Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Slažem se, samo kažem kako su do sada radili, ipak su cenili koliko toliko stare korisnike pa mi je iznenađenje što se to promenilo. Nije to ni bio neki veliki popust koliko znak zahvalnosti, ostavio sam im dobre novce za sve ove godine a realno nisam koristio ni 10% iz paketa koje sam imao. Možda će Arapi biti izdašniji ;)
 
cao, da li je tokom UO moguca promena paketa uz zadrzavanje promocija 50% i duplo vise neta godinu dana? konkretno sa go data plus na neki total?
 
Zavisi od ugovorne obaveze, od toga šta si dogovorio. Ako si fiksirao uo, tj 50% si vezao za paket, onda ne može. Ako nisi, onda može (moj slučaj). U drugom slučaju, možeš na bilo koji paket, skuplji ili jeftiniji. Za jeftiniji moraš da ideš u poslovnicu.
Što se tiče interneta, to ne znam.
 
Zavisi od ugovorne obaveze, od toga šta si dogovorio. Ako si fiksirao uo, tj 50% si vezao za paket, onda ne može. Ako nisi, onda može (moj slučaj). U drugom slučaju, možeš na bilo koji paket, skuplji ili jeftiniji. Za jeftiniji moraš da ideš u poslovnicu.
Što se tiče interneta, to ne znam.
ali kako ide to fiksiranje? uzeo sam ponudu 50% iz aplikacije, kada sam sa prepaida presao na pospejd i izabrao Go data plus paket
 
cao, da li je tokom UO moguca promena paketa uz zadrzavanje promocija 50% i duplo vise neta godinu dana? konkretno sa go data plus na neki total?
Zdravo,

Proverićemo vrlo rado sve dostupne mogućnosti na broju, pa predlažemo da nam proslediš podatke u inboks. :)
 
Znaci niste normalni, sta vam je tesko da samo pozovete korisnika i ponudite 50% popusta kao do sad? Nego moramo da se ciganisemo i podnosimo zahteve za promenu mreze. Cak sam i poslao podrsci link do ove teme gde ljudi to otvoreno pisu i oni i dalje ne zele da proslede zahtev sluzbi za brigu o korisnicima.
 
Zato ljudi sve masovnije ne žele da prihvate ni tih 50% iz principa. Tako i treba. Pa nek se posle češkaju.
 
Pozdrav, posle prebacivanja broja u yettel mrezu, vise ne stizu google verifikacioni kodovi za 2fa, pokusam da se registrujem na nekoj aplikaciji koja koristi broj opet ne stizu kodovi? Jel se desavalo ovo nekome? @Yettel Srbija
 
Bio sam danas u poslovnici, da se malo raspitam oko opcija. Kupio sam prije mjesec dana onaj neki turistički prepaid sim sa dosta interneta, i u aplikaciji mi je naravno iskočila ova ponuda za 50% popusta za prelaženje na postpaid.
Otišao sam međutim da pitam da li mogu izabrati neki šestocifren broj telefona, uz ostvarivanje popusta, pri čemu mi je momak koji radi rekao da taj popust vrijedi samo ako prenesem ovaj prepaid broj u postpaid, a ako odaberem neki drugi šestocifren broj, onda plaćam punu cijenu. Pri tome, nemaju u ponudi šestocifrene prepaid brojeve (mislio sam da kupim još jedan prepaid pa kad mi okine 50% ponudu, da njega prebacim u postpaid).

Da li postoji neki (zvaničan ili nezvaničan) zaobilazak ovoga, odnosno rješenje? Ako ne, odoh u mts iako će me izaći skuplje - taj šestocifren broj mi je jako bitan da imam.

@Yettel Srbija
 
Uzmes šestocifren broj na postpaidu bez UO i onda ga posle mesec dana prebaciš na prepaid. Onda sačekaš ponudu za 50% pa se vratiš na postpaid.
 
Podneo sam zahtev za prenos broja u a1, nisu me pozvali uopste iz yettela. Videcemo za 2 godine kakva bude situacija, ali sad prelazim sigurno.
 
Mene samo zanima po kom to osnovu mogu da drže korisnika koji zahteva da se ugasi broj 15 dana, navodno zakonski sa svim izmirenim obavezama? Znači im verovatno tih pola meseca računa za naplatu.
 
Pozdrav
Da li je neko imao problem sa korišćenjem odnosno registracijom nekih servisa u yettel mreži, kada je npr prešao iz neke druge mreže? Pre 3 meseca sam prešao u yettel iz mts-a

Mislim na servise koje nisu vezane za yettel, kao npr nis-ove aplikacije "sa nama na putu" i "drive go".
Problem je sto mi ne stiže aktivacioni kod putem sms. Nešto sam menjao tel i sad je potrebno ponovo aktivirati nalog ali jok, neće.
Da li yettel po nekom difoltu ima blokadu određenih servisa?
Imao neko slična iskustva?
Da napomenem da sam probao i sa drugim tel i neće. 🤷‍♂️
 
Uzmes šestocifren broj na postpaidu bez UO i onda ga posle mesec dana prebaciš na prepaid. Onda sačekaš ponudu za 50% pa se vratiš na postpaid.

