Šta je novo?

Loot sistem na udaru

EA najavljuje da neće poštovati zabranu koju je uspostavila Belgija.
 
I ne treba. Nista ne fali njihovom lootbox sistemu u Ultimate Teamu (sem sto je packweight jako nizak, ali to je bizis odluka a ne stvar regulative). Zelim im svu srecu na sudu.
 
Mislim da je Kina rešila taj problem najelegantnije, mora da se napiše koliku šansu ima svaki predmet da se pojavi u kutiji koja se kupuje. Pa ako piše 1 u 1,000,000 korisnik će imati potrebnu informaciju da razmisli da li mu se isplati da se kocka, ups, izvinjavam se, da učestvuje.
 


Bravo EA, najefikasniji borac protiv lootbox-a :d
 
Strasno bih voleo da EA dobije jednu dobru samarcinu ovde, mada sumnjam da ce od ove frke ista biti.
Barem je zabavno gledati EA i 2K kako se ponasaju, ne znam da li da se smejem ili da placem :d Nazvati ovo dvoje najgorim sljamom bi bio kompliment.
 
Gameri da bojkotuju nepravdu je SciFi. Pa nema gorih konzumenata. Igračima se doslovno sve moze podvaliti. No Man Sky i Star Citizen pokazali na kojem su mentalnom nivou. Meni je van svake pameti da nakon toliko prevara i failova, gameri i dan danas preorderuju igre od istih izdavaca.

Sto se loot boxova tice, i ako ih zabrane, vratit ce se na klasicne mikro-transakcije i opet si na istom. Oni istrazivaju lootboxove jer su kockanje a ne zato sto su nepravedni. Sto se mene tice, gameri i ne zasluzuju nista bolje. Razlog zasto su igre nedovrsene i sto su podjeljene na stotinu dijelova je sto ljudi opet kupuju.

 
Poslednja izmena:
Šteta što ne postoji durgo rešenje. Kao na primer da igrači bojkotuju takve igre, pa da kompanija ode u minus

Razlog zasto se ovo uopste desilo je sto vecina igraca igrica nema potreban psihicki sklop da bi se izborili sa tom posasti. To je kao da kazes, steta sto narkomani nisu u stanju da bojkotuju heroin. Ja bojkotujem vec godinama, od kako sam primetio u kom smeru idu igrice, ne igram ih vise. Ali ja sam jedan u hiljadu, milion a nova deca zeljna igrica svaki dan se radjaju i stasavaju. Jedino resenje u ovom slucaju je teski oblik drzavne kontrole jer kocka je katastrofalna po ljude, makar bila umotana u ruho video igrice. Americke iluzije o slobodarskom drustvu sto potice od strane zatucanih redneka ostavi po strani, od svih drzava njihova i engleska imaju najveci stepen kontrole stanovnistva samo sto ne smaraju za besmislice pa im se cini da je sve dozvoljeno. Jeste dok ne predjes odredjene granice. Kontrola mora postojati, pogotovo kada se radi o zabavi prvenstveno okrenutoj deci i tinejdzerima koju napada armija marketara, psihologa i ostalih beskupuloznih tipova sto su smislili kako da njima i njihovima roditeljima otimaju na hiljade dolara iz dzepa na jeftinu a opet efikasnu foru, udarajuci u kockarski nerv svakog od njih.

Dok sam igrao igrice prisustvovao sam promeni iz igrice sto kosta do 60 dolara plus placeni dodatak od 15-30 dolara zavisno od kolicine sadrzaja (zvalo se expansion i dolazilo je na disku), pa su se pojavili DLC sto je trebao biti digitalni oblik tih ekspanzija ali se pretvorilo u pet dolara za zlatne gace varijantu. Onda su krenule mikrotransakcije i danas su podignute na visi nivo uvodjenjem RNG koji omogucava da od deset u devet slucajeva dobijes sipak kada odlucis da platis za mikrotransakciju. Kod svih tih promena se javio prirodni otpor promeni, nista vise niti ozbiljnije. Psi laju karavani prolaze, tako je bilo. Do sada. Sada mora da radi giljotina.
 
Poslednja izmena:
Svaka ti je kao u Njegoša. Potpisujem.
 
Pa nemaju sve igre mikrotransakcije i slike gluposti.
A i da ih imaju sve, pa prosto preskocis to.

Ne kapiram kako je ovo razlog zasto je neko prestao da igra igre...
 
EA od mene nije video centa jednog već 4tu punu godinu. Kako je nastavio neće još dugo videti centa od mene. Jeste da je malo igrača koji hoće da bojkotuju nekog izdavača, i pokleknu pred prvom sledećom igrom. Mada mislim da nisu realni jer s obzirom na broj igara koji izađe, i vremena koje i najokoreliji gamer ima da igra igre, niko ne može da odigra sve igre. Tako da definitivno može da bira šta će da igra i da se odustane od nekih igara ili bar franšiza.

