Šta je novo?

Moze li inline frame da ima sopstvenu adresu?

Marko94

Cenjen
Učlanjen(a)
16.10.2012
Poena
170
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Optički internet
Zanima me postoji li mogucnost da inline frame ima sopstvenu adresu? :d
http://gimnazija-bar.me/ Svaki link na ovom sajtu vodi na stranicu koja se otvara u inlajn frejmu, pa na primjer da li moze da se napravi da kad se klikne na 'skola' aresa bude gimnazija-bar.me/skola (kao kad nema iframe-a)
Nadam se da ste razumeli moje pitanje 😀

A sto se otvaraju u iFrame-u crni ti? 🙂
Ako zelis da imas adresu nesto.tld/skola prosto napravi stranicu "skola" i linkuj na nju.

Skoro pa sam totalni pocetnik, igram se samo, sam ucim i sam radim ali uz mnogo improvizacije :d
Problem je sto ne znam kako drugacije da uradim a da bude bar upola jednostavno ubacivanje i promena sadrzaja kao sa iframe-om :d
Ovako sam napravio samo pocetnu stranicu i okvir za ubacivanje ostalih stranica koje se mogu editovati u Wordu 😀

Pa iFrame se ne koristi za te stvari vise. Umesto da pojednostavis, napravio si sebi problem jer tvoje stranice nemaju adresu (sve se vode pod istim domenom) pa samim tim to ima negativan uticaj na SEO.

Umesto sto drzis sve u iFrame-ovima, svaka stranica treba da ti bude zasebna i tako linkovana. I nemoj koristiti Word, koristi neki normalan editor poput Notepad++ ili SublimeText.

Manje više, 99% stvari koje početnici nauče na W3schools su osnove ali bukvalno totalne osnove... koje i da su pogrešne, kasnije se oduče.
Problem drugih i zašto w3schools je i dalje #1 izvor informacija za html, css je zbog užasnih alternativa.

MDN je možda jedini izuzetak(ali i on ima svoje mane), dok su svi ostali totalno očajni sajtovi, neoptimizovani za početnike, poptpuno neintuitivni i nepregledni.
Zato sam te i pitao da mi navedeš bolji sajt od w3schools koji može da se preporuči početnicima?