Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

odem do poslovnice mts u Ušću, tražim idp broj, žena me ni ne upita ni šta ni kako ni zašto, dade zahtev, VEĆ ODŠTAMPAN PRELAZ U YETTEL u obrascu bez da me ista pitala… skenirala i poslala. retencija korisnika i zainteresovanost - 0
Nije te pitala nista jer to nije njen posao, neko ce te u ponedeljak sigurno zvati da pita sto i zasto prelazis i pokusace da ti daju ponudu u nadi da ces da se predomislis.
 
Naravno da TV može da radi bez neta. mts Iris nije OTT platforma i potpuno je nezavisna od interneta. Dobiješ i povežeš xDSL ruter ili ONT, koristiš portove 2 i 3 za TV, a internet profil nije aktivan.
 
Daju svima 50% na produzenje
 
Kažeš samo da u zgradi Orion nudi 50% na 24m, SBB 18m, Yettelu 14m za dinar i odmah daju
 
Ne znam da li sam u pravoj temi, možda i nisam, zbog čega se izvinjavam. Dugo godina sarađujem sa mt:s (jedno 7-8 sigurno), ali došlo je vreme za kraj. Posle 10 meseci, zatražio sam pisanjem mejla raskid Ugovora jer mi ne dozvoljavaju da otplatim P50 Pro prevremeno (pisao 2 molbe krajem januara), i ponovo uzmem novi uređaj kod njih (bila bi to S23 U), te potpišem Ugovor na dve godine. A znaju agenti da me zovu svako malo da pređem na BOX4 odnosno Iris. Sada imam BOX3.

Da li možda neko zna način kako da se ovo reši ljudski, da im se objasni i da razumeju problem? Inače P50 Pro mi se malo više zagreva, zbog SD888 čipa, to je već dobro poznat problem.
 
Ne znam da li sam u pravoj temi, možda i nisam, zbog čega se izvinjavam. Dugo godina sarađujem sa mt:s (jedno 7-8 sigurno), ali došlo je vreme za kraj. Posle 10 meseci, zatražio sam pisanjem mejla raskid Ugovora jer mi ne dozvoljavaju da otplatim P50 Pro prevremeno (pisao 2 molbe krajem januara), i ponovo uzmem novi uređaj kod njih (bila bi to S23 U), te potpišem Ugovor na dve godine. A znaju agenti da me zovu svako malo da pređem na BOX4 odnosno Iris. Sada imam BOX3.

Da li možda neko zna način kako da se ovo reši ljudski, da im se objasni i da razumeju problem? Inače P50 Pro mi se malo više zagreva, zbog SD888 čipa, to je već dobro poznat problem.
Na osnovu mog iskustva nikako. Imao sam telefon za dinar. Na prvom računu regulisano i nema teorije da ponovo uzmeš uređaj dok ne prođe 24 meseca od datuma uzimanja uređaja. Možeš da promeniš paket ili slično ali uređaj se veže za datum uzimanja uređaja.
Ako budeš sada raskidao obračunavaju sve do kraja ugovorne obaveze.
Probaj opet pa šta bude.
 
Zadovoljan sam optikom 500/160 , radi odlicno,brzina uvek maksimalna, bez prekida i slicno...Samo im nedostaje opcija aktiviranja, kao u SBB, dodatnog boosta , upload/download, tipa duplo ili slicno.
 
Mene Tv program, a i ukucane, ne interesuje :) . Presao sa SBB na Box2 ( ono net i obavezni fiksni tel.) a kasnije mi za dz utrapili fulltv, koji opet niko ne prati . Valjalo bi taj boost... :) . Salim se, naravno de je za one koji prate TV bitno da mogu da posloze po svom...ali MTS ima druge brige, izgleda :)
 
Moze da se napravi omiljena lista kanala i kojim redom da idu, jedino sto ne moze da se menja numeracija kanala.
 
Na osnovu mog iskustva nikako. Imao sam telefon za dinar. Na prvom računu regulisano i nema teorije da ponovo uzmeš uređaj dok ne prođe 24 meseca od datuma uzimanja uređaja. Možeš da promeniš paket ili slično ali uređaj se veže za datum uzimanja uređaja.
Ako budeš sada raskidao obračunavaju sve do kraja ugovorne obaveze.
Probaj opet pa šta bude.

Verovatno će tako i biti (kako si rekao). To bi značilo da ću P50 Pro morati da nosam još godinu dana (jer mislim da nude promenu 3 meseca pre isteka 24, ako je to još aktuelno). U nekom najboljem slučaju da se rešim telefona preko oglasa nekad tokom leta, i uzmem drugi, opet preko oglasa. Hvala ti na podeljenom iskustvu!
 
Ni tri meseca ranije da produžiš ugovor neće uticati na dobijanje novih uređaja. Bukvalno u dan 24 meseca na datum uzimanja uređaja.
Takva su im pravila prodaje.
Nema na čemu 🙂
 
Pozdrav trenutno imam box 2 paket sa iris tv i fix morao da uvedem zbog irisa. Zvao sam ih i zatrazio da raskinem ugovor zbog ukidanja kanala. Sad me zanima, ukoliko uspem da raskinem, da li bi mogao da odem i uzmem na mamu novi ugovor, zbog promo perioda?
 
Zadovoljan sam optikom 500/160 , radi odlicno,brzina uvek maksimalna, bez prekida i slicno...Samo im nedostaje opcija aktiviranja, kao u SBB, dodatnog boosta , upload/download, tipa duplo ili slicno.
Ako možeš posalji mi cenovnik za booster.
 
Ja bih...ali ga nema :) . Moj post je bio kritika sto nema te opcije kao kod SBB.
 
Vrh Dno