Ja sam odustao od Total War igara posle Rome 2, što znači da Creative Assembly i njihov izdavač SEGA nisu videli ni dinara od mene za svaku sledeću igru. Dok npr. Company of Heroes isti izdavač, ali rado im plaćam. (na 75% off popustu).

To jeste jedini način da se stane na put ovim praksama... ali kolega je sjajno objasnio zašto je to gotovo nemoguće.
 
Sta ti je total war skrivio? Ja licno nisam fan smera u kojem su krenuli sa warhammer-om, heroji, casting cuda, nije to vise onaj total war koji mi znamo... Nisam jos odigrao nista posle rome 2 total war, iako imam na HDD-u ceka samo da bude instalirano ali jednostavno nemam zelje.

Igrice generalno nisu vise sto su bile. Sada se sve svodi na neku vrstu placanja za prednost ingame-u sto mene licno vrlo iritira i bezim od takvih igara glavom bez obzira ( zato mi je zadnja originalna igrica sto sam kupio bila x3 terran conflict i wc3). Nema vise onoga, kupis igru, nikakav DLC pre order, crow founding ostala ******, svi smo jednaki pa kako ko zna da igra. To fali danas, ali sta ces vremena se menjaju. A vecinu gamer-ske populacije cine deca a developer-i to maximalno iskoriscavaju. Procitao sam negde star citizen izbacio neki pack, 20,000€ da kupis neke brodove cuda... Kad sam to video odmah mi je bilo jasno da tu igricu necu probati pa makar bila najbolje odradjena ikad. Bice kao u GTA V, grindaj kao konj i o5 ne mozes da kupis sve sto bi hteo bez love ofc, znaci cao zdravo, skipp cu..
 
Poslednja izmena:
A ti si lovac na trofeje, pa tako reci :)
Znaci smeta ti sto ne mozes 100% u potpunom smislu da predjes igru pa zato vise ne igras igre.

A radnja, prica, grafika, gameplay... to nimalo nije bitno.
Evo krenes da igras Witcher 3 i sta te briga sto nesto sitno tamo mora da se plati (ako uopste ima loot-vanja tamo) kad je glavna stvar prica i gameplay u toj igri i nikakav pay sistem to ne mzoe pokvariti.

Nego bice da ti nemas vremena vise za igranje, dosadile ti igre... ;)
 
Kontrola mora postojati, pogotovo kada se radi o zabavi prvenstveno okrenutoj deci i tinejdzerima koju napada armija marketara, psihologa i ostalih beskupuloznih tipova sto su smislili kako da njima i njihovima roditeljima otimaju na hiljade dolara iz dzepa na jeftinu a opet efikasnu foru, udarajuci u kockarski nerv svakog od njih.
Iskreno ja nemam problema sa tim mikrotransakcijama,loot box-ovima i sl. glupostima cak mi nije ni jasno zasto drugi prave problem oko toga?To je stvar izbora,kao kad odes u prodavnicu gde imas gomilu proizvodjaca sa gomilom proizvoda,ali niko ti ne drzi pistolj na celu i primorava te da kupis ista od toga!Spomenuo si decu i tinejdzere...naravno na njih definitivno mozes uticati,ali me samo zanima odakle toj deci kreditne kartice,PayPal i dr.?Ako njihovi roditelji odobravaju takve stvari onda to nije problem drzave da zabranjuju takve stvari!Bolje da oduzmu decu takvim roditeljima koji dopustaju sve i svasta!To su jednostavno retardirani proizvodi(barem za mene)koji imaju svoju cenu!Pitanje je samo dali ces dobiti zlatne gace,crvene carape ili ljubicasta krila!
 
Poslednja izmena:
^ nije problem ako si SP igrac. Takve stvari najvise pogadjaju MP gde prakticno igra postaje "pay2win" i sadrzaj (deo gameplaya) stoji zakljucan iza paywall-a, odnosno besomucnog grinda... Sve bi bilo lepo da je samo kozmeticke prirode ali primer SW:Battlefield 2 je recimo da neko moze da za 5 minuta kroz kupovinu dobije prednost u opremi dok ti moras da drljas pola godine da bi otkljucao iste stvari - onda bas i nije tako peachy zar ne?

Sve je to super dok ne postane postane standard i onda se rasiri i na SP - sto donekle vec i jeste samo u drugacijem vidu "muznje" svojih musterija kroz DLC/Season pass i vanilla/deluxe/gold/collectors edition praksi...

Mada kada vidim pacijente kao sto je kolega Glenn okacio u klipu, takvih mi uopste nije zao, takve ovce i treba da se sisaju... Odnosno one same idu na sisanje...
 
Odavno je to pocelo da ugrozava SP. Od povecanja grinda kako bi se igraci gurali ka real money kupovinama, preko genijalnih ideja poput dobijanja orkova u lootboxovima u SoW-u, uticanja multyiplayer progessa na singleplayer ("which, hey, would go a lot faster if you buy this shining new lootbox"), pa do proslog NBA-a (ili neka druga sportska igra, hebem li ih) gde su sve customization opcije zakljucane dok se ne ispljune dodatni kes. Savrseno je ocigledno da veliki izdavaci konstanto traze nove nacine za sisanje ovaca i SP tu nije ni na koji nacin bezbedan.
 
Nba 2k je u pitanju, zahteva nenormalan grind, mada ni FIFA/NFL sa onim ultimate team i "paketicima" sa igracima nije nista bolja... Jedino me cudi kako CSGO svih ovih godina sa onim kutijama nije okarakterisan kao kockanje, jer je klasican primer slot masina...

Najvise me nerviraju nerviraju DLC prakse, gde se DLC najavi a da pritom igra nije ni izasla, odnosno odrade klasicno izbacivanje sadrzaja koji je predvidjen da prvobitno i bude u igri. Ako nista drugo, makar neka saviju glave i najave ih 2 nedelje posle launch-a igre...

Uzeci u obzir da tradicionalne ekspanzije za igre vise necemo videti - season pass i mogu donekle da razumem ako se vidi da su se zaista potrudili oko "dodatnog" sadrzaja, sto u kvalitetu, sto u obimu - ali su takvi primeri vrlo retki. tako da je na kraju najbolje uzeti "GoTY" posle 6-12 meseci, kada se cene strmopizde, odnosno predstavljaju realnu vrednost igre...
 
Nba 2k je u pitanju, zahteva nenormalan grind, mada ni FIFA/NFL sa onim ultimate team i "paketicima" sa igracima nije nista bolja... Jedino me cudi kako CSGO svih ovih godina sa onim kutijama nije okarakterisan kao kockanje, jer je klasican primer slot masina...

Najvise me nerviraju nerviraju DLC prakse, gde se DLC najavi a da pritom igra nije ni izasla, odnosno odrade klasicno izbacivanje sadrzaja koji je predvidjen da prvobitno i bude u igri. Ako nista drugo, makar neka saviju glave i najave ih 2 nedelje posle launch-a igre...

Uzeci u obzir da tradicionalne ekspanzije za igre vise necemo videti - season pass i mogu donekle da razumem ako se vidi da su se zaista potrudili oko "dodatnog" sadrzaja, sto u kvalitetu, sto u obimu - ali su takvi primeri vrlo retki. tako da je na kraju najbolje uzeti "GoTY" posle 6-12 meseci, kada se cene strmopizde, odnosno predstavljaju realnu vrednost igre...

CS:GO kutije i ključevi i jesu okarakerisani kao kockanje u Belgiji i Holandiji.
https://variety.com/2018/gaming/new...-and-belgium-cant-open-loot-boxes-1202871592/

Mene čudi zašto istu stvar nisu uradili i sa TF2.
 
nazalost sve crne slutnje iz proslosti, kada se filozofija DLC-a pojavila, pa online only igara, mikrotransakcija, pa do lootbox-ova, se evo ostvarila i na pc-u
sledece je placanje mutliplejera, to nisu mogli da uvale tek tako ali su tu negde (placanje servera, dobijena prednost u placenim stvarima i slicno, poluzavrseni neizbalansirane multiplejer igre itd)

prosto totalna komercijalizacija uz pokusaje da se sadrzaj igre svidi svim slojevima mogucih gejmera cini svoje, a kreativnost - nula

singl plejer igre su isto potkacene dobro dlc-evima, jer si izuzet od novog prethodno zamisljenog sadrzaja, oni developeri koji iole vode racuna daodaju kakav takav free content apdejt ali sve je to gorkog ukusa ako si platio igru po punoj ceni... jedina dobra taktika je cekati rasprodaju posle godinu-dve... ali i tu je caka, kad tad udjes u novi harver i zelis da vidis kako to sija najnoviji endzin u novoj rezi sa g-syncom recimo, i onda ti se neceka jos godinu - dve dana, pa moras da imas dupli taj preskok u glavi, da lagujes i sa nabavkom hardvera i sa nabavkom igara da bi izvukao maksimalni odnos dobijenog i ulozenog i tu negde u svim tim kalkulacijama vec izubis interesovanje - ili prestanes da se igras ili puknes lovu

ovaj video objasni mnogo :d
 
Nazad
Vrh Dno