Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
To je valjda pilot projekat. Izdata je ograničena količina rada testa sistema. Vest je bio još u januaru.

 
Koje banke su za ovih 10 meseci počele da izdaju DINA kartice sa opcijom bezkontaktnog plaćanja?
Za sada je samo Poštanska štedionica izdavalac i kartica nije deo komercijalne ponude tj. nije javno dostupna za klijente.
 
@magnetic moje lično mišljenje je da oni nisu raščistili to čiji deo kolača kome treba da pripadne i DinaCard verovatno neće da se odrekne svog postotka ako za beskontaktne transakcije veći deo provizije uzima UnionPay, te zato i odugovlače sa primenom, dokle god su magnetne i emv čip kartice u upotrebi.
 
@uji
Eh! Znaci, bice primenjena ona stara "dobra" - ne lipsi magarce do zelene trave, kao sto to institucije u Srbiji rade decenijma sa mnogim drugim stvarima koje su direktno vezane za dobrobit gradjana Srbije, bez obzira na njihovu velicinu.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Dobar dan.
Moja majka ima račun plus otvoren u Poštanskoj i početkom septembra je prvi put primila neku sitnu penziju iz Austrije koju prima tromesečno.
Pre nekoliko dana su joj iz Deutsche Post (valjda preko njih ide isplata) poslali pismo u kom kažu da je njen IBAN (RS35360...) nevažeći i formular koji treba da se popuni i da im se vrati.
U njemu se između ostalog traži:
1. Bank sorting code / Routing number / BSB number / Branch institution number (ne znam)
2. BIC/SWIFT code (valjda je: SBPORSBG)
3. IBAN (mislio sam da je: RS35(onda broj računa 360...))
4. Tax ID (ne znam)
Zvao sam Poštansku, rekli mi da napišem mejl na [email protected]. Poslao u sredu, još nema odgovora. Da li je neko možda imao sličan problem i da li zna kako da ga rešim?
Bojim se da ako majka ode u poslovnicu sa ovim nepopunjenim obrascem ne naiđe na zid neznanja.
 
A zašto ne odete u poslovnicu MTS banke i završite za 5 minuta. Ako Vam je problem da odete, možda da pokušate na 0800 103103.
 
Dobar dan.
Moja majka ima račun plus otvoren u Poštanskoj i početkom septembra je prvi put primila neku sitnu penziju iz Austrije koju prima tromesečno.
Ode u najbližu ekspozituru plus koja radi sa računima plus, nikad nema gužve, i reši to za pet minuta.
 
Pozdrav svima.
Treba mi informacija da li je neko plaćao Dina karticom MTS banke na rate i da li to prolazi?
Kada sam zvala kontakt centar rekli su mi da može da se koristi Dina MTS banke regularno a danas kada sam išla do banke da mi podese aplikaciju (koja ne radi već dva dana) i usput pitala kako funkcioniše to na rate, rekla mi je da joj donesem potvrdu o zaposlenju i da će mi tada izdati novu Dina karticu poštanske štedionice. Objasnila sam joj da su mi rekli da Dina kartica MTS banke može da se normalno koristi na šta je ona odreagovala sa "ahaaaaa znači može i ona da se koristi" !?!?! 😅 Sve u svemu, volela bih da mi neko kaže iskustvo iz prakse, jer ne bih da se cimam da Vadim novu Dinu. Po meni integracija je užasno odrađena, od toga da ništa ne radi, do toga da ni zaposleni ne znaju kako šta funkcioniše, pa mogu misliti koliko bih čekala tu novu Dinu 😅 Hvala unapred.
 
Ja sam kupovao pre 20 dana i podelio na 6 rata. Na Račun plus primam zaradu, ako je to bitno.
 
@tesic.bojana Aplikacija radi sasvim normalno, koristim je skoro svaki dan, tako da... neki problem do tebe. I šta to da ti podese, nisam razumeo ovo?

Dina karticom Računa Plus može se plaćati na rate u zavisnost od radnje gde se kupuje može da se podeli na do 6 rata najviše.
 
