Šta je novo?

[MON] Acer AL2216Ws

Ne javljas nista...jel su prihvatili reklamaciju :trust:?
Ako si snimio,baci negde slike ili clip da vidimo...
 
Jos nismo ni snimili ni reklamirali, dok ne prodje ova gungula po gradu, i u nadi da ce ta roze linija koja se jos uvek periodicno javlja, postati trajno stanje...

Naravno da cu slikati i okaciti sliku ovde.
 
Evo slike sa defektom, kako sam i obecao.

Kada se bad line pojavi, ona ostaje cak i kada se izvuce monitorski kabal iz kompa (sl 2 i 3).

Uzgred, na garanciji servisne sluzbu Metroa je ComTrade negde pored buvljaka, pri cemu preko telefona traze da monitor ostane kod njih da pokusaju da ga poprave.

http://www.fotorola.com/uploads/b773836c33.jpg
http://www.fotorola.com/uploads/473b751ac0.jpg
http://www.fotorola.com/uploads/6a12e760c2.jpg

Ljudi ne kupujte racunarsku opremu u Metrou i Tempou i svim ou mestima, jer to nije dzak deterdzenta pa ako curi prasak oni vam zamene na licu mesta, vec se posle hebavate ako nije nesto u redu sa tim proizvodom, a ustedeli ste maksimalno 1500 dinara kada ste kupovali.
 
Poslednja izmena:
Ljudi ne kupujte racunarsku opremu u Metrou i Tempou i svim ou mestima, jer to nije dzak deterdzenta pa ako curi prasak oni vam zamene na licu mesta, vec se posle hebavate ako nije nesto u redu sa tim proizvodom, a ustedeli ste maksimalno 1500 dinara kada ste kupovali.

Covek je potpuno u pravu.
 
...sta ces,covek ponese pare,naleti na parce hardwera,djavo ga natera da pazari i eto :).
-zato je bolje lepo sesti gajbi za komp i od proverenih firmi,preko neta pazariti :smoke:
 
Evo slike sa defektom, kako sam i obecao.

Kada se bad line pojavi, ona ostaje cak i kada se izvuce monitorski kabal iz kompa (sl 2 i 3).

Uzgred, na garanciji servisne sluzbu Metroa je ComTrade negde pored buvljaka, pri cemu preko telefona traze da monitor ostane kod njih da pokusaju da ga poprave.

http://www.fotorola.com/uploads/b773836c33.jpg
http://www.fotorola.com/uploads/473b751ac0.jpg
http://www.fotorola.com/uploads/6a12e760c2.jpg

ovo nema šanse da se popravi, dobićeš novi monitor u zamenu za ovaj.
 
U ponedeljak (prekosutra) monitor ide na reklamaciju.
 
pa to je sasvim normalno...
 
Poslednja izmena:
Danas odnesen i ostavljen u ComTrade, za dalje videcemo.

Ostavio im broj mobilnog da me serviser kontaktira "kada popravi"...

Covek pored mene, podigao isti ovakav monitor sa popravke.

ComTrade servis inace radi do 17.30, da ne biste kao ja juce banuli u oko 18 i vratili se.
 
Koja su vam podesavanja monitora? Meni je brightness podesen na 60, a contrast na 50. Primetio sam da daje dosta svetliju i "bledju" sliku po default-u te sam morao iz drajvera za graficku da smanjim vrednost game sa 50% na nekih 39% da bi dobio prihvatljiviji prikaz. Kakvi su vasi utisci po tom pitanju? Neki softver za kalibraciju game i generalno monitora? Kada koristim nvidia-in display optimization wizard dobijam sliku koja je pak suvise mracna (gamma ode na nekih 9%) kada se pusti neki video ili pak neka igra, desktop je iole prihvatljiv...
 
Kod mene je brightnes na 60, a contrast na 70. U drajverima nisam nista dirao.
 
Ni traga ni glasa iz ComTrade.

Sve ovo lici na Metro ComTrade Mayer.
 
Osmi dan od ostavljanja monitora, neki pospani zenski glas u servisu ComTrade kaze da je "jos na popravci" i da ce majstor sigurno popraviti do kraja ove nedelje.
 
Osmi dan od ostavljanja monitora, neki pospani zenski glas u servisu ComTrade kaze da je "jos na popravci" i da ce majstor sigurno popraviti do kraja ove nedelje.

Liii, al' ga popravljaju kao da je avion, a ne monitor!
 
Trebali bi do sada nov monitor da mu daju :d
 
Jesu li ga popravili ?

ja verujem da ćeš dobiti novi monitor u zamenu za taj, i to verovatno Acer X223.

javi šta je bilo.
 
ja verujem da ćeš dobiti novi monitor u zamenu za taj, i to verovatno Acer X223.

-a za dusevni bol...Antec900,da se slaze uz monitor :smoke:
 
-a za dusevni bol...Antec900,da se slaze uz monitor :smoke:

Dusevni bol se javi samo kada prodjem kolima pored Metro-a, a kako u ovom zivotu ne verujem da cu kod njih vise kupovati, ne treba nista...

Niko se ne javlja iz ComTrade, mozda su resili da pocnu da se bave proizvodnjom monitora, neka im bude, cekacu tih 40-50 dana, ako ga do tada ne sklepaju, trazicu pare nazad...

Mozda do tada napisem knjigu "Saga o Acer-u", pa sve okrenem u svoju korist ako knjiga bude bestseler...
 
Dusevni bol se javi samo kada prodjem kolima pored Metro-a, a kako u ovom zivotu ne verujem da cu kod njih vise kupovati, ne treba nista...

Niko se ne javlja iz ComTrade, mozda su resili da pocnu da se bave proizvodnjom monitora, neka im bude, cekacu tih 40-50 dana, ako ga do tada ne sklepaju, trazicu pare nazad...

Mozda do tada napisem knjigu "Saga o Acer-u", pa sve okrenem u svoju korist ako knjiga bude bestseler...

Verujem da imas dovoljno besa i inspiracije za jedan bestseler.;)
 
idealno bi bilo da su coveku dali nov monitor...ipak je dao novac za njega,a ne da ceka 2meseca kao da im je on duzan :D
 
Hm...kakvih 40-50 dana? zar 23 dana nije zakonski rok od predaje do podizanja (za kakvo god se podizanje odlucis)?
 
Dosta ljudi koji mi veruju, mail-om me pitaju da li da kupe ovo ili ono, posto pratim tematiku...

Posle ovog napravio sam obrazac koji glasi:

Ukoliko ne kupujes u Metou, Idei, C-marketu, u kineskom trznom centru, ispod mosta na buvljaku komponenta je.....dobra (ili nije dobra). Isto vazi i za telefonske razgovore.
 
Danas (14 dan) me kontaktirao serviser i rekao da monitor radi ok i da je ispravan (?), kada sam mu rekao da necu da ga preuzmem, trazio je da mu na mail posaljem ove slike defekta koje sam stavio na forum.

Kaze, kontaktirace Acer, da od njih trazi novi monitor (?!?)

...nastavice se...
 
Hm, samo da ne ispadne medjunarodni incident, kao sto rece onaj ovan od ministra odbrane :D
 
evo ja prvi ima da bojkotujem te strance,makar mi i za dzabe davali monitor :d
 
Vrh Dno