Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Pa cekaj, valjda ne mogu da povecaju cenu paketa koji se koriste.? Ima u ugovoru koliko kosta.
 
Ne povecavaju dok si pod ugovorom.
 
Onda nema ni raskida bez penala. Nisu vajda ludi da sami sebe zeznu.
A ne bi bilo lose, taman mi sitice besplatna godina...:whistle::D
 
Ali kad ti istekne ugovorna obaveza po onoj tabeli automatske migracije ne prebacuju te na "Plavi lite" već na novi / trenutno aktuelni "Plavi". I taj bi koristio dok koristiš tako bez ugovorne obaveze.
:)
Nema teorije. Ima još malo preko godinu dana važeći ugovor.
Onda sednemo i radimo matematiku. Ko zna, možda se do tada i SBB pojavi na lokaciji sa nekim free godinama :)

Ne mogu ništa da promene, postoji ugovor i cena paketa. Zato sam i dalje na 200/80 optici, omorika15, 3 stb uređaja... HBO je odjavljen, bukvalno je ostalo samo što ide besplatno uz paket. Bilo kakav prelaz na novi paket povlači potpis novog ugovora i te nove cene, što mi trenutno ne treba naravno.
Imao sam davno problema sa naplatom mađara i još nekih sitnica... ali rešavalo se brzo i bez problema. Uglavnom, ja sam zadovoljan, posebno sa obzirom da mi je supernova jedina druga opcija.
 
Mogu da promene šta hoće, "samo" onda korisnik ima 30 dana fore za raskid ugovora bez "penala".
Ali to ako primetiš na vreme obaveštenje koje zavuku u mišlju rupu na sajtu.
Koliko god imao ugovorne obaveze kad istekne prebacuju te na "ekvivalenti" novi paket. Nije više kao nekad + 200-300 din skuplje a paket da ti ne menjaju. Od juna po isteku UO migracija bato, pa ko ne znam da mu "istekao ugovor" znaće kad stigne račun. Što starija varijanta paketa to veći jaz u ceni...
 
Poskupljenja se odnose na nove pakete, za postojeće korisnike cene ostaje ista do isteka ugovorne obaveze a nakon toga prelaz na ekvivalentni paket bez uo, obnova ugovora ili raskid ...
 
Pazi, kod mene u ugovoru stoji kolika je cena nakon isteka ugovorne obaveze. Provereno bilo toliko, bio sam mesec ili dva u tom režimu neku godinu ranije.
Slažem se da će da me prebace na "novu" verziju zbog izmene uslova u proteklom periodu, što su i objavili, što inače i piše u ugovoru gde se objavljuje...
Imaju one njihove uslove, koja odstupanja, koliko kanala... prihvatio sam ih i to je to.
Ne vidim ništa sporno u tome. Ako sam neinformisan, to je moj problem.
 
Kvarni su, uhhh
Podizu cene dva puta za pet meseci, a izbacuju cinestar kanale, pickbox, ne znam sta je sledeće, ali bitno je ubaciti objektivni blic tv 😂
 
ima jedna ekipa ljudi - udruzenje -EFEKTIVA koja se bavi svakojakim marifetlucima državnih i ne državnih firmi -pitajte njih za savet - ali mislim da možete da raskinete ugovor zbog izmenjenih bitnih uslova ugovora -povećanje cene usluge
 
Jel citate vi sta pisu ljudi na forumu ? Podizanje cene vazi za NOVE KORISNIKE.
To da moze da se raskine moze ako promene u toku ugovorne obaveze. Ova promena vazi sada za NOVE KORISNIKE.
Ako nema crno na belo da piše to negde, ne treba nikada verovati tek tako provajderu na reč. S toga, ako baš baš baš to ne piše negde da je poskupljenje samo za nove korisnike, tražite pismenim putem (na mail ili poštom) da odgovore na koga se poskupljenje odnosi da imate na šta da se pozovite ako na kraju ne bude onako kao su rekli.
 