Pozdrav svima.
Treba mi informacija da li je neko plaćao Dina karticom MTS banke na rate i da li to prolazi?
Kada sam zvala kontakt centar rekli su mi da može da se koristi Dina MTS banke regularno a danas kada sam išla do banke da mi podese aplikaciju (koja ne radi već dva dana) i usput pitala kako funkcioniše to na rate, rekla mi je da joj donesem potvrdu o zaposlenju i da će mi tada izdati novu Dina karticu poštanske štedionice. Objasnila sam joj da su mi rekli da Dina kartica MTS banke može da se normalno koristi na šta je ona odreagovala sa "ahaaaaa znači može i ona da se koristi" !?!?! 😅 Sve u svemu, volela bih da mi neko kaže iskustvo iz prakse, jer ne bih da se cimam da Vadim novu Dinu. Po meni integracija je užasno odrađena, od toga da ništa ne radi, do toga da ni zaposleni ne znaju kako šta funkcioniše, pa mogu misliti koliko bih čekala tu novu Dinu 😅 Hvala unapred.
Ja sam plaćao i sa Dinom MTS banke i sa Master Card PŠ i moglo je na rate.
 
@tesic.bojana Aplikacija radi sasvim normalno, koristim je skoro svaki dan, tako da... neki problem do tebe. I šta to da ti podese, nisam razumeo ovo?

Dina karticom Računa Plus može se plaćati na rate u zavisnost od radnje gde se kupuje može da se podeli na do 6 rata najviše.
Ažurirala sam je u subotu (sad je ona plava, bila je crvena do tada) i od tada kada hoću da pristupim traži mi korisničko ime i lozinku. Pošto nemam to išla sam danas do banke da mi to podese, dobila sam privremeno korisničko ime i lozinku sa kojim sam se ulogovala na aplikaciju i došla sam do koraka kada treba da unesem PIN i unela sam PIN koji sam do sada koristila za aplikaciju i izbacuje mi poruku "Došlo je do prekida. Pokušajte kasnije." Pošto sam sve to isprobavala dok sam bila u banci, otišla sam opet do te devojke i objasnila joj da neće da mi prihvati PIN i ona kao a pa izgleda da je nešto do sistema, i malopre nekome je izbacivalo istu grešku. Tako da, iskreno ili je do sistema nešto ili treba neki drugi PIN da unesem 😅 svakako ako ne bude radilo i sutra, prekosutra videću da ih pozovem.

Hvala svima za odgovor za plaćanje na rate ☺️
 
Kada sam išla do banke i pitala kako funkcioniše to na rate, rekla mi je da joj donesem potvrdu o zaposlenju i da će mi tada izdati novu Dina karticu poštanske štedionice. Objasnila sam joj da su mi rekli da Dina kartica MTS banke može da se normalno koristi na šta je ona odreagovala sa "ahaaaaa znači može i ona da se koristi" !?!?! 😅 Sve u svemu, volela bih da mi neko kaže iskustvo iz prakse, jer ne bih da se cimam da Vadim novu Dinu. Po meni integracija je užasno odrađena, od toga da ništa ne radi, do toga da ni zaposleni ne znaju kako šta funkcioniše, pa mogu misliti koliko bih čekala tu novu Dinu 😅 Hvala unapred.
Za Račun Plus ostaje Dina Discover koja počinje sa 6, a ne sa 9 kao obična Dina, tako da nema potrebe za zamenom. Tačno je da ćeš morati da doneseš potvrdu o zaposlednju, jer mts banka, iako je odvojeni sistem unutar BPŠ, funkcioniše u skladu sa politikom poslovanja Poštanske. Integracija nažalost nije urađena, sve još uvek funkcioniše zasebno i ne izražavaju ozbiljnu nameru oko izvršavanja operativnog spajanja.
 
Ažurirala sam je u subotu (sad je ona plava, bila je crvena do tada) i od tada kada hoću da pristupim traži mi korisničko ime i lozinku. Pošto nemam to išla sam danas do banke da mi to podese, dobila sam privremeno korisničko ime i lozinku sa kojim sam se ulogovala na aplikaciju i došla sam do koraka kada treba da unesem PIN i unela sam PIN koji sam do sada koristila za aplikaciju i izbacuje mi poruku "Došlo je do prekida. Pokušajte kasnije." Pošto sam sve to isprobavala dok sam bila u banci, otišla sam opet do te devojke i objasnila joj da neće da mi prihvati PIN i ona kao a pa izgleda da je nešto do sistema, i malopre nekome je izbacivalo istu grešku. Tako da, iskreno ili je do sistema nešto ili treba neki drugi PIN da unesem 😅 svakako ako ne bude radilo i sutra, prekosutra videću da ih pozovem.

Hvala svima za odgovor za plaćanje na rate ☺️
Nisi prelistala temu, već je pisano na tu temu. Nakon ažuriranja potrebno je ponovo da se prijaviš korišćenjem podataka koje koristiš za nalog. Kada ti zatraži PIN isti ti sistem šalje smsom na broj telefona koji si registrovala na nalogu i njega unosiš, a ne PIN kojim si ulazila na staru aplikaciju.
 
Ja pokušao pre nekih mesec dana u Đak sportu, kartica je odbijena.
Pošto nikada nisam zvanično nosio nikakve potvrde o zaposlenju, mislio sam da je do toga, i obratio se korisničkoj podršci za pomoć, međutim ona mi je rekla da ukoliko mi u aplikaciji stoji limit onda je sve u redu i nema razloga da kartica bude odbijena i da ako se to desi sledeći put pozovem ponovo korisnički servis, drugi pokušaj je bio u Tehnomediji i uspešno je prošla transakcija. Verovatno su na osnovu proseka mojih primanja izvukli neki limit, ali do dana današnjeg ja nisam prenosio zaradu u (mts)BPŠ.
U pitanju je "stara" mts discover dina kartica bez čipa.
 
Meni jednom nije prošlo jer je rata bila veća od limita. Tako da se treba pogledati na nalogu koliko je odobren iznos zaduženje i kolika je maksimalna mesečna rata moguća.

Inače ni ja nisam slao nikakve potvrde.
 
Nisi prelistala temu, već je pisano na tu temu. Nakon ažuriranja potrebno je ponovo da se prijaviš korišćenjem podataka koje koristiš za nalog. Kada ti zatraži PIN isti ti sistem šalje smsom na broj telefona koji si registrovala na nalogu i njega unosiš, a ne PIN kojim si ulazila na staru aplikaciju.
Uradila sve to, nikakav PIN nisam dobila sms porukom.
 
Evo info iz prve ruke - zvala sam kontakt centar, rekli su mi da je problem sistemske prirode i da bi u narednih par dana trebalo da se reši to.
Što se tiče PINa ne dobijamo ga od banke nego ga proizvoljno kreiramo prilikom ulaska u aplikaciju.
 
Iste probleme su imali mnogi korisnici (među njima i ja) i rešili su problem sa brisanjem podataka iz aplikacije.
Sve je napisano na strani 239 od posta #7156.
 
Što se tiče PINa ne dobijamo ga od banke nego ga proizvoljno kreiramo prilikom ulaska u aplikaciju.
Kada sam napisao pin mislio sam na verifikacioni kod, a pin za aplikaciju naravno da sama kreiraš u aplikaciju.

Ako nije stigla poruka onda neki problem sa njihovim sistemom.
 
Kada sam napisao pin mislio sam na verifikacioni kod, a pin za aplikaciju naravno da sama kreiraš u aplikaciju.

Ako nije stigla poruka onda neki problem sa njihovim sistemom.
Da imam problem sa verifikacionim kodom napisala bih verifikacioni kod a ne PIN... ☺️
Verifikacioni kod stiže normalno, da ne stiže ne bih ni stigla do dela gde sam unosila korisničko ime i lozinku.
 
Jel koristio neku mts mastercard da pošalje novac putem Paysenda?
Nikako mi ne prolazi transakcija, a banka i Paysend prebacuju krivicu jedni na druge.
 
Drugari, ja nisam mogao da verifikujem plaćanje (3DS) Erste MC-om na Paysendu sa kombinacijom Ubuntu/chromium. Tek kad sam prešao na win10/edge prošlo mi je plaćanje. Razmotrite i tu mogućnost.
@Nikola2307 Ima nota na strani 227 o jednom mogućem uzroku.
 
Nažalost kod mene je drugačiji problem, uspešno prođem autentifikaciju ali plaćanje jednostavno bude odbijeno
 
Sa drugom bankom je sve prošlo bez problema.
Koliko god se trudio suprotno, najverovatnije da ću morati da menjam banku, pošto čak ni ne deluje kao da uopšte imaju želju da vide u čemu je problem.
 
Jel koristio neku mts mastercard da pošalje novac putem Paysenda?
Nikako mi ne prolazi transakcija, a banka i Paysend prebacuju krivicu jedni na druge.
Da li si slao novac fizickom licu ili nekom pravnom tipa IBKR?
 
da li korisnici "racuna plus" mogu da podizu novac u posti ili mora u banci, i da li naplacuju odrzavanje racuna ako na racunu nema aktivnosti?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno