Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

2. novembra sam vratio opremu čini mi se. Ničim izazvano, potpisao u međuvremenu nove ugovore i za mobilni i za net, kod njih sam bio na box 3 bez TV.
 
Za 2 dana nam ističe uo za box 4 plavi, niko nije pokušao da stupi u kontakt sa nama oko nastavka. Fiksni, mobilni nema poziva...

Takodje još jedan postpaid broj istog dana ističe uo. Mesečno preko 7000 i niko da nas pozove da pita kako smo ;)
 
Isto tako , ali u cetvrtak idem da zatražim IDP broj pa i mob da prenesem u Yetel i garant zovu u roku od 24h
Tako i ti uradi , mada je u Zetelu jeftinije , ali ne i bolje , ali ...
 
Kako ste uopšte uspeli da raskinete ugovor sa mts-om?
Ja sam pre desetak dana podneo zahtev za raskid (ugovor je istekao) i rekli su da će me pozvati nakon dan dva i da tad mogu vratiti opremu. Pošto me ne zovu već danima bio sam do poslovnice da vratim opremu, ali je ne žele uzeti nazad dok je otvoren nalog. Navodno su napisali urgenciju i da će me kontaktirati u roku od 24h što opet nisu uradili.
 
Ja cu
Kako ste uopšte uspeli da raskinete ugovor sa mts-om?
Ja sam pre desetak dana podneo zahtev za raskid (ugovor je istekao) i rekli su da će me pozvati nakon dan dva i da tad mogu vratiti opremu. Pošto me ne zovu već danima bio sam do poslovnice da vratim opremu, ali je ne žele uzeti nazad dok je otvoren nalog. Navodno su napisali urgenciju i da će me kontaktiratirati u roku od 24h što opet nisu uradili.
Ja cu zatražiti IDP broj , a ti po isteku UO mozes da vratis opremu istog dana , ako ne obrati se agenciji za zastitu potrošača , a možeš i efektivi da ti napisu prigovor i zaprete tužbom zbog nazakonitog uzimanja para
 
Kako ste uopšte uspeli da raskinete ugovor sa mts-om?
Ja sam pre desetak dana podneo zahtev za raskid (ugovor je istekao) i rekli su da će me pozvati nakon dan dva i da tad mogu vratiti opremu. Pošto me ne zovu već danima bio sam do poslovnice da vratim opremu, ali je ne žele uzeti nazad dok je otvoren nalog. Navodno su napisali urgenciju i da će me kontaktirati u roku od 24h što opet nisu uradili.
Cekaj bre, kako ne mozes da "raskines" ugovor, a ugovor "istekso".
A sta ces da raskidas kad je istekao???
Ako ti je istekao ugovor ili tacnije UO ti vise nisi u obavezi da Mts i koristis, te stoga sledi da je tvoj jedini posao sad da odes i vratis opremu i cao zdravo, samo platis ovo naknadno sto si koristio van UO to ti ide po vecoj ceni i cao ti si svakako free.
Ne kontam sta bi raskidao kad si vec "raskinuo"(samim istekom UO)???
 
Meni ističe ovih dana box 4. Kakva je procedura što se tiče tog IDP broja za eventualni prelazak u Yetel? Nisam baš najbolje ispratio. Da li mora prvo da raskantam taj box na zasebne usluge pa onda tek ili kako? Može li fiksni broj sa optike da se zadrži prilikom prelaska? Nadam se da me pozovu i ponude 50% ali mora da imam i plan B ako bude moralo da se prelazi u Yetel. :D
 
Sinoč mi se desio prekid neta na kablu - optika nbgd - sve 4 lampicee za lan radile - zeleno , a loss crveno . Tek kada sam restartovo ruter dobio sam net . Sta to moze biti , do unazad par dana mi se nije desavalo , a onda na fb mi izadje obavestenje prikacen na mrezu , a ja poodavno na fb ?
 
Cekaj bre, kako ne mozes da "raskines" ugovor, a ugovor "istekso".
A sta ces da raskidas kad je istekao???
Ako ti je istekao ugovor ili tacnije UO ti vise nisi u obavezi da Mts i koristis, te stoga sledi da je tvoj jedini posao sad da odes i vratis opremu i cao zdravo, samo platis ovo naknadno sto si koristio van UO to ti ide po vecoj ceni i cao ti si svakako free.
Ne kontam sta bi raskidao kad si vec "raskinuo"(samim istekom UO)???
Pa ugovor se automatski produžava, a zakon im je dozvolio otkazni rok od 30 dana.
Danas su me konačno zvali i ponudili 8 meseci 50%, što sam naravno odbio i tek tad mi je odobren raskid...
 
Pa ugovor se automatski produžava, a zakon im je dozvolio otkazni rok od 30 dana.
Danas su me konačno zvali i ponudili 8 meseci 50%, što sam naravno odbio i tek tad mi je odobren raskid...
Ne produzava se, ne mozes imati nikakvu obavezu koju nisi potpisao, ti tad samo nastavljas koriscenje usluge nemas nikakvu ugovornu obavezu po kojoj ces morati i dalje koristiti njihove usluge.
Kakav zakon i otkazni rok 30 dana, ocigledno si pravno bas, bas lose potkovan kakav ti imas otkazni rok kad nemas nikakvu pravnu obavezu prema njima ako nisi pod UO osim da im placas za uslugu koju si tog meseca koristio.
Tvoje je bilo da nakon dana prestanka UO, opremu skines i neostecenu predas u poslovnici, oni te tada "skidaju sa mreze" i time prestaje i tvoja obaveza placanja prema njima, eventualno ako je nesto nakon kraja UO ostalo da platis i to je to nisi ti duzan da koristis jos 30 dana nakon UO tj da im ti nakon UO javis da neces vise koristiti njihove usluge ukoliko si resio da ne koristis iste.
 
Meni ističe ovih dana box 4. Kakva je procedura što se tiče tog IDP broja za eventualni prelazak u Yetel? Nisam baš najbolje ispratio. Da li mora prvo da raskantam taj box na zasebne usluge pa onda tek ili kako? Može li fiksni broj sa optike da se zadrži prilikom prelaska? Nadam se da me pozovu i ponude 50% ali mora da imam i plan B ako bude moralo da se prelazi u Yetel. :D
U danu isteka ugovora odeš u poslovnicu i tražiš idp, stigne ti za oko 24 sata na mail, yetterl dođe i instalira ti opremu, iskoriste taj idp broj, odeš posle toga u mts poslovnicu i vratiš opremu
 
Drugar podneo zahtev za IDP broj nakon isteka uo za Box2 crveni, čekao je IDP 7 dana, i još 5 dana čeka yettel instalatere, jer nisu imali ranije termin. Išao je 7 dana pre isteka uo da najavi raskid i zatraži IDP broj, zvali su ga iz mts-a sa ponudom 50% na 24 meseca. Faktički sada mora ovih 15 dana da plati mts-u jer su bili prespori oko IDP broja, a kasnije i yettel instalateri😊
 
Ne produzava se, ne mozes imati nikakvu obavezu koju nisi potpisao, ti tad samo nastavljas koriscenje usluge nemas nikakvu ugovornu obavezu po kojoj ces morati i dalje koristiti njihove usluge.
Kakav zakon i otkazni rok 30 dana, ocigledno si pravno bas, bas lose potkovan kakav ti imas otkazni rok kad nemas nikakvu pravnu obavezu prema njima ako nisi pod UO osim da im placas za uslugu koju si tog meseca koristio.
Tvoje je bilo da nakon dana prestanka UO, opremu skines i neostecenu predas u poslovnici, oni te tada "skidaju sa mreze" i time prestaje i tvoja obaveza placanja prema njima, eventualno ako je nesto nakon kraja UO ostalo da platis i to je to nisi ti duzan da koristis jos 30 dana nakon UO tj da im ti nakon UO javis da neces vise koristiti njihove usluge ukoliko si resio da ne koristis iste.
Odlicno. U teoriji ali kako funkcionise u praksi? Pretpostavljam da nisi imao iskustva sa vracanjem opreme na nacin kako opisujes?!
 
Sta da kazem. Svaka cast. Eto, ja recimo danas hteo to da uradim, i u poslovnici mi kazu da ne moze. Ja kazem donecu opremu, oni kazu radite sta hocete, tu opremu nece niko da primi, i tako dalje. Ne znam kako si ti uspeo da ih nateras da prime opremu? Samo si ostavio tamo, bez ikakve potvrde...Ostavio si i otisao?
 
Ako ti je danas istekla UO odnesi sutra opremu i moraju da je prime , a opet nema logike da je ne prime i ako nije istekla UO , a ti im je vraćaš i platićeš račun do kraja UO
 
Meni je ugovor istekao 14.12., juce sam odneo opremu u poslovnicu. Covek koji je radio je primio opremu, nije ni pregledao sta sam spakovao i uz neko prijatno caskanje smo se razisli.
Mislio sam da ce biti nekog smaranja, ali sve je bilo reseno za par minuta.
 
Samo si otisao i predao opremu?! Zar nisi pisao zahtev za raskid? Hajde molim te napisi konkretno kako je to sve islo..
 
Kakav covece zahtev za raskid???
Ti si istekom UO raskinuo sa njima, samo koristis uslugu koju mozes kad ti se cefne da prekines.
Sta ti tacno tu nije jasno sa pravne strane? Objasnicu ti sve.
Odes, predas opremu oni ti iskljuce uslugu/e ti naknadno to platis(sto koristis van UO) i cao, to sam ti vec pisao, ne zelis da citas/razumes/prihvatis sta god od toga nego opet isto pitanje postavljas, mislis cuces nekog koji ce ti potvrditi da ti treba mts da ti da raskid nakon zavrsene UO.
Brt, idi u drugu poslovnicu gde znaju radnici svoj posao, sto gubis vreme i raskidas nesto sto ne postoji.
Pozdrav
 
Istekla je ugovorna obaveza. Imaš i dalje ugovor sa njima, koji važi na neodređeno (= do raskida). Nema pružanja usluga bez ugovora. Svaki ugovor važi dok jedna ili druga strana ga ne raskine. Korisnik mora da podnese zahtev za raskid da bi okončao odnos sa tim provajderom.
Korisnik prvo ide u poslovnicu da potpiše obrazac za raskid, pa čeka da ga zove "služba za brigu o korisnicima" da ponude nešto da probaju da ga zadrže ako se ne dogovorite (= korisnik ne odustaje od zahteva za raskid ugovora) oni "u sistemu" obeleže šta treba da odrade i saopštavaju da sad eto možete ponovo u poslovnicu da odnesete opremu da razdužite. Pri predaji opreme potpisujete ponovo neki obrazac i to je to.

Korisnik naravno plati tih 1,2,5,7, 15.. dana koliko je u tom mesecu koristio tj imao aktivnu uslugu.
 
@aki28 Jao, nemoj molim te da teoretises. Sve to sto pises znam i ja ali tako to ne funkcionise. I mene je iznenadio post 14735 @Dejan. ali kada sam otisao u poslovnicu sve sam isto doziveo. Cak su se pozivali i na otkazni rok od 30. dana. Znaci red radnji...zahtev za raskid, cekas dan dva da te pozovu i ponude nesto, kada odbijes odobravaju ti raskid i tek tada prihvataju opremu koju vracas. Poslovnica u Knezu.

I ne, ne mogu da verujem da je u drugim poslovnicama drugacije, uputstva mora da su ista za svaku poslovnicu.

@shamanNS objasnio...
 
Ajd srecno ti bilo🤣🤣🤣🤣
Samo lagano👍🍻
Nije teorija, vec iz iskustva, al dzabe pa ti slobodno raskidaj, odoh po kokice 🍿
 
@aki28 Tvoje iskustvo iz alternativnog univerzuma (istog gde samo tebi taj Android Iris STB radi brže & bolje od Q11 STB, i samo tebi menjaju po želji STB model kad god ti dune da tražiš zamenu) vs identično iskustvo X ljudi iz stvarnog sveta iz više različitih MTS poslovnica u rasponu od XY godina u nazad.

Ti si istekom UO raskinuo sa njima, samo koristis uslugu koju mozes kad ti se cefne da prekines.
Ovo rečenicom si jasno pokazao koliko "znaš", pa eto nek te sluša i nek te uzima za ozbiljno ko hoće...

Kad ti se ćefne možeš da iniciraš celu proceduru, a procedura onda izgleda na način koji smo ti opisali.
 
Mora zahev za raskid ugovora, pa tek onda vracanje opreme :)
NI ja nisam znao za to, pre 2 meseca sam spakovao sve, pravac glavna poslovnica i ne moze...

Bio sam bas uporan, navaljivao da u tom stanu vise niko ne zivi, ugovor je istekao pre 12m, a uzeo sam optiku u novom stanu.. I ne vredi...
Morala je da popuni zahtev i kao zvace vas neko za dan-dva da vratite opremu.

Zvali su posle 8 dana i to naravno uredno naplatili.
 
Samo si otisao i predao opremu?! Zar nisi pisao zahtev za raskid? Hajde molim te napisi konkretno kako je to sve islo..
Čitam komentare i sve ne mogu da pohvatam da li pričamo (pišemo) o istoj stvari.
Znači, istekao mi je ugovor od 24 meseca 14.12., posle nekih 6 dana "spakovao" (ubacio u kesu) opremu i odneo u poslovnicu (Promenada u NS-u).
"Dobar dan.
- Dobar dan.
Istekla mi je UO vraćam opremu i želim da odjavim Box paket.
- Važi."
Čovek odštampao formular, ja potpisao, predao kesu koju nije ni pogledao, pozdravili se i to je to. Niti sam šta najavljivao, niti su oni išta zahtevali i pominjali dodatno.
 
Nazad
Vrh Dno