Ništa ne treba da se crta već samo jasna i potpuna obaveštenja da kači MTS. A to prošli put (tj u maju/junu) obaveštenje je menjan text istog jer nakon prve verzije (i verovatno prvih planova MTS-a) je krenulo nezadovoljstvo. Pa je "pojašnjenjo" koga migriraju na nove i naravno skuplje varijante paketa.

Sve je to stvar procene provajdera koji procenat korisnika bi stvarno podneo zahteve za raskid a koji će da ćuti i trpi. Kad procene situacija da je takva da mogu ima krenu sa promenama cene i ponude i onima koji su pod ugovornom obavezom. Što inače i praktikuju uveliko neki drugi domaći provajderi.
 
a box 4 beli podigli cenu za 200
sada mislim da mozete da raskinete UO bez naknade i bez penala
Ne mozes ako tebi koji si pod UO nisu povecali, to vazi za onog ko potpisuje novu UO, ti ako placas kao na pocetku tvoje UO nemas onda pravo, a mts to tako uvek radi, ne povecava za sve vec za nove UO koja i tebe ceka posle 24 mes najkasnije.
Tako da nazalost, nisi u pravu za raskid UO.
^ trebalo bi da je tako
I jeste tako.
Mogu da promene šta hoće, "samo" onda korisnik ima 30 dana fore za raskid ugovora bez "penala".
Ali to ako primetiš na vreme obaveštenje koje zavuku u mišlju rupu na sajtu.
Koliko god imao ugovorne obaveze kad istekne prebacuju te na "ekvivalenti" novi paket. Nije više kao nekad + 200-300 din skuplje a paket da ti ne menjaju. Od juna po isteku UO migracija bato, pa ko ne znam da mu "istekao ugovor" znaće kad stigne račun. Što starija varijanta paketa to veći jaz u ceni...
Ne bi trebalo da je tako, na sajtu im jasno stoji da kad ti istekne UO, samo ti je skuplje mislim 300 din pretplata, nema migracije jer ti nisi nista potpisao i oni ne smeju da ti naplate nesto na sta se ti nisi obavezao i ne zelis, a sve ti i pise u ugovoru kojeg si potpisao sa njima.
Kvarni su, uhhh
Podizu cene dva puta za pet meseci, a izbacuju cinestar kanale, pickbox, ne znam sta je sledeće, ali bitno je ubaciti objektivni blic tv 😂
Ja koliko sam primetio imam i jedan i drugi kanal.
 
Poslednja izmena:
Ako neko ima broj promotera koji radi promocije 18 meseci za 1 din, u Beogradu, da mi posalje na PP
 
Ne mozes ako tebi koji si pod UO nisu povecali, to vazi za onog ko potpisuje novu UO, ti ako placas kao na pocetku tvoje UO nemas onda pravo, a mts to tako uvek radi, ne povecava za sve vec za nove UO koja i tebe ceka posle 24 mes najkasnije.
Tako da nazalost, nisi u pravu za raskid UO.

I jeste tako.

Ne bi trebalo da je tako, na sajtu im jasno stoji da kad ti istekne UO, samo ti je skuplje mislim 300 din pretplata, nema migracije jer ti nisi nista potpisao i oni ne smeju da ti naplate nesto na sta se ti nisi obavezao i ne zelis, a sve ti i pise u ugovoru kojeg si potpisao sa njima.

Ja koliko sam primetio imam i jedan i drugi kanal.
Kada istekne ugovorna obaveza, u pravu si, cena paketa se povećava za 300din
E sada ako je tvoj paket star, nema ga u ponudi onda ide ta migracija na novi paket koji je bio identičan sa starim. Tako je bilo u junu ove god.
Cinestar kanale nema niko sem korisnika supernove.
Što se tice pickbox, ako se ne varam, on je bio u sklopu plus i max paketa, sada je izbacen prodaje se kao dodatni po ceni od 575. A prvo je bila prica da ga totalno gase. A sada imamo ako ocemo mogucnost da ga pazarimo kao posebno i ako na npr. imas max paket.
 
