Šta je novo?

Lost Planet za PC :)

ja izgleda volim malo mazohizma, volim da pokrenem Flatout2 kada ga je malo ljudi moglo pokrenuti (protection), volim da klokujem, volim da testiram, skidam drajvere, modujem cfg, volim da se potrudim oko necega (to valjda tako mi iz porodica gde nije bilo svega u izobilju).

kao što reče jednom neko koga nismo baš svi voleli: Volim i ja... Ali se ne zavaravam oko nekih stvari. Video si da sam odmah pošto sam video trejler i slike za GRAW2 PC rekao da bolje izgleda. Bolje izgleda i Oblivion, kad se nabudži. Bolje izgledaju Prey, CoD2, Quake IV i Condemned! Ali Lost Planet ne! Kad pogledaš na konzoli, videćeš, mada kapiram da nećeš priznati... ;)
 
Poslednja izmena od urednika:
A e jal smem ja da kazem da je to sto je capcom prikazao kao razliku jedan VELIKI FUD !!!

ajmo ovako:

xbox: http://www.shacknews.com/screens.x/.../comparisons/070413_lostplanet_amboc2_360.jpg

PC: http://www.shacknews.com/screens.x/...1/comparisons/070413_lostplanet_amboc2_pc.jpg

aj sad lepo otvorite obe slike i prebacujete sa jedne na drugu. Zatim mi recite da li ste primetili da je efekat, tj sneg na obe slike na istom polozaju, bukvalno pahuljica na pahuljicu. NA PC screeenshotu su naslage snega na zgradi smudge-ovane i izgubile su detalje (mislim na "napadao" sneg uz objekat), i jasno se vidi da je tamniji i sa manje detalja nego na xbox verziji, sto bi ja reko da je posledica budzenja levelsa u photoshopu ili slicno.

Dakle kako je moguce d arekreiraju scenu u dlaku isto, na dve razlicite platforme, sa dva razlicita kontrolera, a da je lik na istom mestu, u istom polozaju i da je pahuljica na pahuljicu na ISTOM mestu ?!?!?! KAKO !? ako je to shader, nece uvek biti isti nema sanse, cak i da funkcionise po timeline-u, oni bi trebalo da udare screenshot u tacno (npr) 17.4534 skundi na obe platforme. U 3dmarku ovo je moguce jer on renederuje frejmove koji su unapred predefinisani bez ikakve interakcije, pa frejm broj 500 uvek bude isti kad se renderuje, a performanse se mere po tome kolko je graficka frejmova preskocila/duplirala itd, ali u igri - tesko.

Aj sad mi recite da sam lud, ali se ovo vidi na skoro svim screenshotovima koje capcom izdao za poredjenje. (zamrznut lik u jednom te istom polozaju na obe platforme i detalji sa njega se porede...)
 
Poslednja izmena:
A e jal smem ja da kazem da je to sto je capcom prikazao kao razliku jedan VELIKI FUD !!!

ajmo ovako:

xbox: http://www.shacknews.com/screens.x/.../comparisons/070413_lostplanet_amboc2_360.jpg

PC: http://www.shacknews.com/screens.x/...1/comparisons/070413_lostplanet_amboc2_pc.jpg

aj sad lepo otvorite obe slike i prebacujete sa jedne na drugu. Zatim mi recite da li ste primetili da je efekat, tj sneg na obe slike na istom polozaju, bukvalno pahuljica na pahuljicu. NA PC screeenshotu su naslage snega na zgradi smudge-ovane i izgubile su detalje (mislim na "napadao" sneg uz objekat), i jasno se vidi da je tamniji i sa manje detalja nego na xbox verziji, sto bi ja reko da je posledica budzenja levelsa u photoshopu ili slicno.

Dakle kako je moguce d arekreiraju scenu u dlaku isto, na dve razlicite platforme, sa dva razlicita kontrolera, a da je lik na istom mestu, u istom polozaju i da je pahuljica na pahuljicu na ISTOM mestu ?!?!?! KAKO !? ako je to shader, nece uvek biti isti nema sanse, cak i da funkcionise po timeline-u, oni bi trebalo da udare screenshot u tacno (npr) 17.4534 skundi na obe platforme. U 3dmarku ovo je moguce jer on renederuje frejmove koji su unapred predefinisani bez ikakve interakcije, pa frejm broj 500 uvek bude isti kad se renderuje, a performanse se mere po tome kolko je graficka frejmova preskocila/duplirala itd, ali u igri - tesko.

Aj sad mi recite da sam lud, ali se ovo vidi na skoro svim screenshotovima koje capcom izdao za poredjenje. (zamrznut lik u jednom te istom polozaju na obe platforme i detalji sa njega se porede...)

