Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Kupus se brze i lakse kupi...
 
Ne vidim zaista poentu ovakvih komentara...
Ja sam jednostavno nastavio da koristim sve usluge u okviru box paketa i plaćam ih po staroj ceni (4300 din plus 300 din po isteku ugovora, pretplata za HBO od ranije, plus još jedan mobilni broj). Obavio sam 4 razgovora sa gospođom i nije me ubedila da treba da potpišem ugovor, jer vidim da ponuda nije ujednačena, što sam i njoj rekao. Da lepo ponude sve iste uslove svim korisnicima, da su pravila jasno definisana, onda ne bi bilo problema i pitanja. Ovako se pitam što ja u svojoj 4. ili 5. iteraciji obnove ugovora i to samo za box treba da čujem i čitam kako neko dobija ovo, a neko ono.
Na forumu sam 15 godina, pa imam nepunih 400 postova. Ako nemam šta da kažem, uglavnom ćutim. Da neko ne bi pomislio da gubim dragoceno vreme. :)
 
Mnogo dinamično to tržište pa "moraju" da se prilagođavaju iz dana u dan i iz sata u sat :D (sarkazam, očigledno)

To da svim korisnicima (starim & novim) nude ista promo ponuda je bilo nekad u Telekomu a ponovo će biti nikad jer su prepisali SBB fore. Neće biti ni svim starim korisnicima ista ponuda jer kao hipotetički ponuda se formira i zavisi od toga šta ti je od konkurencije dostupno. Ali i da je tako kod tebe se ne menja situacija sa konkurencijom svaki dan... samim ti ponuda za tebe / tvoju zgradu / tvoju ulicu bi trebala da bude ista i danas i za nedelju dana i za mesec dana ako se ništa nije menjalo po tom pitanju.
 
Poslednja izmena:
Baš to, zato sam se i potrudio da vam navedem kakvoj su me farsi izložili. Došlo mi je istovremeno da se smejem i da ih pošaljem gde su i zaslužili. :smash:
A pitanje je bilo znate li da li vredi kontaktirati nekog akvizitera, video sam da ih je par članova pominjalo na ovoj temi? U fazonu da tražim da me neko drugi kontaktira, stekao sam utisak da ova gospođa ima nešto lično protiv mene. :d
 
@B@k@ jel tebi dostupna optika? Ako jeste, raskini postojeći ugovor, pusti da prođe par dana, prijavi se kao nov korisnik i eto novih 12 meseci za dinar bez imalo muka i prepirki.
Edit: Sad videh da pominješ paricu. Onda mislim da je najbolje da odeš u poslovnicu i da tražiš isto 12 meseci ako ne ideš na SBB. Ako kažu ne, podneseš raskid ugovora i kad prođe par dana ista procedura, odeš u poslovnicu i zahtevaš 12 meseci jer što bi te "diskriminisali" jer nemaš optiku i još da ti daju manje meseci. U poslocnici imaju najviše "alata" da te zadrže jer svaki raskinuti ugovor je njihov lični minus i gledaju da te zadrže po svaku cenu.
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,
Pre nekoliko dana sam uzeo online box 4 plavi medjutim danas mi je stigla kartica sa paketom omorika 1 (a na sajtu pise da se dobija omorika 2) i kada sam razgovarao sa sluzbenicom za uzimanje telefona kaze da moram da odem u poslovnicu da vidim s njima da li ispunjavam neke uslove. Da li neko zna o cemu se ovde radi?
 
Dobio sam mail da ce me zvati sa skrivenog oko dogovora za produzenje ugovora,medjutim vec dosta dana proslo niko ne zove
 
Pre pet dana sam ih zvao da reklamiram prvo račun od 131 dinar umesto ugovorenih 1 dinar zbog "dodatnog STB", a zatim prigovorio i zbog toga što mi u sistemu vide tri STB umesto stvarnih dva.

Tom prilikom operater je pribeležio prigovor, po njegovim rečima sa oznakom urgentno i rekao da će neko ubrzo a sigurno u toku dana da me kontaktira na moj broj mobilnog (koji je btw ispravno ponovio, a i da nije imaju ga u sistemu).

Po svoj prilici dan u Srbiji traje ko na Merkuru, čim još nisu zvali ...

Zabadanja Iris platforme koja se dešavaju na dnevnoj bazi od jednog do više puta još uvek posmatram kao dečije bolesti tako da im ovaj put to (još uvek) neću uzimati za zlo.
 
otkad imam novu platformu moram pri svakom paljenju tv-a da restartujem box nazad na dugme
kako rešiti ovo?
 
Ja sam na optici i nisam imao takvih problema da moram da restartujem stb, ali nikako ne mogu da se pomirim s tim koliko je neintuitivno napravljen novi softver iris. Možda bi sa nekim drugim daljinskim bilo lakše koristiti ga, ali sa ovim belim je zaista mučenje. Doduše, lepši je dizajn irisa ali po funkcionalnosti nije dorastao starom softveru.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk
 
Pre pet dana sam ih zvao da reklamiram prvo račun od 131 dinar umesto ugovorenih 1 dinar zbog "dodatnog STB", a zatim prigovorio i zbog toga što mi u sistemu vide tri STB umesto stvarnih dva.

Tom prilikom operater je pribeležio prigovor, po njegovim rečima sa oznakom urgentno i rekao da će neko ubrzo a sigurno u toku dana da me kontaktira na moj broj mobilnog (koji je btw ispravno ponovio, a i da nije imaju ga u sistemu).

Po svoj prilici dan u Srbiji traje ko na Merkuru, čim još nisu zvali ...

Zabadanja Iris platforme koja se dešavaju na dnevnoj bazi od jednog do više puta još uvek posmatram kao dečije bolesti tako da im ovaj put to (još uvek) neću uzimati za zlo.
Pre deset dana sam poslao mail "prigovor na račun" takođe zbog naplatili mi dodatni STB, još uvek nisam dobio odgovor...

Sent from my GM1917 using Tapatalk
 
Pozdrav ljudi. Listao sam temu, ali nisam nasao odgovor na moje pitanje.

Znam da se na mts VDSLu barem jednom, ako ne i dva tri puta dnevno resetuje ruter, zbog nekog njihovog konstantnog podesavanja. I zbog toga se gubi i internet i tv usluga na po nekoliko minuta, dok se ruter ne upali.

Mene zanima, da li se to desava i na optici (setovanje/resetovanje svaki dan), ili ne?
 
Ne znam da li je od dolaska iris platforme na STB bilo tih nekih promena na ruteru i da dolazi do bahova , ali kao skoro 10 godina vdsl i sada optički korisnik nisam primetio resete, šta više na prste jedne ruke mogu da nabrojim resete.

Dakle, ne.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk
 
@ypow
Ne znas dobro, problem je u losoj parici, najverovatnije u kucnoj instalaciji. Proveri sve kontakte, splitere, kablove
 
Pozdrav ljudi. Listao sam temu, ali nisam nasao odgovor na moje pitanje.

Znam da se na mts VDSLu barem jednom, ako ne i dva tri puta dnevno resetuje ruter, zbog nekog njihovog konstantnog podesavanja. I zbog toga se gubi i internet i tv usluga na po nekoliko minuta, dok se ruter ne upali.

Mene zanima, da li se to desava i na optici (setovanje/resetovanje svaki dan), ili ne?
Ja sam imao sličan problem ,problem je bio u kablu od zida do splitera.Posle promene sve OK.

Послато са SM-A750FN помоћу Тапатока
 
Hvala puno na brzom odgovoru.

Ja se sad ne secam tacno kako sam zakljucio da je to zbog "setovanja rutera" - da li mi je to neki serviser bio rekao, ili sam procitao negde na forumu ranije...

