Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Poštovani,

Pročitao sam dosta horor priča o računima koji su ljudi dobijali u romingu iako su po njihovim navodima na telefonima isključili opciju za internet data. Da li postoji način da se zaštitim od toga ili eventualno opcija da se ugasi internet podaci sa vaše strane na zahtev korisnika mobilne telefonije ?



@Yettel Srbija
Naravno, kreirali smo roming tarifu koja je aktivirana na svim brojevima automatski, i ukoliko započneš potrošnju van zemlje bez aktiviranog dodatka, biće ti dostupna veoma mala količina, nakon potrošnje iste saobraćaj se blokira, ona je dnevnog karaktera, i naplaćuje se u skladu sa cenovnikom, više informacija o njoj možeš pronaći na linku. Svakako da je moguće kontaktirati i naše kolege kako bi zatražio blokadu rominga, ali to možeš učiniti i u podešavanju svog uređaja gde ćeš isključiti roming podatke, odnosno blokirati "Data Roaming".

Lep pozdrav!
 
@Yettel Srbija Pozdrav, pitanje u vezi esim prepaid postojećeg naloga. Da li je moguće da na isti dodam samo turistički net paket, a za pozive i sms uzmem ove dodatke? Želim da uzmem net jednom i zaboravim na 30 dana.
 
@Yettel Srbija Dobar dan. Kada pozivam sa vašeg broja telefona iz inostranstva svoj fiksni broj (u Orionu), redovno me izbacuje.
Napominjem da su mi svi brojevi u imeniku uneti sa odgovarajućim međunarodnim kodom.
 
@Yettel Srbija Dobar dan. Kada pozivam sa vašeg broja telefona iz inostranstva svoj fiksni broj (u Orionu), redovno me izbacuje.
Napominjem da su mi svi brojevi u imeniku uneti sa odgovarajućim međunarodnim kodom.
Zdravo,

Dok si u romingu, najbolji način biranja željenog broja je u međunarodnom formatu, na primer +381 6X XXX XXX. Ukoliko zatreba dodatna informacija ili pomoć, predlažem da nam proslediš detalje u inboks, vrlo rado ćemo proveriti o čemu se radi. :)
 
@Yettel Srbija Interesuje me kada će te imati mobilni internet na sledećeim lokacijama:
  • SIbnica (Kosmaj)
  • Čapljin
Neverovatno mi je da nemate intermet na 50 i 3 km od centra Beograda.
 
Poslednja izmena:
Jel postoji neka roming opcija (pre svega internet) za pripaid korisnike?
 
Postovani,

Zelim da upozorim korisnike da u poslednje vreme korisnicima mreze stizu poruke I pozivi sa Yettel brojeva iza kojih su Kinezi koji nude nekakve finansijske usluge, ocigledna prevara. +381691650161
Je npr jedan od brojeva sa kojeg stizu pozivi, poruke. Molim da preduzmete potrebne mere kako bite zastitili korisnike I navedeni broj proverite I onemogucite.

Primer poruke koju salju:

您好,您是山东高速的来总吗,我是中建一局财务林戈,关于预付款退还想和您确认一下,您方便接电话吗
 
Da li se razmatra mogucnost da se prilikom blokiranja VAS usluga izuzme novi sistem naplate GSP Beograd, kao sto to vec funkcionise sa naplatom parking servisa u Beogradu...
 
Preneo jedan od brojeva kod vas i zazalio.
Signal po celom gradu uglavnom znacajno slabiji od MTS-a, za i po 20dB!

Cak i kada je signal isti, protok interneta... nebo i zemlja. Dok mi na potpuno istim lokacijama MTS daje 30-60/10-20Mbps, Yettel jedva 12/2-3.
Protok pored toga sto je znacajno sporiji je i veoma nestabilan. Nekad je download 10-12, a nekada bude 2-3Mbps a bilo je i 0.7!! Da, nula zarez sedam. Sve na istoj lokaciji.

Totalan fail sto se mene tice.

Sreca u nesreci je da taj broj supruga koristi i nije mnogo zahtevan internet korisnik.

Ostala 3 broja kojima u dogledno vreme istice ugovor veoma tesko da cu preneti.

Kome treba brz i/ili pouzdan internet preko date, po mom iskustvu Yettel zaobici u najsirem luku!

Ako promenim misljenje eto javim ali... razocaran sam u fulu.
 
Poslednja izmena:
Srozali su se od kad su postali YETTEL...
Za takvu kritiku uporno se vade da nista nije menjano i da je oprema ista kao za vreme Telenora..Malo morgen..Sto se kaze,na terenu je sasvim druga prica..Dzaba im ovoliki internet sto daju u ponudama kroz pakete kad je protok slab i mizeran..Sve sto pricas je isto i kod mene..U temi Mobilma telefonija Yettel,mnogo korisnika prijavljuje isto..Tako da.......
 
U tom grmu i leži zec, tj. Telenor je imao pravo prioriteta emitovanja signala, a kada su postali Yettel, tu ekskluzivu su izgubili i sada sva tri ga imaju podjednako. U praksi je A1 kroz poslednje tri godine dosta uložio u brzine i pokrivenost, tako da, priča o najboljem kvalitetu Yettel mreže više ne stoji.
 
Sto se mene tice... Smeccel.
Izvinio sam joj se sto nisam dobro proverio Smeccel, izgurace ove 2 god a onda zbogom.
 
Desava se da na pripejdu nije aktivna 4G usluga.
Proverite da li je pri prebacivanju na postpejd
automatski ukljucena 4G podrska.

4G.jpg

Evo poredjenja kod mene Globaltel 4G - Yettel 3G / 4G

spt.jpg
 
Jel zna neko, da li kod Yettel ima nekih problema u hotspotu? Ako delim datu sa laptopom da li moze biti problema jer ima priv adresu itd ili sta li je to vec taj NAT?
Danas sam povezao laptop. Fejs je otvorio sve ok ali Discord nikako. Da li je slucajnost ili je problem u Yettelu?
 
Ko je smislio da vas prebace na pripejd 3 dana prilikom prelaska u vasu mrezu?Samo da uzmete pare a to sto korisnik gubi novac i nije operativan nikom nista?
 
Ko je smislio da vas prebace na pripejd 3 dana prilikom prelaska u vasu mrezu?Samo da uzmete pare a to sto korisnik gubi novac i nije operativan nikom nista?
Zdravo, prilikom prelaska u našu mrežu, korisnik pri samom podnošenju zahteva za prenos broja bira da li želi pripejd ili postpejd tarifni sistem.
 
Pa ja sam birao postpejd ali moram da budem tri dana na pripejdu zbog popusta.Ko je to pametan smislio?
Tako nešto nije obavezno, i tom prilikom bi se primenili uslovi koje možeš videti na našem sajtu. Prilikom prelaska sa pripejd tarifnog sistema na postpejd može se obračunati popust i do 50% na određene pakete.
 
Sistem bez logike - Sto da bude prosto , kad moze da se komplikuje...

Isto tako ista ponuda za internet je jeftinija na pripejdu nego
za stalne korisnike na postpejdu.

o_O :unsure:
 
Sistem bez logike - Sto da bude prosto , kad moze da se komplikuje...

Isto tako ista ponuda za internet je jeftinija na pripejdu nego
za stalne korisnike na postpejdu.

o_O :unsure:
Oprosti, ali ponude se svakako razlikuju, ako ne u samoj ceni u samim procedurama i uslovima korišćenja, na pripejdu su promocije sklone promenama na nedeljnom nivou, dok su na postpejdu veoma fiksne, i određeni saobraćaj se prenosi za naredne mesece.
 
@Yettel Srbija

Izvinite ali komplikujete mnoge procedure bez ikakve potrebe...

Necete da uvedete mesecne pripejd opcije i automatsku obnovu , itd...
 
Pricate nebuloze i spinujete pricu..Hajde malo realnosti,siguran sam da niste robot koji odgovara po defaultu sa vec pripremljenim odgovorima??
Zasto svojim korisnicima a postoji veliki broj njih ne ponudite odmah 50% na obnovu ugovorne obaveze,vec se to postize uz pomoc misica i nabedjivanja,uslovljavanja??
Onom kom necete dati 50% na paket pri obnovi ugovora,moraju da se prrbacuju na pripejd,da bi tamo u aplikaciji dobili svakako ponudu 50% na bilo koji paket total i slicno..I oni se tako ponovo vezu ugovornom obavezom na 24 meseca..Zar mora sve to na taj nacin umesto odmah da se da dugogodisnjim korisnicima Telenor/Yettel mreze kad obnavljaju ugovornu obavezu tih 50%??Sta je problem?Zar mora sve na tezi i komplikovaniji nacin?
 
@Pavell
Ubacujem se i ja, neces zameriti, jer od njih ces opet dobiti genericki odgovor, kao i za sve ostalo, jednostavno ne smeju da iskacu iz sablona koji im je dat, sto se tice podrske.

A sto se tice tvog pitanja, gomila ljudi (van foruma) nema blage veze da prebacivanjem broja na pripejd iz postpejda dobija nakon par dana automatski ponudu za sve pakete s popustom od 50%, kao sto velika vecina ljudi i ne zna da se preko sluzbe za brigu o korisnicima moze ostvariti takodje 50% popusta na postpejd pakete, bez akrobacije sa prebacivanjem broja na pripejd. A zasto je tako uradjeno, pa iz jednostavnog poslovnog razloga, 95% korisnika ce u slucaju produzetka ugovora (bez uzimanja uredjaja) dobiti standardni popust od 20%, a kao sto svi znamo 20<50, korisnici i ne znaju da moze veci popust, nece da se mlate, ma produzuj ugovor. I tako nastavljaju da deru, kao i sa cenama uredjaja, i moze im se jer moras ipak da napravis dodatni korak kako bi dosao do popusta, sto vec rekoh, velika vecina ljudi van foruma ne zna.
 
Ima li neko ideju zasto telefon nece da se nakaci na One mrezu Cg? Maticna mreza je Yettel,kartica menjana prosle godine, uredno se kaci na Mtel ali kad se rucno izabere One, nece da ostane na njoj tj kao i da je ne vidi. Izabran rucni izbor mreze, restartovan Iphone.
 
ysms.jpg

Da li je neko imao ovakav slucaj ?
Pripejd broj koji nije u aktivnoj upotrebi , kartica se nalazi u starom telefonu na kom internet nije aktivan....
Sa telefona nisu poslate poruke , niti su stizale sa bilo kog broja osim Yettel promo i petak
 
Zdravo,

Ima li neko ideju zasto telefon nece da se nakaci na One mrezu Cg? Maticna mreza je Yettel,kartica menjana prosle godine, uredno se kaci na Mtel ali kad se rucno izabere One, nece da ostane na njoj tj kao i da je ne vidi. Izabran rucni izbor mreze, restartovan Iphone.

Zamoliću te da nam kucneš privatnu poruku sa svim detaljima, rado ćemo proveriti sve za tebe.
 
Pitanje sutra istice ugovor sa 50% total paket da li mora na prepaid gimnastiku da se ide pa 50% iz app ili moze u poslovnici ili drugacije.
samo 50% u obzir hvala
 
Nazad
Vrh Dno