Steta sto nisu svi shotovi na taj fazon pa da teorija zavere (CIA, snajka, CIA) bude potpuna. Mnogo kvalitetnije je sencenje (ne samo sencenje) u PC verziji i otuda tolika zahtevnost
 
kolko ja vidim sa onog gore linka, samo onaj shot sto prikazuje kvalitet senki nije na taj fazon, lik tamo nije u istom polozaju na ta dva shota i sve je ok. Ostatak zesce smrdi
 
Jedno pitanjce, sa kojim drajverima na zabada na GTSu? Govorim o dx9 verziji. Performance test lepo prolazi. Default podesavanja samo rez dignuta na 1024x768 avergae je posle par prolazaka 40-50 nisam stvarno gledao. Kada stavim AA na QC16 ili sta vec i sve ostalo na high gadno sece, average jedva dobacuje 30 a pada na 16.

I jos jedno pitanje. Koja je poenta sa 64b paletom boja, da ga ne preterase malkice?
 
Sada je vec doslo dotle da se ubedjujemo ko sta vidi na shotovima :)
 
Jedno pitanjce, sa kojim drajverima na zabada na GTSu? Govorim o dx9 verziji. Performance test lepo prolazi. Default podesavanja samo rez dignuta na 1024x768 avergae je posle par prolazaka 40-50 nisam stvarno gledao. Kada stavim AA na QC16 ili sta vec i sve ostalo na high gadno sece, average jedva dobacuje 30 a pada na 16.

I jos jedno pitanje. Koja je poenta sa 64b paletom boja, da ga ne preterase malkice?

Za XP 160.03
 
Steta sto nisu svi shotovi na taj fazon pa da teorija zavere (CIA, snajka, CIA) bude potpuna. Mnogo kvalitetnije je sencenje (ne samo sencenje) u PC verziji i otuda tolika zahtevnost

Nisam ti ja brisao postove. Kod tebe je uvek neka teorija zavere. Ni ovi screenovi me nisu ubedili. Senčenje je samo drugačije i to je to. Jedina razlika je na shotovima na kome se vide otisci stopala u snegu, gde je kod PC verzije ubačena neka vrsta occlusion mapa i to je sve. Lepo izgleda, zaista.
 
160.03 je pomogao utoliko da Lost Planet Demo sada više ne zabada, sada "samo" isključi računar. :zgran: Sa 7900GTO nemam nikakvih problema, radi perfektno.
 
Poslednja izmena:
Nisam ti ja brisao postove. Kod tebe je uvek neka teorija zavere. Ni ovi screenovi me nisu ubedili. Senčenje je samo drugačije i to je to. Jedina razlika je na shotovima na kome se vide otisci stopala u snegu, gde je kod PC verzije ubačena neka vrsta occlusion mapa i to je sve. Lepo izgleda, zaista.

Vidim da uopste ne kapiras sta je poenta, pa cu ti objasniti... Poenta nije u tome da li je i koliko lepse, vec zbog cega je veca zahtevnost. Dodaj malo ovde, dodaj malo tamo, i generalno dobijes daleko zahtevniju igru zbog sitnih detalja koje ni ne primetis u toku igre. Da je isti nivo detalja kao u verziji za X360, odnosno da je maximum detalja na PC-u nivo detalja koji ima X360 verzija, generalno bi i zahtevnost PC verzije bila manja.
 
Ako nešto ne izgleda bolje, kvalitativno, a ne izgleda, nije me briga zbog čega je zahtevnost veća. Ali, ajde da ne pričamo više. DX10 za ovu igru koja ne izgleda epohalno je žvaka za ludaka, kao što je i za Halo 2 PC koji uredno pokreće GeForce 3 u Xboxu 1. Ovo nije baš toliko drastičan slučaj, ali je sve to takođe prisutno. Mislim, uporedi samo Crysis i Lost Planet, koji će verovatno imati istu zahtevnost, pa realno reci. Xbox360 ne može da vozi Crysis sa svim onim detaljima, u to sam siguran, dok jak PC sa 8800 GTX-om to može. Tu bi se složili ti i ja u startu. Ali kad neko pokušava da me ubeđuje i prodaje mi muda za bubrege... ja ipak malo više znam o tim stvarima. Grafikom se bavim još od 1996.
 
Poslednja izmena:
Ako nešto ne izgleda bolje, kvalitativno, a ne izgleda, nije me briga zbog čega je zahtevnost veća. Ali, ajde da ne pričamo više. DX10 za ovu igru koja ne izgleda epohalno je žvaka za ludaka, kao što je i za Halo 2 PC koji uredno pokreće GeForce 3 u Xboxu 1. Ovo nije baš toliko drastičan slučaj, ali je sve to takođe prisutno. Mislim, uporedi samo Crysis i Lost Planet, koji će verovatno imati istu zahtevnost, pa realno reci. Xbox360 ne može da vozi Crysis sa svim onim detaljima, u to sam siguran, dok jak PC sa 8800 GTX-om to može. Tu bi se složili ti i ja u startu. Ali kad neko pokušava da me ubeđuje i prodaje mi muda za bubrege... ja ipak malo više znam o tim stvarima. Grafikom se bavim još od 1996.

