Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Od prvog decembra kreće nova promocija. Krenula je opšta klanica, očekujem bolje inicijalne uslove, pa ko šta ispregovara. Očekujem par meseci po dinar za stare korisnike i renoviranje kupatila po ceni Omorike 3 za nove. Verovatno će biti i novogodišnja ponuda telefona.
 
Od prvog decembra kreće nova promocija. Krenula je opšta klanica, očekujem bolje inicijalne uslove, pa ko šta ispregovara. Očekujem par meseci po dinar za stare korisnike i renoviranje kupatila po ceni Omorike 3 za nove. Verovatno će biti i novogodišnja ponuda telefona.
Mislim da je svake godine u decembru neka ponuda dobra(akcije) sa telefonima.
Ako sam dobro čitao, 18m se dobije samo ako prelaziš sa Sbb na mts i to box 4.
 
He, meni u decembru istice UO. Zvali me pre nekih desetak dana i ponudili ali zaista, onako ozbiljno...1. mesec 50%. Rekoh...Vi to ozbiljno, nudite mi novu UO na 24 meseca sa ovim "popustom"? Pa da, takva je ponuda. :D I tako, sada gledam sta nudi konkurencija.
 
Ja sam rođen pod srećnom zvezdom, meni 4x50%. Doduše, i telefon.
 
Poslednja izmena od urednika:
He, meni u decembru istice UO. Zvali me pre nekih desetak dana i ponudili ali zaista, onako ozbiljno...1. mesec 50%. Rekoh...Vi to ozbiljno, nudite mi novu UO na 24 meseca sa ovim "popustom"? Pa da, takva je ponuda. :D I tako, sada gledam sta nudi konkurencija.
Nemoj da se cudis ali ni malo. To bukvalno ce od 10 ljudi koje nazovu da ponude devetorici a onom jednom ce daju tipa 4-5 ili mozda 6 meseci po 50% na predplatu a ranije si mogo bez nekog velikog uvedjivanja da dobijes 3 meseca po dinar a ako se malo pregovaralo dobijao sam i 6 meseci po dinar za obnovu ugovora a sada su se malo obezobrazili pa nece da bas daju svima isto.
 
Pa dobro, takva im je politika. Ali mene licno bi bilo sramota da zovem nekoga i da mu nudim taj jedan mesec a da ga zauzvrat vezem na dve godine. Ajd' da sam ja njih zvao, pa u redu, mogu da prihvatim ali oni su mene zvali i kao nude mi neku pogodnost?! Cine mi...:D
 
Kao starom korisniku, meni je bar 6 meseci po dinar dobra ponuda. Trenutno, mrka kapa. To prosto tera na promenu operatera. Eto i stiha😁


Isti problem sam imao i ja, onda sam našao ovde SBB akvizitera, još uvek daju 12 meseci za 1 din. ali moraš preko njihovog akvizitera. Možeš da zoveš i ovoga sa slike, On je iz Novog Sada ali radi celu Srbiju.

Uzeo sam EON full, u digitalizovanim podrucjima duzni su da obezbede 3 mesta (tv-a) za gledanje, s' toga jedan uredjaj koji ima vracanje do sedam dana (u zavisnosti od paketa koji je , konkretno za eon full ide eon boks) i dva uredjaja za gledanje bez mogucnosti vracanja a to su d3 mini ili d3 cam po izboru korisnika.
Smart TV aplikacija kao i ostalih 5 slotova za mobilni ili tablet (maksimalno 3 strima istovremeno) su podrazumevani za sve korisnike u mrezi i u sklopu su svih paketa bez dodatnih placanja. npr. ako imaš dva SMART televizora, možeš na jedan da staviš d3 cam i još plus eon boks :) a na drugi samo d3 cam

Kod SBB je 300/30 - upload je 30, a to je kod Telekoma dosta veće... mada kome treba upload veći od 30!?

945A0F34-70F4-4910-B93B-9FA642BD3718 (1).jpeg
 
Pitao sam da li može da plaćam svaki mesec 24 x 2.000, rekli su mi da može i da ću biti u preplati... pa sam tako i uzeo da radim... Drugi način: moze i prvih 12x1 din a posle 12x4.000. Treći način: Može i da stavljaš u kovertu 12x2000 pa 13-og meseca uplatiš 24.000 pa posle opet po 2.000 dinara...

Ovde imaš odličnu preglednost dugovanja, samo pogledaj njihovu sekciju Aplikacije
Ne moraš da zoveš kao kod Telekom-a i proveravaš da li je uplaćeno... pa jedan račun za preplatu... pa drugi račun za stvarno plaćanje... mnogo je jednostavnije kod SBB-a. Tehničke podrške su im nebo i zemlja... kada pozoveš SBB u roku od dva dana su dužni da ti reše problem... Ja sam zvao SBB podršku u subotu popodne... u nedelju prepodne su došli... to nikada nije bilo kod Telekoma... kod Telekoma imaš da čekaš i čekaš kada imaš problem. Za probu pozovi SBB podršku i reci kolio ti je trebalo da ih dobijes (to me je kod Telekoma nervilao)?


Još jedna stvar koja me je oduševila kod SBB-a, to je EON connect aplikacija...
"Da deca budu bezbedna online
Uz EON Connect sačuvaj decu od nebezbednog i neprimerenog sadržaja na internetu koji koriste kod kuće. U svakom momentu kontroliši pristup site-ovima određenih internet kategorija, aplikacijama i društvenim mrežama!" sa jednim klikom kontrolišem uređaje koji su na WiFi-u


Tako je, samo na jednom TV-u vraćanje u nazad... ali može da se doplati...

Kod SBB imaš koaksijalne kablove... to me je iznenadlo, nema optike... i ako imamo optiku u zgradi...
 
Poslednja izmena:
Da ne tražim koji je box u pitanju kod tebe, piše ti na sajtu i u ugovoru ako si za to pitao.
Za gledanje unazad 100 ili 150 dinara, zaboravio sam. Za sve stb koje imaš. Proveri da li je možda besplatno za tvoj box.
 
Ako se ne varam, dobijas jedan osnovni i jedan dodatni.
Na trecem tvu mozes tvoj android stb da povezes i da skines iris smart tv.
Odmah da ti kazem, slika na Iris smart nije ista kao na Iris stb uredjaju.
Njihovi stb jesu android, ali osakaceni. Znaci radi samo iris platforma.
Dele hphoo7 skyworth i na njega može valjda gimnastika pa da imam kao android stb
A drugi dele skyworth hp4024 a ne njega mislim ne moze nista.
P. S. Ako sam nesto pogrešio, neka me neko ispravi.
Slika na iris go, kad su u pitanju tel ili laptop je ista kao na stb
Stari korisnik, zatražio IDP broj za prelazak u Yettel. Sutradan zovu sa 064789 i ponude boks 4 crveni, 24 meseca za 2.225 dinara. I prihvatim naravno.
Meni je prijatelj iz mts u Bg rekao da nema sanse da dobijem vise od 6,7 meseci 50% sve i da podnesem zahtev za prelazak u drugu mrezu?
 
Ili je pogresio prijatelj(ne zna) ili te je slagao, trece nema.
A posto imamo post forumasa/ce da je to dobio/la znaci moguce je.
 
Slika na iris go, kad su u pitanju tel ili laptop je ista kao na stb

Meni je prijatelj iz mts u Bg rekao da nema sanse da dobijem vise od 6,7 meseci 50% sve i da podnesem zahtev za prelazak u drugu mrezu?
Uporedjivao sam Iris Smart sa Iris Stb uredjajem, nisam pričao o Iris Go.
 
Sad vidim da je uredno naplaćen NBA Max League Pass paket u iznosu od 193.36 din, iako nikad nije bio aktiviran sa moje strane. Koristio sam prošle sezone 3-Game Choice paket besplatno uz Box 4. Obaveštenje o promenama naravno nisam video na sajtu, a na mail ništa nije stiglo. Da li postoji osnova za prigovor, s obzirom da su samoinicijativno prebacili na paket koji se naplaćuje bez direktnog obaveštenja? Nisam siguran ni kako su došli do ovog iznosa (proporcionalno za period od 20.10. do kraja meseca?), a naplatiće uredno i novembar, jer sam tek sad deaktivirao paket.

Screenshot_20221106-121356.png
 
Sad vidim da je uredno naplaćen NBA Max League Pass paket u iznosu od 193.36 din, iako nikad nije bio aktiviran sa moje strane. Koristio sam prošle sezone 3-Game Choice paket besplatno uz Box 4. Obaveštenje o promenama naravno nisam video na sajtu, a na mail ništa nije stiglo. Da li postoji osnova za prigovor, s obzirom da su samoinicijativno prebacili na paket koji se naplaćuje bez direktnog obaveštenja? Nisam siguran ni kako su došli do ovog iznosa (proporcionalno za period od 20.10. do kraja meseca?), a naplatiće uredno i novembar, jer sam tek sad deaktivirao paket.

Pogledajte prilog 362749
Piši prigovor, ništa te ne košta.
Verujem da ti neće ispraviti to, pošto će se pravdati da su okačili obaveštenje na sajtu početkom septembra.
NBA je počeo 18. oktobra, tako da su ispoštovali zakonski rok od 30 dana (u ovom slučaju, mesec i po).
 
Sad vidim da je uredno naplaćen NBA Max League Pass paket u iznosu od 193.36 din, iako nikad nije bio aktiviran sa moje strane. Koristio sam prošle sezone 3-Game Choice paket besplatno uz Box 4. Obaveštenje o promenama naravno nisam video na sajtu, a na mail ništa nije stiglo. Da li postoji osnova za prigovor, s obzirom da su samoinicijativno prebacili na paket koji se naplaćuje bez direktnog obaveštenja? Nisam siguran ni kako su došli do ovog iznosa (proporcionalno za period od 20.10. do kraja meseca?), a naplatiće uredno i novembar, jer sam tek sad deaktivirao paket.

Pogledajte prilog 362749
Ista priča i kod mene, tek sad sam video kada sam pročitao tvoj post. Reci mi molim te kako se deaktivira paket jer ne mogu da nađem tu opciju na moj.mts portalu?
 
Zvao sam kontakt centar, izgleda samo može preko njih deaktivacija. Na moj.mts portalu nema opcije da se isključi. Savet ako ih zovete, izaberite na početku opciju 2 kao da ste nov korisnik i želite njihove usluge, tako odmah dobijate operatera koji će vas dalje povezati sa onima koji su zaduženi za ove usluge.
 
Ja upravo deaktivirao preko portala ali će mi svakako naplatiti 999 dinara za novembar. Baš pilićarski potez ali ništa novo od njih.
 
Kod mene nema nikakva opcija za deaktivaciju, kažu iz tehničke podrške da se dešava kod nekih korisnika da se opcije ne prikazuju. Takođe rekoše da će usluga biti naplaćena proporcionalno u odnosu na broj dana. Mislim da mi spadamo u grupu korisnika gde je mesečno 499 din bila pretplata pa se u odnosu na nju računa.
 
Isto to i meni piše sad, a i prošli mesec, bez ikakvih dodatnih opcija. Zato sam morao da cimam ove na 0800100100.

Edit:
Evo dole u prilogu kakve opcije imam tj. nemam.
 

Prilozi

  • Screenshot_20221106-165335.jpg
    Screenshot_20221106-165335.jpg
    66 KB · Pregleda: 36
  • Screenshot_20221106-165358.jpg
    Screenshot_20221106-165358.jpg
    62 KB · Pregleda: 37
Pozdrav, potpisao sam ugovor polovinom oktobra na 24 meseci Box 3 sa 14 meseci po 1 dinar. Stigao mi račun za oktobar 675,79 dinara.
Ima li neko slično iskustvo?
 
Pozdrav, potpisao sam ugovor polovinom oktobra na 24 meseci Box 3 sa 14 meseci po 1 dinar. Stigao mi račun za oktobar 675,79 dinara.
Ima li neko slično iskustvo?
Udjes na moj mts, ulogujes se-vidis listing i resis misteriju da li si ti zabrljao nesto ili je vreme za prigovor.
 
Pustio sam prigovor odmah, ne vidim šta mogu da zaračunaju, piše kao osnovna mesečna naknada, mada je to box 3.
 
A šta si imao do prve polovine oktobra? Ništa ili npr. samo mobilni pa si ušao u boks sa njim?
 
Pustio sam prigovor odmah, ne vidim šta mogu da zaračunaju, piše kao osnovna mesečna naknada, mada je to box 3.
Piši prigovor, resice do 20og u mesecu. Nekad ne urade ni do 20og pa piši opet. Smaranje ali tako je kod njih. Ja sam tako rešavao pretplatu kada sam uplaćivao više novca nego što je račun, sistem ne može da prepozna avans nego samo iznos računa. Kao da im nije u interesu da koriste moje pare.
Stari korisnik, zatražio IDP broj za prelazak u Yettel. Sutradan zovu sa 064789 i ponude boks 4 crveni, 24 meseca za 2.225 dinara. I prihvatim naravno.
Koji grad ako nije tajna? Možda ovo daju sami.u gradovima gde nemaju mnogo korisnika.
 
Pozdrav, potpisao sam ugovor polovinom oktobra na 24 meseci Box 3 sa 14 meseci po 1 dinar. Stigao mi račun za oktobar 675,79 dinara.
Ima li neko slično iskustvo?
Verovatno su ti racunali pola meseca normalna cena. A od 1.11 ti krecu meseci po dinar. Da te ne bi zakinuli za pola meseca.
 
Nazad
Vrh Dno