Šta je novo?

Motorola Razr 50 Ultra

Do čega god je, kvar je, ne radi, raskid Ugovora i ćao. To nije normalno ponašanje.
 
Mislim da nećeš moći da raskineš ugovor ako testiraju i vrate ti telefon kao ispravan. Svakako javi nam detalje, jer će te zvati u toku ove nedelje. Proverio sam. :D
 
Po Zakonu, nema vraćke, u slučaju da telefon ne radi kako bi trebalo da radi, tako da, mogu samo da me zovu i ponude nov uređaj ili raskid.

Imam snimak ponašanja, tako da, ćeraćemo se ako treba, al telefon uzeti neću.

Hvala na informaciji.
 
Kakav snimak?
 
@dzonizju nema veze što je njegov telefon. Imaju pravo firme da te tuže za neovlašćeno snimanje njihovih agenata, jer ih nisi nupozorio pre početka razgovora da se isti snjima i da li se slažu sa tim, a pogotovu zato što su firma. Debele su tužbe za to, jer se pozivaju na poverljivost podataka koji usmeno mogu da iznesu krozu razgovor. Uzmite primer nekog agenta i nekih ponuda operatera za mobilne mreže, daće vam nešto što nema u ponudi, a vi to delite dalje i konkurencija sazna, a plan propadne... Čisto sam naveo primer, taka da ne bih se igrao sa tim, jer svaka firma štiti svoja prava.
 
@drdekzar ako je to, onda smo svi skrenuli sa teme. :D
 
Snimao sam naravno svoj telefon,a što se tiče toga što vi pričate, u pravu ste, al ovo je Srbija, a ne Švajcarska da stvari funkcionišu kao na papiru.

Nego, danas sam otišao da pokupim telefon koji je u redu i na kome kvar nije nađen. Na izveštaju iz servisa piše da je crkla ploča i da su je zamenili, tako da sam od samog starta bio u pravu i da ovo nema nikakve veze sa softverom i ko zna čime tog tipa. Telefon je jednostavno bio mrtav.

Naravno, odbio sam preuzimanje, potpisao papir za raskid Ugovora, tako da ćemo videti kako će se dalje odvijati.

Po Zakonu bi to trebalo da prođe bez problema, al hajde da sačekamo 8 dana.

Toliko od mene za sad.

EDIT:
Samo da dodam kako je išla procedura.

Nakon 8 dana sam dobio šablonsku poruku da je sve u redu, a nakon 20 dana je telefon stigao u prodavnicu nazad. Bio sam na odmoru 15+ dana, ugasio SIM, tako da nemam pojma da li su me kontaktirali ili ne i čime, da li smsom ili pozivom. Statuse sam pratio preko aplikacije njihove.
 
Hvala za info i znači nam svima ova informacija kako bi sutra znali šta nam je činiti ako želimo da uradimo isto kao i ti, a to je raskid ugovora.
 
Po Zakonu nov uređaj, raskid ili popravka je moguća samo u slučaju ako je telefon mlađi od 6 meseci. Tako piše na papiru.

Videćemo šta će se na kraju desiti.
 
Svideo mi se ovaj telefon,međutim, u svakoj prodavnici su mi rekli da ga ne uzimam pa čak i u Yettelu.Rekoše mi da je redovno u servisima.Problem je u pregibu ekrana.Nisam se dalje raspitivao i naravno nisam ga kupio.
 
^
LTPO AMOLED, 1B colors, 165Hz, Dolby Vision, HDR10+, 4500 nits (peak)
Second external LTPO AMOLED, 1B colors, Dolby Vision, 165Hz, HDR10+, 3000 nits (peak)
4 inches, 1272 x 1080 pixels, 417 ppi, Gorilla Glass Ceramic
 
 
Nazad
Vrh Dno