Moraš da napraviš pauzu u korišćenju usluge bar 1 mesec da bi te smatrali za novog korisnikaMolim za brze odgovore imam paket tj ugovornu obavezu jos samo danas na box 3 kod mts: optika, tv i fixni placam 3499 dinara, do sada nisam ni otpakovao tv uredjaj, niti koristim fixni tj nemam ni aparat fixni, dakle koristim samo net i placam kao budala 3499, imam optiku 200. Vec sam ih zvao i rekli su mi da donesem uradjaje da vratim. Nisu me zvali da nude nikakve pogodnosti, nove ugovore itd. E sada par pitanja.
1. Da li da vratim uredjaje i da dodjem sutradan pa da potpisujem novi ugovor da li tada spadam u korisnika koji ima dodatne benificije primer 4 meseca po 50% ili kazu a vec ste bili kod nas niste novi korisnik pa ide samo 1 mesec 50% ?
Bez pauze u korišćenju usluge od mesec dana ne možeš dobiti pogodnosti kao novi korisnik, već samo kako si rekao 1 mesec 50% + ostatak po 2499 za box2 fiksni + net.2. Ili da na licu mesta danas vratim samo tv uredjaj i da predjem na nizi paket box 2 dakle samo fiksna koja mora i net 400 cena je 2499 dinara, prvi mesec 50%, a kao novi korisnik 4 meseca 50%, znaci ja nikako ne mogu da dobijem pogodnost ovo 10 meseci 50%??
Kad odeš kod njih, pre zahteva za raskid ugovora podnesi zahtev za izdavanje IDP broja (za prelazak sa mts optike na yettel hipernet) i očekuj poziv u narednih par dana. Šanse su velike da dobiješ 50% na Box3 (kolko znam za box2 ne daju takav popust) tokom cele nove UO.3. Ima li neka caka da kaze da se dobije bolja benificija, vidim pisete ovde ceo ugovor potpisao na 50%, kako?? nije isto da li dajem 24 meseca po punoj ceni ili po 50%, na sta se pozviam, kako, pomagajte.
Sutra idi do poslovnice i zatrazi IDP broj . Kako sam cuo i dalje onda daju 24x50% popusta ako ti to odgovaraMolim za brze odgovore imam paket tj ugovornu obavezu jos samo danas na box 3 kod mts: optika, tv i fixni placam 3499 dinara, do sada nisam ni otpakovao tv uredjaj, niti koristim fixni tj nemam ni aparat fixni, dakle koristim samo net i placam kao budala 3499, imam optiku 200. Vec sam ih zvao i rekli su mi da donesem uradjaje da vratim. Nisu me zvali da nude nikakve pogodnosti, nove ugovore itd. E sada par pitanja.
1. Da li da vratim uredjaje i da dodjem sutradan pa da potpisujem novi ugovor da li tada spadam u korisnika koji ima dodatne benificije primer 4 meseca po 50% ili kazu a vec ste bili kod nas niste novi korisnik pa ide samo 1 mesec 50% ?
2. Ili da na licu mesta danas vratim samo tv uredjaj i da predjem na nizi paket box 2 dakle samo fiksna koja mora i net 400 cena je 2499 dinara, prvi mesec 50%, a kao novi korisnik 4 meseca 50%, znaci ja nikako ne mogu da dobijem pogodnost ovo 10 meseci 50%??
3. Ima li neka caka da kaze da se dobije bolja benificija, vidim pisete ovde ceo ugovor potpisao na 50%, kako?? nije isto da li dajem 24 meseca po punoj ceni ili po 50%, na sta se pozviam, kako, pomagajte.
Pogrešio si što si od lika u poslovnici tražio išta. On služi samo da mu podneseš zahtev za idp broj. Posle te zove služba koja nema veze sa tim likom i ponudi 24x50%.bio sam danas, trazio sam idp broj, kao folirao ici cu na yetel, kazem znam da se onda nudi 50%. Lik me totalno iskulirao, kaze, meni ne mozes ni da vratis tv box, ja mu objasnim, ma dobro dajte mi najbolju vasu ponudu da ostanem kod vas da ne idem u yetel, a lik kaze moze samo 1 mesec 50% a sve ostalo puna cena 2499 din... sramota totalno, nekome daju 1 nekome 4, nekom 9 meseci i to po 1 dinar, nekome 12 meseci po 1 dinar, gde je tu zastita potrosaca, stvarno sramota kao da mi na pijaci prodaje lazni casio sat... uzas, rekao sam im ok, daj mi to sto nudis 1 mesec raspali po 50% da ih ne gledam vise, stvarno sramota sa njihove strane, nema tu jednom ovako drugom ovako, to je kao da odes u mek platis veliki pomfrit, a lik do tebe dobije 3 komada za istu cenu, a lik do tebe 10 komada, e pa ne moze, ako ja placam jedno svi placaju jedno, aman, sramota totalna, eto cisto da prenesem svoje utiske, barem im ne placam raspali tv dodatnih 1000 dinara svaki mesec bacio sam 24.000 na tv koji nisam gledao. Hvala na odgovorima, pozdrav
pa na mejl nije prodaja, kontaktieaj KC ili preko društvenih mreža. Jer mejlovi se šalju sa službe na službu pitanje ko će kad da dobije. Ovo ti je bržePisao sam im na email,u vezi bogougodnosti,evo prodje 10 dana,tajac.
Uvek sam im pisao na [email protected],godinama unazad.pa na mejl nije prodaja, kontaktieaj KC ili preko društvenih mreža. Jer mejlovi se šalju sa službe na službu pitanje ko će kad da dobije. Ovo ti je brže
pa takva je ponuda kod svih ne daju na prvu mnogo za obnove ugovora, samo za nove korisnike. Za obnove mora da se pregovara jer tražiš višeZvao sam jednog agenta (BG) nudi mi skuplji box od ovog koji sad imam i popust 6m po 50%..
Posle sam zvao drugog (NI) koji mi reko isto ponudio ali mi je objasnio da mogu da napisem prigovor na ponudu pa ce me zvati ovi koji imaju vise ovlascenja za pregovore.
Ovo ko da sam u Briselu na pregovorima..
Smesi mi se vracanje u SBB (18m. na 3 god).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari