Šta je novo?

Mass Effect: Andromeda

Završih main story za nekih 15h, rush. Sad istraživanje i side questiovi ili ću još jednom od početka.
Sama priča sasvim korektna, karakteri nisu uvek kako bi trebalo ali mogu da prođu, grafika savršena.
Igrica izgleda bolje nego ovi krš sci-fi filmovi u poslednjih par godina lol.

+1 Meni je trebalo 90 sati da očistim sve. Jedino nisam rešavao one generičke misije "Task" na svakoj planeti i jedna misija mi ostala nerešena, na Eledanu nisam našao angarski artefact za istorijski muzej :d
 
I tako ljudi prokockaše svoju šansu :)

Kotaku reported that developer BioWare Montreal is being transitioned to a "support studio," with a number of its employees moving to the Jade Raymond-led EA Motive, while the Mass Effect series itself has been put "on hiatus."
 
Sinoć je stigao i 1.06 patch. Mnogo stvari su popravili. Nisam još isprobao.
 
Uzas. Sto je najgore zaposleni su pokusali da uticu na modele ali bez uspeha. Menadzeri su sve upropastili.
 
katastrofa, ljudi su napravili vrlo dobru igru, kakav cirkus, ne mogu da verujem :d
 
^
Po meni i jesu.Nekako me ovaj deo bas "drzi" za razliku od prethodnih.
 
Sad se jasno vidi da ovo što Bethesda radi sa ne izdavanjem press kopija pre izlaska same igre ima itekako više smisla. Pre mi je to delovalo kao neko prikrivanje lošeg proizvoda, a ovde kod Andromede bi imalo daleko pozitivniji efekat.

Osim par novinarčića koji su ocrnili onaj press promo sa početka februara, gde su dobili samo oko 5 sati da odigraju, ja još nisam pročitao nešto toliko negativno od samih igrača.

Evo sad sa Prey-om rezultata. Stariji igrači koji se jasno sećaju klasika čije ideje i mehanike Prey reciklira, hvale igru. Dečurlija koja želi sve na tacni pljuje.
 
Meni je vrh Andromeda. Retko koja igra me tako drzi.
Bezveze se provlaci kroz blato zbog jednog retardiranog propusta.


Sent from the 7th edge of the 3rd World.
 
Poslednja izmena:
Provlači se kroz blato zato što je rpg bez kvalitetne rpg priče. Provlači se kroz blato zato što glumi neki tps, a u isto vreme je očajan tps.

Provlači se kroz blato zato što ne predstavlja bilo kakav izazov i zato što je maksimalno prilagođena širokoj konzolnoj mtv populaciji.

Provlači se kroz blato zbog jop jedne reciklaže iste formule.

Problem sa animacijama je tu najmanji problem :)

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ne znam zasto se cudite. Bioware nisu napravili dobru igru jos od DA:Originsa, a u poslednjih desetak godina su u konstantnom kreativnom padu. Svaka nova igra im je losija od prethodne, a danas su daleko vise fokusirani na ljudska prava, LGBT community i SJW baljezgarije nego na kvalitetnu pricu, likove i dijaloge.
 
Ne znam zasto se cudite. Bioware nisu napravili dobru igru jos od DA:Originsa, a u poslednjih desetak godina su u konstantnom kreativnom padu. Svaka nova igra im je losija od prethodne, a danas su daleko vise fokusirani na ljudska prava, LGBT community i SJW baljezgarije nego na kvalitetnu pricu, likove i dijaloge.

i sve to kaze covek sa putinom na avataru xD

sala mala... eh, da se samo oni na to fokusiraju, nego je brdo u nekom grcu da ispostuju sve te "manjine" da ne bi bili na meti istih...
 