Ja od rodjenja imam ostro oko, to je nesto sto je dar :)
 
Evo sta meni izbaci kada pokrenem igru! Masina je iz potpisa i vista x86!

 
Poslednja izmena:
Stavim u igri sve high osim hdr medium, AAx4 AFx16 1280x960 drv.97.92 imam snow 48 cave 42. Kad stavim bez AA a sve ostalo ostane isto rezultat je isti, znači da mi aa uopče ne radi. U čemu je problem
 
Sad sam vidio da mi AA radi samo kad je HDR low ili high, ali na medium ne radi.
 
Lol, AA se vrlo jasno vidi da li radi.

Igra se čudno ponaša... Kada sam klokovao proc na 3 iako orthos a i sve ostalo radi bez problema, framerate pada ispod 5. DX9, 1024x768, sve na maximumu sem shadowsa koji je na medium, C16QX AA, 16 AF 31 snow 30 cave. E a pošto kruže priče da je CAA neverovatno zahtevan, nije mi jasno jer, sve isto, samo 8xAA snow 36 cave 33? Zar ne treba da bude mnogo veći penal na performanse kod CAA.
 
Lol, AA se vrlo jasno vidi da li radi.

Igra se čudno ponaša... Kada sam klokovao proc na 3 iako orthos a i sve ostalo radi bez problema, framerate pada ispod 5. DX9, 1024x768, sve na maximumu sem shadowsa koji je na medium, C16QX AA, 16 AF 31 snow 30 cave. E a pošto kruže priče da je CAA neverovatno zahtevan, nije mi jasno jer, sve isto, samo 8xAA snow 36 cave 33? Zar ne treba da bude mnogo veći penal na performanse kod CAA.

Misliš li na CSAA?
 
Skinuo sam demo i uopšte nisam oduševljen.Pih,napucavanje onih stvorenja što liče na one iz polu-raspada 2 mi ne pričinjava neko veliko zadovoljstvo.Mogu da je igram na 1024 i na high i radi u nekih 36-40 sličica mada je u jednom trenutku prilikom explozije palo na 9.Ok,i na tim podešenjima izgleda lepo ali mi ne deluje previše interesantno.Iako imaju strašan tajmnig,izbaciće je u trenutku kada za PC baš nema šta da se igra.
 
Skinuo sam demo i uopšte nisam oduševljen.Pih,napucavanje onih stvorenja što liče na one iz polu-raspada 2 mi ne pričinjava neko veliko zadovoljstvo.Mogu da je igram na 1024 i na high i radi u nekih 36-40 sličica mada je u jednom trenutku prilikom explozije palo na 9.Ok,i na tim podešenjima izgleda lepo ali mi ne deluje previše interesantno.Iako imaju strašan tajmnig,izbaciće je u trenutku kada za PC baš nema šta da se igra.

ja sam odusevljen, ALI, odusevljen sam time da su uopste uspeli da portuju tako kako su uspeli. Prethodni port nam je bio Vegas i ocajno je odradjen, ovaj makar nije toliko neoptimizovan i to jos u demou. Ja sam inace pesimista ali ovaj port (naspram vegasa npr.) mi budi optimizam da i portovi mogu da se odrade skoro kako treba. Ja ovo mogu glatko da igram a nemam 300+ evra graficku (sada, pala joj vrednost ***. )
 
Tek kasnije sam probao drugi deo demoa gde broj sličica drastično opada:( .Vrlo često ispod 20.
 
ja sam odusevljen, ALI, odusevljen sam time da su uopste uspeli da portuju tako kako su uspeli. Prethodni port nam je bio Vegas i ocajno je odradjen, ovaj makar nije toliko neoptimizovan i to jos u demou. Ja sam inace pesimista ali ovaj port (naspram vegasa npr.) mi budi optimizam da i portovi mogu da se odrade skoro kako treba. Ja ovo mogu glatko da igram a nemam 300+ evra graficku (sada, pala joj vrednost ***. )

Svi dijelovi Splinter Cell serijala su takođe portovi, pa su ipak odlično radili na PC-u, osim SCDA. Posebno ističem Chaos Theory. Sve se to da lijepo optimizirati.
 
Razlikujte port sa Xboxa 1 (koji je malo drugačiji PC) od porta sa PlayStationa 2 i Xboxa 360.
 
Vrh Dno