A e jal smem ja da kazem da je to sto je capcom prikazao kao razliku jedan VELIKI FUD !!!
ajmo ovako:
xbox:
http://www.shacknews.com/screens.x/.../comparisons/070413_lostplanet_amboc2_360.jpg
PC:
http://www.shacknews.com/screens.x/...1/comparisons/070413_lostplanet_amboc2_pc.jpg
aj sad lepo otvorite obe slike i prebacujete sa jedne na drugu. Zatim mi recite da li ste primetili da je efekat, tj sneg na obe slike na istom polozaju, bukvalno pahuljica na pahuljicu. NA PC screeenshotu su naslage snega na zgradi smudge-ovane i izgubile su detalje (mislim na "napadao" sneg uz objekat), i jasno se vidi da je tamniji i sa manje detalja nego na xbox verziji, sto bi ja reko da je posledica budzenja levelsa u photoshopu ili slicno.
Dakle kako je moguce d arekreiraju scenu u dlaku isto, na dve razlicite platforme, sa dva razlicita kontrolera, a da je lik na istom mestu, u istom polozaju i da je pahuljica na pahuljicu na ISTOM mestu ?!?!?! KAKO !? ako je to shader, nece uvek biti isti nema sanse, cak i da funkcionise po timeline-u, oni bi trebalo da udare screenshot u tacno (npr) 17.4534 skundi na obe platforme. U 3dmarku ovo je moguce jer on renederuje frejmove koji su unapred predefinisani bez ikakve interakcije, pa frejm broj 500 uvek bude isti kad se renderuje, a performanse se mere po tome kolko je graficka frejmova preskocila/duplirala itd, ali u igri - tesko.
Aj sad mi recite da sam lud, ali se ovo vidi na skoro svim screenshotovima koje capcom izdao za poredjenje. (zamrznut lik u jednom te istom polozaju na obe platforme i detalji sa njega se porede...)