Odigrao i ja ovo. Bogami uzela mi je 150 sati intenzivnog igranja, međutim realno tu ima dosta manje sadržaja. Ogromna minutaža ode na gledanje animatika od kojih mi je zbilja muka pripalo jer ne mogu da se prekinu a traju definitivno duže nego što bi trebalo. Takođe ima dosta generičkih misija koje sam isprva igrao a kasnije batalio i dosta misija koje su potpuno bezvezne i očajno organizovane. Bismislena šetnja po galaksiji da bi odneo nekome nešto, pffff :S:

Da bude stvar još gora igra ima i neke krajnje iritantne deonice. Potpuno je nejasno zbog čega je neophodno popeti se na brod da bi čitao email koji jelda neizostavno podrazumeva gledanje tupavog animatika. Zatim slede meniji koji su blago rečeno očajno koncpirani. Umesto da misije budu objedinjene po planetama jer bi to bilo itekako preglednije da je tako, ovde je to podeljeno u 4 grupe koje su nepovezane i zbilja je ponekad teško pohvatati redosled. Između ostalog to i jeste razlog zbog čega sam igrao više nego što je potrebno. Dosta često mi se dešavalo da odem sa jedne planete na drugu da bih odmah po iskrcavanju skontao da mi je na predhodnoj ostalo još nezavršenih stvari. Dakle kada se sve ovo uzme u obzir ispada da sam najviše vremena potrošio na razgledanje, što je u principu loše. Kada se na ovo doda i lista bagova kojih svakako ima pregršt i drastičan pad perfomansi u pojedinim momentima jasno je zbog čega je igra ocrnjena na kvadrat. :smoke:

S druge strane ipak moram reći da postoje stvari koje zaslužuju da budu pohvaljene. Dakle nije sve crno. Ideja za igru je sasvim solidna i zapravo je prirodnije zaokružena za razliku od originalne trilogije gde je izvorni koncept bio nemoguća misija, praktično i teoretski. Ovde je to malo svedenije i spušteno je na neki nivo koji je po meni normalniji i daje ti zapravo realne šanse. Manjak resursa koji prati neizvesna situacija između raznih sukobljenih frakcija i ostvareni kontakt koji se drži na staklenim nogama sa Angara rasom, zapravo je prilično dobro postavljen zaplet koji je dodatno začinjen činjenicom da nije poznat status preostalih arki. Radnja se u nastavku postapeno razvija i to je prilično dobro koncipirano. Jeste, dijalozi su u pojedinim momentima preterano svedeni i tupavi a i to flertovanje sa svim rasama i osobama istog pola je dubiozno ili bolje rečeno potpuno nepotrebno, no neralano je bilo zaočekivati da će tu nešto biti promenjeno jer je mogućnost izbora suštinski gledano osnovni koncept ove igre. Takođe je izbor oružija popriličan i da budem iskren nisam isprobao ni trećinu onoga što je u ponudi, premda bih ja bio srećniji da je oružija daleko manje a raznovrsnih neprijatelja daleko više, no dobro... šta je tu je...

Ono što je meni posebno zanimljivo bilo za videti je Frostbite engine na delu. Dakle vizuelno igra je atraktivna. Žao mi je što nije bilo više deonica koje podrazumevaju gejmplej koji će biti smešten u komplekse i građevine jer engine u tom delu briljira a takođe je u zatvorenom prostoru i FPS daleko veći. Što se otvorenog prostora tiče, on oscilira. Recimo Kadara je očajno urađena. Jedva sam dočekao da otkačim tu planetu, dok sa druge strane misija koja se odigrava na vulkanskoj planeti izgleda fantazija ili recimo pustinjski Elaaden koji me neodoljivo podseća na Star Wars - Tatuine. Činjenica je da nema previše biljaka što malčice osiromašuje deonice na otvorenom ali to je i logično jer su planete u fazi teraformiranja pa je čini se neralno očekivati tako nešto ali je zato životnjski svet mogao biti raznovrsniji (iste životnje se pojavljuju na svim planetama). Drevne vanzemaljske građevine su dovoljno intrigantne i drugačije od svega što je opet plus. Sve u svemu treba skinuti kapu ljudima koji su dizajnirali ovu igru. :)

I na kraju se postavlja pitanje vredi li na ovu igru trošiti vremena? Isken da budem sad mi je žao što nisam odigrao glavnu misiju prvo i batalio je, jer ovo sve ostalo sa strane je manje više boarnija bez koje se itekako može. :trust:
 
Odigrao i ja ovo. Bogami uzela mi je 150 sati intenzivnog igranja, međutim realno tu ima dosta manje sadržaja. Ogromna minutaža ode na gledanje animatika od kojih mi je zbilja muka pripalo jer ne mogu da se prekinu a traju definitivno duže nego što bi trebalo. Takođe ima dosta generičkih misija koje sam isprva igrao a kasnije batalio i dosta misija koje su potpuno bezvezne i očajno organizovane. Bismislena šetnja po galaksiji da bi odneo nekome nešto, pffff :S:

Da bude stvar još gora igra ima i neke krajnje iritantne deonice. Potpuno je nejasno zbog čega je neophodno popeti se na brod da bi čitao email koji jelda neizostavno podrazumeva gledanje tupavog animatika. Zatim slede meniji koji su blago rečeno očajno koncpirani. Umesto da misije budu objedinjene po planetama jer bi to bilo itekako preglednije da je tako, ovde je to podeljeno u 4 grupe koje su nepovezane i zbilja je ponekad teško pohvatati redosled. Između ostalog to i jeste razlog zbog čega sam igrao više nego što je potrebno. Dosta često mi se dešavalo da odem sa jedne planete na drugu da bih odmah po iskrcavanju skontao da mi je na predhodnoj ostalo još nezavršenih stvari. Dakle kada se sve ovo uzme u obzir ispada da sam najviše vremena potrošio na razgledanje, što je u principu loše. Kada se na ovo doda i lista bagova kojih svakako ima pregršt i drastičan pad perfomansi u pojedinim momentima jasno je zbog čega je igra ocrnjena na kvadrat. :smoke:

S druge strane ipak moram reći da postoje stvari koje zaslužuju da budu pohvaljene. Dakle nije sve crno. Ideja za igru je sasvim solidna i zapravo je prirodnije zaokružena za razliku od originalne trilogije gde je izvorni koncept bio nemoguća misija, praktično i teoretski. Ovde je to malo svedenije i spušteno je na neki nivo koji je po meni normalniji i daje ti zapravo realne šanse. Manjak resursa koji prati neizvesna situacija između raznih sukobljenih frakcija i ostvareni kontakt koji se drži na staklenim nogama sa Angara rasom, zapravo je prilično dobro postavljen zaplet koji je dodatno začinjen činjenicom da nije poznat status preostalih arki. Radnja se u nastavku postapeno razvija i to je prilično dobro koncipirano. Jeste, dijalozi su u pojedinim momentima preterano svedeni i tupavi a i to flertovanje sa svim rasama i osobama istog pola je dubiozno ili bolje rečeno potpuno nepotrebno, no neralano je bilo zaočekivati da će tu nešto biti promenjeno jer je mogućnost izbora suštinski gledano osnovni koncept ove igre. Takođe je izbor oružija popriličan i da budem iskren nisam isprobao ni trećinu onoga što je u ponudi, premda bih ja bio srećniji da je oružija daleko manje a raznovrsnih neprijatelja daleko više, no dobro... šta je tu je...

Ono što je meni posebno zanimljivo bilo za videti je Frostbite engine na delu. Dakle vizuelno igra je atraktivna. Žao mi je što nije bilo više deonica koje podrazumevaju gejmplej koji će biti smešten u komplekse i građevine jer engine u tom delu briljira a takođe je u zatvorenom prostoru i FPS daleko veći. Što se otvorenog prostora tiče, on oscilira. Recimo Kadara je očajno urađena. Jedva sam dočekao da otkačim tu planetu, dok sa druge strane misija koja se odigrava na vulkanskoj planeti izgleda fantazija ili recimo pustinjski Elaaden koji me neodoljivo podseća na Star Wars - Tatuine. Činjenica je da nema previše biljaka što malčice osiromašuje deonice na otvorenom ali to je i logično jer su planete u fazi teraformiranja pa je čini se neralno očekivati tako nešto ali je zato životnjski svet mogao biti raznovrsniji (iste životnje se pojavljuju na svim planetama). Drevne vanzemaljske građevine su dovoljno intrigantne i drugačije od svega što je opet plus. Sve u svemu treba skinuti kapu ljudima koji su dizajnirali ovu igru. :)

I na kraju se postavlja pitanje vredi li na ovu igru trošiti vremena? Isken da budem sad mi je žao što nisam odigrao glavnu misiju prvo i batalio je, jer ovo sve ostalo sa strane je manje više boarnija bez koje se itekako može. :trust:

150 sati??

Ja sam nakon 3-4 planeta skuzio da je sve isto i da ces na svakom planetu raditi jedno te isto. Da su bar likovi i kvestovi zanimljiviji!?
Onda sam se prebacio na glavni kvest koji je nevjerovatno kratak.
Mozda 50 sati?
 
svaka ti čast. ti to tako dobro radiš :)
eh da smo svi mi kao ti, gde bi nam bio kraj?
 
Ja sam za 90 sati prešao sve kvestove, samo one generičke koji se ponavljaju nisam rešavao.
Verovatno može brže, nisam baš jurio ali nisam mnogo ni dangubio :d

Inače, slažem se sa Vladom potpuno.
 
Hm, cudno. Skoro kao da je igru pravio Biowareov les pod konstantnim sibanjem EA bica :type:
 
Posle najnapljuvane igre No Man Sky,ova je druga u ovoj deceniji......koja je treća???CoD WW??
 
^^mislim da je Dragon Age Inquisition tu negde, COD 4 Remaster.

Sent from mTalk
 
Nastavite niz :d
 
Sta god pisali vredi onih 15-tak sati main questa ali cena prevelika za toliko malo dobrog u igri...sve kao open world igre u poslednje vreme imaju neverovatno mnogo side sadrzaja koji je toliko dosadan i ponavljajuci da skenja igru...ali eto dobar je marketinski trik a i ne kosta puno da se izkopira genericki sadrzaj...ne svidja mi se ni taj slak and slash filing...steta moglo je od ovakve epske sage i relativno dobre osnove sf univerzuma da se napravi nesto epic jer najteze je imati bas to, univerzum i pricu, a oni su ga imali, laksi deo je tehnika i mehanika a oni su tu omasili...svesno...da bi prilagodili igru klincima i joypadu...
 
Poslednja izmena:
a ***, tako se danas prave aaa naslovi - svesno se igre prilagođavaju mainstream publici koja igra zavaljena u fotelji / sofi, sa gamepadom u ruci.
 
Ni ta mejnstrim publika nije baš nešto oduševljena sa ovom igrom.

Sent from my HAL 9000
 
a ***, tako se danas prave aaa naslovi - svesno se igre prilagođavaju mainstream publici koja igra zavaljena u fotelji / sofi, sa gamepadom u ruci.

Hardcore je odavno umro...

Realno optimalno je imati oba sistema, ali to ište dosta keša ako se pati za igranjem novih naslova day one... A pri tome retko koja eksluziva za konzolu (mislim na PS) flopne poput PC "AAA" naslova...
 
to si samo ti umro za hard core. vidiš da isključivo na aaa naslove misliš.
 
Manjak old school RPG uticaja je samo jedan od milion problema koje Andromeda ima. Ovo je jedna od retkih igara koju su i casual i hardcore fanovi podjednako ispljuvali...
 
Ne pamtim kada sam poslednji put odigrao "aaa" naslov na PC-u... A kao što sam rekao u poslednji 6 godina možda sam samo zbog par igara (koje mogu da nabrojim na prstima jedne ruke) hteo da sklopim mašinu za ...
Odavno sam više zainteresovan za indie naslove, jer pored njih igram cRpg, rts i p&c avanture... Pa se opet ne busam da sam HC gejmer...
A prosto "obožavam" ljude (pc master race) koje se frsaju u grudi sa time i bace spiku mejnstrim gejmer, kauč i kontroler u ruci...
 
ja sam amigaš primoran na kantu. grandmasta' race :)
 
amiga se ne moze porediti ni sa cim...to je bilo vreme nastajanja gaminga i samim tim i vreme u kojem su ideje i autenticnost dominirali, bez podilazenja...danas nema pravog rpg-a, mislim da je poslednji dobar rpg bio risen serijal i to dvojka dark waters kao najbolji deo...ko ima da instalira gothic ili VTMB odmorice se za sve pare od ovih aaa naslova..
 
Zasto se zovu AAA naslovi?
Pa kad platis igru 50+ ojra i uzmes da igras, dodje ti samo da jauces i vices: AAA, za sta pukoh novce!?
 
Nazad
Vrh Dno