Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Danas mi je bio tip iz MTSa i nudio 8 meseci po dinar, to sam uzeo za ovaj stan jer trenutno imam SBB, i ostavi mi prospekt na vratima kad je izlazio koji otvorim i imam sta da vidim. Box 2 paketi sa naznacenom optikom, dok na sajtu toga nema, nego samo BOX 3 i BOX 4 imaju pomenutu optiku. Vec sam zvao korisnicki servis jer mi za drugi stan treba samo net pa htedoh da uzmem Box 2 ali sam bas primetio tu razliku na tabeli, i devojka mi kaze da za BOX 2 ide isto opticka linija ALI one smanjene brzine, bas kao sto je naznaceno na sajtu. Zanima me da li neko ima Box 2 sa brzinom od 100/20 i vecom?

Jos jedno pitanje, covek koji je bio mi je rekao da je otkazni rok od mesec dana glupost i ne pristajem na to (kad budem otkazivao SBB), nego da odem i odjavim se na licu mesta i da mi prestane ugovor istog momenta. Mora cekam mesec dana, mogu da nesto da se pozovem..? Thoughts?

To što je naznačeno da je optika to je samo za infrakstuturu zniči nije preko bakarne parice već preko optike a paketi su ono kako je na sajtu mogu samo ona 3 paketa
https://mts.rs/Privatni/BOX/BOX-2/FIKSNA-NET
 
Pozdrav,

Vidim po prethodnim postovima da promoteri sto idu od vrata do vrata nude 8 mjeseci besplatno i mozda jos neke pogodnosti kojih nema na sajtu. Ja sam sve njihove pamflete ranije bacao jer sam se nadao Orion optici ili nekoj drugoj u zgradi ali to se nece nikad desiti.
Da li neko iz Novog Sada mozda ima slucajno neki pamflet od promotera sa brojem telefona da bi mogao da mi slika da zovem (ako rade po dijelovima grada onda bolje nekog koji je isao po Novoj Detelinari).

Hvala.
 
Da li znate ove što zovu sa 0117359600, da li su radnici iz mts-a ili teledirekta, koga već? Zvali me juče i kreću sa dobro poznatom pričom kako imam uslova za ranije produženje ugovora koji ističe 20.02. na moje pitanje da sam zainteresovan za optiku dobijam odgovor da se još nisu stekli uslovi (radovi u toku), ali može da proveri i da mi nudi 2 meseca gratis za box plavi. Odmah sam rekao da me više ne zovu.
E sad, ima tu jedna caka (problem) što ja još uvek plaćam dodatni stb, 3g (otplaćujem telefon do februara), "Plus" paket, pa mi tu mesečno ide 600 dinara, + sve drugo (box4), tako da bih eventualnim potpisivanjem novog ugovora i sa ovih dva meseca što nude uštedeo nekih 11000 dinara (pretplatu za 3g plaćam do kraja), što je trećina neke uštede u odnosu na 6 meseci gratiskoju bih imao.
Mislio sam da im pošaljem mejl pa da vidim njihov odgovr, a sačekao bih decembar da vidim da li će se šta nuditi i starim korisnicima. Ako budu ostali na ovih dva meseca, u tom slučaju ostajem do kraja i vraćam svu opremu, prebacujem fiksni na ženu pa da onda vidim da li može ona da dobije 6 meseci gratis kao novi korisnik. Najgore od svega što nemam alternativu sa nekim drugom provajderom...
 
Da li znate ove što zovu sa 0117359600, da li su radnici iz mts-a ili teledirekta, koga već? Zvali me juče i kreću sa dobro poznatom pričom kako imam uslova za ranije produženje ugovora koji ističe 20.02. na moje pitanje da sam zainteresovan za optiku dobijam odgovor da se još nisu stekli uslovi (radovi u toku), ali može da proveri i da mi nudi 2 meseca gratis za box plavi. Odmah sam rekao da me više ne zovu.
E sad, ima tu jedna caka (problem) što ja još uvek plaćam dodatni stb, 3g (otplaćujem telefon do februara), "Plus" paket, pa mi tu mesečno ide 600 dinara, + sve drugo (box4), tako da bih eventualnim potpisivanjem novog ugovora i sa ovih dva meseca što nude uštedeo nekih 11000 dinara (pretplatu za 3g plaćam do kraja), što je trećina neke uštede u odnosu na 6 meseci gratiskoju bih imao.
Mislio sam da im pošaljem mejl pa da vidim njihov odgovr, a sačekao bih decembar da vidim da li će se šta nuditi i starim korisnicima. Ako budu ostali na ovih dva meseca, u tom slučaju ostajem do kraja i vraćam svu opremu, prebacujem fiksni na ženu pa da onda vidim da li može ona da dobije 6 meseci gratis kao novi korisnik. Najgore od svega što nemam alternativu sa nekim drugom provajderom...

Obrati se lično Mts_u i pitaj za produženje ugovora.Mene su isto zvali sa tog broja i nudili mi isto 2 meseca gratis.Odbio sam ih, pa sam ja kontaktirao Mts sa zahtevom o obnovi ugovora, dali su mi 5 meseci gratis usluge Box4 Plavi.
 
Nije mi baš jasno kako neki korisnici dobijaju 2 meseca gratis za produženje ugovora, a neki 5 ili 6?! Ja sam dobio 2 meseca samo pre par dana. Jel moguće preinačiti to u tih 5 ili 6 ako već postoji kao opcija?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Nije mi baš jasno kako neki korisnici dobijaju 2 meseca gratis za produženje ugovora, a neki 5 ili 6?! Ja sam dobio 2 meseca samo pre par dana. Jel moguće preinačiti to u tih 5 ili 6 ako već postoji kao opcija?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Trebao si da pošalješ mejl odnosno zahtev preko njihovog sajta gde ima opcija da im se pošalje poruka i da zahtevaš dodatne besplatne mesece, tako sam ja uradio, poslao pisamce gde sam naveo da bi sa 6 meseci gratis bio spreman na produženje ugovora. Ili taj mejl da im pustiš ili da zoveš na 064 733, tako su neki radili. Zvali me posle par dana i ponudili dodatna 3 meseca po 1 dinar uz ova 2 što po slovu zakona nam pripadaju, nisam se nećkao niti tražio još taj 6-ti mesec, u principu bih bio zadovoljan i sa 4 meseca jer sam pre 2 godine izvisio kada nisu postojali gratis meseci a opet su neki i poneki dobijali po 3-6 meseci za džabaka. Ona mi napomenula da će u ugovoru pisati da su 2 meseca po 1 dinar kako je i bilo napisano a da će u njihovom sistemu biti zabeleženo da je 5 meseci po 1 dinar, da drugačije ne može i da nema razloga za sumnju i da će sve biti ispoštovano. Kako vidim 99% ljudi i nije imalo problema kada je na taj način sklopilo ugovore sa njima, tek poneko je imao problema da mu počnu naplaćivati punu uslugu pre nego što bi trebalo.

Ne znam da li si ti njih kontaktirao ili oni tebe ali trebao si nešto smisliti ''u fazonu da nećeš ugovor da produžavaš ako ne bude više od 2 meseca gratis''. Teško da sada možeš da izboksuješ nešto više od ta dva meseca.
 
Doci ce i taj dan,kad ce i taj ciganski lelekom puci ko zvecka.
 
Vec sedam dana cekam da me prebace sa Start SD na Start HD paket. I posle jedno 5 zvanja call centra i jednog chata, sada mi kazu da nema tehnickih mogucnosti. E sad, mozda ja gresim, pa bih voleo da me neko ispravi. Prosle godine kada god bih prebacio na neki HD kanal, cak i one koje ne placam, onih 30 sekundi koliko moze, oni bi kocili i seckali najstrasnije i nisam mogao nikako da gledam. Pre par meseci su nesto menjali na nekoj kutiji u ulici i od tada sam primetio da svi HD kanali rade vrlo glatko. Zato sam i resio da produzim ugovor jer cu dobiti i Arena sport HD paket za dz. Medjutim cim sam produzio ugovor prebacili su me instantno na Start SD paket i sada me loze pricom o tehnickim mogucnostima. Sto je najgore ne pali ni prica da mi vrate u listu kanala HD kanale, pa ako ne rade, necu ih ni gledati, kao prosle godine. Jednostavno me samo odj....u.
 
Evo jedan update. Tragikomika. Stavim nesto da mi se skida preko telefona, hotspot i posle par GB stigne mi poruka da sam potrosio 100% podataka. ?! Nisam bio pored telefona kada mi je stigla poruka, pa je nastavilo da skida jos neko vreme. Proverim stanje, trenutno stanje 8200din. Zovem ih da ih pitam, kazu imate Box 4 crveni paket i u teoriji 100GB podataka, ali tek kada dodate jos jedan broj u box. Meni naravno u poslovnici to niko nije rekao, jer sam prvo pitao hocu li da imam 100GB, rekli su naravno. Dok mi je pravio ugovor ja sam slucajno video da mogu da dodam 4 broja i pitao ga posto imam jos jedan broj, kaze moze, dodacemo. Medjutim tom broju istice ugovor tek za 4 meseca, a stari je paket, pa kaze covek ne moze. Ali nijednog trenutka mi ne pominje da ako ne dodam jos jedan broj da necu imati 100GB. Niti mi *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* kaze da mogu jednostavno mogu da promenim taj stari paket u neki novi i da ga odmah dodam. Nesposobnjakovic. Devojka iz call centra mi bez problema promenila tarifu i dodala u box paket, pri cemu sam odmah dobio i tih 100GB. E sad, ulozila je zalbu za tih 8200din, ali videcemo sta ce sa tim biti. Neverovatno koji nesposobnjakovici rade u poslovnicama. Ne mogu da docekam da odem da mu kazem par reci.
 
pa je l vi ljudi pratite ovu temu ili dodjete samo kad zagusti? na svakoj strani se neko iscudjava sto mora da se "doda" jos bar jedan(max 4 ili 5?) broj da bi se dobilo tih 100gb koje onda ti brojevi dele.

Послато са moto g(7) power помоћу Тапатока
 
Pa ja kad počnem da pišem na neku temu onda je zapratim. Pre toga ne. A drugo, zar ne treba u poslovnici da mi kažu sve to?! Ili moram ja da tražim po netu sam?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Dobrodošao u Srbiju? :d Naravno da svaku informacije treba 3x sam da proveriš i da ti polazna pretpostavka bude da u poslovnicama i call centru dobijaš polu-informaciju. Na sajtu je lepo napisano oko toga "4 u Box 4". I prvo se pogleda na MTS app ili MojMTS portalu šta stoji za stanje i aktivne dodatke pa se onda kreće u tipično srpski momenat "ajd sad da nagazim na Download".
 
Poslednja izmena:
Pa pazi, kapiram da treba da se pogleda, ali sam lično bio u poslovnici i dobio tu informaciju. Moja greška je što sam pretpostavio da je tačna. :)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Tamo kod njih se ne zna sta ko prica.Jedno pricaju na FB,drugo na chatu,trece u poslovnici.Lud zbunjenog.Definitivno,kad budem potpisivao novi ugovor za Box plavi da naglasim za HD kanale jer nisu normalni.
 
Forum ti je samo dodatni vid da saznaš neke pojedinosti i iskustva, ali pre svega na njihovom sajtu sve lepo piše tako da nema potrebe bilo koga i za bilo šta pitati u poslovnici. Jedino call centar u krajnjem slučaju.
 
Pa na sajtu pise da svi Box paketi dobijaju HD kanale kad ono cvrc Milojka!:)))
 
treba da se pusti nova tv iptv platforma sada u decembru potvrdjeno iy lelekoma ima li neko info jos o ovome
 
Pa na sajtu pise da svi Box paketi dobijaju HD kanale kad ono cvrc Milojka!:)))

Piše ali sa dve zvezdice, pa ispod kad klikneš plusić za detaljne informacije dođeš do tehničkih mogućnosti :)

Pisao sam već dva ili tri puta moju avanturu sa HD kanalima. Išlo je tako u početku sa novim BOX paketima. Posle su (negde u avgustu u mom slučaju) izgleda napravili segmentaciju VDSL/Optika odnosno PlusSD/PlusHD paket.
Žalosno je što na VDSLu sada to ide tako automatski bez obzira što si imao HD paket. Tu je samo komoditet zaposlenih izgleda u pitanju ... Ne vredi trošiti slova na ovo.
Ono što je činjenica, je da im uslikaš stanje, datume i slično i ideš na prepisku. Uglavnom pomogne pominjanje preuzimanja sledećih koraka zbog uskraćivanja usluge uz postojanje tehničkih mogućnosti.
Lično meni, su promenili iz PlusSD u PlusHD taj prvi put samo tako daljinski. Drugi put sam morao da potpišem dopunu ugovora gde se uključuje PlusHD paket u postojeći ugovor.

Uglavnom, sve to može, samo ako se hoće. Ako nekog imaš da potegneš ide brzo, ako nemaš ide po mesec danas dopisivanje :)

@simmke: pazi, možda su menjali sistem opet od letos. Meni tada nije moglo PlusHD, jednostavno neće da izbaci, samo PlusSD. Bukvalno je išao tipski aneks ugovora posle fajta :)
Mislim, nije da sam se tangirao nešto puno oko toga. Jednostavno strpljenje dok odgovore. Tražiš onda napismeno da ne može PlusHD (koji si imao) i napomeneš da ti treba da bi potegao pravna sredstva... *mjau**mjau**mjau*, jedino što traje i po mesec dana :)
 
E bas da vidim sta ce meni reci posto sam vec imao HD kanale u okviru Super Box paketa,da li ce prosipati pricu da nemam tehnicke mogucnosti.A nek neko napise ko ima nove pakete,je l dobila 7 dana unazad i odredjen VOD?
 
Koliko ja kapiram možeš ti protok neta da imaš do 50Mbs i da nemaš HD kanale iz razloga ako parica ne može da ti izgura više od tih 50Mbs, jer onda mora da ti smanjuju protok da bi ti omogućili HD kanale a to neće da rade jer bi se onda korisnici bunili što nemaju ful protok neta do 50Mbs. Mislim da ko je na toj magičnoj granici oko 42-45Mbs, ne može imati uslove za HD kanale iz tog razloga.
 
Poslednja izmena:
Doci ce i taj dan,kad ce i taj ciganski lelekom puci ko zvecka.

Bolje da ne dođe, jer i takav kakav je, pravi odličnu ravnotežu i konkurenciju SBB, Telenoru vipu.
Kad ne bi bilo Telekoma ko zna kakve provajdere i kvalitet bi imali.
Telekom kakav je takav je, jer ni mi bolji nismo, bogatiji obrazovaniji u %

Послато са уз помоћ ТT
 
Poslednja izmena:
@banex,da nisam vec imao 2 godine HD kanale u sklopu paketa pa da im poverujem, ovako definitivno pri potpisivanju ugovora moram s njima definisati neke stvari.Tada su mi rekli da imam tehnicke mogucnosti jer mi je kutija bas u mojoj zgradi!:)
 
E bas da vidim sta ce meni reci posto sam vec imao HD kanale u okviru Super Box paketa,da li ce prosipati pricu da nemam tehnicke mogucnosti.A nek neko napise ko ima nove pakete,je l dobila 7 dana unazad i odredjen VOD?

Imam plavi BOX i sve kako piše:
Pauziraj i Gledaj unazad (7 dana)
Video klub: Arena SPORT, Disney OD, AXN Now, Exit, Minimax Plus, Pickbox NOW, Epic drama
(28 HD kanala) **
mtsTVgo (samo ovo sam aktiviraš)

Imaš i Stingray, ali nisam uspeo preko TV-a da aktiviram android aplikaciju. Napisam mail njihovoj podršci i aktivirali na godinu dana. Posle ću opet kada istekne.
 
A kakva je procedura za zamenu parice? Koliko je realno to izdejstvovati?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Imam plavi BOX i sve kako piše:
Pauziraj i Gledaj unazad (7 dana)
Video klub: Arena SPORT, Disney OD, AXN Now, Exit, Minimax Plus, Pickbox NOW, Epic drama
(28 HD kanala) **
mtsTVgo (samo ovo sam aktiviraš)

Imaš i Stingray, ali nisam uspeo preko TV-a da aktiviram android aplikaciju. Napisam mail njihovoj podršci i aktivirali na godinu dana. Posle ću opet kada istekne.

Stingray podršci ili našima mts_u?
 
Vrh Dno