Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

U kojoj si poslovnici bio? Ja sam u Immo Centru samo predao opremu i završio za 5 minuta, bez najave.

Na Bulevaru u NS.

Sad sam opet zvao kol centar, promenili su priču, tvrde da ne znaju ko mi je mogao reći da ne treba najava raskida ugovora, pošto je to kao standardna praksa. Reče da vidi moj zahtev u sistemu, i još jednom ga je prosledila, da ubrzaju stvar.

Banda.
 
@pajica123 @Gazu
Ni meni nije jasno kako neko može da koristi Android. Ovde je poenta da ugovor obuhvata određene usluge i jednu mi praktično ukinuli, a da ja to i ne znam. Treba dobro pazizi šta je Telekom zaista uveo i da li usluge uopšte rade. A kada postoji neki problem može se očekivati ponižavanje i iživljavanje od strane Telekoma i Ratela. A tu su i one fantomske usluge u računima.

U pitanju je _dodatna_ e-mail adresa. Navodno, nije vezana ni za kakve usluge. Ne slažem se za pouzdanost Gugla, a ne znam ni kako bi mi neko obrisao mejlove koje sam već poslao (osim kada ih cenzurišu). Gugl stalno menja uslove i to što koristiš danas već sutra može da ne postoji (desilo se puno puta). Itd.

@Drakensanger Razgovori se, navodno, snimaju. Ako znaš kada si pričao sa njima prošli put, traži snimak ili šta god. Barem neka sami preslušaju. Ako neće, prijavi Ratelu (možda jednog dana shvate da oni zaista moraju nečem da služe). Ja u poslovnici tražio da snimam razgovor, da imam neki trag. "Zabranjeno." A mi ne možemo da zabranimo njima (kol centru).

@Ma®e U redu je da tebi nije potrebno avansno plaćanje, ali ne znači da nije nikome i da možeš da vređaš bilo koga ("dramite"?). Inače, avansno plaćanje je i postojalo i radilo sasvim normalno do pre otprilike dve godine. I nikada nisu zvanično rekli da ta mogućnost više ne postoji. Meni su čak i rekli da može i kad god nešto nisam platio par meseci, rekli su da platim sve prema prvom preskočenom računu.
 
Znači po tebi ako uzmeš kredit sa ratom od 50e ne možeš da plaćaš 70e svaki mjesec?

Ili ako ti račun za struju bude 50e, da ti platiš 5 mjeseci po 60e pa onda jedan mjesec preskočiš.

U kojoj ja zabludi živim evo 20 godina plaćajući račune...

Sent from my SM-N9700 using Tapatalk
 
@canejr Nije "dramite", nego pravite dramu. Prava drama se odvija oko toga, nije ovo danas prvi put, a vidim ni poslednji. Stvarno nisam hteo nikoga da uvredim, već u neku ruku da pomognem. Ali teško, postaje sve gore i gore i gore...

Ajde ovako, jel to toliko teško da se shvati da ne postoji mogucnost plaćanja avansa u mts-u? Evo ja ću sad da idem u maksi za pola sata. I račun će oko 1500 tu negde... Da ih zamolim da uplatim 3000, pa nek ostane avans za sutra ili za sledeću godinu?

Neke firme to imaju, poziv na broj se ne menja na primer eps. Ovde je drugačiji sistem napalte. Jednostavno ne postoji mogućnost da se to uradi bez problema i uvaliuće se čovek sam u probleme da će ga boleti glava mesecima zbog toga. Imao sam prigovor na roming, 6-7 meseci je trajala procedura rešavanja istog. A račun sam platio uvećan.
 
Jednom sam uplatio box tri meseca unapred. Drugi račun mi je stigao redovno, kao da ništa nisam platio unapred - reklamacija, uvažili, sve ok.

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk
 
meni se vuče od jula 190 dinara koje sam više uplatio, i nikom ništa, i dalje se vuče
 
Koja je brzina interneta potrebna za HD kanale? Ja uzeo 20/4 box crveni i nemam nijedan HD kanal
 
Zato sto su ti verovatno uvalili start SD umesto start HD. Proveri sta pise na ugovoru. Uglavnom crveni je dovoljan za HD kanale.
 
Pise start SD, ali da li imam mogucnosti na tom protoku da imam HD da idem da se bunim sutra? Imam 2 televizora, tj 2 stb-a
 
Pise start SD, ali da li imam mogucnosti na tom protoku da imam HD da idem da se bunim sutra? Imam 2 televizora, tj 2 stb-a

Ako si relativno blizu centrale (do 1 km), onda imaš lepe šanse za HD kanale. Juri to odmah, ja nisam tražio pretprošlog decembra, posle se odužilo i nisu hteli da puste HD kanale na recimo polovini dvogodišnjeg ugovora bez da potpišem novi ugovor, tzv. reugovor na nove 2 godine što sam odbio a tehničke uslove imam i u izobilju, svega 500 m od centrale. Tako svima uvale Start SD pa se posle ''slikaj''. Imam i ja crveni box 20/4.
 
Nije mi palo na pamet da ce to da mi uvale, posto na reklamnom flajeru a i na sajtu stoji u okviru crvenog boxa
START TV PAKET
170+ TV kanala
(86 HD kanala)
nigde se ne pominje start HD i start SD, a sluzbenica koji je ugovor pravila mi to nije ni pomenula, sto je s obzirom na drasticno odstupanje od reklame neka vrsta prevare.
 
@pajica123 @Gazu
Ni meni nije jasno kako neko može da koristi Android.
E, tu se slažemo![emoji16] Doduše, dobar je, ali nije bez mana...

Ali za ovo natezanje sa MTSom oko stvari oko kojih ne moraš, to je skroz bezveze i nepotrebno.

I da, mogu da ti nestanu podaci. Sve je to na serverima, praktično "na njihovom kompjuteru", a na kome oni mogu nešto da zeznu. Sve je podložno ljudskim greškama. A sad, ti si već video kakva su oni kompanija za ove stvari. Neće ni da se makar izvine kad nešto zeznu. I što bi onda njihov mejl koristio...

To što plaćam njima net, i što su mi dodatno tutnuli taj mejl da ga kao imam... Pa nisam valjda lud da ga koristim u inat - jer ga plaćam. [emoji1787]

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
U kojoj si poslovnici bio? Ja sam u Immo Centru samo predao opremu i završio za 5 minuta, bez najave.

Inače, s obzirom da Telekom ne želi tj. ne ume da podeli pretplatu na jednake delove u 24 meseca a prvih godinu dana računi ne stižu ako nemate dodatne troškove, odlučio sam da svakog meseca prve godine pošaljem bar jedan SMS prema inostranstvu ili humanitarmi SMS, i da uplaćujem na to 50% od ugovorene cene. Na ovaj način ću izbeći da dogodine plaćam 12 meseci punu cenu. Biće reklamacija sa računima zbog poziva na broj, ali izguraću stvar.

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk

Stizu racuni na 1rsd. Bar iz mog iskustva.
 
Kod vise nas sa foruma ne stizu. Stigne racun ali je 0.
 
Jos zanimljivije bude zaduzenje manje od dinar, odnosno 0,833rsd i oni zaokruze na 0,00rsd i racun ne posalju, to sve pod uslovima da nisam dodatno na neka placanja koristio telefon.
 
Stvarna procedura prestanka korišćenja usluga ipak je malo drugačija. Može sve da se završi "odmah", ali kada oni u poslovnici unesu šta već treba onda se čeka. Kako su meni rekli, može da bude 15 minuta, ali i duže. Meni je bilo pola sata. Pre toga ne može da se dobije migracioni kod, pa sam morao da se vraćam. Inače je sve prošlo ok. Kada bi ljudi iz poslovnica prešli u upravu Telekoma korisnici bi zaplakali od sreće. A tek kada bi uprava sedela u poslovnicama...

@Ma®e Očigledno ne razumeš puno toga, a nema svrhe gušiti ovu temu. U svakom slučaju, Telekom nikada nije zvanično ukinuo avansno plaćanje. Koje postoji i kod Elektrodistribucije i kod Infostana. A bilo je i kod SBB-a (oni su ljudima i uvaljivali predračune da izgledaju kao računi, da bi svi plaćali avansno). I kod svih drugih. Tako da nije jasno samo zašto tebi smeta da to postoji kad ionako ne moraš da koristiš.

@Gazu Sad počinješ kao Mare. ;) To što _ti_ ne bi koristio neku uslugu ne znači da je neko koristi "iz inata" ili samo zato što plaća. A sa Guglom imam previše... posla i mogu samo da kažem da gora firma ne postoji. Njima korisnici nisu ni poslednja rupa na svirali nego te rupe uopšte i nema. Čini mi se i da koristiš IMAP, koji upravo Gugl gura. Ja koristim POP. Sve moje poruke su kod mene i ne može niko da ih obriše. Ako server pukne, gubim poruke od najviše desetak sati unazad (koje nisam već preuzeo). Za razliku od IMAP-a gde ako ti Gugl obriše poruke odoše i sa svih tvojih uređaja. Što će reći, tvoje poruke nisu tvoje nego njihove, jer ih oni kontrolišu.

@kremenko IPTV ide izvan net paketa koji plaćaš. Uloguj se u ruter i pogledaj (verovatno je 192.168.1.1, admin/ztonpk). Ako ti je paket 20/4, link ti je verovatno 30/4, odnosno za TV su ti ostavili ~10 Mb/s. Ja sam imao neke HD programe ranije (isto crveni 4), svakako RTS dok je bio u test fazi. Nije bilo problema sa protokom.

Meni su slali račune na 1 dinar tokom 2018. godine. A onda su mi dodatne neke račune slali zasebno i jedva ih ubedih da im je lakše da šalju zajedno.
 
Poslednja izmena:
Da li se vrsi upit u kreditni biro kada se uzima laptop na rate umesto pogodnosti 12/6/3/1 mesec po dinar?
 
Na Bulevaru u NS.

Sad sam opet zvao kol centar, promenili su priču, tvrde da ne znaju ko mi je mogao reći da ne treba najava raskida ugovora, pošto je to kao standardna praksa. Reče da vidi moj zahtev u sistemu, i još jednom ga je prosledila, da ubrzaju stvar.

Banda.

Odgovorili su mi na mejl sinoć i najavili danas poziv, i zaista su me i zvali i realizovao sam raskid Box 4 paketa.

Treba samo da odem u poslovnicu, vratim opremu i gledam da oni nešto ne zabrljaju.

Nakon razgovora sam dobio ovu poruku:

Screenshot_2021-02-04-20-45-46-810_com.android.mms.jpg
 
Ne radi im portal MojMts.... kao pise radovi u toku..

Edit: sad proradilo
 
Poslednja izmena:
Prosto ne znam za koju je ovo temu, ali MTS se poprilicno uspavao sa svojom ponudom. Niti nudi 4K pakete niti povecava brzine interneta. Orion je ponudio nove opticke pakete: od 2,5 Gb/s do 10Gb/s za privatne korisnike. :beat:
 
Poslednja izmena:
Pa ne mogu kad su celu prošlu godinu kupovali provajdere... :d čekaj dok napumpaju još novca, kako neki kažu "od poreskih obveznika- tj. nas". Kao da su nama polagali račune pa mi znamo promene na njihovim finansijskim karticama. Ali zaludan narod i ovde je sve dozvoljeno pa tako i sloboda govora i mišljenja, samo dok se to "na silu" ne nameće drugima.
Godina je tek počela, daj im šansu :D Kao Bane dobri sin... :eyebrows:
 
Poslednja izmena:
Sta ce 2,5 ili cak 10 Gbps paketi... ni ovih 1Gbps ne mogu cestito da iskoriste...
Meni licno jedino povecanje UL za sve postojece pakete kod svih provajdera ima smisla (PO ISTOJ CENI PAKETA, naravno :)).
 
