Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
postoji apk extractor koji pravi apk od već instalirane aplikacije, pa ko ima instalirano može da uradi to
mada ja msm da je sa aptoida bezbedno preuzimati aplikacije
 
Play Store pamti sve aplikacije koje je neko instalirao preko svog naloga. Kada u Play Store app, odete na svog avatara/sliku naloga u opcijama se izabere "Manage apps and devices" onda se bira opcija "Manage" i defaultno birana lista je "Installed", zato se bira lista "Not Installed".

Tu svako ko je ikad instalirao mobilnu app mts banke moze da je nadje(ukoliko naravno trenutno nije instalirana), ali ne garantujem da ce uspeti da se uloguje 😉
 
Poslednja izmena:
Ističe mi master debitna mts krajem juna. Kako dostavljaju sad iz poštanske novu? Na adresu i kad stigne ili idem u poslovnicu? Zna li neko?
 
Stiže ti na kuću, poštanska Mastercard. Meni je stigla pre 15 dana. Sami šalju, ne moraš ništa da radiš, videćeš par dana ranije i u aplikaciji tu novu karticu.
 
Ljudi kojima je stigla bilo koja kartica na adresu u poslednjih godinu dana mogu sebe smatrati dobitnicima na lotou bukvalno... Inace, posle duze vreme stigao mail od baba Postanske u kome nam se zahvaljuje kao lojalnim klijentima i ja taman rekoh podizu ladno na 300 kinte i taman da nas sve razjure, kad ono podigli "samo" 2 stavke i to sve sa ciljem da kako kaze baba Postanska:

"У циљу унапређења својих производа и услуга модернизацијом и дигитализацијом истих, Банка врши измену постојећег..."


Izgleda su drzavni sluzbenici svesni da idu letovanja, Grci i ostali podigli cene, pa moramo da mislimo i na nase parazite drazavnog sistema, jer kako cemo drugacije da modernizujemo usluge ako ne povecanjem naknada ;) . Samo nikako da vidimo ta silna unapredjenja kako kod banaka, tako i kod operatera, provajdera, svi imaju izgovor da povecaju cene, a usluge/servisi ne da nisu na istom nivoum nego su odavno udarile u beton...

1653920242306.png
"
 
Takodje su prodajni kurs evra malo po malo podizali i sada ga drze na skoro 0.5 od srednjeg (bio je cini mi se 0.25).
 
Da li neko mozda zna da li je moguce pristupiti e-banking aplikaciji kada se nalazimo van Srbije, tj. da li ima nekih restrikcija u tom pogledu?
 
@unnamed Kao sto ti je @laksativ rekao ne bi trebalo da ima ikakvih restrikcija i bilo gde mozes da pristupas e-bankingu baba Postanske.

Posto u 99% slucajeva koristim mts mobilni app, takodje mogu da potvrdim da nikad nisam imao problema sa pristupom istoj iz raznih zemalja EU, kako preko wifi, tako i preko mobilnih podataka (samo u roamingu naravno preko mobilnih ukoliko bas moras i preporuka uz roaming dodatke).

Dalje, ima i par caka sa mobilnim koje mozes uvek da probas ako nekada imas problem sa pristupanjem aplikacijama iz inostranstva recimo - uvek mozes da nadjes neki besplatni VPN i time pristupis sa lazne IP adrese (kao i sa bilo kog kompa naravno preko sajtova koji to omogucavaju) ili da jednostavno na svom telefonu iskljucis opciju Private DNS i probas sa tom iskljucenom opcijom.

Ja sam recimo imao problem da iz Srbistana pristupim A1 mobilnoj aplikaciji i A1 web site-u. Odmah sam se konektovao na neki VPN i probao recimo sa fake pristupom iz Nemacke i sve sljaka. Pozovem ih i objasnim problematiku, a oni mi ladno posle nedelju dana javljaju porukom da iskljucim Private DNS kao resenje ovog problema i zaista radi iako nikad nisam imao potrebe da iskljucujem ovu opciju na telefonu, nego svakako bolje od prikljucivanja na VPN svaki put kada hocu da pogledam stanje na telefonskom racunu...

