Evo me opet, da napisem kako se sve zavrsilo.
- Odneo sam zvucnike ponovo u Atom i JoKa ih je preuzeo. Obecao je da ce sve biti sredjeno i da cu biti zadovoljan.
- Zvucnici su zatim odneseni u servis.
- Servis je javio JoKi da kontrolnu jedinicu nece ni popravljati, vec ce naruciti novu.
- Nakon 10-ak dana JoKa me je pozvao da javi da su zvucnici stigli nazad sa servisa.
- Sutradan (cetvrtak) sam otisao da podignem zvucnike. Prikljucili smo kontrolnu jedinicu na bas, kako bih se uverio da je sada sve u redu. I, sve je i bilo u redu.
- JoKa se zatim javio i pitao da li je sve ok, posto sam zvucnike podigao kada on nije bio trenutno u Atom-u.
- Rekao sam da cu za dan-dva javiti kada budem dobio kompletan utisak.
- I evo me da javim da je to sada 'to'. Displej na kontrolnoj jedinici se ponasa 'normalno'. Znaci nema nikakvog isijavanja iz ugla displeja, niti bilo kakvo svetlo bljesti sa strane kontrolne jedinice. Nadam se da ce ova jedinica imati vise srece nego prethodna i da vise necu imati problem sa displejom.
VELIKO HVALA JoKi i kolegama iz Atoma sto su mi pomogli da resim ovaj problem. Covek je odrzao obecanje i dobio sam nazad u potpunosti funkcionalnu kontrolnu jedinicu. I ja sam zadovoljan. Sada se i ja pridruzujem svim ljudima koji su preporucili Atom kao mesto gde se mogu nabaviti komponente. JoKa je dokazao da mu je stalo da njegovi kupci budu zadovljani.
Steta samo sto vise firmi u nasoj zemlji ne pokazuju istu zelju.
JoKo, HVALA jos jednom!
--------
- Sto se tice toga da sam trazio dan-dva da mi se slegne utisak, to je bilo iz sledeceg razloga:
Dok su moji zvucnici bili na servisu, citao sam po netu da PID od basa i kontrolne jedinice mora biti isti. Negde sam takodje nasao i informaciju da ne moraju biti isti ali da PID od kontrolne jedinice mora biti veci od (zaboravio sam broj, ali cini mi se od 6**)
Moji zvucnici, odnosno originalna kontrolna jedinica su bili
PID R:837 dok je ova nova koju sam dobio
PID R:942. Zato sam i hteo da vidim kako ce se 'slagati' sa basom. Za ovih par dana nisam uspeo da primetim nista sto bi ukazivalo da nesto nije u redu. Tako da se nadam da ce tako i ostati.
Ovo je bio dodatni info za ljude koji mozda ne mogu da nadju kontrolnu jedinicu sa istim PID-om, a zvucnici su im istekli iz garancije. Znaci, u mom slucaju, bas sa
PID R:837 i kontrona jedinica sa
PID R:942 se slazu sasvim normalno (za sada).
===========================
Takodje...
U medjuvremenu dok sam ja 'testirao' novu kontrolnu jedinicu, jedan clan foruma mi je poslao pm, i zamolio da mu odgovorim ili da ostavim post na sk forumu, posto je, kako rece imao isti problem, i zanimalo ga je kako sam problem resio.
Nadam se da se nece ljutiti ako ovde quote-ujem njegovu privatnu poruku koju mi je poslao...
BADBOY je napisao(la):
Zdravo druže,
interesuje me da li si i kako rešio ovaj problem?
Meni se pre mesec dana pojavio isti problem ponovo, čitao sam tvoju temu i mislim da su ti uvalili upravo kontrolnu jedinicu koju sam ja vratio.
Molim te da mi odgovoriš na forumu SK-a u ovoj temi
http://www.sk.rs/forum/showthread.php?p=1103491#post1103491 ili na mejl ....
Pozdrav!
Znaci on je ovo poslao u momentu kada je meni vec stigla nova kontrolna jedinica. Procitao sam temu na sk forumu, i stvarno ne znam sta da kazem. Moje je licno misljenje da sam ja prvi put dobio nazad svoju staru kontrolnu jedinicu, i da nije bila neka druga u pitanju (ali ne mogu biti 100% siguran). Moguce da se sve slucajno podudarilo, ali je ocigledno kako logitechov servis 'popravlja' komponente. Uostalom, mozete i procitati temu na sk forumu i videti kako su se ponasali. Klasican 'srpski' nacin odnosa prema korisniku koji je doneo na servis nesto sto se pokvarilo. U ovakvim slucajevima, jedino sto vam preostaje jeste da se nadate da ste imali dovoljno srece da kupite robu preko firme kojoj je stalo do njenih kupaca i ubuduce.
Sta drugo reci... kupujte u Atom-u.
