i oni te kasnije pozovu, barem je tako u mom slučaju bilo.
 
Da li je moguće dobiti 50% 24 meseci i za one koji nisu imali optiku a istekla im je ugovorna obaveza za Box?
 
Ne to je moguće samo za one koji imaju optiku.
 
… MTS tržišna logika… na bolju uslugu popust, vdls box uslugu uvaljuj za dž i prepaid ti sleduje kao poklon za NG…
 
Na ono što su članovi sa foruma iznosili je da na optici daju 24x50% i na box3 i na box4, na bakar ima primera 8mx50% a nekome daju i 10m,sve zavisi do cenkanja sa njima.
 
Dobro veče.
Ako ima neki MTS agent prodaje ovde za BOX4 obnova ugovora,
ako nije problem u D.M.
Hvala.
 
Ljudi morate da razumete da zadržavanje korisnika nije u obavezi da vas pozove kada želite da promenite operatera tj kada uzmete IDP broj. Tako da samim tim blefiranjem možete da budete "ispaljeni" tačnije mogu da vas ne pozovu i samo vam daju ono što ste tražili tačnije IDP broj.

Može da se desi da vas pozovu ne javite se stave nejavlja se i daju vam šta ste tražili tako da obazrivo kada pokušavate ovaj blef
Dobro veče.
Ako ima neki MTS agent prodaje ovde za BOX4 obnova ugovora,
ako nije problem u D.M.
Hvala.
Agenti nemaju nikakva ovlašćenja za obnovu . možeš u poslovnicu oni imaju pravo da daju malo više od redovne akcije
 
Meni su ponudili 1+4 meseci 50%,box3 (adsl) :(
Takođe, meni ponudili 1, pa završio na 4m ... nisam imao više ni volje, ni strpljenja, ni vremena da moljakam nekog za još koji mesec, a znam da ne mogu 24. Ništa mi ne znači 4 ili 8 ...
Uslugom sam manje-više zadovoljan, koliko ja uopšte i gledam tv ... a gde god da "odeš", imaćeš i "kiselog i slatkog", pa ćeš platiti ako ne na mostu, onda na ćupriji sigurno.
Kad nemam optiku ...
 
Istice mi UO za mobilni 19januara koji bi ubacio u box4.
Koliko ranije treba traziti prebacivanje broja MTSu, dan ranije ili vise?
 
Na dan isteka ugovora podnese zahtev za prenos broja u drugu mrežu,ako podneses ranije mogu da ti odbiju zahtev.
 
Da li neko zna sta znaci pridruzivanje dodatne linije BOX 4 paketu (ono kada se dobija 10% popusta na pridruzenu liniju). Zanima me da li ta dodatna linija mora da se vodi na vlasnika boksa ili ne?

mts je jako pogubljen, korisnicki mi nikada ne kaze isti odgovor, ne zna ni da postoje neke promocije koje koje stoje na sajtu, bukvalno sam im citao sa sajta o cemu se radi. Tako da, jel' radio to vec neko, da mi kaze iz prve ruke.
 
Dodas postpejd broj uslov da je na Omorika paketu ili paket Kontrola troškova i tu delite dodatni internet koji je kod mene bio 100GB a sada nznm koliki je trenutno .
 
Misli na dodatnih 10% popusta kad se priključi postpaid broj box paketu 😃 Tad ugovor za taj broj važi takođe i do kad je i za box paket. Takođe ne mora da bude ta linija na ime vlasnika box paketa 😃

10% popusta -Zaključenjem ugovora za BOX 4 paket ostvarujete mogućnost da paketu pridružite najviše 4 mobilna postpejd broja, koja su Vaša ili trećeg lica koje Vi želite da dodate i na osnovu posebnih zaključenih ugovora ostvarite popust od 10% na iznos mesečne naknade na Dodatne linije. Po isteku ugovorne obaveze za postpejd ili paket usluga odobreni popust se gubi.

Ubacili su čak da tad može 300 GB deljenog interneta.

Dodajte jednu postpejd liniju u BOX 4 i na poklon dobijate 300 GB zajedničkog neta i 10% popusta na novu postpejd tarifu.

Ovo što ti navodiš je 4 u Box 4 i to je deljeni net koji je 200 GB za određeni period 😃

Ovako sam bar ja razumeo da ga zanima taj deo.
 
Gubi se 10% na iznos mesečne naknade na dodatne linije ako iskljucis broj, sto je logicno. Cena box-a ostaje ista.
Osnovnih 100GB (ili 200) interneta za deljenje ostaju, nema samo onog poklona za novi broj.
 
Da ali ga ti mozes ukloniti kad god hoces i gubis tih 10 % i internet koji delis

Mislim na različito za 4 u Box 4 za deljeni internet u odnosu na dodavanje linije u Box paket kad se dobija dodatnih 10% i praktično je za tu liniju važeća ugovorna obaveza koliko traje i za taj Box 😃
 
"Zakoračite u prazničnu atmosferu uz postpejd tarife koje daju više, mts vam daruje dodatnih 200 GB neta u nacionalnom saobraćaju, tokom prvih 12 meseci uz Zmaj i Omorika tarife!"
Znači li to da ako ne dodam ni jedan nov broj u BOX4 već ostavim samo jedan koji je već u BOX-u i obnovimo ugovor za BOX4 na 2 godine, dali dobijam bonus 200 GB?
 
Možeš da dodaš bilo čiji koji je na određenim pomenutim tarifima, ne da priključiš paketu, i onda tek dobijaš 200 GB deljenog interneta. Bez toga dobijaš dodatni internet za tvoj broj koliko se pogodiš sa njima :)
 
Moze li za nove korisnike da se dobije sta vise od trenutne akcije 10mj po upola cijene, box 4 plavi lite?
Tj bio sam kod njih prije 2 god pa sad 2 u yettel, al sbb daje godinu po dinar i uzmem neki a1 paket i ispada jeftinije od ove akcije regularne
 
… to je taj redosled… posle dve godine 12 meseci za prelazak u MTS, pa IDP… :)
 
Kada se produži box ugovor, da li se dobija novi stb?
Kao stari korisnik bukvalno ne dobijaš ništa. Zato ih treba cimati sa IDP brojem i/ili raskidom ugovora (po isteku istog), pa će onda da nude svašta samo da zadrže korisnika. Juče sam podneo zahtev za IDP broj, likuša iz poslovnice me je samo pitala “zašto želite da pređete u Yettel?”, ja reko’ zato što nude novim korisnicima promociju godinu dana po 1 din., kaže ona “aha” i ništa drugo. Dade mi obrazac da popunim i kaže “dobićete broj u roku od pet dana na mail”. I to je to. Apsolutno nula truda sa njene strane da me zadrži kao korisnika. Videću da li će me zvati narednih dana i šta će ponuditi.
 
Kao stari korisnik bukvalno ne dobijaš ništa. Zato ih treba cimati sa IDP brojem i/ili raskidom ugovora (po isteku istog), pa će onda da nude svašta samo da zadrže korisnika. Juče sam podneo zahtev za IDP broj, likuša iz poslovnice me je samo pitala “zašto želite da pređete u Yettel?”, ja reko’ zato što nude novim korisnicima promociju godinu dana po 1 din., kaže ona “aha” i ništa drugo. Dade mi obrazac da popunim i kaže “dobićete broj u roku od pet dana na mail”. I to je to. Apsolutno nula truda sa njene strane da me zadrži kao korisnika. Videću da li će me zvati narednih dana i šta će ponuditi.
Ista nema nikakva ovlastenja za pregovaranje, nego sada ce to da vide neki koji trebaju pa ocekuj poziv od nekoga ko moze da nudi bolje pogodnosti.
 
Kao stari korisnik bukvalno ne dobijaš ništa. Zato ih treba cimati sa IDP brojem i/ili raskidom ugovora (po isteku istog), pa će onda da nude svašta samo da zadrže korisnika. Juče sam podneo zahtev za IDP broj, likuša iz poslovnice me je samo pitala “zašto želite da pređete u Yettel?”, ja reko’ zato što nude novim korisnicima promociju godinu dana po 1 din., kaže ona “aha” i ništa drugo. Dade mi obrazac da popunim i kaže “dobićete broj u roku od pet dana na mail”. I to je to. Apsolutno nula truda sa njene strane da me zadrži kao korisnika. Videću da li će me zvati narednih dana i šta će ponuditi.
Ne može da te zadrži jer nema adekvatnu ponudu da parira Jetelu
 
Odeš u poslovnicu podneseš zahtev za
IDP broj traje 5 minuta. Pozovu te i ponude 24 meseca po 50%.To je bio moj slučaj. Nisu u poslovnici imali eksenčer pozvao kol centar i poslali li ga za 7 dana. Takodje su mi bez problema zamenili jedan od 2 boksa 07 sa boksom 4024. Tu sam se *****ao jedino koliko vidim 😂
 
Nazad
Vrh Dno