Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Samo što ne daju 24m free 😁
Mislim da ovako nikad nije bilo, ko je u većim gradovima gde ima izbora, može da od ugovorne obaveze od 24m plaća samo 6 ili 8 meseci. To nema nigde. I nemo neko da pljuje posle zlatno doba 😁🐅🐯
 
Бокс 3 са ТВ јесте понуда, али бокс 3 са мобилним није та понуда од 14 месеци. Бокс 4 јесте 12 месеци понуда, али само за интернет и ТВ. Мораш плаћати 24 месеца мобилни. Мада реално гледајући, то онда није бокс 4, већ првих 12 месеци бокс 3, плус мобилни, а осталих 12 месеци пун износ бокс 4.

Дакле ова понуда није као што је некада била.

Ја сам тражио да ми дају бокс плави са бенефитом од 50% у наредних 24 месеца и "добио" сам 12 месеци по динар (то је понуда коју добијају стари корисници који подносе захтев за селидбу оптике на Хипернет). Када смо договарали уградњу оптике, онда је речено да се ипак мобилни плаћа сво време и да ја нисам добро разумео шта је агент МТС-а мени говорио (иако смо бар десет пута поновили да је бенефит 12 месеци за динар, док смо седели за мојим столом и наздрављали лозом постигнут договор).

Гледајући тренутну понуду ипак је МТС много скуп!

Ја сам тренутно на мобилном интернету и чекам да се Јетел прикачи на нову оптику.
 
Ljudi, koliko vidim, s obzirom da je telekom izbacio Kitchen TV, Duck Tv i Deciju.tv, mi imamo pravo u roku od mesec dana da raskinemo ugovor bez penala. Dakle do 01.03.

Da li se neko raspitivao?


Uostalom, tako su oni vrbovali sve da predju iz Sbb-a kod njih bez penala, jer su ovi najavili ukidanje Prve tv i B92.
Naravno, ali prvo da platis free mesece promocije ako si imao , ako nisi imao, mozes.
 
Не мораш платити ништа. Тако је било и када је сбб најавио избацивање анимал планет и сл канала пре пар год. Промене теби битну ставку у услузи и тиме те оштећују.
 
Ljudi, koliko vidim, s obzirom da je telekom izbacio Kitchen TV, Duck Tv i Deciju.tv, mi imamo pravo u roku od mesec dana da raskinemo ugovor bez penala. Dakle do 01.03.

Da li se neko raspitivao?


Uostalom, tako su oni vrbovali sve da predju iz Sbb-a kod njih bez penala, jer su ovi najavili ukidanje Prve tv i B92.
Ja im poslao template, samo izmenio ono što je trebalo, koji su slali za raskid sa SBB-om i odgovorili mi ovo:

Poštovani, ovom prilikom Vas informišemo da smo pažljivo razmotrili Vaš prigovor, uzeli smo u obzir sve relevantne činjenice i uradili sve potrebne provere.

Na osnovu ugovora o korišćenju usluge mtsTV, Telekom Srbija a.d. zadržava pravo promene kanala koji sačinjavaju pakete televizijskih programa uz obavezu da Osnovni paket u svakom trenutku sadrži najmanje 40 TV kanala.

S obzirom da Telekom Srbija a.d. pruža uslugu u skladu sa ugovorenim uslovima obaveštavamo Vas da nismo u mogućnosti da prihvatimo Vaš prigovor.

Verujemo da smo razjasnili specifičnosti predmetnog prigovora. Svakako, u roku od 15 dana od dana prijema odgovora, a u cilju daljih ostvarivanja Vaših prava možete se obratiti Regulatornoj agenciji za elektronske komunikacije i poštanske usluge ili drugim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ili možete pokrenuti parnični postupak pred nadležnim sudom.

Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku. Za sve dodatne informacije o našim uslugama na raspolaganju Vam je Kontakt centar 0800/100-100, mreža poslovnica i internet strana www.mts.rs

Vaš mts

Naravno da ću sad da se žalim dalje, ali evo da znate šta odgovaraju...

Pozdrav
 
Сећате се да и сбб једном одбио раскид због повећања цене па га убрзо звали и рекли да може.
 
Не мораш платити ништа. Тако је било и када је сбб најавио избацивање анимал планет и сл канала пре пар год. Промене теби битну ставку у услузи и тиме те оштећују.
Po tebi koristim 12 meseci free, i 13 mesec trazim raskid na njihovu stetu, mnogo to lepo zvuci.
 
Da, kada je SBB najavio izbacivanje Prve, B92... ljudi iz telekoma su upravo to tvrdili: da je raskid na njihovu štetu na osnovu člana 107 zakona o elektronskim komunikacijama.

Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Agencija može propisati sadržaj obaveštenja iz ovog člana.

Kada je SBB povećao cenu, ovaj član su mnogi iskoristili da urade upravo to: iskoriste free period i raskinu. Kada se menja sadržaj paketa iako je eksplicitno navedeno u zakonu, malo je mutnije da li je to bitna promena.
 
Pa zar ste se ponadali :LOL: možemo se cimati i žaliti kome hoćemo, od raskidanja ugovora ništa.
 
Po tebi koristim 12 meseci free, i 13 mesec trazim raskid na njihovu stetu, mnogo to lepo zvuci.
Да, баш тако. Сваки корисник има права на то ако се промени услуга коју користи и плаћа једнострано и без договора са другом страном. Схвати да су у питању уговори склопљени о коришћењу и плаћању услуга. Претпоставимо да имате хигијеничара у згради/кући са чијом фирмом имате уговор о плаћању услуга. После неког времена одлуче да не користе више средство за чишћење већ само обичну воду или користе друго средство које не чисти тако добро као претходно. Ко би наставио да им плаћа услуге а ко би прешао код другог? Промо период нуде провајдери а не траже корисници као услов коришћења услуге.
 
U krajnjem slucaju ista prica je bila i sa SN kada su im ukinuti UM kanali .
Ima pravo raskida po članu 107 .
Ali ajde da ne ispadne da lupam neka se neko raspita kod Efektive i dobice validan odgovor 100 %
Posle mu ostaje samo da izdrzi nalet MTS sa raznim fazonima .
 
Voleo bi ja da negde pređem na po dinar 🙂
Na konto onog što jer neko okačio gore za 40 kanala.
Piše u ugovoru da su dužni da u osnovnom paketu obezbede 60 kanala. Mislim da mogu da ih menjaju kako hoće i kada hoće.
Ne znam šta piše kod SBB u ugovoru i nisam brojao kanale. Ako ih je manje od 60 onda je to uslov za raskid zbog neispunjavanja obaveze.
 
Ja da zelim da predjem na drugog provajdera za dž kontaktirao bih Dejana iz Efektive i kako on kaze tako bih uradio .
Nije reklama , nego samo moje misljenje , a i imao sam uspesnih kontakata sa njime u vezi CATV provajdera .
 
Нисам на јетел прешао јер немају NG Wild. Ако га мтс укине или неки други канал који пратим, шта ће ми њихова услуга?
 
Напротив, већ сам прошао кроз то са сбб. Ако је теби битан канал, толико...
 
Iskreno, nisam još video operatera koji ti garantuje nešto, na neki period, od kanala.
Volim ja ng kanale, ali nije bilo kod mene na lokaciji konkurencije do pre godinu ili dve. SBB nema.
Inače sam imao već aneks sa njima za vreme vdsla.
 
Sta je trenutno najbolje sto nude od pomocija za box2-3 pakete? Za potpuno novog korisnika, optika. Hvala
Meni su nudili pre 10ak dana 12 meseci u pola cene box 2 +12 po punoj ili za box 3 12 po dinar a 12 po punoj ceni.
Pitao sam i za 18 po dinar kaže nema više baš se završilo pre 2 dana to tada kad sam ja pitao. To što si nov optika ih ne zanima ali ako si nov i bivši sbb e onda bi nešto i moglo ali da sačekaš par dana da vidiš šta. Prosto rečeno, kao na pijaci.
Mene sramota da tako nešto uradim (a baš mi sad isteklo 12 meseci po dinar), čak i da može.. Kako mrzim što nisam malo normalniji čovek!
Može. Njih nije sramota da nastave da ti naplaćuju za uslugu kao i do sada. Ako tebe jeste Telekom like this.
 
Poslednja izmena:
Ja drzim ton na 100% na stb-u, na tv-u podesavam koliko mi treba, lepo se cuje.
Je l koristiš oba daljinca (daljincem od stb-a, na max, a podešavaš daljincem od tv-a)?
Moji koriste samo daljinac od mts-a i onda je problem što oni rade kontra, jer daljinac od tv-a ne koriste već je na njemu podešeno na nekih 80% vol,
a sa ovim od stb-a regulišu jačinu. Ali nisam zadovoljan, jer ćale hoće samo sa par klikova -/+ da reguliše jačinu tona, a to je stvarno užas rešenje.
Nisam siguran koliko su oni prilježni u analizi svakog zahteva u smislu da proveravaju dostupnost infrastrukture drugih provajdera na adresi pre razmatranja nekog benefit programa. Ja bih pokušao na blef sa IDP zahtevom.
Mislim da oni jako dobro znaju koji god sužanj da im se javi
 
Poslednja izmena:
Je l koristiš oba daljinca (daljincem od stb-a, na max, a podešavaš daljincem od tv-a)?
Moji koriste samo daljinac od mts-a i onda je problem što oni rade kontra, jer daljinac od tv-a ne koriste već je na njemu podešeno na nekih 80% vol,
a sa ovim od stb-a regulišu jačinu. Ali nisam zadovoljan, jer ćale hoće samo sa par klikova -/+ da reguliše jačinu tona, a to je stvarno užas rešenje.

Mislim da oni jako dobro znaju koji god sužanj da im se javi
Koristim samo daljinas od MTS-a. Stb ton na 100%, zvucnike na tv-u podesavam na zeljeni ton.
 
Neko je pitao ranije da li moraju da se vrate svi kablovi, pa da napišem šta je meni "prošlo". ONT mi stoji u jednoj kutiji koja je prilično mala, pa da bih uspeo da ga strpam u nju, morao sam da odsečem stope. Vratio sam im takav ruter, rekao da mi je pukao kada je ispao (a lepo se vidi linija od sečenja), oni kažu ma nema problema, opušteno.
 
Neko je pitao ranije da li moraju da se vrate svi kablovi, pa da napišem šta je meni "prošlo". ONT mi stoji u jednoj kutiji koja je prilično mala, pa da bih uspeo da ga strpam u nju, morao sam da odsečem stope. Vratio sam im takav ruter, rekao da mi je pukao kada je ispao (a lepo se vidi linija od sečenja), oni kažu ma nema problema, opušteno.
Al' će se neko usrećiti kad mu uvale taj tvoj budženi... :)
 
Ja i pitah jel problem, mislio da nađem nekoga da odradi 3d štampu za kućište ponovo, ali kao ne treba. :rolleyes:
 
Nazad
Vrh Dno