Kada istekne ugovorna obaveza, u pravu si, cena paketa se povećava za 300din
E sada ako je tvoj paket star, nema ga u ponudi onda ide ta migracija na novi paket koji je bio identičan sa starim. Tako je bilo u junu ove god.
Cinestar kanale nema niko sem korisnika supernove.
Što se tice pickbox, ako se ne varam, on je bio u sklopu plus i max paketa, sada je izbacen prodaje se kao dodatni po ceni od 575. A prvo je bila prica da ga totalno gase. A sada imamo ako ocemo mogucnost da ga pazarimo kao posebno i ako na npr. imas max paket.
Dada ako ne postoji onda migracija, ako postoji uvecanje pricam za postojece zato i kazem uvecanje.
Drugo dali mi max hd, za cinestar nisam siguran provericu tacno kad dodjem sa posla, a za pickbox mislim da imam.
 
Vi placate 4200din za 200/80
a ja placam 2400din net+fikxni od 10mb...
Ne ja placam 4150 za net(500/160)+fixni+max hd paket(najveci)+iris go+omorika 16 GB neta+100GB deljenog i ne znam sta jos sve ide uz to.
Da znam da sam ga negde video a video sam ga kad sam pretrazivao podesavanja stb-a pa mi verovatno izbacilo kao dodatni paket za kupovinu ja znam da sam ga negde u malom mozgu registrovao/video.
 
Brate mili :)
Za sve ove godine što sam kod njih iks puta su dizali cene, ali su se držali ugovorenog. Nema potrebe za dramatikom sa moje strane u vezi toga ternutno.
Više se tangiram što ode tih 200-300 dinara na osnovne namirnice na skoro dnevnom nivou, i to baš skromno da se izrazim :)

Cinestar su zimus izbacivali:
Ima dosta informacija šta su menjali u vestima.
 
Ne ja placam 4150 za net(500/160)+fixni+max hd paket(najveci)+iris go+omorika 16 GB neta+100GB deljenog i ne znam sta jos sve ide uz to.

Da znam da sam ga negde video a video sam ga kad sam pretrazivao podesavanja stb-a pa mi verovatno izbacilo kao dodatni paket za kupovinu ja znam da sam ga negde u malom mozgu registrovao/video.
Samo sto po selima nece da uvedu optkicki ili kablovsku verovatno i nikad nece da uvedu
Al stigo jedan opticki net ne znam ni kakav,ali sam cuo da su dosta zaiteresovani al tek za dve nedelje prikljucak
mene zvali ovi mts 5x da produzim ugovor a istice tek u decembar verovatno gube korisnike em dizu cene
 
Jel ima neko prikazanu head to head ponudu kanala MTS Box 3 vs SBB Eon Full?
 
Samo sto po selima nece da uvedu optkicki ili kablovsku verovatno i nikad nece da uvedu
Al stigo jedan opticki net ne znam ni kakav,ali sam cuo da su dosta zaiteresovani al tek za dve nedelje prikljucak
mene zvali ovi mts 5x da produzim ugovor a istice tek u decembar verovatno gube korisnike em dizu cene
Pa sacekaj 2-3 nedelje, pa vidi kod nekog kakav je taj opticki provajder kod vas u selu.
 
Pa oni ni za postojece korisnike ne daju nikakve benefite. Daju mesec dana 50%, iako na sajtu pise 10 meseci. Za nove korisnike godinu dana. I onda prica, znate vi silazite sa box4 na box 3, pa zato ne mozemo da vam ponudimo nista. Ja sam bas imala haos sa njima. Preselila sam se, fiksni broj je morao ostati na staroj adresi, ja sam onda morala na novoj lokaciji da uvedem fiksni, pa su me skinuli sa optike na neki paket sa hibridnim paketom, jer optike nema na novoj adresi, i kao imacete do 50mbps, a ono ni do 20mbps ne dobacuje, ostavili istu cenu, naravno, svako malo pucao net, te ga nema po nekoliko sati i uvek bas tokom radnog vremena. Sve kilavo, a skupo. Nemaju opciju da neko uzme samo internet i mobilni, 2u1 paket, ali bez fiksne telefonije. Manipulatiori i ucenjivaci. Kad pogledam kako je u drugim zemljama, oni za male pare imaju brz internet i to opticki bez kacenja na kabl. Samo mi jos u 19. veku, fiksni da nam slucajno ne ispari ili prestane da postoji. Ovde se ocito niko ne bavi pravom analizom trzista, potrebe korisnica i potencijalnih korisnika... Jos im dodje covek i kaze im sta mu treba i jok, opet im ne dolazi u glavu.
 
Auuuu totalno suprotno iskustvo sa preko 10 zadnjih god koriscenja mts interneta i tv a mobilni i mnogooo duze od 98 bese nebitno, prema meni su uvek ispadali top sa uslovima a sad sam i kao dugogodisnji korisnik koji izmiruje obaveze na vreme kako rece gospodjica verovatno po glasu, dobih box3 po ceni box4 plavog sto ce reci 4150 umesto 6000+ koliko bese cena plavog, da ne spominjem predhodne akcije prema meni kao korisniku.
Drugo, fixni ne moras da koristis po tome te samo vode kao korisnika, ti baci aparat i nemas fiksni, prosto.
Sistem je tako napravljen da po tome sve odredjuju a ti nisu uopste duzan/a da aparat koristis i nije neophodno zbog tehnologije, vec njihovog sistema.
Kapiram ja da mnogi imaju opravdane kritike prema Mtsu, obicno ljudi koji su ranine imali problem sa daljinom parice pa nisu ili ni danas ne mogu da imaju ni jednu desetinu onoga sto imam ja ili sto sam pre 5+ godina imao kad sam imao vDSL2 a pre toga stabilan i u to vreme brz aDSL recimo poceo sam sa bese 256kbps ili cak 64 zaboravih sta je bilo na samim pocecima komercijalne usluge Mtsa jer da kazem "sedim" na centrali tj udaljena mi je paricama 100m a fizicki 20m od moje zgrade plus sad sto imam 500 Mbps/160 i to sve na istom mestu kao i pre 12 god ili kad su vec krenuli sa uslugom ka krajnjim korisnicima, ali nas je malo, vecina kapiram da ima problem kao ti ili gori i sa razlogom "kukate" na Mts zato sto nema svugde istu infrastrukturu nazalost i zato ne moze svugde da pruzi jednaku uslugu pod jednakim okolnostima svima.
Tako da kapiram te ja ali ima i manji broj nas sto smo prezadovoljni svime sa Mts od usluga mislim mada bih i ja licno dosta menjao da mogu.
Pozdrav, nadam se da ces uskoro opet imati dobar net i ostale usluge👍😉
 
Upravo ovo, ja cu izbaciti fiksni telefon kao uredjaj, ali ce mi oni naplacivati prikljucak, a ja usluge fiksne telefonije ne koristim. Ne zna sta tu nije jasno. Zasto da imam prikljucak i da placam nesto sto ne koristim. Neka nadju druge nacine za svoje sistematizacije, odredjivanja i slicno. Sta je ovo nego ucenjivanje? Da moram da placam i da imam neki prikljucak za nesto sto ne koristim. Placam ono sto koristim i sto mi je potrebno. I necu za to da placam basnoslovne cene kao da imam 100 nekih stavki na koriscenje, jer nemam. Pljackanje gde god se stigne. Hrana, net, mobilni (oba, i uredjaj i sama usluga), odeca, jos znaju da puno njih radi od kuce, i samo rokaju. A mi samo cutimo. A kad zucnemo, opet nije dobro, naravno, po nas.
 
Drage kolege, nema mesta nervozi. Naime, na nasem trzistu postoji toliko ponudjaca, a na nama je da odaberemo nesto sto je za nas najbolji odnos cene/ulozeno. I tu je kraj svake price. Da li se zalimo sto je litra dizela 215 dinara ili kila mesa jedna crvena. Imas opciju "nula" i "jedinica", "crno" i "belo", "zvezdu" i "partizan", pa ti biraj.
Setimo se samo kako smo se veselili kada su nasi sampioni kupili prava na Premier ligu za 600 miliona. A sta mislite ko ce to da plati...
Boranija naravno...
 
Nazad
Vrh Dno