Šta je novo?

Mobilna telefonija: ponuda

Postovanje.Istice mi ugovor za mesec dana,pa imam jedno pitanje.Zanima me Motorola G32.Na sajtu pise da je 99 dinara mesecno uz Total 40 paket i reciklazu.Koja je ukupna suma koju bih placao mesecno?Unapred zahvaljujem.
Sjajno, sada je pravo vreme za obnovu kao i kupovinu novog uređaja, Motorola G32 + Total 40 + popust reciklaže, ukupan mesečni iznos jeste 2650 dinara. Pored toga paket sadrži puno više neta prvih 12 meseci, tako da umesto 40GB, na raspolaganju ti je 140GB, 1GB u romingu, 8.5GB interneta u Zapadnom Balkanu, kao i mogućnost aktivacije 3 aplikacije po izboru, za koje dobijaš dodatnih 10GB svakog meseca. Ukoliko si zainteresovan, kucni nam putem privatne poruke, rado bismo kolegama prosledili tvoj broj kako bi te pozvali i predstavili ti ponudu.
 
Pitanje za Yettel ako bih sa pripejda presao na postpejd koja bi neka najjeftinaja tarifa mogla da bude (ne zovem cesto ponekada pustim po koji sms ali bih voleo da imam stalno net) tako da mi ne treba puno minuta i sms - a,ne treba mi roming itd...?
 
Pitanje za Yettel ako bih sa pripejda presao na postpejd koja bi neka najjeftinaja tarifa mogla da bude (ne zovem cesto ponekada pustim po koji sms ali bih voleo da imam stalno net) tako da mi ne treba puno minuta i sms - a,ne treba mi roming itd...?
Ja bih preporučio Go Data, prva godina 30GB, druga godina samo 15GB, 300 minuta prema drugim mrežama (mt:s, A1 SRB, Globaltel) i neograničeni minuti prema Yettel mreži + neograničeni SMS. Za zapadni roming imate 4,5GB. Ostali, da li se slažete da sam dao dobar/odličan izbor ili ne? Cena: 924 dinara bez e-Računa. Sa e-Računom : 874 dinara.
 
Pitanje za Yettel ako bih sa pripejda presao na postpejd koja bi neka najjeftinaja tarifa mogla da bude (ne zovem cesto ponekada pustim po koji sms ali bih voleo da imam stalno net) tako da mi ne treba puno minuta i sms - a,ne treba mi roming itd...?
Definitvno bismo preporučili neki paket iz Go porodice, oni obiluju internetom, pogotovo prvih 12 meseci, usled novogodišnje promocije koja je trenutno aktuelna. Pozivamo te da nam podatke kucneš putem privatne poruke, kako bismo proverili dostupne ponude za tvoj broj telefona.
 
Hteo bih ovom prilikom da pohvalim Yettel zbog zaračunate kamate, a sve zbog toga što je pošta kasnila sa isporukom računa. Naravno, račun je plaćen istog dana po prijemu pošiljke i naravno, račun(i) se uvek plaćaju odmah po prispeću.
 
Hteo bih ovom prilikom da pohvalim Yettel zbog zaračunate kamate, a sve zbog toga što je pošta kasnila sa isporukom računa. Naravno, račun je plaćen istog dana po prijemu pošiljke i naravno, račun(i) se uvek plaćaju odmah po prispeću.
Zaista nam je žao ukoliko tvoj papirni račun nije stigao na vreme, ali je svakako poslat kao i svakog meseca. Ukoliko se takva situacija ponavlja bilo bi potrebno obratiti se pošti u tvom mestu. Predlažemo ti našu opciju eRačuna, gde račune dobijaš u elektronskom formatu (putem SMS poruke ili na mejl adresu) zatim ih možeš platiti kako god ti najviše odgovara. Pored toga što na taj način doprinosimo očuvanju životne sredine, i svaki račun biva umanjen za 50RSD. Ukoliko si zainteresovan, dovoljno je da nam kucneš svoje podatke putem privatne poruke. Stojimo ti na raspolaganju!
 
Ako može pitanje kako doći do nekadašnje pretplate od 50% ako ne uzimam telefon? Poslednji telefon sam uzeo pre 3 ili 4 godine, koristim total 40 paket i nemam nigde mogućnost da dobijem popust
 
Ako može pitanje kako doći do nekadašnje pretplate od 50% ako ne uzimam telefon? Poslednji telefon sam uzeo pre 3 ili 4 godine, koristim total 40 paket i nemam nigde mogućnost da dobijem popust
Zdravo, rado ćemo proveriti sve ponude koju se personalizovano kreirane za tvoj broj telefona, pozivamo te da nam kucneš putem privatne poruke. Stojimo ti na raspolaganju!
 
Zdravo, rado ćemo proveriti sve ponude koju se personalizovano kreirane za tvoj broj telefona, pozivamo te da nam kucneš putem privatne poruke. Stojimo ti na raspolaganju!
pa nisam ni ja lud, vidim i ja "ponude" koje su specijalizovane za korisnika koji je kod vas od kada je bio Mobtel, a ta ponuda je ista kao i ponuda za svakoga na sajtu
 
Da li ti je u Yettel aplikaciji uključena saglasnost za obradu podataka? Ako nije, onda nema ni personalizovanih ponuda, ni onog “grebanja” petkom.
 
Da li ti je u Yettel aplikaciji uključena saglasnost za obradu podataka? Ako nije, onda nema ni personalizovanih ponuda, ni onog “grebanja” petkom.
jeste, jedina stvar koju imam su redovni popusti, total data 2.999, data+ za 4.499 a to su iste ponude kao i na netu, a realno i ovaj total 40 mi treba samo zbog 1gb rominga mesečno da ne moram da razmišljam, a da opet ne moram da im plaćam 900 dinara za 1gb 7 dana
 
pa nisam ni ja lud, vidim i ja "ponude" koje su specijalizovane za korisnika koji je kod vas od kada je bio Mobtel, a ta ponuda je ista kao i ponuda za svakoga na sajtu
Zaista nam je žao ukoliko naša ponuda nije odgovarajuća, trudimo se da je kreiramo kako bi odgovarala potrebama naših korisnika, redovno kreiramo promocije i kampanje koje olakšavaju kupovinu i sklapanje ugovora.
 
Zaista nam je žao ukoliko naša ponuda nije odgovarajuća, trudimo se da je kreiramo kako bi odgovarala potrebama naših korisnika, redovno kreiramo promocije i kampanje koje olakšavaju kupovinu i sklapanje ugovora.
Ako se to može nazvati ponuda, jer nekome ko je u vašoj mreži 15+ godina ako ne možete da ponudite neku ponudu onda je grehota što postojite
 
Evo danima i ja pokusavam.... Korisnik sam 20 godina........ I DA ME NIKO NE POZOVE DA MI PONUDI NEKI POPUST, kao sto sam do sada imao...
Jel moguce to ???? Zasto ne radite posao ?
 
Nakon 24 godine smo se nedavno rastali i sada je supruga preuzela primat kao neko ko je najduže sa mnom...

Ako ne mogu/žele da ponude ništa sve do momenta dok neko konačno ne podnese yahtev za prelazak u drugu mrežu zaslužuju da im se kaže "Zbogom".
 
Poslednja izmena:
Gospodo iz Yettel-a ,
Vi ste prevazišli i sami sebe .
Prvo nikad ne koristim te Vaše dodatke za " Planetu " , "Bebi kolica " ...internet u trajanju od 24h i razne smišljene poklon dodatke ...koji ste sami smislili ...
Ali ovim od malo pre ponovit ću prevazišli ste sami sebe !😀
 

Prilozi

  • Screenshot_20240322-112909.png
    Screenshot_20240322-112909.png
    172.6 KB · Pregleda: 41
Desavalo se i ranije, evo meni i danas.
Ima neki bug, probao opet i radi mada posteno receno ne vidim svrhu grebanja kada mi daju uglavnom neke gluposti koje vec postoje na yettel shoppingu.
 
Desavalo se i ranije, evo meni i danas.
Ima neki bug, probao opet i radi mada posteno receno ne vidim svrhu grebanja kada mi daju uglavnom neke gluposti koje vec postoje na yettel shoppingu.
I uvek ono što je nepotrebno .
Zašto imaju potrebu da obismisle sve što može običnom korisniku biti od značaja
 
Pitanje za @Yettel Srbija ili ako neko drugi ima info, bio bih veoma zahvalan. Ako bih prešao na mobilni paket gde je moguće aktivirati dve besplatne aplikacije, a jedna od njih bude HBO max, da li tu aplikaciju mogu da koristim tako što ću je instalirati na TV-u uz prijavu preko operatera, nevezano za to što već imam HBO nalog na drugom mejlu? Taj drugi bih naravno deaktivirao a koristio isključivo onaj koji dolazi uz mobilni tarifni paket sve dok traje ugovor. Malo je nejasno navedeno u uslovima korišćenja, a posebno mi nije jasna ova rečenica...
Pretraživanje u okviru same aplikacije kao i ukoliko napuštate HBO Max okruženje, odnosno otvarate druge internet linkove, internet saobraćaj će biti naplaćen po standardnom cenovniku paketa koji koristite.
 
Možeš
 
Ako neko zna radi se o pripejd broju istice mi kredit(dopuna) 25 - tog da li to znaci da mi traje sadasnja dopuna ceo 25 - ti ili ne?
 
Opet danas probam da uplatim dopunu i opet mi ne prihvata,probam preko kompa kad tamo pokazuje da je najmanja dopuna 300 dinara,od kada je to?
Do sada je bilo najmanje 200 dinara.
 
@Yettel Srbija postoji li neka ponuda za stare korisnike? UO mi istice u junu pa cisto da znam..hvala.
Postoji - raskid ugovora i prelazak na prepaid ili kod drugog operatera. To ti je zvanična ponuda tvoja na koju oni reaguju. Ako očekuješ da će te zvati i ponuditi nešto sa popustom nekim adekvatnim - zaboravi na to…
 
Postoji - raskid ugovora i prelazak na prepaid ili kod drugog operatera. To ti je zvanična ponuda tvoja na koju oni reaguju. Ako očekuješ da će te zvati i ponuditi nešto sa popustom nekim adekvatnim - zaboravi na to…
pre dve godine su me zvali iz yettela gde su se predstavili kao posebna sluzba koja radi samo sa starim korisnicima.......dali ponudu 50 % cene od paketa......i jos mi napomenuli da takvih ponuda nema na sajtu......dogovorili smo se za 5 minuta.......vodjen tim iskustvom hteo sam da vidim da li se nastavlja ta prica da ipak neko u kompaniji vodi racuna.....ali ako je kao sto si kazes onda mrka kapa....idem na raskid
 
Nazad
Vrh Dno