Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Jedno pitanje, izvinjavam se ako je vec bilo. Trenutno u stanu imam opciju samo za supernova optiku, ako se preselim na drugo mesto za vreme trajanja ugovora da li postoji mogucnost da se taj prikljucak i ugovor preseli u mts, posto pretpostavljam da je mnogo veca sansa da bi na tom drugom mestu postojao mts a ne supernova?
 
I
Danas sam dobio poziv od gospodjice iz mtsa, nudi mi da ukljucim broj uz Box 3 i "dobijem" Omoriku 50, a cena ostaje ista. Ali, pošto nemam broj u mtsu ni jedan, je l mogu da prebacim pripejd broj iz A1 u mts i da njega ubacim u Box, i koja je procedura ako može ? Ne bih da uzimam drugi broj u mtsu jer mi je ovaj dugo vremena bio glavni
Idi na mts sajt i nađi tamo opciju za prenos broja iz druge mreže, ili svrati u poslovnicu mts-a. Broj ti ostaje isti sa prefiksom na 061 samo što ide preko mts-a. I posle toga podneseš zahtev za box4 po ceni box3 koju sada plaćaš.
 
@leethium Na papiru to lepo izgleda da kao imaš izbor a u praksi su se provajderi lepo setili kako da neutrališu izbor izmeđy te 2 opcije. Pa su tako naduvali iznose za takse uvođenja svake pojedinačne usluge iz ugovora koje "potražuju" u slučaju raskida pre isteka UO za taj slučaj "ostvarenih popusta". I naravno da u slučaju raskida sad odjednom treba da platiš i mesečne rente za box / STB koji si koristio. Još im fali samo i renta za korišćenje rutera / ONT-a 😂😂

poslali mi samo ovo što sam i copy/paste ovdje, vratio sam im mail da mi pošalju detaljnu specifikaciju za oba slučaja, a odoh i u poslovnicu danas da vidim šta oni kažu

Evo da ponovo sam sebi odgovorim i potvrdim šta je shamanNS rekao: ovo je harač bjelosvjetski, prosto sam iznenađen koliko su bezočni lopovi.

U poslovnici mi standardno ništa nisu mogli pomoći, rekli su samo da "...ovi kojima si slao mail imaju veću ingerenciju od nas...".

Danas dobih odgovor na mail u kojem sam pomenuo zakon, RATEL i udruženje za zaštitu potrošača, mail je detaljan, napisan pravničko-korporativnim jezikom, ali mi specifikaciju - nisu dali.

Postaviću cijeli tekst ispod, ali kome se ne čita, ukratko, po njihovim "internim procedurama" sračunali su da ja njima moram za obje opcije platiti identičan iznos koji je defakto 60k dinara. Detaljnu specifikaciju nisam dobio.

Pročitao sam i Rješenje Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija na koje se ovi degenerici pozivaju (pred kraj prvog pargrafa u tekstu ispod), ali džaba to sve kad neće da mi izlistaju tačno kako su došli do toga da mi je identična cifra za obje opcije koje postoje.

Tekst koji sam dobio u mailu (izbacio sam svoje ime, i par drugih identifikujućih detalja):

Поштовани господине XXXXXXX,
Oбраћамо Вам се поводом Вашег приговора на обрачун Уговорене накнаде због
превременог раскида уговора , обавештавамо Вас да смо детаљно размотрили све
релевантне чињенице које сте навели и извршили све потребне провере.
Провером је утврђено да је уговор XXXXXX о коришћeњу пакета услуга Box4
Plavi lite (XXXXXXXX) закључен 11.09.2023.
године, између Вас и компаније Телеком Србија а.д., на неодређено време са
минималним периодом важења од 24 месеца., по условима кампање BOX 10m 50%
popusta.
Имајући у виду да сте приликом закључења уговора остварили право на
повластице дефинисане условима одабране кампање, као и да за наведени уговор
није истекао минимални период важења, обавештавамо Вас да је раскид уговора
могао бити реализован само уз обрачун накнаде штете због превременог раскида
Уговора.
У случају да пре истека минималног периода важења Уговора претплатник
откаже уговор или Телеком Србија кривицом претплатника раскине Уговор претплатник
је у обавези да Телекому Србија плати износ на име надокнаде због превременог
раскида у складу са Општим условима.
На основу интерних процедура рада Телекома Србија врши се обрачун и
фактурисање накнаде штете због превременог раскида Уговора по два модела:
 кроз први рачун, након раскида Уговора, фактуришу се месечне накнаде
до истека минималне уговорене обавезе.
 врши се анулирање искоришћених бенефиција, обрачунавањем
пружених услуга по комерцијалној цени. Уколико је корисник уз услугу купио и уређај
врши се обрачун по пуној малопродајној цени по званичном ценовнику Телекома
Србија.
Обрачун накнаде штете је урађен у складу са одредбама претплатничког
Уговора, Општих услова за пружање услуга у фиксној телекомуникационој мрежи
Телекома Србија а.д. и обавезујућег мишљења Министарства трговине, туризма и
телекомуникација број. 330-00-00089/2015-11 од 28.10.2016. године.

У складу са наведеним решењем министарства превремени раскид уговора се
увек врши под повољнијим условима за корисника .
Уз напомену да се износ накнаде утврђује на дан раскида уговора, достављамо
Вам репрезентативни пример обрачуна на дан 03.09.2024. године. Уговорена накнада
због раскида уговора о коришћењу услуге би износила 59.278,67 динара.
У Вашем случају и по једном и по другом обрачунуи износ је идентичан.
Са циљем потпуне заштите Ваших интереса и потпуног информисања о
условима за прекид пословне сарадње, обавештавамо Вас да раскид уговора овом
приликом није реализован и позивамо Вас да наставите са коришћењем услуге.
Уколико, ипак, останете при одлуци да раскинете уговор о коришћењу услуге
пре истека минималног периода важења, и прихватите плаћање износа уговорене
накнаде штете, захтев за раскид можете поднети у најближој пословници mts-a или
писаним путем на адресу:
Телеком Србија,
Дирекција за приватне кориснике,
Служба Back office,
Булевар уметности 16, 11000 Београд.
или Контакт центар на број 0800/100-100, мрежа пословница и интернет страна
www.mts.rs.
С поштовањем,
Ваш Teлеком Србија а.д.
 
Cini mi se da imas i trecu opciju posto si stranac, pa da bude puj pike ne vazi ;)
 
@vrsxjsf
TI trebas da platis 10 meseci do pune cene boxa , to ti je cena boxa bez ugovorne obaveze. Plus skoro 2 meseca razliku pune cene i povlascene cene. E sad koja je tvoja cena boxa bez ugovora.
Moze se to otprilike izracunati.
Nema druge sem da pises udruzenju za zastitu potrosaca, nego odakle si?
Ako si u Bg, tamo je lakse , citao da se iz Bg uclane u Efektiva udruzenje (clanarina 1000) dinara ) i onda njihov advokat lepo sroci pismo. 😀
Mi iz unutrasnjosti se mucimo sa mailovima nekim advokatima, to je da ti se jedu g... 😄

Sad se setio, jesi se u martu zalio da ne pristajes na poskupljenje? Ako nisi to moze objasniti ovu veliku sumu, sta reci odrace te.
 
Poslednja izmena:
@vrsxjsf
TI trebas da platis 10 meseci do pune cene boxa , to ti je cena boxa bez ugovorne obaveze. Plus skoro 2 meseca razliku pune cene i povlascene cene. E sad koja je tvoja cena boxa bez ugovora.
Moze se to otprilike izracunati.
Nema druge sem da pises udruzenju za zastitu potrosaca, nego odakle si?
Ako si u Bg, tamo je lakse , citao da se iz Bg uclane u Efektiva udruzenje (clanarina 1000) dinara ) i onda njihov advokat lepo sroci pismo. 😀
Mi iz unutrasnjosti se mucimo sa mailovima nekim advokatima, to je da ti se jedu g... 😄

Evo sa njihovog sajta cjenovnik za BOX4 (ja imam Plavi Lite), recimo da se primjenjuje ova cijena za sve mjesece od početka ugovora, tj. septembra 2023 (nije toliko bilo, ali ajde recimo da jeste):

1725384264387.png

6500*50%=3250*10 mjeseci=32500
na to ajde dodamo u najgorem slučaju (po mene) razliku između 6500 i 5900 za 2 mjeseca = 6500-5900 = 600x2 mjeseca = 1200

Sve u zbiru 32500+1200 = 33700

Razlika do onoga što oni tvrde da ja treba da platim je cca. 60k-33.7k=26300 dinara. Neka bude da u ovu cijenu ulazi neka taksa za priključenje ili neki tako bullshit koji će smisliti, nema šanse da je to 225 eura...

Živim u Vršcu.
 
Evo sa njihovog sajta cjenovnik za BOX4 (ja imam Plavi Lite), recimo da se primjenjuje ova cijena za sve mjesece od početka ugovora, tj. septembra 2023 (nije toliko bilo, ali ajde recimo da jeste):

Pogledajte prilog 456516

6500*50%=3250*10 mjeseci=32500
na to ajde dodamo u najgorem slučaju (po mene) razliku između 6500 i 5900 za 2 mjeseca = 6500-5900 = 600x2 mjeseca = 1200

Sve u zbiru 32500+1200 = 33700

Razlika do onoga što oni tvrde da ja treba da platim je cca. 60k-33.7k=26300 dinara. Neka bude da u ovu cijenu ulazi neka taksa za priključenje ili neki tako bullshit koji će smisliti, nema šanse da je to 225 eura...

Živim u Vršcu.
Nema sanse da si placao 3250 prosle godine kad sad iznosi 2900 ajde lepo nadji ugovor i vidi koliko si placao ?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240903_194959_Opera.jpg
    Screenshot_20240903_194959_Opera.jpg
    100.8 KB · Pregleda: 29
Nema sanse da si placao 3250 prosle godine kad sad iznosi 2900 ajde lepo nadji ugovor i vidi koliko si placao ?
Računao sam po najgorem mogućem slučaju (po mene), ta cijena od 2900 je ako si pod ugovornom obavezom (toliko otprilike sam i ja plaćao, po ugovoru mi je 5700 puna cijena, znači 2850 je 50%), ali mislim da je sve skuplje ako plaćaš "mjesec po mjesec" (što bi bio najskuplji mogući slučaj), zato sam i računao i najgori mogući slučaj po mene i opet je cifra otprilike pola od onoga što mi traže.
 
Računao sam po najgorem mogućem slučaju (po mene), ta cijena od 2900 je ako si pod ugovornom obavezom (toliko otprilike sam i ja plaćao, po ugovoru mi je 5700 puna cijena, znači 2850 je 50%), ali mislim da je sve skuplje ako plaćaš "mjesec po mjesec" (što bi bio najskuplji mogući slučaj), zato sam i računao i najgori mogući slučaj po mene i opet je cifra otprilike pola od onoga što mi traže.
Racunao si povoljnije . Nema oko , placas 2800 ili 2700, razlika za 10 meseci je 6500-2800 ×10 37000, ti si izracunao 32500 i smanjio. Oni te nece zajebati ali naplatice sve sto mogu. 😀
Ako u ugovoru stoji instalaciona taksa oni ce je naplatiti, zato kazem vidi ugovor . Na tvojoj sam strani, ali raskidati ugovor na pola ugovorne obaveze je bas skupo krastavac.
 
Poslednja izmena:
I opet sa 37k, plus ona čuvena priključna taksa, opet ne dolazi do cifre od 60 hiljada dinara. Državni prevaranti par ekselans.

Dođe mi da im ja napišem pismo, po ovoj logici ja pošto sam tek potpisao ugovor plaćam razliku između popusta i prave cene (3.5 hiljade dinara) za ovaj 1 mesec, plus priključna 6 hiljada, znači u zbiru bi ispalo 10.000. Pa da vidim koliko bi oni ovako odoka lupili pošto im je to izgleda modus operandi.
 
Racunao si povoljnije . Nema oko , placas 2800 ili 2700, razlika za 10 meseci je 6500-2800 ×10 37000, ti si izracunao 32500 i smanjio. Oni te nece zajebati ali naplatice sve sto mogu. 😀
Ako u ugovoru stoji instalaciona taksa oni ce je naplatiti, zato kazem vidi ugovor . Na tvojoj sam strani, ali raskidati ugovor na pola ugovorne obaveze je bas skupo krastavac.

Pa kako sad miješamo babe i žabe, ti uzimaš trenutnu cijenu osnovnog paketa i oduzimaš od onoga što sam ja plaćao za 50% (a tih 50% računato na drugi iznos).

Mislim ok, ne bih se iznenadio da ove lopurde to tako rade, ali što kaže leethium opet ne možeš da dobaciš do 60k kako god probaš. Platio bih i tu razliku između moje i tvoje računice, ali 60k je baš otimačina.

Najveći problem je što nemam vremena da se bakćem s njima, za 20ak dana se selim za stalno iz Srbije. Pokušaću još pisati udruženju potrošača.
 
Pa kako sad miješamo babe i žabe, ti uzimaš trenutnu cijenu osnovnog paketa i oduzimaš od onoga što sam ja plaćao za 50% (a tih 50% računato na drugi iznos).

Mislim ok, ne bih se iznenadio da ove lopurde to tako rade, ali što kaže leethium opet ne možeš da dobaciš do 60k kako god probaš. Platio bih i tu razliku između moje i tvoje računice, ali 60k je baš otimačina.

Najveći problem je što nemam vremena da se bakćem s njima, za 20ak dana se selim za stalno iz Srbije. Pokušaću još pisati udruženju potrošača.
Ne uzimam ja nista ,niti mesam samo ti pomazem da saznas cifru, to je nova cena paketa , ako se nisi zalio na nju u martu, ona vazi za tebe . Mogao si potpisati box na 5000 placati 2500. Ali sad je cena 6500 za sve koji se nisu zalili. Ja jesam i vazi stara cena box-a 4400 umesto sadasnjih 5600.
Nadji ugovor i sve ces saznati .tako sam i ja morao, u ugovoru sve pise. Samo sto retko ko cita ugovor do kraja i sitna slova.
 
Ne uzimam ja nista , to je nova cena paketa , ako se nisi zalio na nju u martu, ona vazi za tebe . Mogao si potpisati box na 5000 placati 2500. Ali sad je cena 6500 za sve koji se nisu zalili. Ja jesam i vazi stara cena box-a 4400 umesto sadasnjih 5600.

Jasno da je cijena paketa porasla, ali ne mogu mi retroaktivno obračunati razliku između 50% stare pune cijene i sadašnje pune cijene. (Čuj mene, "ne mogu" hahaha)

Nije ni bitno to, bitno je da to sve opet nije 60k.
 
Jasno da je cijena paketa porasla, ali ne mogu mi retroaktivno obračunati razliku između 50% stare pune cijene i sadašnje pune cijene. (Čuj mene, "ne mogu" hahaha)

Nije ni bitno to, bitno je da to sve opet nije 60k.
Imao si pravo cak 30 dana da se zalis na novu cenu i da raskines bez jednog dinara penala u martu. Nisi se zalio i samim tim prihvatio si novj cenu, svidjalo se to nama ili ne. A ne svidja mi se takvo ponasanje sa njihove strane.
Ali nikako da nadjes ugovor i resis dilemu , i odmah saznas na cemu si.😀
Prvo si dosao sa pricom 9 meseci 50%, sad ispade 10 meseci. Dok nadjes ugovor ko zna sta ce pisati u njemu. 😉
 
Poslednja izmena:
Imao si pravo cak 30 dana da se zalis na novu cenu i da raskines bez jednog dinara penala u martu. Nisi se zalio i samim tim prihvatio si novj cenu, svidjalo se to nama ili ne. A ne svidja mi se takvo ponasanje sa njihove strane.
Ali nikako da nadjes ugovor i resis dilemu , i odmah saznas na cemu si.😀
Prvo si dosao sa pricom 9 meseci 50%, sad ispade 10 meseci. Dok nadjes ugovor ko zna sta ce pisati u njemu. 😉
Brate, ko ti drma kavez? Ispravio sam se, iz sjećanja sam napisao 9 mjeseci, provjerio sam ugovor, 10 mjeseci je ipak.

Našao sam ugovor, 5700 je cifra, napisao sam to već.

Ne znam što skrećeš s teme, osim ako se nisi našao uvrijeđen što mts nazivam lopovima, što i jesu.

Tema nije nova cijena koja je porasla u martu, a ti uporno pokušavaš da okreneš na tu priču. Pročitaj ponovo moje objave. Porast cijene u martu je irelevantan za sve ovo, jer kako je neko iznad napisao, obrni, okreni, naknada štete ne može biti 60k, a mts neće da mi saopšti kako je došao do te cifre.
 
Brate, ko ti drma kavez? Ispravio sam se, iz sjećanja sam napisao 9 mjeseci, provjerio sam ugovor, 10 mjeseci je ipak.

Našao sam ugovor, 5700 je cifra, napisao sam to već.

Ne znam što skrećeš s teme, osim ako se nisi našao uvrijeđen što mts nazivam lopovima, što i jesu.

Tema nije nova cijena koja je porasla u martu, a ti uporno pokušavaš da okreneš na tu priču. Pročitaj ponovo moje objave. Porast cijene u martu je irelevantan za sve ovo, jer kako je neko iznad napisao, obrni, okreni, naknada štete ne može biti 60k, a mts neće da mi saopšti kako je došao do te cifre.
Soske nervoza plati koliko mislis da treba i uzivaj.

Vazno je poskupljenje jel ljudima pise u ugovoru kao meni 4400, da se nisam zalio i trazio sam raskid placao bih penale po novom ali si ti premametan i znas sve. 😄
U ukupan dug ulazi i zadnji racun, to sam se sad setio kad se ja zalio. Ali ja izdrzao 4 meseca po 500 umesto 5700 koliko trazili.
A mts bi zatvorio da se ja pitam. 😄
 
Da li neko zna zasto IoT uredjaji ne zele da se povezu i komuniciraju sa aplikacijom? Probao sam da ugasim 5GHz i da ih uparim ponovo, nista. Na proslom ruteru je sve radilo ok. Probao sam da promenim i jos neka podesavanja, nista..

U "Wi-Fi" devices vidim da je povezan preciscavac vazduha, ali na aplikaciji izbaci gresku da ne zeli da se poveze. Takodje imam isti problem sa klimom. Jedino sa uticnicom nemam problema i ona radi ok, Tapo P115. Pise da je i uticnica povezana i sve normalno kao i preciscavac vazduha, ali samo sto preciscavac je pokazivao "offline" u aplikaciji i kada sam probao da ga unlinkujem i ponovo linkujem aplikacija kaze da nije uspesno linkovan, a meni na ruteru izbacuje da je uredjaj konektovan. Takodje imam isti problem sa klimom kao sto gore napisah da ne ponavljam.
 
Nazvao sam mrezu isto kao i prethodnu sa istom sifrom i nije bilo nikakvih problema.
Da li si postavio identicna podesavanja kao sa starom mrezom?
 
Ne znam da li je pitanje za ovu temu,ako nije molim moderatore da ga premeste.
Posto mi istice ugovor za oko 2 meseca a ne nadam se nikakvim pogodnostima za produzetak istog (VDSL - zivim na selu pa nema optike :( ) da li je Supernova isto sto i Mts?
To jest da li bih prelaskon sa Supernovu imao neke pogodnosti,ako Supernova ima VDSL?
 
Nazvao sam mrezu isto kao i prethodnu sa istom sifrom i nije bilo nikakvih problema.
Da li si postavio identicna podesavanja kao sa starom mrezom?
Resio sam problem time sto sam rekao da mi ugase ipv6 (Ruter je automatski delio svim VMovima i ostalim stvarima ipv6 preko DHCP umesto ipv4 (wan)

Sada je novi problem, promenio sam gateway sa 192.168.1.1 na 192.168.0.1 i telefon i ostali uredjaji koji su povezani na WiFi nemaju interneta. Na telefonu pise npr "Connected to device. Can't provide internet." Uredjaji su konektovani na WiFi, ali nemaju interneta, kao da im je WAN dotok iskljucen. Imam dosta stvari u homelabu koje su na 192.168.0.1 pa mi se vise isplati da samo promenim ruter na taj gateway nego sve servere i virtuelne masine da menjam na 192.168.1.1 gateway. Cekam podrsku da mi odgovir, zato jer je ovo neki bug cudan..

Takodje sam potvrdio da nema konflikta izmedju lan adresa npr da neki IoT uredjaj ima istu lan adresu kao i jedna od virtuelnih masina.
 
Resio sam problem time sto sam rekao da mi ugase ipv6 (Ruter je automatski delio svim VMovima i ostalim stvarima ipv6 preko DHCP umesto ipv4 (wan)

Sada je novi problem, promenio sam gateway sa 192.168.1.1 na 192.168.0.1 i telefon i ostali uredjaji koji su povezani na WiFi nemaju interneta. Na telefonu pise npr "Connected to device. Can't provide internet." Uredjaji su konektovani na WiFi, ali nemaju interneta, kao da im je WAN dotok iskljucen. Imam dosta stvari u homelabu koje su na 192.168.0.1 pa mi se vise isplati da samo promenim ruter na taj gateway nego sve servere i virtuelne masine da menjam na 192.168.1.1 gateway. Cekam podrsku da mi odgovir, zato jer je ovo neki bug cudan..

Takodje sam potvrdio da nema konflikta izmedju lan adresa npr da neki IoT uredjaj ima istu lan adresu kao i jedna od virtuelnih masina.
Update, razlog zasto se ovo desava je zato jer nije moguce promeniti primary dns server. Kada se promeni default gateway na ruteru sa npr 192.168.1.1 na 192.168.0.1, DHCP server "Primary DNS Server" ostaje isti kao pre na 192.168.1.1 i kada se uredjaj konektuje na wifi on nema interneta bas iz tog razloga, zato jer mu je ruter DHCP automatski dodelio 192.168.1.1 DNS, a zapravo bi trebalo da dodeli 192.168.0.1 zato jer je sam gateway na 192.168.0.1 opsegu. A menjanje primary DHCP dns-a je zakljucano verovatno od provajdera.

Da mogu sam promeniti primarni DHCP dns server sa 1.1 na 0.1 svi uredjaji bi radili normalno koji su na wifi i imali bi internet[wan mrezu]
Takodje sam sam potvrdio ovo da radi zato jer sam na telefon promenio u WiFi dns sa 1.1 na 0.1 i dobio sam internet, a pre toga nisam imao zato jer je uredjaju bio dodeljen lokalni dns server 192.168.1.1 , promenio sam na 192.168.0.1 DNS server i internet ima. IoT uredjaji nisu sposobni da urade ovo kao sto mozes na telefon da menjas DNS..
1725510166474.png
 
Danas sam dobio poziv od gospodjice iz mtsa, nudi mi da ukljucim broj uz Box 3 i "dobijem" Omoriku 50, a cena ostaje ista. Ali, pošto nemam broj u mtsu ni jedan, je l mogu da prebacim pripejd broj iz A1 u mts i da njega ubacim u Box, i koja je procedura ako može ? Ne bih da uzimam drugi broj u mtsu jer mi je ovaj dugo vremena bio glavni
Исту понуду добио. Мени је рекла да број мора бити пренесен из друге мреже у МТС и онда убачен у Бокс како бих добио Оморику. Чак ми је рекла да број може бити и од неког члана породице, пријатеља, комшије само да није у МТС/Глобалтел мрежи.
По мени, чиста глупост и навлакуша на суштински беспотребну услугу, кад ми Бокс буде истицао уваљиваће ми Бокс 4,5,6.... или већ који.
 
Update, razlog zasto se ovo desava je zato jer nije moguce promeniti primary dns server. Kada se promeni default gateway na ruteru sa npr 192.168.1.1 na 192.168.0.1, DHCP server "Primary DNS Server" ostaje isti kao pre na 192.168.1.1 i kada se uredjaj konektuje na wifi on nema interneta bas iz tog razloga, zato jer mu je ruter DHCP automatski dodelio 192.168.1.1 DNS, a zapravo bi trebalo da dodeli 192.168.0.1 zato jer je sam gateway na 192.168.0.1 opsegu. A menjanje primary DHCP dns-a je zakljucano verovatno od provajdera.

Da mogu sam promeniti primarni DHCP dns server sa 1.1 na 0.1 svi uredjaji bi radili normalno koji su na wifi i imali bi internet[wan mrezu]
Takodje sam sam potvrdio ovo da radi zato jer sam na telefon promenio u WiFi dns sa 1.1 na 0.1 i dobio sam internet, a pre toga nisam imao zato jer je uredjaju bio dodeljen lokalni dns server 192.168.1.1 , promenio sam na 192.168.0.1 DNS server i internet ima. IoT uredjaji nisu sposobni da urade ovo kao sto mozes na telefon da menjas DNS..
Pogledajte prilog 456733

Update, resio sam tako sto sam bio pozvao podrsku pa su me onda pozlvali vise strucnija podrska i resili problem time sto su promenili DNS server sa 1.1 na 0.1 i sve je reseno. Svi Iot uredjaji su se povezali bez problema.

1725521918724.png
 
Rekao sam da sigurno neću produžavati box 4 (5600din posle onog poskupljenja u martu), čak sam rešio da ukinem internet (pošto koristim samo na mobilnom) i fiksni (koji se ne koristi)... Pritom nemam optiku, pa nisam računao na neke popuste, ali su me opet "prešli" sa 12 meseci po 50% na bakru. To mu dodje 4200din mesečno - ista cena kao box3 (bez interneta), pa sam potpisao.

E sad da li će oni opet dizati cenu do kraja UO, ko to zna...
 
Rekao sam da sigurno neću produžavati box 4 (5600din posle onog poskupljenja u martu), čak sam rešio da ukinem internet (pošto koristim samo na mobilnom) i fiksni (koji se ne koristi)... Pritom nemam optiku, pa nisam računao na neke popuste, ali su me opet "prešli" sa 12 meseci po 50% na bakru. To mu dodje 4200din mesečno - ista cena kao box3 (bez interneta), pa sam potpisao.

E sad da li će oni opet dizati cenu do kraja UO, ko to zna...
Pa ti uvek , kada oni podignu cenu tokom ugovora , pošalješ mail sa prigovorom na povećanje cene i kažes da ćes ugovor raskinuti . Videćeš onda rezultate kada ti stigne odgovor na mail .
 
Nazad
Vrh Dno