Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Pozdrav svima,

Imam jedno pitanje i problem, i ukoliko neko zna kako ga resiti, bio bi zahvalan.

Trenutni provajder , Yettel pripejd, broj kupljen pocetkom septembra ove godine, nije registrovan

Hocu da izvrsim prenos u A1 Pripejd.

Pokusao sam dva puta u poslednjih 7 dana, i status je bio oba puta odbijen prenos.

Pozvao sam a1, odgovor je da puk ili serijski broj nije tacan. Prilikom podnosenja zahteva, dao sam originalnu platsiku na kojoj se vidi PUK itd.

Kredita ima, kredit vazi. Meni je jedino cudno sto oba puta iz a1 nisam dobio nista sem nekog zahteva za registraciju pripejd broja.

Da li neko zna sta bi ovde mogao biti problem? Ili radnice jednostavno ne znaju kako da izvrse prenos pravilno?

Hvala unapred

Registruj ga na sebe pa ga onda prebaci.
Ako je broj registrovan, ne treba ti PUK.
 
Imam puk koji je tacan. Originalna ambalaza od kartice.

Ako ga registrujem, onda mora da prodje 2 meseca, i gubim mega plan besplatno u a1.
 
Trenutni provajder Yettel pripejd, broj nije registrovan

Hocu da izvrsim prenos u A1 Pripejd.

Pokusao sam dva puta u poslednjih 7 dana, i status je bio oba puta odbijen prenos.

Prilikom podnosenja zahteva, dao sam originalnu platsiku na kojoj se vidi PUK itd.

Da li neko zna sta bi ovde mogao biti problem?
Yettel odbija prenos neregistrovanih brojeva uprkos pravilniku. U odbijenici uvode netačno unete podatke. Meni je oba puta stajalo neregistrovan broj. Registruj se i biće prenet. Registracija ne resetuje korisnički staž.
 
Pre oko dve nedelje sam preneo neregistrovan broj iz Yettela u A1. Popunjavali su zahtev dosta dugo, možda i 15 minuta.

@asdas123 Trebalo bi da si dobio na mejl kopiju Zahteva za prenos broja, jesi li proverio da li su tačno uneli kodove? Kod mene na kartici ICCID nije počinjao sa 89, pa sam im napomenuo da trebaju dodati ispred, ali valjda je i bez toga softver dovoljno pametan.
 
Bas nista nisam dobio na email, nikakav papir sto se tice prenosa.
Samo papir vezan za registraciju broja u a1 ZAHTEV ZA PREPAID REGISTRACIJU. I prvi i drugi put.
Zato mi je sve konfuzno.
 
Pozdrav svima,

Imam jedno pitanje i problem, i ukoliko neko zna kako ga resiti, bio bi zahvalan.

Trenutni provajder , Yettel pripejd, broj kupljen pocetkom septembra ove godine, nije registrovan

Hocu da izvrsim prenos u A1 Pripejd.

Pokusao sam dva puta u poslednjih 7 dana, i status je bio oba puta odbijen prenos.

Pozvao sam a1, odgovor je da puk ili serijski broj nije tacan. Prilikom podnosenja zahteva, dao sam originalnu platsiku na kojoj se vidi PUK itd.

Kredita ima, kredit vazi. Meni je jedino cudno sto oba puta iz a1 nisam dobio nista sem nekog zahteva za registraciju pripejd broja.

Da li neko zna sta bi ovde mogao biti problem? Ili radnice jednostavno ne znaju kako da izvrse prenos pravilno?

Hvala unapred
Slicnu situaciju sam i ja imao. Pre Globaltel broja, hteo sam u A1 da prenesem neregistrovan Yettel broj. Odneo sam radnici karticu sa serijskim brojem i PUK 1. Ona je popunjavala i jedan i drugi. Mislio sam da je posao zavrsen, ali mi je stigao odgovor da je Zahtev odbijen.

Kontaktirao sam Yettel i tamo mi je receno da unet samo PUK 1, a trebala je da unese i serijski broj kartice koji sam joj dao, kao i moj maticni broj. Video sam da je ukucavala serijski broj kartice, ali njega nije bilo na Zahtevu o prenosu broja, kao ni mog maticnog broja. Ja sam odustao od prenosa tog broja, jer mi je registrovan Globaltel broj prenet bez problema. Ja kad god prenosim broj insistriam da dobijem jedan primerak Zahteva o prenosu broja, jer tu lezi kljuc aljkavosti radnika A1.
 
@asdas123
Meni su slali na mejl, a potpisivao sam na tabletu. U tom PDF-u imam ZAHTEV ZA PRENOS BROJA i ZAHTEV ZA PREPAID REGISTRACIJU / POTVRDA O PRIJEMU PREPAID PAKETA. Sad sam malo bolje pogledao taj pdf, ima samo PUK1 od stare a serijski ima samo od nove kartice.
 
ZAHTEV ZA PREPAID REGISTRACIJU / POTVRDA O PRIJEMU PREPAID PAKETA

Samo ovo u papirnoj formi, sam dobio.
 
Taj Zahtev za registraciju koji uvaljuju u sustini ne znaci nista. Bitan je Zahtev o prenosu broja.
Zahtevaj od radnika da ti odstampaju jedan primerak Zahteva o prenosu broja ili da ga bar iskopiraju, jer po pravilniku o prenosivosti broja, imas pravo na svoj primerak.
Ali, pre toga, kad potpisujes Zahtev o prenosu broja zamoli sluzbenika da pogledas sta potpisujes. Na tom zahtevu mora biti serijski broj kartice, PUK 1 i tvoj maticni broj. Ako jedan od ova 3 podatka fali, zahtev se automatski odbija. Pricam iz svog iskustva, meni su u Yettelu rekli da je zbog toga odbijen moj zahtev za prelazak u A1. Znam da je tesko to citati i proveravati kada iza tebe mnogo ceka ljudi, radnik nervozan, ali drugog leka nema.
 
Registrovan je broj sada, pa u ponedeljak probam opet kao registrovan broj.
Hvala
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li je iko na forumu ovo uspeo da sprovede ? Da prebaci ugovor iz jedne mreze u drugu bez ikakvih penala?

Ceo tekst link ispod

 

Prilozi

  • Screenshot_20241206_174204_Opera.jpg
    Screenshot_20241206_174204_Opera.jpg
    191.8 KB · Pregleda: 75
@Forumas X možda je i pre prošlogodišnjeg zakona o elektronskim komunikacijama moglo nešto da se uradi po tom pitanju, ali isti sada ima odredbe o penalima u slučaju prevremenog raskida.
 
Sta se desava sa kreditom na prepaid kartici prilikom prenosa broja? Da li se ponistava ili se prenosi na novu karticu? Ako ne da li mogu da isplate kredit na ruke?
Ukoliko nista od toga, na koji nacin mogu da potrosim isti najefikasnije u pitanju je skoro 10k rsd. Jedino mi na pamet pada uplata na kp, limundo ili polovniauto kao kredit za oglase?
 
Sta se desava sa kreditom na prepaid kartici prilikom prenosa broja? Da li se ponistava ili se prenosi na novu karticu?
Poništava se
Ako ne da li mogu da isplate kredit na ruke?
Ne. mts, Globaltel i Yettel podržavaju slanje dopune ka drugim brojevima u mreži.
Ukoliko nista od toga, na koji nacin mogu da potrosim isti najefikasnije u pitanju je skoro 10k rsd. Jedino mi na pamet pada uplata na kp, limundo ili polovniauto kao kredit za oglase?
Možeš da pređeš na postpaid i taj iznos se uračuna u pretplatu.
 
od kad je yettel poceo da salje sms sledece sadrzine
U vezi sa tvojim zahtevom za prenos broja u nastavku ti saljemo osnovne podatke:
Datum isteka ugovorne obaveze(Ne Postoji ugovorna obaveza)
Dospela neizmerena dugovanja 0
Dospela potrazivanja 0
ukupan iznos preostalih rata za uredjaje i dodatnu opremu 0
Naknada stete u slucaju prevremenog raskida ugovora je 0
Kartica je u dumb telefonu pa sam prekucao sms
Inace broj je u yettelu bio prepaid
Da nije zbog toga sto je greskom selektovan prenos na postpaid pa je posle prebaceno na prepaid u a1 posto je zaposlena osoba pogresila pa smo radili ponovo zahtev
Cekam prenos da prodje inace dok za globaltel broj koji prenosim u a1 me nisu ni zvali u mts da nude nista samo stigao sms da je zahtev odobren
Pozdrav
 
Novine:
mts MNP kartice, neaktivne i bez prertplatničkog broja,- samo serijski broj kartice.
 

Prilozi

  • IMG_20250202_002740.jpg
    IMG_20250202_002740.jpg
    151.9 KB · Pregleda: 38
  • IMG_20250202_002723.jpg
    IMG_20250202_002723.jpg
    139.1 KB · Pregleda: 37
Znaću za koji dan ako/kada rođaka bude prenosila A1 postpaid broj u mts (Soko lite).
 
Kartica koju si dobio nije striktno za MNP, dodeljuje se i kada se radi zamena kartice u slucaju gubitka na primer.
Broj telefona je vidljiv jedino na kartici ukoliko se kupuje pripejd.
Sto se tice postpejda, takodje nije vidljiv na kartici sto je i logicno.
Postpejd broj "sam biras" ne moze na licu mesta da se stampa kartica sa napisanim brojem na sebi :D
 
Istekao mi je ugovor 31.12. u Yettelu, prešao sam na prepaid 09.01. jer nisam hteo da menjam operatera, međutim sada se ispostavilo da je MTS drastično poboljšao infrastrukturu u mom kraju i prešao bih u Globaltel. Koliko sam razumeo, Yettel pravi problema nakon prelaska na prepaid i ne dozvoljava prenos broja naredna 2 meseca od prelaska na prepaid, mada koliko sam video nekima je to i uspelo. Da li vredi da pokušam dok ne istekne 2 meseca, i ako odbiju, na šta tačno bih mogao da se pozovem u pravilniku da bi prošlo?
Hvala unapred.
 
Nazad
Vrh Dno