Sta ce 2,5 ili cak 10 Gbps paketi... ni ovih 1Gbps ne mogu cestito da iskoriste...
Meni licno jedino povecanje UL za sve postojece pakete kod svih provajdera ima smisla (PO ISTOJ CENI PAKETA, naravno :)).

Generalno se slazem. Ali ako za 3000 + IPTV paket kod nekoga moze da se ima 2,5Gb/s : 0.5Gb/s - pa, ti vidi. MTS te ucenjuje da uzmes Box 4 i trazi ti 12000 a SBB cak i vise za paket do 1Gb/s.
 
Poslednja izmena:
@canejr Tako je, koristim IMAP.[emoji16] Meni bolji zbog udobnosti. S njim ne moram da na svakom uređaju pojedinačno mejl označavam kao pročitan. Ali se slažem sa tvojom logikom. S tim da može da se iskombinuje najbolje od ta dva nekakvim akrobacijama, pretpostavljam, ali nisam siguran i nebitno.

I upravu si, ne treba biti napadan oko tih stvari - kao da ja znam šta nekom drugom treba ili prija. To stoji. [emoji41]

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Na dan kada sam podneo zahteve za prenos mobilnog i neta (dakle, ne kada sam raskinuo box) dobio sam poziv sa skrivenog broja, a potom je sigla poruka u kojoj Telekom kaže da "zbog trenutne situacije" zovu sa skrivenog broja (možda operateri zovu od kuće, sa privatnih brojeva?) i da su spremili specijalnu ponudu samo za mene, uz 24 sata fore da im se javim. Nisam. :) Ono što sam ja tražio već godinu dana ignorišu (nisu nikad ni odbili), tako da...

@Gazu U stvari, ja i koristim akrobaciju. :) Desktop je glavni uređaj, na njemu je baza. POP. Pokupi poruke sa servera, ali ih ostavi još par dana. To garantuje da će i telefon da ih pokupi. On je IMAP i na njemu poruke ostaju tih par dana koliko ostaju na serveru. Na njemu retko i čitam poruke, samo... ispratim. I puštam ga da sam briše. Tako mi je baza uvek kod mene, a na telefonu imam poruke od poslednjih nekoliko dana što je meni sasvim dovoljno (mogu da podesim i na dve nedelje). Ali, nekome je telefon glavni/jedini uređaj ili mu je van kuće stalno potreban pristup i mejlovima od pre više meseci ili godina i onda je jednostavnije i jeftinije koristiti nekog online provajdera. Ja bih verovatno podigao mejl server kod sebe kući i telefonom se kačio na njega. :)
 
Da ispricam ja moju borbu sa mts-om :D
Imao sam box u mts-u, dosla orion optika u zgradu i ja presao kod njih malo pre isteka ugovora kod mts-a. Na aplikaciji pise da ugovor istice 25. januara, ja lepo nazvao 26. januara Orion da mi prebace fiksni kod njih, otisao u telenor da prebacim mobilni i posle par minuta dobijem dve poruke: "Vas zahtev je odbijen". Zovem mts, slusam pola sata najnoviju operu, i sluzbenica mi kaze da ne zna zasto su mi odbili, sigurno da imam neka dugovanja. Rekoh joj da sam platio decembarski racun a da januar jos nije ni gotov, kaze ona nema to veze morate da platite za januar sve do sad. Odem do mts da platim sta dugujem, sluzbenica mi kaze da nemam nikakva dugovanja i da moram da vratim opremu. Vazi, sutradan ja lepo spakujem opremu i odem u mts (iako mi to nije bas logicno bilo, jer sta da sam hteo da prelazim kod drugog ADSL provajdera, znaci da ne bih imao internet dok ovi ne prebace fiksni kod njih). Dodjem ja tamo, dajem opremu, druga sluzbenica me gleda u cudu i kao a sto vi to nama vracate? Rekoh joj da su mi rekli juce da donesem opremu, da mi zbog toga odbijaju zahtev. Ona kao sad cu ja da proverim, ukuca moje podatke i kao pa vama istice ugovor 29. Ja u cudu, rekoh pa na aplikaciji mi pise da je ugovor do 25. Kao pa ne, ne znam ja, nama je na sistemu do 29. Pa dolazim ovde vec par dana i niko mi nije rekao da mi ugovor jos nije istekao? Pa ne znam sta da vam kazem, ugovor vam jos nije istekao.
Dobro, dodjem ja opet 30. januara, poneo opremu(staru tacno 10 godina), dajem onoj istoj sluzbenici, ona gleda i kao aaa pa nemate spliter ovde (telefonski kabl mi ide u zid, nisam ni koristio spliter pa sam skroz zaboravio da ga stavim). Jao pa morate to da mi donesete inace cemo da vam pisemo penale, ali ajde sad cemo da napravimo zahtev za raskid ugovora odmah pa mi vi to donesite. Uradimo raskid ugovora, potpisem sve, sav srecan sto sam zavrsio sa mts-om(samo jos spliter da im vratim), odem preko puta u telenor poslovnicu da posaljem zahtev za prenos broja, zavrsim sve, krenem kuci kad stize poruka: "Vas zahtev za prenos broja je odbijen". Sad vec pizdim, idem do mts-a i kazem da mi je zahtev odbijen, ova se smeje i kao aa pa nisam ja to stigla da posaljem(kucala 15 min na kompu nesto dok smo raskidali ugovor). Kao videcu uskoro to da zavrsim. Meni vec pada mrak na oci.
Otisao do kuce, nasao spliter, doneo im, bukvalno su ga bacili iza, niko nista zapisao nije.
Sledeci dan otisao u telenor i napokon prebacio broj :D
 
Ne moze bez malo muke, inace bi bilo jos lakse posle svake UO menjati. :)
Ti si jos dosta dobro prosao, nisi imao otkazni rok.
 
U istoj poslovnici dvoje ljudi ispriča dve priče. Uz američku foru - piše u ugovoru, a onda su ti dokumenti sve duži i komplikovaniji, da ih niko ne bi ni čitao, a kamoli shvatio ili pamtio. Kriminal. Kad dobiju zahtev za prenos valjda treba da te pozovu, provere da li si zaista podneo zahtev i onda ti kažu šta treba da uradiš, ukoliko postoji neka prepreka. Pa da sačekaju, a ne da odbijaju zahtev. I za tu "opremu" isto muljanje. Pet puta ponovim da skarta nije ni bilo, ona i dalje napiše da nedostaje? Naknadno doneo daljinski i isto kao Vujketu - samo stavili sa strane. Ne dobija se nikakva potvrda. I pritom je zabranjeno snimanje u poslovnicama. Pa kako korisnici da dokažu bilo šta? To je čisto dresiranje korisnika da budu u strahu od zaštite svojih prava.

Ja sam sve proverio više puta i više puta dobio potvrdu da će sve biti ok. Nadam se da hoće. Još me nisu odbili za prenose, valjda je to dobar znak.
Inače, prvo mi je rečeno da i za prenos VDSL-a treba da vratim "opremu" (garant će da napišu da je bila i neka pegla unutra ili frižider) pre nego što podnosim zahtev negde za prenos. Posle mi u istoj poslovnici druge radnice kažu da to nije tačno i da je normalno da zadržim ruter dok se net ne prenese (pod uslovom da se nastavi usluga bez uo, naravno).

Sad se setih - jedan od uslova jeste da budu izmirena sva zaduženja pre prenosa. Kada sam pitao kako to da uradim kad račun nije ni stigao, sve "nema problema". A baš sa računima je bilo puno problema, jer su počeli da ih isporučuju dan pre isteka roka za plaćanje. Gle čuda, danas je stigao račun za januar! A stalno pričaju kako ih štampaju 7. ili 8. u mesecu. Sad da vidim da li će da mi odbiju prenose zato što račun nije plaćen istog dana.
 
Nazad
Vrh Dno