Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Da li je neko menjao skoro STB stare uredjaje za nove?
Meni je istekao ugovor, pre par meseci, nisam novi potpisivao, hoce li prilikom zamene traziti da se ugovor produzi?

I ima li neki uredjaj da se uzme povoljno, ako se vec potpisuje ugovor, u prinvipu nista mi ne treba ni tel i tablet, al razmisljam mozda uzeti neki tablet za 180-200din
 
Brat je zamenio stari STB sa novim, mislim da je dobio Huawei STB. Isto je istekao ugovor i to odavno, nisu tražili da se ugovor produzi samo su mu zamenili opremu.
 
A jel potrebno samo stb i daljinski poneti ili treba i kablova?

Ne bi da dodjem pa da me vrate zbog nekog kabla.
 
Taj STB koristim ja, stim što se vodi na brata. Spakovao sam mu sve što je doslo sa uređajem a on je samo odneo i zamenio. Ne znam da li su proveravali sve u sitna crevca, mada ne verujem.
 
Moras poneti sve sto si i dobio uz STB.

Ne znam koliko je pametno menjati stari STB za novi, posto ljudi imaju dosta problema sa novim STB-om.
 
Kako kad se stalno neko zali da mu secka!?
Ja imam stari STB i dve godine sve radi kako treba.
 
Ja nemam problema i sve koje poznajem su zamenili i svi su zadovoljni :)
 
Ja sam pre neki dan zamenio svoj stari STB za novi. Prethodno sam otisao do najblize poslovnice da se raspitam i rekose mi da ne moram da vracam kablove.
Bitno je da se vrati STB, napajanje i daljinac. Ono poneo sam za svaki slucaj i kablove ali ih nisu trazili.

I da kucnem u drvo za sada radi sve bez problema, kocenja, seckanja...
 
Pokvarilo mi se dugme za pojačavanje zvuka na daljinskom, koja je procedura za zamenu, da li mora vlasnik ugovora da lično zameni ili može bilo ko uz podatke iz ugovora?
Imam stari STB, poslali su poruku da mogu besplatno da ga zamenim za novi, opet koja je procedura, da li mora vlasnik ugovora ili mogu i ja koji nisam vlasnik?
 
Imam stari STB, poslali su poruku da mogu besplatno da ga zamenim za novi, opet koja je procedura, da li mora vlasnik ugovora ili mogu i ja koji nisam vlasnik?
Meni su rekli da mora vlasnik licno da zameni i da je dovoljno poneti stb i daljinski. Pitao sam za kablove i rekli su mi da ne treba
 
Не мора власник, ја мењао а деда је власник, без његове личне или било чега.. Друг уместо ћала такође..
 
Super, a jel imaju neku akciju uz BOX pakete uz novi ugovor?
Neki mesec za 1 din i sl?
 
Poslednja izmena:
Super, a jel imaju neku akciju uz BOX pakete uz novi ugovor?
Neki mesec za 1 din i sl?
Не знам, ја нисам продужио уговор чекам неку акцију..
 
Do skora je bilo 3 za dinar prva za sve BOX pakete, sada samo za SuperBox.
 
A šta ako pozovem sa namerom da otkažem ceo BOX, pošto imam alternativu i oni to znaju, da li ću dobiti neke extra popuste da bih ostao?
Jel probao neko? :-devil-:
 
Svaki glupan koji ne zna gde zivi i o kojoj firmi se radi :D

EDIT: Da ne bude ljutnje, nisam mislio nista lose, niti uputio nekome konkretno ^^
 
Poslednja izmena:
Nista nisu ponudili. Samo sam potpisao, koristio sam 2 godine box4.
 
Da li neko zna da li je moguće raskinuti ugovor, ako teh. podrška za mesec dana nije rešila problem?
Problem je što ne mogu da se ulogujem na mts tv go ni preko aplikacije ni preko browser-a sa bilo kog kompa ili net-a. Zvao sam ih prvi pur 31. 02., a posle još par puta i svaki put su rekli da je poslata "urgencija" i da će neko da me kontaktira u vezi problema.
Naravno da me niko nije nikad kontaktirao, niti je problem rešen. Valjda misle da sam prosto glup, pa ne radim nešto kako treba, jer se u call centru čude kako ne mogu da se ulogujem na mts tv go, a mogu na portal.
Raskinuo bih rado ugovor, iako nemam trenutno drugog provajdera, jer koristim BOX 4 paket i ostavljam im fine pare, pa me nervira to zavljačenje.
 
MTS Tv Go nije deo ugovorne obaveze niti stalna usluga koju placas u okviru UO. Cak i da je placas, samo na nju bi imao pravo na raskid, ne i Box.

Mada, ako si ih zvao 31.02. nije ni cudo sto ne radi :D

(za MTS Tv Go app, koristis iste podatke kao i za portal, dakle user i PASSWORD, a ne PIN 1234/1111)
 
Koristim iste podatke, ali mi samo izbacuje invalid username/password. Njihov predlog je bio da probam da promenim šifru, ali čudnog li čuda, to nije pomoglo. Do kad je uopšte promo period za multiscreen? U svakom slučaju ostaje da ih zovem opet, i opet, itd.
 
Do kraja avgusta je promocija. Jel si aktivirao, jel ti stoji tamo kad udjes na moj telekom ? Mozila ?
 
Aktivirao sam krajem januara, a ne radi od početka. Probao bih to čudo, da znam da li je upotrebljivo. Ne radi preko nijednog browser-a ili android aplikacije, a nije problem ni do same konekcije, jer sam probao i druge mreže. Sve je tu, ali ne radi. :)
 
A tebi ni na Windowsu ne radi??
 
I imas i novi stb ?
 
Ne radi nigde. Imam novi STB, nedavno sam zamenio.
 
Vrh Dno