Još uvek imaju šestocifrene brojeve u ponudi? 😳
 
Pozdrav
Da li je neko imao problem sa korišćenjem odnosno registracijom nekih servisa u yettel mreži, kada je npr prešao iz neke druge mreže? Pre 3 meseca sam prešao u yettel iz mts-a

Mislim na servise koje nisu vezane za yettel, kao npr nis-ove aplikacije "sa nama na putu" i "drive go".
Problem je sto mi ne stiže aktivacioni kod putem sms. Nešto sam menjao tel i sad je potrebno ponovo aktivirati nalog ali jok, neće.
Da li yettel po nekom difoltu ima blokadu određenih servisa?
Imao neko slična iskustva?
Da napomenem da sam probao i sa drugim tel i neće. 🤷‍♂️
Radi sve, takodje prešao iz mts-a.
 
U MTS je na 066?

U mojoj glavi, mobilne mreže su još uvek "šestri" i "šesčetri" :)

U Yettel verovatno recikliraju iz 063x gde je X jedan od 2-5?
 
U MTS je na 066?

U mojoj glavi, mobilne mreže su još uvek "šestri" i "šesčetri" :)

U Yettel verovatno recikliraju iz 063x gde je X jedan od 2-5?
nisam upućen u detalje, ali da, mts je 066. ja sam došao iz bosne u srb da živim, i broj mi je (bosanski) 066/1xx - xxx, i u mts sam bez pogovora dobio 066/2xx-xxx (dakle identičan broj osim prve cifre), ovi sedmocifreni su mi ekstremno nezgrapni za pamtiti...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Yettel-ov je i 069. Telenor je davno imao kampanju „Izaberi svoj 069 broj" gde su išli i šestocifreni. Tako da, možda ipak nude šestocifrene 069 prepaid brojeve. U krajnjoj instanci, izabrati ga iz bilo koje numeracije kao postpaid pa preći na prepaid. 15 dana je otkazni rok pa i to bi trebalo uklopiti u tih mesec dana (ako to podrazumeva primenu člana ZEK koji predviđa pravo da korisnik testira usluge tokom 30 dana po punoj ceni).
 
Hteo i drugi broj da prenesem i Yettel. Zvao MTS da vidim da li ce nesto da ponide, nece. Ok. Dogovorio sa Yettelom za 50% i sve to. Kada sam podneo zahtev, bukvalno u roku od saticak vremena zvali iz MTS i ponudili 30% na pretplatu za Soko lite paket, sto izadje skoro pa isto kao Yettelov Total 40 koji sam hteo stim da Soko lite ima 100Gb i 4Gb rominga naspram Yettelovih 40/2.
Sorry Yettel :)
 
Pozdrav
Da li je neko imao problem sa korišćenjem odnosno registracijom nekih servisa u yettel mreži, kada je npr prešao iz neke druge mreže? Pre 3 meseca sam prešao u yettel iz mts-a

Mislim na servise koje nisu vezane za yettel, kao npr nis-ove aplikacije "sa nama na putu" i "drive go".
Problem je sto mi ne stiže aktivacioni kod putem sms. Nešto sam menjao tel i sad je potrebno ponovo aktivirati nalog ali jok, neće.
Da li yettel po nekom difoltu ima blokadu određenih servisa?
Imao neko slična iskustva?
Da napomenem da sam probao i sa drugim tel i neće. 🤷‍♂️
Isti slucaj, presao sa mts, podneo reklamaciju, kazu sve ok sa njihove strane, a jos ne stizu ni google 2fa kodovi ni nista ...
 
Prekjuce kupim pripejd karticu u Yetelu, 600 din, promocije 15Gb neta i 9.000 din kredita za razgovore i sms. LM, telefon je sestrin, ona zivi u Kanadi, pre godinu dana smo isto kupili pripejd karticu u Yetelu, ubacili u njen Samsung A71 i sve je normalno radilo. Aparat je isti, nista nije na njemu dirano od prosle godine, sada je net proradio ali pozivi nikako. Probao svasta nesto, pozovem call centar, kazu idite u poslovnicu neka vam zamene karticu. Ne bio lenj, ubacim karticu u drugi fon... i radi. Onda opet aj ovo/ono, cak i apdejtujem fon sa poslednjim softverom, i nece pa nece. Krenem u poslovnicu, usput naletim na komsiju, zamolih ga da pozajmim karticu za probu, A1, fon radi bez problema.

Pomislih da nije problem u lokaciji ali kad stigoh u Merkator i dalje isti problem. Naravno, nisu imali drugu karticu, curka nece da proveri da li ima u najblizim poslovnicama, DC i Uscu i krenem na slepo do DC. Tamo vise nego korektan mladic pronadje karticu tek iz 5. ili 6. pokusaja (ostale kartice nije hteo da mu prihvati sistem) ubacismo je u fon... i opet nece. Potrosi on svo svoje znanje, potpuno bezuspesno. Popnem se na sprat, kupim A1 karticu, iz cuga sve proradi... i dalje radi.

Propo Yetel ko grcka demokratija '67.
 
Pitanje : Da li se može u Yettel-u kupiti šestocifren broj telefona? Ili da se uzme kod njih šestocifren broj telefona na pretplatu? Da li može šestocifreni broj telefona u Yettelu da bude na prepaid (zbog 50% na pretplatu)? Koliko košta kupovina šestocifrenog broja telefona u Yettelu? Koja najmanja cena može biti, a koja najveća?
 
pokusavam na yettel mrezi da preusmerim poziv na drugi broj koji je na istoj mrezi. odradim sve kako treba ali kad pozovem broj koji sam preusmerio samo pise call ended. da li na broju koji preusmeravam mora biti kredita ili je nesto drugo u pitanju?
 
Nesto drugo je tu u pitanju... Da li je na broju sa koga preusmeravas aktivan VoLTE?
 
Koja je fora da mi se za produženje pretplate pre mesec dana nudi 600din popusta, a sad kako sam bliži obnovi samo 400din popusta za isti paket. Je'l su programeri yettel aplikacije nenormalni ili je to urađeno sa namerom, da je popust za obnovu sve manji kako se bliži kraj UO? Ista ova glupost je bila i pre dve godine
 
Kakva je procedura sa raskidom ugovora. Preselio sam se u inostranstvo a imam dva broja koja su tek 8 meseci pod ugovorom promocije -50% je pretplata.
Znaci do kraja mi je ostalo preko godinu dana, tacnije do 20.01.2025.
 
Pitanje : Da li se može u Yettel-u kupiti šestocifren broj telefona? Ili da se uzme kod njih šestocifren broj telefona na pretplatu? Da li može šestocifreni broj telefona u Yettelu da bude na prepaid (zbog 50% na pretplatu)? Koliko košta kupovina šestocifrenog broja telefona u Yettelu? Koja najmanja cena može biti, a koja najveća?
Svakako da je tako nešto moguće, ali sve zavisi od tarifnog sistema koji odabereš, matični 062 brojevi su šestocifreni, predlažemo ti da nas lično posetiš, naše kolege mogu proveriti da li je tražena numeracija dostupna za tebe.
pokusavam na yettel mrezi da preusmerim poziv na drugi broj koji je na istoj mrezi. odradim sve kako treba ali kad pozovem broj koji sam preusmerio samo pise call ended. da li na broju koji preusmeravam mora biti kredita ili je nesto drugo u pitanju?
Samo preusmerenje poziva je moguće, ukoliko je broj na koji želiš preusmerenje aktivan, a svi troškovi razgovora se tarifiraju i naplaćuju sa broja na kom je preusmerenje aktivirano. Kucni nam svoje podatke putem privatne poruke, rado ćemo te detaljno uputiti u mogućnosti i načine aktivacije ovakve usluge.
Koja je fora da mi se za produženje pretplate pre mesec dana nudi 600din popusta, a sad kako sam bliži obnovi samo 400din popusta za isti paket. Je'l su programeri yettel aplikacije nenormalni ili je to urađeno sa namerom, da je popust za obnovu sve manji kako se bliži kraj UO? Ista ova glupost je bila i pre dve godine
Sama ponuda je sklona promenama, takođe ponude koje možeš videti u samoj aplikaciji su personalizovane, žao nam je ukoliko ne odgovaraju, trudimo se da kreiramo ponudu u kojoj svi naši korisnici mogu pornaći ono što im najviše odgovara.
Kakva je procedura sa raskidom ugovora. Preselio sam se u inostranstvo a imam dva broja koja su tek 8 meseci pod ugovorom promocije -50% je pretplata.
Znaci do kraja mi je ostalo preko godinu dana, tacnije do 20.01.2025.
Što se tiče samog raskida ugovora, ono se odvija ličnim odlaskom do najbliže Yettel poslovnice, ukoliko se nalaziš u inostranstvu postoji mogućnost da izradiš ovlašćenje koje je overeno u ambasadi ili konzulatu, takvo ovlašćenje može iskoristiti treće lice kako bi u tvoje ime učinilo promenu na ugovorima. Raskid je moguć i ukoliko je ugovorna obaveza aktivna ali se tom prilikom naplaćuje naknada prevremenog raskida ugovora.
 
Svakako da je tako nešto moguće, ali sve zavisi od tarifnog sistema koji odabereš, matični 062 brojevi su šestocifreni, predlažemo ti da nas lično posetiš, naše kolege mogu proveriti da li je tražena numeracija dostupna za tebe.
Koliko koštaju 062 (šestocifreni brojevi) kod Vas? Znam da cena varira, ali koliko bi najmanje koštalo, a koliko najviše? I da li imate one 2 kategorije šestocifrenih brojeva? Mislim na ove 2 kategorije: zlatni i srebrni (šestocifreni) brojevi. I da li možda prodajete matične 063 brojeve (šestocifreni)?
 
Nazad
Vrh Dno