Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

@razor Mislio sam koliko si čekao od trenutka vraćanja opreme do trenutka kada je završeno razbijanje box paketa, pa da uopšte može da se prenese broj? Izvinjavam se ako nisam dobro formulisao pitanje.
 
@razor Mislio sam koliko si čekao od trenutka vraćanja opreme do trenutka kada je završeno razbijanje box paketa, pa da uopšte može da se prenese broj? Izvinjavam se ako nisam dobro formulisao pitanje.
To nisam čekao. Čim sam vratio opremu ugasili su mi fiksni, net i tv. Broj je mogao već sutradan da se prenosi.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Po kom zakonskom osnovu MTS moze da obara brzinu interneta na brzinu parice kada se potrsi 500gb interneta ? Na stranu sto nema teorijske sanse da je potroseno ni vise od 20gb.

U pitanju je box4 paket 20/4 sa cuvenim hibrid modemom.
 
Bio u poslovnici. Kako je rečeno - doneseš opremu (ruter, stb), odmah rastavljaju box, otkazuje se šta treba, ostaje šta treba. DODATNO. Ja ću možda da prenosim i net. Obično se vrati ruter, dobije migracioni kod i odmah ide kod drugog, pa navodno istog dana i završe prenos. Međutim, meni su iz Beotela rekli da migracija traje 3-5 radnih dana. A i ne bih da moram da trčim ili da nosim ruter u Telekom, pa vraćaj sve nazad zbog gužve.

Uglavnom, migracioni kod važi 30 dana, a ruter može da se zadrži (bez uo). Pa kad ti odgovara vratiš ruter i odeš kod novog, a Telekom kasnije dostavi račun za net srazmerno broju dana, naravno.

E sad, sve je to meni rečeno usmeno. Prvo sam pitao da snimam razgovor (nikako neće da mi odgovore pisanim putem, da imam neki trag), ali mi je rečeno da nije dozvoljeno? A ja kad zovem razgovori sa operaterima se snimaju i ja se ne pitam ništa. Niti mogu da dobijem taj snimak, da znam tačno šta je rečeno.
 
@m4rk0 Proveri da li ugovor negde spominje da je Internet neograničen, ali da postoji neka napomena o prekomernoj/čudnoj potrošnji.
Ako i ne postoji, nemoj da očekuješ od Ratela da nešto preduzme.
 
Da li ce produziti novogodisnju promociju i 12/1rsd za optiku? Odnosno 200gb za 4uBox4?
 
^^
Proverio vise puta, naravno, nista ni priblizno ne pise. Njihov tehnicar mi rekao da su tek pre nekoliko dana dobili dopis o tome. Kaze totalni kolaps sa hibridnim ruterima, vise ih nikome ne daju kad su videli kakav je promasaj sa njima i imaju brdo zalbi. Zasto smatras da Ratel nece nista preuzeti ako neko ocigledno krsi ugovor ?
 
^^
Proverio vise puta, naravno, nista ni priblizno ne pise. Njihov tehnicar mi rekao da su tek pre nekoliko dana dobili dopis o tome. Kaze totalni kolaps sa hibridnim ruterima, vise ih nikome ne daju kad su videli kakav je promasaj sa njima i imaju brdo zalbi. Zasto smatras da Ratel nece nista preuzeti ako neko ocigledno krsi ugovor ?
Naravno da hoće. Dva puta sam se obraćao RATELu i oba puta su bili veoma servilni. Prvi put sam ih zamolio za informaciju da li je i gde zakonski uređena minimalna brzina u odnosu na ugovorenu koju provajder treba da ispoštuje i drugi put kada je Telekomu trebalo duže od dva meseca da proknjiži uvaženu reklamaciju.

Ukoliko se žališ na kvalitet usluge ti moraš obezbediti i njima dostaviti dokaz za to što tvrdiš.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Zasto smatras da Ratel nece nista preuzeti ako neko ocigledno krsi ugovor ?