Tako da i ako za mts mobilnu ili bilo koju drugu app bude problema sa pristupanjem odakle god, najverovatnije su prvo oni zeznuli stvar jer servisi ponovo ne rade 😉. Druga opcija je probati sa iskljucivanjem Private DNS-a sto je 100% sigurna stvar i nije rizicno kako kaze A1 (njima definitivno treba verovati jer su pouzdani strucnjaci 🙈) ili se okaciti na neki od mnogobrojnih VPN-a i poterati app tako, cisto da se utvrdi u cemu je problem...
 
Dina uzvraća udarac, meni je nikad nisu poslali, ali imam od Raiffeisen a
 
Ljudi kojima je stigla bilo koja kartica na adresu u poslednjih godinu dana mogu sebe smatrati dobitnicima na lotou bukvalno...
Nisam imao dinu , tražio mejlom, poslali. Stigla za 10 dana,nakon 2 dana stigao i pin. Nisam dobio na lotou.
 
Nisam imao dinu , tražio mejlom, poslali. Stigla za 10 dana,nakon 2 dana stigao i pin. Nisam dobio na lotou.
A, jesi li proverio da ti tetka iz Kanade nije ostavila neki stan recimo kao aktuelnim ministrima 😉? Lepo sve to da proveris, jer ti verovatno spadas u tipa 5% srecnika kojima je to uredno stiglo. Kupuj barele nafte, eterium, idi na elektronski rulet ili u Las Vegas direktno, ma bilo sta samo iskoristi ovo sto ti se trenutno desava...

Sluzbenici baba Postanske znaju za problem oko dostave kartica kako na kucnu adresu, tako i u poslovnice same banke i pisali smo o svemu tome u detalje. Postoje algoritmi kako oni to rade i koliko prosecno traje dostava. Veruj ljudima koji su imali problem sa ovim, jer je broj tih ljudi daleko veci od onih kojima je bilo koja kartica uredno stigla.

Drago mi je da postoje ljudi koje je ova banka ispostovala, ali ako pogledamo ovu temu unazad bukvalno godinu dana, onda moze da se uoci sablon da nesto sa Racunom Plus definitivno ne valja od kada se baba Postanska tu pita sta i kako. Extra je sto postoji mrvica zadovoljnih korisnika, ali valjda smo do sada svi skapirali da je broj klijenata u zadnjih godinu dana desetkovan, usluge su srozane na najnizi nivo, ljudi su izgubili silno vreme na nebuloze ovog raspada od sistema i sve u svemu da se vidi kako to kvalitetno radi drzavna banka... Nema potrebe da pominjemo sve dezinformacije koje su operateri i salteruse preneli klijentima banke koji i dan danas ne znaju na cemu su zapravo, sta koliko kosta i kakva je procedura za osnovne stvari.

I posto ce svako od vas reci, "ako nisi zadovoljan idi dalje", verovatno bi broj klijenata ex mts banke mogli da izbroje na prstima jedne ruke jer bi svi ostali pobegli glavom bez obzira da nisu vezani ratama i kreditima...

@ironmanbg Odes u Merkator, kupis osnovne namirnice i zelis da podignes par crvenih pride kad si vec tu i placas Dinom, a u Merkatoru naravno nemaju blage veze niti o toj mogucnosti, niti znaju da se Jorgovanka slikala skorije kod njih... Ubedjujes se sa njima neko vreme, pokazes ovaj clanak i na kraju ti kazu: "Aaaaa, pa da, vazi to, bez problema mozete ovde da podignete novac u iznosu do 5k, kada napravite racun od minimalno 10k, znate to je ovo malim slovima sto pise pored zvezdice, Jorgovanka je zaboravila to da napomene..."

Ako Dina ne spasi privredu Srbistana(koja gotovo da ne postoji, jer da nije IT-ja pitanje je sta bi bilo sa svima nama), niko nece 🤓. Unazad preko 20 godina se pitamo sta bre to sve nas koci, kad ono stvar je do Dine, bogatili smo strance sve vreme, a niko ne kupuje domacom karticom. Bas se pitamo zasto je to tako...? Soundtrack dok kupujemo u Merkatoru je pesma Harisa Dzinovica: "Dajte Dinu hocu looooom, dajte Cigane za sto", da se kupci razgale kako valja i dolikuje i otvore se onako sto se kaze "za sve pare". Naucno je dokazano da ljudi trose daleko vise uz muziku i kupiju vise onoga sto im nije potrebno i zaborave zasto su uopste dosli u market i kada je vec tako, onda pustaj najskuplju na max. 😜
 
Poslednja izmena:
A Lepo sve to da proveris, jer ti verovatno spadas u tipa 5% srecnika kojima je to uredno stiglo....
Pre bih rekao da si ti u tih 5%, a ostali 95% nemaju problema. Evo i menij je stigla kartica uredno bez ikakvih problema. I do sada nisam primetio da sam nešto srećan ili dobio na lutriji. Isto tako gomila ljudi u firmi je u mtsBanci i nisam nešto primetuo da se žale da im se gube kartice.

I ima li neka banka, mobilni operater, prodavnicu, ili na šta se sve žališ.... da ispunjava tvoja kriterijume? Pošto gde god da odeš svi te nešto maltretiraju, usluge ti ne radi, svi su se nešto urtotili protiv tebe, očigledno im nešto smetaš 🙂
 
Poslednja izmena:
Pre bih rekao da si ti u tih 5%, a ostali 95% nemaju problema. Evo i menij je stigla kartica uredno bez ikakvih problema. I do sada nisam primetio da sam nešto srećan ili dobio na lutriji. Isto tako gomila ljudi u firmi je u mtsBanci i nisam nešto primetuo da se žale da im se gube kartice.

I ima li neka banka, mobilni operater, prodavnicu, ili na šta se sve žališ.... da ispunjava tvoja kriterijume? Pošto gde god da odeš svi te nešto maltretiraju, usluge ti ne radi, svi su se nešto urtotili protiv tebe, očigledno im nešto smetaš 🙂
I ti direktno da ides na elektronski rulet, imas daleko vise srece nego pameti... Kazace ti se samo, vrlo uskoro jer ocigledno ne kapiras gde zivis, niti si otisao do banke u skorije vreme. Ne moras cak ni da budes klijent, dovoljno je samo cuti komentare ljudi ispred banke, tako da je definitivno do mene, ne do toga sto je mts banka imala 50k pre pripajanja makar, sad nema ni 10k klijenata, a radnici mts-a su prvi zatvorili racune kad su videli ko je preuzeo banku. Oni su inace po defaultu imali svi otvorene racune.

Ali, svako brani svoje preduzece 🤓
 
Smatram da ne branim ni mts ni ostale banke čije sam usluge koristio ili koristim. Izneo sam svoje iskustvo kao i ti. Kod mene je to 2 rečenice kod tebe 20 i nemam problem sa tim.
 
...Kazace ti se samo, vrlo uskoro jer ocigledno ne kapiras gde zivis,...

Bitno da se tebi ukazalo da ništa ne valja, i da sve sigurno propada. A mi ostali ne znamo ništa, samo ti sve znaš. Pretpostavlja da su se zato svi ujedinili protiv tebe, i gde god da odeš svi te nešto maltetiraju i zavlače. 🙂
 
Bitno da se tebi ukazalo da ništa ne valja, i da sve sigurno propada. A mi ostali ne znamo ništa, samo ti sve znaš. Pretpostavlja da su se zato svi ujedinili protiv tebe, i gde god da odeš svi te nešto maltetiraju i zavlače. 🙂
Znam da je tesko da shvatis da je stanje mnogo gore nego sto je bilo, jer za razliku od tebe ja koristim ovaj racun maltene od kada je nastao... Najjace je sto takvi poput tebe kojima je sve super imate pravo glasa i zato smo tu gde jesmo jer bismo mnoge stvari do sada ispravili, ali dzaba kad vas je previse...

A, o tome koliko baba Postanska funckionise dobro moze da posvedoci broj korisnika Racuna Plus, tj. broj pre i posle pripajanja kao i cinjenica da ljudi sada idu u druge gradove i mole Boga da uspeju da podignu svoj novac iz banke izmedju ostalog...ali, bitno da ste vi u "zoni komfora" i sa vama u ambis idemo i mi nazalost, polako ali sigurno ;)
 
Antiću, uz dužno poštovanje, postao si kralj besmislenih (da ne kažem glupih) generalizacija. Samo na osnovu toga što je čovek rekao da kartice većini stižu na vreme (i zaista stižu, ti nisi većina, a oni koji nisu imali problem nisu imali ni potrebu da se ovde oglašavaju) - dakle, bukvalno samo na osnovu toga ti si zaključio da je čovek super zadovoljan bankom i time apriori celokupnim stanjem u državi, da ima više sreće nego pameti, da ne zna gde živi, da je nedostojan prava glasa (valjda jer je glup?) i da je verovatno režimski glasač u zoni komfora koji i tebe lično "vuče u ambis"?!?

Aj zaustavi se, vređaš ljude. Izgleda da to nisi u stanju sam da prepoznaš, pa da ti ljubazno skrenem pažnju.
 
Antiću, uz dužno poštovanje, postao si kralj besmislenih (da ne kažem glupih) generalizacija. Samo na osnovu toga što je čovek rekao da kartice većini stižu na vreme (i zaista stižu, ti nisi većina, a oni koji nisu imali problem nisu imali ni potrebu da se ovde oglašavaju) - dakle, bukvalno samo na osnovu toga ti si zaključio da je čovek super zadovoljan bankom i time apriori celokupnim stanjem u državi, da ima više sreće nego pameti, da ne zna gde živi, da je nedostojan prava glasa (valjda jer je glup?) i da je verovatno režimski glasač u zoni komfora koji i tebe lično "vuče u ambis"?!?

Aj zaustavi se, vređaš ljude. Izgleda da to nisi u stanju sam da prepoznaš, pa da ti ljubazno skrenem pažnju.
"Uz duzno postovanje" kao prateci, izlizani kliše - to sto imamo drugacija misljenja i shvatanja tebi ne daje pravo da meni bilo sta prebacujes...Da ne pominjem sto te niko nista nije pitao, niti ti imas pravo da bilo kome skreces paznju vezano za bilo sta kad ja komuniciram sa nekim petim ili bilo ko drugi. Nemoj da se igramo "drvenih advokata", ako zelis nesto da mi predstavis uradi to privatnom porukom. Ako ti se nesto ne svidja od napisanog, budi slobodan da preskocis u sirokom luku...I ti i bilo ko drugi.

Toliko za sada posto sam u guzvi, a bice jos eseja 😉
 
Poslednja izmena:
Evo ja ću da budem medijator 😂 Ja sam ih i hvalio, i kudio, čak i prijavljivao NBS-u.

Elem, juče 31.05. sam podneo zahtev za kreditnu karticu. Sad možemo zajedno da odbrojavamo koliko će im trebati da zahtev realizuju i dostave mi karticu. Obaveštavaću vas o svakom koraku.

Prvi dan prođe, zahtev je još uvek u obradi.
 
- "Uz duzno postovanje" kao prateci, izlizani kliše"...
Kad ponosni autor timeless metafora tipa "baba Poštanska", "raZno vreme" itd. priča o klišeima... Ne, to nije kliše, već poštovanje sagovornika, koje ti očigledno nemaš.

- "To sto imamo drugacija misljenja i shvatanja tebi ne daje pravo da meni bilo sta prebacujes..."
Pa kako si onda zbog drugačijeg mišljena sebi dao za pravo da Slaska proglasiš za Teletabisa nedostojnog glasa??? 🤣 Brkaš babe i žabe. Imati drugačije mišljenje i shvatanje je poželjno, to je demokratija, problem je tvoje omalovažavanje i na koncu vređanje onih koji drugačije misle.

- "Da ne pominjem sto te niko nista nije pitao, niti ti imas pravo da bilo kome skreces paznju vezano za bilo sta kad ja komuniciram sa nekim petim ili bilo ko drugi."
Nema potrebe da me bilo ko šta pita. Forum je oblik javne rasprave gde neko ko ima problem ili želi tuđe mišljenje o nečem što mu je bitno ne pita nikog direktno, već mu može odgovoriti bilo ko, ko se smatra dovoljno kompetentnim i prozvanim. Da si se ti na ovom forumu javljao samo kad te neko nešto pitao... :cool: Ono.

- "Ako ti se nesto ne svidja od napisanog, budi slobodan da preskocis u sirokom luku...I ti i bilo ko drugi."
Ne mogu, čitam sve postove redom, mada se nosim mišlju da tvoje počnem da čitam tehnikom dijagonalnog čitanja koje je koristio Šešelj u Hagu kad je za kratko vreme morao da pročita stotine strana. Samo skeniram i tražim ključne reči: baba poštanska, razno vreme, šalteruša, ispijanje kafa... :)

- "Toliko za sada posto sam u guzvi, a bice jos eseja"
Da se ne lažemo, kakvoj gužvi, sediš kraj kompa sa stalno otvorenim tabom na "mts banka". A što se tiče eseja - jedva čekamo.
Evo ja ću da budem medijator 😂 Ja sam ih i hvalio, i kudio, čak i prijavljivao NBS-u.
Ma kakve ima veze i da ti je dostave i sutra i za 2 meseca, uopste nije o tome rec. Meni su se zamerili prilicno, ne mogu da podignem devize u svom mestu i pored 2 filijale Postanske. Stvar nije ni bela ni crna, nego siva. I nema uopste veze sa bankom, vec sa tim da ne mozes nekog ko misli drugacije od tebe proglasiti za Teletabisa nedostojnog glasa i direktno krivog za tvoj los zivot. Poenta je forumski bonton, a ne kvalitet bankarskih usluga.
 
Poslednja izmena:
Nisam moderator da podviknem, pa htedoh upadicom da prekinem nepristojnu raspravu koja je počela. I eto, nadam se da ću uspeti u tome jer takve rasprave mogu samo da dovedu do udaljenja sa foruma ili do zatvaranja teme. A tema jeste kvalitet usluga ove banke, između ostalog i dostava kartica.
 
Slazem se da rasprava na duze staze ne vodi nicemu, ali postala je "nepristojna" onda kad su neki debelo presli granicu pristojnog.

Sto se mene tice, poslednji post u vezi ovog.
 
Pre bih rekao da si ti u tih 5%, a ostali 95% nemaju problema. Evo i menij je stigla kartica uredno bez ikakvih problema. I do sada nisam primetio da sam nešto srećan ili dobio na lutriji. Isto tako gomila ljudi u firmi je u mtsBanci i nisam nešto primetuo da se žale da im se gube kartice.

I ima li neka banka, mobilni operater, prodavnicu, ili na šta se sve žališ.... da ispunjava tvoja kriterijume? Pošto gde god da odeš svi te nešto maltretiraju, usluge ti ne radi, svi su se nešto urtotili protiv tebe, očigledno im nešto smetaš 🙂
Kad ti istekla ova prethodna pa si dobio novu? Da znam koliko cu da čekam...
 
Evo ja ću da budem medijator 😂 Ja sam ih i hvalio, i kudio, čak i prijavljivao NBS-u.

Elem, juče 31.05. sam podneo zahtev za kreditnu karticu. Sad možemo zajedno da odbrojavamo koliko će im trebati da zahtev realizuju i dostave mi karticu. Obaveštavaću vas o svakom koraku.

Prvi dan prođe, zahtev je još uvek u obradi.
Ovo je nešto što meni nije jasno, izvinjavam se ako je već bilo diskusije o ovome, ali po ovom dokumentu ovde (na strani 6) piše:
Издавање кредитне картице Услуга није доступна у оквиру овог платног рачуна
Dok se u online aplikaciji uredno može podneti zahtev za kreditnu karticu, pa mi nije jasno šta propuštam?
Drugo, ovde ( tarifa naknada od 1. 8. 22.) se javljaju pojmovi tipa "računi preuzeti iz MTS banke" i "račun plus".
Da li su "računi preuzeti iz MTS banke" neki krediti ili? Uopšte mi nije jasno.
 
Ja mogu samo da spekulišem. Kreditna kartica nije deo Računa plus, već posebna usluga banke. Posebno se naplaćuje njeno korišćenje. Tako da mogu samo da pretpostavim da je samo u tome caka. Svakako, saznaću uskoro.
 
vratila se aplikacija na google play
što se mene tiče sve odlično funkcionise, podizao sam i dolare i franke iz poslovnice (bilo koje), samo se treba najaviti
trenutno najbolja ponuda i nadam se da se neće skroz integrisati, za sad sve lepo radi kao da se nije ni spajala sa poštom
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno