S obzirom da vazda kaskamo za razvijenijim zemljama u tehnološkom smislu (nebitno da li se radi o vrsti telefona, dostupnosti, brzini i količini interneta, itd) kod nas su relativno kasnije zaživele messaging aplikacije. Viber je u to vreme otprilike počeo da se probija na tržište kroz različite akcije kod operatera i jak marketing (dok npr tada već ustaljen WhatsApp nisi mogao da vidiš ni na TV ni kod operatera kroz akcije, prosto nisu imali potrebu za tim). Uz to mnogo bolje aplikacije ima za različite platforme (pre svega PC app je deceniju ispred WhatsApp-a). Sve to po mom mišljenju utiče na to da je Viber prosto daleko poznatiji prosečnom čoveku na ulici, nego li WhatsApp. Npr meni tetke, stričevi, ćaletove kolege, itd 90% ih je samo na Viberu. Već kod mlađih generacija je to jednako, pa se svede na ukus ili potrebu. Valjda isto zato iste te tetke i stričevi imaju Facebook a ne Instagram, Twitter, itd. Prosto daleko je više po medijima, reklamama i oni ljudi znaju za to.
Sent from my Xiaomi Redmi Note 5