Pisao sam više puta. Cenzurisali mi mejlove, izgleda godinama. Ja pošaljem, program prebaci u Sent, jer Telekom server prihvati poruku, sve u redu, ali nikada ne bude isporučena. Sigurno stotine, a možda i hiljade poruka nikada nije isporučeno, a nisu me ni obavestili. Ojadili su me. Naravno, ugovor to ne dozvoljava. Mesecima pisao, svaki put isti odgovor - može nam se. Na kraju pisao Ratelu. Oni prvo odmah tražili sve informacije i prepisku sa Telekomom, ja oduševljen. A onda mi proslede (bukvalno) isti komentar Telekoma kakav sam od njih dobio triput (isti znači iste slovne greške) i kažu "pa vidi, Telekom kaže da im se može". A komentar je tipa, "ne šaljemo ako nema subject". "Koja moja poruka nema subject?" Muk. "Zašto niste poslali ovu konkretnu poruku?" Muk. "Dajte mi spisak svih poruka koje niste isporučili." Muk. Još malo pa godinu dana. Zamisli da šalješ npr 20 poruka dnevno. Prijateljima, rodbini, poslovno, prijavljuješ se za nove poslove. I onda ti Telekom blokira nepoznat broj poruka i o tome te nikad i ne obavesti. Zato sad i raskidam sve veze sa njima. (ima i drugih oblika vređanja korisnika, ali ovo je katastrofa što su mi uradili)

Da ne shvati neko pogrešno, ne kažem da se ne treba žaliti. Treba. Nego ne treba očekivati da će to obavezno da reši problem.
 
Ja jos uvek nikako ne razumem kako i zasto su ti onemogucavali slanje poruka...
To se jos uvek konstantno desava?

Sta si uradio po tom pitanju, presao na neki drugi net?

A ko ne salje poruke bez subjekta, mts nece da posalje?
Evo ja sebi sam poslao email bez subjekta preko gmail sa mts optickog neta i dosao uredno...

Tvoja prica poput zone sumraka.
Verujem ti sve sto si napisao, nemoj da mislis da sam sumnjicav, samo toliko cudno je sve to, s njihove strane sto rade...
 
Poslednja izmena:
verovatno je slao preko njihovog mejla @mts.rs a ne sa npr gmaila ili slicnih mail servisa. ta resenja nasih provajdera su glupost, nikada nisam koritio njihove mejl servise ni za sta..

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
 
Može li kontakt mts promotera iz Bg? Treba mi za šuraka koji živi u naselju Stepa Stepanović.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
@Zeha
1. Ni ja ne razumem zašto su me cenzurisali. A za "kako" tvrde da koriste Cisco IronPort softver koji čim vidi da ja šaljem prijateljima neku poruku to proglasi za spam i ne pošalje. A o tome pošiljaoca ne obaveštavaju, takva im je politika. Softver ne umeju da podese, pa kažu da on radi odlično i valjda ja nisam normalan što mislim da prijateljima i familiji mogu da šaljem šta god mi se hoće. (a ugovor ništa i ne zabranjuje)

2. Ne znam da li se i sada dešava, jer sam pre godinu dana morao da prestanem da šaljem poruke sa tog naloga i da koristim drugi. Par puta sam probao ponovo nešto da pošaljem, uz cc na taj drugi nalog i uglavnom je stizalo, ali par puta sam probao i bez cc i nije stiglo kome je trebalo.

3. Prešao na drugi nalog, a ovih dana rastavljam box paket i što pre sve prenosim kod nekog drugog.

4. Ma, lažu sve. Tvrdili da ne može subject da bude test, a prošlo bez problema. Pošaljem prijateljici neke slike, stigne. Pošaljem joj šta neki likovi rade u zgradi, ne stigne. Jedno od pravila koja je Telekom smislio je i da ne mogu da se šalju "komercijalni linkovi". Primer je kad antivirus doda svoj link na kraj poruke. Ej, pazi ti ideje. Pa ja mogu da pošaljem šta hoću. Npr, pošaljem prijateljima link na Amazon, da kupe nešto. Ne može Telekom to da zabrani. Ako ja hoću da šaljem link za antivirus, moja stvar. Pritom, niko se nikada nije žalio da ga spemujem (što nikada i nisam radio). I bukvalno ne možeš da uhvatiš nikakvo pravilo u cenzurisanju. Sećam se te poruke kada sam prijateljici poslao, više kao "da li čovek da se smeje ili da plače", priču o avionu koji se, početkom korona ludila, na sred leta okenuo i vratio nazad, jer su im rekli da ih neće pustiti da slete. Cenzurisano. Onda sam mislio da me maltretiraju zbog mojih linkova u potpisu, na filmove, slike, priče, igrice, itd. Malo-malo, pa me neko pitao i onda sam stavio sve u potpis. I brisao kada nije bilo primereno, iz bilo kog razloga. Ali opet, prolazile su mi gomile poruke sa tim istim potpisom godinama. A neke poruke koje bi cenzurisali ipak su prolazile iz trećeg ili četvrtog pokušaja. Dakle, nema veze sa sadržinom poruke, pošiljaocem, primaocem, ničim. Sve je samo do njih.

Da, apsolutna zona sumraka. I oni teraju svoju priču za maloumne već godinu dana, a Ratel ih podržava.
Ma nije važno ni da si sumnjičav, ko bi mogao da poveruje u ovo što mi rade ko zna koliko dugo. Matriks.
A pritom, ne samo da nisu odmah prestali, odgovorili na pitanja, pomogli da utvrdim šta sve nije isporučeno, pa ponudili barem nekoliko godina besplatno, kao "stvarno nismo imali pojma, žao nam je". Ma jok, nije bilo ni kurtoaznog izvinjenja. Samo daljeg vređanja inteligencije.
 
ne shvatam zasto si toliki mazohista i uporno nastavljas da koristis njihov email servis i da se boris sa vetrenjacama..

Послато са moto g(7) power помоћу Тапатока
 
Da bih raskinuo stari ugovor i potpisao novi,jer uz taj novi ide i uredjaj na rate mora moja majka da ide do poslovnice,jer se na nju vodi ugovor.Pa me zanima da li mogu ja kao njen sin da odem umesto nje to da zavrsim (jer je ona starija zena,pa ne moze da ode da zavrsi)?
 
Samo ako imaš ovlašćenje overeno od notara. Rodbinska veza i isto domaćinstvo ne igraju nikakvu ulogu.
 
ne shvatam zasto si toliki mazohista i uporno nastavljas da koristis njihov email servis i da se boris sa vetrenjacama..

Послато са moto g(7) power помоћу Тапатока
Da, ni meni ovo nije jasno. A da ne pričam o tome da taj mejl čovek ima SAMO dok je korisnik MTSa. Sutra da raskineš ugovor sa njima, nemaš više ni pristup tim nalogu. A to je ozbiljan problem pošto bi tako mogao nepovratno izgubiti i pristup nekim drugim nalozima - ako si se za bilo šta tim mejlom prijavio.

Drugo, ako govorimo i o privatnosti, pa pre bi da lije podatke imaju neki Ameri, Rusi ili Kinezi nego ovi naši.

O pouzdanosti da se ne govori. Kako bi se teško moglo recimo Google-u dogoditi da naprave neki kiks zbog kojeg bi izgubio podatke sa svog mejla. A i to može da se desi. Neko nešto čačka po serveru ili čemu, i samo ti ode deo primljenih ili poslatih mejlova.

Mada je ovo na šta se on žali upravo pouzdanost. Treba da se pomiri čovek, ti u MTSu su nesposobni, kao što i on sam kaže, i šta se lomata više s njima... :)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Meni box ističe 31.01. i kada sam zvao Kol centar rekli su mi da prvi dan nakon isteka ugovora odem sa opremom u poslovnicu i zatražim da mi se box razbije na pojedinačne usluge. Potom odmah ugasim usluge koje mi ne trebaju (u mom slučaju TV, fiksni i internet) i razdužim opremu.

Onda ako imaju neku ponudu za mobilnu tarifu koja mi odgovara potpišem novu ugovornu obavezu, ili podnesem zahtev drugde za prenos broja. Bitno je da mobilni broj ostane aktivan.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ove bitange iz Telekoma neće da ispoštuju ono što sami kažu.

Danas sam bio do poslovnice sa opremom kako bih je razdužio i ugasio sve sem mobilnog broja, i ženska me vratila nazad, jer kao nisam najavio raskid ugovora.

Uopšte je ne zanima šta mi je rečeno preko kol centra, ona može da zavede samo moj zahtev za raskid Box ugovora i da će me zatim kontaktirati neko iz službe za zadovoljstvo korisnika.

Ja sam tu počeo da se objašnjavam sa njom da sam već pričao dva puta sa njima, da nisu ponudili ništa da zadržim Box i da već koristim Supernovu, dali mi uputstva za raskid Boxa, mrka kapa. Ona je zavela moj zahtev u softver i ja sam otišao kući.

Posle sam pisao mejl Telekomu sa ovim problemom, dobio sam povratnu poruku da ću biti kontaktiran i da bi bilo bolje da ubuduće koristim formu za kontakt na sajtu.

Koji je najbolji način da ubrzam ovaj proces? Posle ovakvog stava nije mi žao ni mobilnog broja, i njega bih ugasio sutra ako mogu. I kada mi Supernova istekne preći ću na SBB, da ni preko posrednika Telekom od mene ne dobije ni dinar.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
U kojoj si poslovnici bio? Ja sam u Immo Centru samo predao opremu i završio za 5 minuta, bez najave.

Inače, s obzirom da Telekom ne želi tj. ne ume da podeli pretplatu na jednake delove u 24 meseca a prvih godinu dana računi ne stižu ako nemate dodatne troškove, odlučio sam da svakog meseca prve godine pošaljem bar jedan SMS prema inostranstvu ili humanitarmi SMS, i da uplaćujem na to 50% od ugovorene cene. Na ovaj način ću izbeći da dogodine plaćam 12 meseci punu cenu. Biće reklamacija sa računima zbog poziva na broj, ali izguraću stvar.

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk
 
Nesto mi nije jasno. Ti si sa njima potpisao ugocor da imas prvih 12. meseci po 1. dinar?! I sada bi ti da menjas odredbe ugovora, tj. da placas 50% od pune cene tokom 24.meseca. I Telekom na to ne pristaje?
 
Poslednja izmena:
svuda je normalno da se visak uplacenog proknjizi kao avansna uplata. osim u telekomu

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
 
Nesto mi nije jasno. Ti si sa njima potpisao ugocor da imas prvih 12. meseci po 1. dinar?! I sada bi ti da menjas odredbe ugovora, tj. da placas 50% od pune cene tokom 24.meseca. I Telekom na to ne pristaje?
Valjda imam pravo da platim nešto više nego što želim?
To se zove pretplata.

Sent from my SM-N9700 using Tapatalk
 
Imaju takav sistem plaćanja i samo pravite dramu oko toga i sebi problem, ne postoji pretplata ovde. Menja se poziv na broj svakog meseca.
 
Poziv na broj staviš tvoj broj telefona.


Sent from my SM-N9700 using Tapatalk
 
Pozdrav ako se uzima na primer paket postpaid omorika 1 ili 2 i telefon za 1 dinar da li ide neka posebna provera,kreditni biro.
 
Ovo je jedna od gorih firmi, pre par dana potpisan nov ugovor za box
pre toga radila normalno usluga gledaj unazad, a od trenutka aktivacije novog boxa ne radi iako je uracunata u nov tv paket...
prijavio sam im smetnju, vozaju me vec 4 dana ne umeju ili nece da rese problem, i sad saznah najveci biser nece nista da odrade dalje dok me satro ne kontaktiraju iz call centra na mobilni..
a znam sta hoce, hoce da me pitaju neke gluposti tipa da li sam restartovao opremu i slicno..a to sam sve vec 10 puta odradio i i dalje ne radi ta usluga...
tj radi prvih 5 sekundi usluga unazad nakon toga sledi iris crveni logo i stb krece da pusta program tj kanal uzivo...i svaki put tako...
Ja zaista nemam reci, ali boricu se vala do zadnje kapi znoja .. da isteram da dobijem ono sto mi sleduje free u okviru paketa koji placam.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno