Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Hvala na odgovoru, tako sam nesto i kontao. A telefon mi bas ne treba, videcu sta i kako. Exe net ne bih ni menjao ali dizu cenu. Vidim i SBB "dobro" stoji sa cenom. J*** monopolisti, ne mozes izaci sa njima na kraj..
Gledaj ovako. Ja sam imao box paket i zbog jadne brzine protoka sam prešao u SN koja je kupila tvoj Exe. Box 4 crveni sa uslugom premotavanja sam plaćao 4200 sa brzinom neta 10/1. U SN sam dobio net 120/15 sa tv i 12m po dinar koji ću plaćati 3400, fiksni ugasio, a mobilni prebacio u Globaltel gde paket koji je pandan Omoriki 1 plaćam 1.000 din. Dakle u mts-u za dve godine me je koštalo 100.800, a sada će 64.800. Jeste bez fiksnog, koji mi ni ne treba, ali izađe za 2 godine 36.000 manje a imam net značajno brži i HBO kanale.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Fiksni se dobija za dz, nemoras ga imati da bi uzeo servis, a kasnije ga ne moras ni koristiti.

Ja sam pre godinu dana telekom uzeo bas zbog najboljeg uploada - 160mbps. Uz to sam dobio tv koji opste ne koristim, ali je dobro dosla HBO pretplata :) bokseve sam dao kolegama zbog tih hbo kanala.

Ne znam da li postoji mogucnost uzeti negde net koji ima pribliznije karakteristike simetricnom pristupu od ovog Telekomovog boksa (na zalost...)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kako otkazati HBO pretplatu i "Gledaj unazad" na Iris TV-u? HBO sam prijavio kada je bilo besplatno, a sad bih voleo da odjavim.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
0800100100 ti je uvek sigurna opcija.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk
 
jel aktivirao neko e racun preko mts sajta ? Svaki put kad kliknem pise aktiviran gore desno a ostane Deaktiviran ikonica . I tako u krug.
 
Tako kad se zaglupi iz ko zna kog razloga, kontaktiras ih na live chat, oni provere da li je ukljuceno, ako nije, odrade oni.
 
Fiksni se dobija za dz, nemoras ga imati da bi uzeo servis, a kasnije ga ne moras ni koristiti.

Ja sam pre godinu dana telekom uzeo bas zbog najboljeg uploada - 160mbps. Uz to sam dobio tv koji opste ne koristim, ali je dobro dosla HBO pretplata :) bokseve sam dao kolegama zbog tih hbo kanala.

Ne znam da li postoji mogucnost uzeti negde net koji ima pribliznije karakteristike simetricnom pristupu od ovog Telekomovog boksa (na zalost...)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sad sam proverio na mts sajtu, imaju BOX 4 ZLATNI u kojem imas 1000/400 Mbit/s ali je cena bas jaka - stotinak eura...
E sad, ako ti posao zavisi od brzog neta tj jakog uploada i cena ti se uklapa u kalkulaciju, uzimaj...
Koliko pratim ostale provajdere, to ti je i nesto najbrze sto mozes da dobijes trenutno kod nas.
Mogu samo da zamislim koliko bi kostao npr 400/400 paket za firme, pristojan polovni auto svakog meseca :D
 
Potpisao Box 3 (fiksni + net + tv) danas, nov korisnik. Monteri su mi odradili manje vise sve ok, optika je u pitanju, ali zapalili pre nego što smo probali fiksni.
Sad, nije da ga nesto koristim, ali jednostavno ne radi. Prilikom odlaznih poziva sa aparata cuje se zvuk zauzeca, a prilikom dolaznih nista se jednostavno ne desava.
Ima li neko ideju o cemu je rec? Zvao sam podrsku, ali niko se ne javlja.
U pitanju je inace novi broj koji sam dobio u okviru paketa. Uredjaj je stari bezicni telefon koji sam dobio uz sbb pre 10+ godina, ali najnormalnije funkcionise. Telefon (baza) je povezana direktno sa ont ruterom preko TEL1 porta - tako su ga oni ukljucili.

Послато са moto g(7) power помоћу Тапатока

Evo recimo ti si odličan primer gde u ovom promotivnom periodu možeš da predješ na box 4. Recimo 30.03.2021. potpišeš nov ugovor. Ubaciš mobilni i dobiješ skoro 15 meseci po dinar.
 
Postoji li negde u ugovoru ili bilo gde koliko je procentualno Telekom u obavezi da isporuci brzinu neta u odnosu na ugovorenu ? Imam box 4 crveni paket u kojem bi po ugovoru brzina trebala da bude priblizno 20/4 a meni je u proseku oko 12 mbps i to od prvog dana potpisivanja ugovora. Zalio sam se vise puta i oladili su me u fazonu "proverom smo utvrdili da se usluge pruzaju nesmetano" (?!) i da ponovo izvrsim povezuvanje opreme i proverim instalaciju u kuci (kablove od uticnice do modema) (?!). Inace 2 puta su rekli da ce poslati nekog kod mene kuci da provere o cemu se radi i nijednom nisu dosli.
Sta predlazete, ima li osnova za tuzbu ?
 
Postoji li negde u ugovoru ili bilo gde koliko je procentualno Telekom u obavezi da isporuci brzinu neta u odnosu na ugovorenu ? Imam box 4 crveni paket u kojem bi po ugovoru brzina trebala da bude priblizno 20/4 a meni je u proseku oko 12 mbps i to od prvog dana potpisivanja ugovora. Zalio sam se vise puta i oladili su me u fazonu "proverom smo utvrdili da se usluge pruzaju nesmetano" (?!) i da ponovo izvrsim povezuvanje opreme i proverim instalaciju u kuci (kablove od uticnice do modema) (?!). Inace 2 puta su rekli da ce poslati nekog kod mene kuci da provere o cemu se radi i nijednom nisu dosli.
Sta predlazete, ima li osnova za tuzbu ?
U skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama Agencija (RATEL) je propisala Pravilnikom o  parametrima kvaliteta javno dostupnih elektronskih komunikacionih usluga i sprovođenju kontrole obavljanja delatnosti elektronskih komunikacija ("Sl. glasnik RS", br. 73/2011 i 3/2014) minimalne vrednosti parametara kvaliteta elektronskih komunikacionih usluga, između ostalih i za protok podataka na internet pristupu koji iznosi bolje ili jednako od 80% ugovorenog protoka, izraženog u kbit/s, osim za bežični pristup i za internet pristup u mobilnoj komunikacionoj mreži.



Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Da li se za elektricne trotinete preko MTS sto daju na rate vrsi upit u kreditni biro?
Koji je postupak da se uzme?
 
U skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama Agencija (RATEL) je propisala Pravilnikom o  parametrima kvaliteta javno dostupnih elektronskih komunikacionih usluga i sprovođenju kontrole obavljanja delatnosti elektronskih komunikacija ("Sl. glasnik RS", br. 73/2011 i 3/2014) minimalne vrednosti parametara kvaliteta elektronskih komunikacionih usluga, između ostalih i za protok podataka na internet pristupu koji iznosi bolje ili jednako od 80% ugovorenog protoka, izraženog u kbit/s, osim za bežični pristup i za internet pristup u mobilnoj komunikacionoj mreži.



Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Hvala za info.
 
Da li je neko skoro potpisivao ugovor za Box4 bez optike? Koliko meseci gratis daju?
 
Da li je neko skoro potpisivao ugovor za Box4 bez optike? Koliko meseci gratis daju?

Mene su danas kontaktirali jer mi uskoro istice ugovor za box 4 plavi. Ponudili mi samo 1 mesec. Na moju konstataciju da sam uvek dobijao od 3 do 6 meseci po dinar, njihov odgovor je bio to je to, ispucali ste po 6 meseci i 3 meseca sada je samo 1 mesec gratis. [emoji35]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Meni su ponudili pre nekoliko dana (pisao sam na forumu) 4 meseca,al uz vecu pretplatu,nisam prihvatio
 
Zar je moguće da moram svaki put da se raspravljam s njima za moje pare? Prosto neverovatno... Pre 3 godine je ISTA usluga bila 3600 din, sad je 5000. Nemam HD kanale, sad mi to nude i prodaju za 1400 din razlike. Razumem da je bilo poboljšanja, nekad smo imali adsl sa 512kb brzinom, pa kad su povećavali kažeš ok, a ovo sad užas.
Jedan mesec je vređanje, bolje da kažu ne dajemo ništa. Novim korisnicima 12 meseci, nama 1 mesec.
 
^Toliko se puta pomenulo i pisalo da jednostavno ne zasluzujete vise od tog 1 meseca.

Sacekaj da ti istekne ugovorna obaveza pa skoci do poslovnice. Dobar dan dobar dan ja bih da raskinem ugovor i vratim opremu. Kad razduzis opremu predomislis se i kazes da bi zeleo da potpises novu ugovornu obavezu gde te tretiraju kao novog korisnika pa mozes da iskoristis aktuelne promocije odnosno 12+ meseci po dinar. Mene iz VIP nisu ni zvali da ponude nesto kad sam prelazio u MTS tako da svi su isti. Ili ne nude nista ili nude neku bedu za verne i trenutne korisnike, dok je za nove nesto drugacija prica. Nema logike ali je tako
 
Jeste, ali se ne radi o meni nego o mojim roditeljima, koje moram da mlatim da sve razmontiraju, nose, razdužuju pa za neki dan opet zadužuju, pa opet montiraju. Da li je normalno to raditi u današnje doba?

Pritom su raskopali ceo grad, a kad sam pitao da uvedem optiku jer živim u samom centru rečeno mi je da je samo za škole i opštinu.
 
Uvedena optika danas... Moram reci da je slika na tv prilicno losija nego na sbb... Ne znam da li ja nesto nisam podesio kako treba ili je to prosto tako? Start je paket ako je to bitno. Mada pise u ugovoru start hd. Ovde nema govora o hd kvalitetu.

Huawei P30
 
Hd kanali su od broja 700 do 799.

Ima i na 699 unazad par komada.

Dobra stvar je sto mozes da vratis ako nisi zadovoljan, ostavis optiku i uzmes eon van mreze.
 
Od 695 su HD kanali
 
  • Like
Reagovanja: M J
Meni je slika skoro identicna, posto imama i eon i mts..samo je eon po funkcijama 10 godina ispred, ima i kanal u 4k. Ali internet na MTSu je mnogo bolji
 
Predpostavio sam da je mozda to, sada sam uvereniji. [emoji106][emoji3526]
Hvala na info i brzom odgovoru.

Послато са moto g(7) power помоћу Тапатока
Čisto update, aktivirali su mi fixni tek 19., ali i dalje ne radi - isti simptomi.
U medjuvremenu je prijavljeno preko korisniĉkog servisa, kreirali su zahtev, pa cemo videti...

Послато са moto g(7) power помоћу Тапатока
 
^Toliko se puta pomenulo i pisalo da jednostavno ne zasluzujete vise od tog 1 meseca.

Sacekaj da ti istekne ugovorna obaveza pa skoci do poslovnice. Dobar dan dobar dan ja bih da raskinem ugovor i vratim opremu. Kad razduzis opremu predomislis se i kazes da bi zeleo da potpises novu ugovornu obavezu gde te tretiraju kao novog korisnika pa mozes da iskoristis aktuelne promocije odnosno 12+ meseci po dinar. Mene iz VIP nisu ni zvali da ponude nesto kad sam prelazio u MTS tako da svi su isti. Ili ne nude nista ili nude neku bedu za verne i trenutne korisnike, dok je za nove nesto drugacija prica. Nema logike ali je tako

Skoro sam pitao za sebe u poslovnici mts-a oko razduzivanja opreme, da bih postao nov korisnik. Receno mi je da od dana razduzivanja mora da prodje minimum 30 dana, sto znaci da bih bio bez neta i tv-a mesec dana. Posto mi istice ug.obaveza 3.10.2021 jos mi je receno da ce do tada vrv. jos da povecaju taj raspon koji je sada 30 dana, tako su kao naculi, videcemo vec.
 
Postoje nacini da se to zaobidje, da se ostane bez neta i tv-a.

Jel ti znaci fiksni broj? Jel mora na tebe da se vodi usluga?
 
Postoje nacini da se to zaobidje, da se ostane bez neta i tv-a.

Jel ti znaci fiksni broj? Jel mora na tebe da se vodi usluga?

Napisi koji je nacin? Broj imaju moji od daleke 1974.... Sta znam, mozda bih ga i zrtvovao, mada ne koristim fiksni nesto posebno. Usluge se vode na mene.
 
Nazad
Vrh Dno