Zvao sam podrsku 2 puta, oni kao nesto promenili u podesavanjma zbog velikog broja gresaka koje su se desavale... bio i serviser koji je proveravao konekciju na kablu koji ide na ruter, i rekao je da je sve ok... medjutim sve vreme isto, desava se reset rutera.


Trebao bih da predjem na optiku uskoro, pa ne znam kolika je vajda resavati ovo...

@Dragan - zid-ruter sam koristio nov kabal koji je dosao uz njega... sad sam stavio drugi, videcu da li se nesto menja... Hvala!

Screenshot 2020-12-21 00.53.36.png
 
Poslednja izmena:
Evo koliko puta se resetovao ruter i dobio novu IP nakon prelaska sa SBB na MTS optiku, na SBB cgnat je ovo bilo svaki dan... Ono sto je meni vazno da nema captch svaki dan.
 

Prilozi

  • Screenshot 2020-12-21 014111.png
    Screenshot 2020-12-21 014111.png
    42.8 KB · Pregleda: 210
Kasno sam postovao, i sam sam zaboravio da je period od 29 do 18 dana pre bilo sa njihove strane da pokusaju da poprave fiksni koji je prestao da radi. Pre 5 dana se resetovao negde iza ponoci, nesto ne videh kada se resetovao juce nisam primetio.
 
Znam za to sto su ti nudili, ALI ti kada odjavis sve nakon isteka ugovora koji imas (mora da istekne ugovor ne moze ranije) i prijavis se ponovo, uz podrsku odeljenja za benefite (zamolis kao dugotrajni korisnik i sl...koji ne vi da menja operatera i blah blah) dobices 12m po dinar. Sto se tice tvog oca, ako je vec registrovan kao vlasnik box paketa mozda pokusaju da ga rese sa tim malim benefitom 4 ili 4mes, ali uz insistiranje mislim da mozes dobiti. Pricam ti moje iskustvo, mnogo zavisi od tvog licnog stava u komunikaciji sa njima i od sluzbenika iz benefita sa kojim razgovaras. Ono sto jeste sigurno, da ako prebacis broj na nekoga ko nije do sad registrovan kao vlasnik boxa (koliko sam razumeo tvoj otac vec ima neki box na svoje ime), npr dete, supruga, brat, mozes prebaciti broj na ime te osobe (par minuta u poslovnici ti treba za to) i ta osoba najlaganije podnosi novi zahtev i uzima 12m po dinar. Inace to kruzenje vlasnistva u okviru porodice je siguran modus za ostvarivanje benefita.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Da li se misli na prenos fiksnog? Imamo jedan box 4 u familiji koji bi otkazali, pa preneli na nekog drugog kako bi izvukli više od jednog meseca po 1 rsd. Koliko sam shvatio, isključiće internet i televiziju na neko vreme, mobilni će preći na privremeni ugovor bez ugovorne obaveze i onda fiksni se prenese na drugog člana? Kada se to završi, taj drugi član podnosi zahtev za Box4 i ide sve iz početka?

Znam da su ljudi potpisivali Box usluge čak i kada nije fiksni bio na njihovo ime, pa samo da vidim da li možemo sve otkazati, pa da drugi član podnese zahtev odmah za box, bez i fiksni da se prenosi.
 
Poslednja izmena:
Da li se misli na prenos fiksnog? Imamo jedan box 4 u familiji koji bi otkazali, pa preneli na nekog drugog kako bi izvukli više od jednog meseca po 1 rsd. Koliko sam shvatio, isključiće internet i televiziju na neko vreme, mobilni će preći na privremeni ugovor bez ugovorne obaveze i onda fiksni se prenese na drugog člana? Kada se to završi, taj drugi član podnosi zahtev za Box4 i ide sve iz početka?

Znam da su ljudi potpisivali Box usluge čak i kada nije fiksni bio na njihovo ime, pa samo da vidim da li možemo sve otkazati, pa da drugi član podnese zahtev odmah za box, bez i fiksni da se prenosi.

Opcija 1: pustis da istekne ugovor za box paket, na dan isteka odneses svu opremu (ruter, stb uredjaj,punjace,daljinski) i tu raskidas saradnju sa njima. Ja sam istog momenta u poslovnici podneo novi zahtev za box optiku 4 isto na moje ime i sve je bilo ok. Posle par dana su dosli momci ugradili sve i aktivirali. Tih par dana nemas net i tv, a pripadajuci mobilni radi samo ima zaseban racun i interneta imas na njemu kao u osnovnom paketu (npr ako si omorika 1 imas ne znam 3gb neta i sl).
Opcija 2: ti ugasis uslugu box paketa na isteky ugovora, a novi box na istom broju aktivira recimo tvoj orac, zena,deca....u tom slucaju prevacujes vlasnistvo telefona na tog nekog ko ce aktivirati bovi box.

Opcija 1 je bolja, nema cimanja....ja sam uradio opciju 1.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Neće da mi puste HD kanale (BOX 4 Crveni), na polovini sam ugovorne obaveze, javiše da itekako imam tehničke uslove. Nude novi ugovor pa da onda puste, samo mesec gratis, glatko sam odbio, čekam septembar i 3 meseca pred istek ugovora i onda ću svakako izboksovati 5-6 meseci free, prošlog decembra je to bilo 5 meseci free. U ponudi je i 200gb neta umesto 100gb u 4 u BOX 4, ali mi to toliko i ne treba, zanimalo me je isključivo uključivanje HD kanala uz aneks ali ne reugovor (obnova na polovini aktuelnog ugovora) i svakako više meseci od tog jednog za džabaka ali sam bio svestan da to teško mogu sada ostvariti kada sam u poslednjih 12 meseci imao 5 meseci bez plaćanja.

Ovo pišem jer sam čitao postove cenjenih forumaša da su im pustili HD kanale bez ovakve ''ucene'', da recimo potpišu samo aneks na postojeći ugovor ali to je bilo pa prošlo, sada su druga pravila.
 
Neće da mi puste HD kanale (BOX 4 Crveni), na polovini sam ugovorne obaveze, javiše da itekako imam tehničke uslove. Nude novi ugovor pa da onda puste, samo mesec gratis, glatko sam odbio, čekam septembar i 3 meseca pred istek ugovora i onda ću svakako izboksovati 5-6 meseci free, prošlog decembra je to bilo 5 meseci free. U ponudi je i 200gb neta umesto 100gb u 4 u BOX 4, ali mi to toliko i ne treba, zanimalo me je isključivo uključivanje HD kanala uz aneks ali ne reugovor (obnova na polovini aktuelnog ugovora) i svakako više meseci od tog jednog za džabaka ali sam bio svestan da to teško mogu sada ostvariti kada sam u poslednjih 12 meseci imao 5 meseci bez plaćanja.

Ovo pišem jer sam čitao postove cenjenih forumaša da su im pustili HD kanale bez ovakve ''ucene'', da recimo potpišu samo aneks na postojeći ugovor ali to je bilo pa prošlo, sada su druga pravila.
Nemoj da se nadas da ces dobiti 5-6 meseci free,sada su nesto zategli.Istekao mi ugovor, ponudili mi tri meseca free,pre jedno 10 dana,ja odbio i evo cekam da me ponovo pozovu,ali mrka kapa.

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Meni ističe 1. februara. Ovde su neki pisali da su dobijali 14 meseci gratis, a neki 8... Sad odjednom tri meseca. Problem je što većina nema alternativu, pa hteo ne hteo moraš.
 
Pa baš teško da je bilo ko od starih korisnika dobio za produženje ugovora 14 meseci fraj (čitaj za 1 dinar)...
 
Da sam stari korisnik, ne bih pristao na manje od 25 meseci po dinar, za UO od 24 meseca...
Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno