Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ako je tako, da rezimiramo. Box4 plavi na optici uz 4 STB uređaja za TV, (ovo ostalo radi sigurno kako tako ,bez GO i Smart aplikacija) radi dobro?
 
Zavisi na šta si prethodno navikao, tj šta je za tebe dobro :D
Iris STB radi 500% stabilnije od Iris Go & Iris Smart aplikacija ali ko je navikao uz Eon i pre toga D3 & D3i platforme da može da kreira custom listu i složi na njoj kanale kako hoće (i da izbaci one na koje nije pretplaćen) i na iste prebacuje tako što kuća 1, 2, 3 ne 101, 102, 311... Iris kao platforma će uvek biti iritantno đubre sakato.
 
To za kvalitet aplikacije mi je jasno odavno. ;)Nema lista kanala ni na jednom TV-u. Fluidnost i odziv su bitni. Svi kanali bi bili plaćeni, tako je i sad.
HVALA.(y)
 
Ako je tako, da rezimiramo. Box4 plavi na optici uz 4 STB uređaja za TV, (ovo ostalo radi sigurno kako tako ,bez GO i Smart aplikacija) radi dobro?
Kod mene radi kako treba, sve usluge.
Naravno, korisnicima Sbb teže padne prelazak na Iris platformu, ali vremenom se naviknu.
Najveci problem su aplikacije.
Skoro je Iris Smart povučena sa prodavnice, kako su mi rekli vratiće je uskoro, ali unapređenu - zeljno očekujem.
Ako ti nesto znači :
(opremu koju sam ja dobio)
Iris stb su Skyworth HPH007
ONT uredjaj je : Nokia (Alcatel) G-2425G-B i sto je dobro dobijas Huawei extender za 1din.
 
Hvala na brzom odgovoru.
Malo je nejasno šta sa ovim na SBB je koriste? Znači, ako uzmem 4 stb-a sve radi OK? Probao si EON na stb-u ili TV aplikaciji? Glupo mi je da uvodim sve ako to nije ok. Hvala!
Oni imaju SBB i koriste od mene IRIS aplikacije, sestrini klinci. Naravno uz VPN (koji sam ja već imao, jer na MTS internetu koristim njenu EON aplikaciju, koja naravno, nikad nije mogla da radi bez VPN-a). Koriste ih na telefonu/tabletu (ili dva telefona, kako kada) i jednom Mi tv stick-u. Ne koriste je na EON boxu, tako su se rasporedili, ne pitaj mene zašto :)
Neću da mlatim oko VPN-a okolo, poznata priča za SBB i MTS već dugo unazad, opevana na forumu :)
Radi im dobro, gleda se fudbal pošteno u zadnje vreme, kreće nba... znači upalimo, odgledamo i to je to... isto mogu da kažem i za eon, upalim odgledam i zdravo. I kod mene i kod njih je STB primaran uređaj. Aplikacija je više za poneti po meni i ne treba je uopšte stavljati u isti koš sa TV uslugom.

STB koje dobijaš od mts-a možeš samo i isključivo da koristiš za IPTV. Maksimum je 4 uređaja. Mada treba proveriti, to stoji kod njih još od vDSL-a.
Možeš da aktiviraš i preslažeš liste: omiljeni, kupljeni, ovi, oni... možeš i naloge da napraviš za svaki STB, pa ih podesiš prema tvojim potrebama.
Odziv i fluidnost su dobri, ali delili su tri vrste STB uređaja zadnjih godina. Verovatno dobijaš ove zadnje a njih nisam ni video ni koristio.
Zato je najbolje da uzmeš na probu. Ako ti odgovara, potpisuj ako ne vrati. Imaš i otkazni rok 2 nedelje ili mesec dana.
Meni je recimo EON i dan danas ubi bože dok se snađem :)
 
Eon aplikacija je uvek mogla da radi bilo gde bez vpn-a, samo pojedini kanali ne, to je velika razlika
 
Možeš da aktiviraš i preslažeš liste: omiljeni, kupljeni, ovi, oni... možeš i naloge da napraviš za svaki STB, pa ih podesiš prema tvojim potrebama.
I kad presložiš kanale na toj novoj listi na neki kanal prebacuješ trocifrenim brojem sa originalne / default liste? 😂 Umesto redni broj / poziciju na kojoj se nalazi na toj novoj listi.
Tako je makar radilo kad su konačno uveli custom liste.

A definitivno se i dan danas ljudi ovde malo malo pa žale da im nestaju te kreirane liste, poremeti redosled i šta sve još.
 
Brate mili, imam pametnijih stvari da se bavim u životu nego filozofijom smisla šaltanja kanala 🙂 hajde se malo opusti, kupio sam šta ima na raspolaganju, koristim i uživam. *** uvek sam više voleo desna vrata na unutra a uglavnom su leva na spolja.
Ima bitnijih vetrenjača za borbu u životu.
Zato sam mu napisao da MENI radi odlično i da najbolje da proba kada već može da se proba.
Nego ti moraš da drljaš ko jbni traktor 🙂
 
@nesa69 Ja samo imam replike uzrokovane time što ti kad nešto napišeš ne napišeš kompletnu informaciju (tipa VPN se "podrazumeva" bla bla) ili ne napišeš objektivno i realno stanje funkcionisanja nečega. A posle ljudi na osnovu tvojih komentara i preporuka odluče da nešto uzimaju i posle ne budu zadovoljni jer nisu na vreme informisani o stanju nečega.
A naročito kad je poznata stvar i redovna pojava da ko prelazi sa SBB-a na MTS bude razočaran Iris platformom i njenim raznim gremlinima jer se isto tako i njima "podrazumevalo" i pretpostavljalo da će nešto što bi trebalo da spada u osnovnu funkcionalnost da radi i kod provajdera kod kog prelazi.

Ja lično nemam ništa od toga da li će neko da koristi Iris ili Eon ili piratski IPTV ili DVB-T2. Samo nastojim da se na tehničkom forumu iznose tehnički tačne izjave i kompletna slika, a ne "ma radi super, slobodno uzmi" ili preporuke u fazonu "traži da ti KAON box zamene sa SDMC jer SDMC ima WiFi" (a da se istovremeno prećuti bitna informaciju da na SDMC će da ima kašnjenje 40s jer gleda stream a ne DVB-C mux).

Kao što sam ovde napominjao mane i nedostatke Iris platforme isto tako sam i u buduće ću da napomenem sve nedostatke i sramotne momente Eon platforme. Onda svako ima slobodu da sam bira šta mu bitno ili nebitno, ali na osnovu kompletnije informacije o usluzi a ne tvoje "ma ima da dodaš u omiljene". Jeste ima ali je praktično beskorisno jer radi na tako ret*rdiran način.
 
Nema tu problema oko toga, ali imaš teme na forumu oko tih stvari, pa može detaljno da se prouči.
Bar lično polazim od toga.
Box4 je odlična usluga i uzmi pa probaj kad već možeš je moj stav.
Možda je SBB bolji ali ja to ne mogu da znam.
 
Što se praviš blesav kad lepo kažem ne znam :)
Nemam sbb na lokaciji. Nemam, niti sam imao mogućnost da koristim njihove vanzemaljske box-eve, njihov svetlosni kablovski net...

Eon koristim kao aplikaciju za smart TV neku godinu unazad, U principu tenis, moto sport i fudbal.
Uglavnom menjaža kanala mi nešto slično, sviđa mi se ono klikni na gol, sastavi... Isto ume da zatrza, zacrni, pikselizuje... (koristio sam i van mreže za evropsko u fudbalu).
Pederski daju jednu smart tv i tu ga gasim ako nekom od njih zatreba.
Mislim, glupo je pričati o tome. Ko na čemu gleda, gde gleda... jako širok pojam. Aplikacije ko aplikacje, može sada i Slavici iz Bajmoka Kesić da loše kesa, na njivi, pri gledanju unazad, dok se vozi traktorom u zalazak sunca... Realno, meni su i jedna i druga aplikacija isti đavo, služe da odgledam šta hoću.
 
Treba mi informacija vezano za raskidanje ugovora bez placanja penala. Drug mi je spominjao da provajderi dozvoljavaju raskid ugovora tri meseca pre isteka ugovorenog roka, da se to smatra da je veliki deo ugovorne obaveze ispostovan i da se zbog toga ne placaju penali.

Dojadilo mi je vise da se natezem sa njima oko problema sa stabilnoscu veze, cesto imam oscilacije u pingu 200+ms i packet loss kompletno nasumice, sa povremenim kompletnim prekidom veze. U prilogu je danasnji status modema i tuce CRC gresaka.

Necu vise da se patim s njima, ima drugi provajder koji daje 10X brzi net za istu cenu. Jos se ponudili da mi daju 50% popust na prvi mesec ako obnovim ugovor... how yes no.

Screenshot 2022-10-22 211624.jpg
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-10-22 211624.jpg
    Screenshot 2022-10-22 211624.jpg
    88.8 KB · Pregleda: 38
Ne more to tako, nema te opcije "ističe ugovor, ne moram da čekam kraj ugovorne obaveze i mogu odmah da raskinem". Zapravo prvi put čujem za tako nešto.

Ti sad jedino ranije možeš da raskineš SAMO AKO si uz pomoć provajdera došao do krajnjih linija pomoći sa njihove strane i internet nije onakav kakav treba da bude, pa uz RATEL-ovo mišljenje (kontaktiraš RATEL sa svim podacima koje imaš: mail-ovi, speedtest-ovima, pingovi, itd) eventualno dobiješ mogućnost da raskineš ugovor i ugovornu obavezu pre isteka iste, a bez plaćanja penala. Ne postoje džabe ugovorne obaveze da bi ih ljudi kratili kako im se ćefne. Ništa lično i ništa loše, nego samo kontatujem. To ti je jedini način da ne platiš ništa. Sve ostalo, isplata razlike u promocijama, mesecima i ostale kombinacije koštaju.
 
Treba mi informacija vezano za raskidanje ugovora bez placanja penala. Drug mi je spominjao da provajderi dozvoljavaju raskid ugovora tri meseca pre isteka ugovorenog roka, da se to smatra da je veliki deo ugovorne obaveze ispostovan i da se zbog toga ne placaju penali.

Dojadilo mi je vise da se natezem sa njima oko problema sa stabilnoscu veze, cesto imam oscilacije u pingu 200+ms i packet loss kompletno nasumice, sa povremenim kompletnim prekidom veze. U prilogu je danasnji status modema i tuce CRC gresaka.

Necu vise da se patim s njima, ima drugi provajder koji daje 10X brzi net za istu cenu. Jos se ponudili da mi daju 50% popust na prvi mesec ako obnovim ugovor... how yes no.

Pogledajte prilog 360659
To o cemu tvoj drugar prica nije raskid ugovora nego mts dozvoljava tri meseca pre isteka ugovora obnovu za novi ugovor ali ako ne ispunjavaju svoje obaveze i imaste problema svakako kao sto je iznad receno obratite se ratelu na email ili u pisanoj formi i sa svim dokazima jer samo tako uzimaju u obzir da razmatraju problem usmeno preko telefona mogu da zavedu ali problem nece biti resen.

Problem je sto kada se slucaj preda ratelu treba ce im od 2 nedelje do mesec dana da posalju odgovor na kucnu adresu sa time sta mozete dalje da radite.
 
Da li za raskid ugovora posle 24m treba nesto da se najavljuje ili je samo dovoljno da odnesem opremu u poslovnicu i tamo trazim prekid ugovora?
 
Odneseš opremu i tamo sve završiš, ispotpisuješ papire i to je kraj
 
Ja kolko se secam postoji neki zakonski otkazni rok, kad sam posle 15god raskidao sa SBB po isteku tekuce UO morao sam da najavim unapred.
Jer postoji ugovor sa ISP plus UO od 24m koji i kad istekne ugovor primarni o usluzi nastavlja da vazi.
Za vreme vazenja 24m se moze raskinuti pod odredjenim uslovima bez penala ili sa penalima kako vec zakon propisuje.
Posle isteka UO od 24m se moze rasmkinuti bez penala ali postoji otkazni rok. U protivnom nastavljate uslugu po punoj ceni u tom momentu.
Ako se nesto nije menjalo.
 
Treba mi informacija vezano za raskidanje ugovora bez placanja penala. Drug mi je spominjao da provajderi dozvoljavaju raskid ugovora tri meseca pre isteka ugovorenog roka, da se to smatra da je veliki deo ugovorne obaveze ispostovan i da se zbog toga ne placaju penali.

Dojadilo mi je vise da se natezem sa njima oko problema sa stabilnoscu veze, cesto imam oscilacije u pingu 200+ms i packet loss kompletno nasumice, sa povremenim kompletnim prekidom veze. U prilogu je danasnji status modema i tuce CRC gresaka.

Necu vise da se patim s njima, ima drugi provajder koji daje 10X brzi net za istu cenu. Jos se ponudili da mi daju 50% popust na prvi mesec ako obnovim ugovor... how yes no.

Pogledajte prilog 360659
koji provajder ti nudi 10x vece brzine i preko koje tehnologije pristupa (isto adsl?, wifi, optika..)?
 
Kablovski net
 
12 meseci po 1 dinar:
 
Poz,moram da predjem sa SBB na vrv MTS box3,na manje od 100 metara je orman od MTS-telekoma i po tvrdnji radnika dotle je sve
optika a meni bi NET i TV isli kablom,valjda paricom,i dobio bi 50Mb,kao nemoze optika direktno do mene.
Ako sam dobro skomtao to bi bilo VDSL -adsl i kako vam se to cini sa 100Mb od SBB ali problematican signal?
 
Zavisi šta radiš na netu, za neku primenu bez paralelnih 4K strimova (2 i više) sa servisa kao što su Netflix, HBO Max itd... Radiće to.

Ako ne očekuješ nešto previše, ako možeš da čekaš download neke velike igrice 3-4 sata, onda je ok.
 
Deca 25god :)idu na online igrice ne stalno,meni treba samo surf mislis da je dovoljno i sto nepuste optiku kad po okolnim banderama ima onih namotanih (valjda) optickih kablova?
 
Treba mi informacija vezano za raskidanje ugovora bez placanja penala. Drug mi je spominjao da provajderi dozvoljavaju raskid ugovora tri meseca pre isteka ugovorenog roka, da se to smatra da je veliki deo ugovorne obaveze ispostovan i da se zbog toga ne placaju penali.

Dojadilo mi je vise da se natezem sa njima oko problema sa stabilnoscu veze, cesto imam oscilacije u pingu 200+ms i packet loss kompletno nasumice, sa povremenim kompletnim prekidom veze. U prilogu je danasnji status modema i tuce CRC gresaka.

Necu vise da se patim s njima, ima drugi provajder koji daje 10X brzi net za istu cenu. Jos se ponudili da mi daju 50% popust na prvi mesec ako obnovim ugovor... how yes no.
Da se nadovezem na ovu tuznu pricu. Da li je neko podnosio prituzbu na los ping/packet loss MTSu i koja mu je bila procedura resavanja prituzbe?

Drugi put ovog meseca podnosim prituzbu (jednom u poslovnici, jednom preko telefona), oba puta su istog dana zatvorili tiket kao resen. Naravno, nista reseno nije.

Posto imam jos dva meseca do isteka ugovora, mislim da mi ne vredi skupljati sve dokaze i slati RATELu (cak nisam ni siguran sta bih mogao priloziti kao dokaz a da iz MTSa ne mogu da diskredituju kao neosnovano, jedino da snimam apsolutno sve aplikacije u pozadini, da dokazem da sam na lan kablu, da su svi uredjaji raskaceni sa WiFi itd...)

Ako neko ima iskustva sa mrezama i bio ljubazan da mi objasni sta moze biti problem, posto MTS ocigledno nije voljan to da uradi...

Iskljucio sam mobilni sa WiFi da slucajno ne bude nekog nezeljenog protoka u pozadini, STB ugasen, torenti ugaseni, nista se ne skida u pozadini.
Simptomi su:
-lag/packet loss se desava u svim igrama koje sam probao, CSGO, Warzone, Fortnite i Escape from Tarkov (u ovom poslednjem me par puta diskonektovalo zbog lose veze, mozete zamisliti frustraciju)
-konektujem se u lobi, u pocetku bude odlican/normalan ping ~50-60 ms, nakon desetak minuta krecu oscilacije na 200+ms, nekad ima packet loss nekad ne.
-druga varijanta je da je ping ocajan cim se konektuem u lobi. Pomislio bih da je u nekim slucajevima los routing do servera, ali posto se desava i prethodno navedeno nisam bas siguran?
-ne znam da li je vezano za doba dana kad igram. Uglavnom igram uvece, mada mi se i u popdnevnim satima desava isto ponekad, ali redje.

Upravo sam probao CSGO, ping dosegao rekordnih 300+ms, parametri modema mi se cine OK?

Napominjem da godinu ipo dana nisam imao ovakve probleme.
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-10-26 230950.png
    Screenshot 2022-10-26 230950.png
    29.2 KB · Pregleda: 26
Jedno pitanje.
Ako skoci brzina paketa na boxu sa 400 na 500mb.
Da li covek ima pravo da pita za ubrzanje?
 
Nazad
Vrh Dno