Šta je novo?

Logitech Z-5500 i kako nasi servisi "servisiraju" komponente pod garancijom

Iskreno ne vidim sta bi tim postigao? Malo cudna preporuka od moderatora, mada bar se ne spominju cigle, palice...

A sta sam ja to lose rekao i zarad cega je potrebna ovakva reakcija? On i jeste rekao da ste uradili sve a ja ne sumnjam u to. Fazon je u tome sto je neko u drugoj temi spomenuo da se Atom ugasio na par dana; twister je rekao da firma kod koje je uzeo prelazi iz jednog oblika poslovanja u drugi pa je to bilo samo prosto povezivanja tacaka.
 
Cini mi se da je Marko mislio da nije bilo uredu sa strane moderatora da u istoj recenici spominje Atom, vracanje zvucnika i neko urlanje sa cim moram da se slozim.
Ti si prvi spomenuo naziv firme iako su svi drugi izbegavali a potom ostalo u recenici pa to vec nekako zvuci kao poziv na linc.
Ne kazem da je bilo namere, samo da je takav splet okolnosti bio.
Nebitno...

Ako treba na nekoga covek da se dere to su oni banditi u servisu :D
 
A sta sam ja to lose rekao i zarad cega je potrebna ovakva reakcija? On i jeste rekao da ste uradili sve a ja ne sumnjam u to. Fazon je u tome sto je neko u drugoj temi spomenuo da se Atom ugasio na par dana; twister je rekao da firma kod koje je uzeo prelazi iz jednog oblika poslovanja u drugi pa je to bilo samo prosto povezivanja tacaka.

Da nije ta firma kod koje si uzeo Atom? :)

Inace, vrati ti to nazad i kreni da urlas na nekoga.

Pa ok ako ti tako kazes mada meni nije licilo na povezivanje tacaka :) Ocigledno nije bas izgledalo kao sto si zeleo da kazes.

Jos nesto stvarno ne vidim ni jedan problem u tome sto ste spominje Atom, covek je po meni ili mogao prvo nama da se obrati pa ako ne bude zadovoljan iznese svoje iskustvo na forumu. Ili da jasno bez ustrucavanja odmah napise gde je uzeo zvucnike. Uzdrzao bih se od dalje diskusije dok se situacija ne zavrsi nadam se na obostrano zadovoljstvo.
 
Jos nesto stvarno ne vidim ni jedan problem u tome sto ste spominje Atom, covek je po meni ili mogao prvo nama da se obrati pa ako ne bude zadovoljan iznese svoje iskustvo na forumu. Ili da jasno bez ustrucavanja odmah napise gde je uzeo zvucnike. Uzdrzao bih se od dalje diskusije dok se situacija ne zavrsi nadam se na obostrano zadovoljstvo.
Imaju ljudi takav neki trip, meni totalno nejasan... da se se sve nesto prikriva i sakriva, pa se navode inicijali, dodaju tackice i zvezdice i slicno.
Kazi bre lepo ko je i sta je, kakve veze ima, nece niko da zatvori radnju zbog toga! :)


P.S. Ne mislim pritom konkretno na ovaj slucaj, vec na sve ne silne prethodne koje vec godinama iscitavam na ovom forumu...
 
Slazem se...no, Atom ovde ni nije nista kriv, to je jasno. Greska je servisa tj. servisera koji je to popravio u smislu "odradice posao". Nebitno sto je u pitanju najskuplji Logitech komplet zvucnika, bilo koji uradjaj mora da se popravi propisno ili ukoliko servis nije u mogucnosti da to uradi, kupac dobije novi set zvucnika. Bilo kako bilo, stvar ce se sigurno resiti. Nadamo se samo u sto kracem mogucem periodu i na obostrano zadovoljstvo.
 
JoKa mi se pre 2 dana javio preko pm-a, i korektno ponudio da pomogne da se ovo sredi. Dogovorili smo se da komponente donesem sledece nedelje.

E sad, probao sam da ovde ne postujem dok se ceo postupak (nadam se uspesno) ne zavrsi, kako bih mogao da dam konacnu ocenu svega sto se desavalo u vezi sa ovim slucajem.

Kada sam pisao prvi post, nije mi zelja bila da na neki nacin diskreditujem Atom. Cak mislim da sam nekoliko puta spomenuo da je sa njihove strane sve bilo korektno.

Medjutim, kada sam pisao prvi post, potrudio sam se da sto je moguce preciznije opisem problem, kao i kako su se stvari odvijale. Zbog licnog uverenja da Atom ne moze imati nikakve veze sa ovim problemom, pokusao sam da ne objavim odmah ime firme u kojoj sam kupio zvucnike, bas da se ne bi stvarala u startu negativna slika.
Izlgeda da sam tom malom informacijom da prelaze iz sztr u d.o.o. zapravo otkrio o kojoj se firmi radi. Da je meni neko rekao to, ja ne bih provalio, ali eto ima ljudi koji su mnogo bolje upoznati sta se desava, pa su ukapirali. Ja sam jednostavno pricao sta se desava.
Nisam znao ko je uvoznik i ko je glavni servis za Logitech, pa nisam ni mogao da pisem 'uzeo sam zvucnike 'tamo negde' '.
Cak sam i JoKa-i, poslao link ka ovoj temi da covek procita o cemu se radi.

Zvucnike sam prvo odneo u Atom (a oni u servis) i tek nakon sto sam dobio nazad zvucnike (i kontrolnu jedinicu) postavio sam ovu temu. Znaci prvo sam odneo jednom zvucnike za servis (i nije bilo razloga da tada postavljam temu).

E sada, verujem da svi poznajete osecaj kada se osecate prevarenim na neki nacin (znaci ne od samog servisa, vec generalno). I taj osecaj ne mozete vise da drzite u sebi i morate nekom da saopstite o cemu se radi. Iz tog razloga sam nakon sto su zvucnici vraceni sa servisa, postavio ovu temu. Da vam ispricam sta se dogadja. I da posetioci ove teme mogu da se upoznaju sa time i zatim 'prate' sta ce se dogoditi.

Nije meni bio problem da kazem da se radi o Atomu, ali posto ja licno nisam zeleo da verujem da to ima bilo kakve veze sa njima (vec samo sa servisom), ja nisam zeleo da kazem o kojoj se firmi radi.
Eto, par detalja koje sam ostavio u prvom postu bilo je dovoljno nekima da saznaju o kojoj je firmi rec, ali se kutija prvi istrcao.


Generalno, moje misljenje je sledece:

Ako su firme (maloprodaja) 'osudjene' da komponente dobavljaju od samo jedne firme I ako se komponente nose na samo jedan 'ovlasceni' servis, bilo bi dobro da same firme (maloprodaja) ne prelaze preko necega kada vide da im korisnici vracaju komponente ponovo na servis, jer sam ovlasceni servis nije nesto uradio kako treba (ili jos gore, samo nesto 'spetljao' da izgleda kao popravljeno).
Ono sto zelim raci...maloprodaje se trebaju 'udruziti' nekako i bre poslati logitech-u 'prijavu' (ili kako se to vec zove) sa objasnjenjem da servis koji su ovlastili za Srbiju ne radi kako treba i da sam Logitech odredi nov servis.

Kao sto vidim, ja nisam jedini kome je otisno pozadinsko osvetljenje, ali nisam ni jedini kome su nesto 'skarabudzili'.
Ako sam displej na ovom setu zvucnika crkava, za to ne moze biti kriv servis, jer on nije napravio/proizveo ove zvucnike. ALI servis je duzan da popravi odredjenu komponentu i vrati je u predjasnje stanje jer je to jednostavno ovlasceni servis od strane samog Logitech-a.
Ako to nisu u stanju da urade, neka se 'sklone' i prepuste posao onima koji to mogu da ucine.
Ako im je falio displej za zamenu, a slucajno ga nisu imali na lageru, sto ga nisu porucili od samog Logitech-a? Mogli su da kazu 'moraces' malo da sacekas, takva je i takva situacija. (u krajnjem slucaju, sto nisu poslali kompletnu kontrolnu jedinicu, pa nek se sam Logitech uveri da je crkla i neka brine ko im tamo proizvodi komponente).
Zasto su (servis) pokusali da mi zamazu oci kao da sam ja neki d.ebil?

E zbog ovog pitanja i pomesanog osecaja razocaranosti i besa, ja sam napisao ovaj topic (opet, bez zelje da optuzim Atom za ovo sto se desilo, ali jednostavno sam probao da napisem sve kako se iskreno desavalo, znaci hronoloski i bez sakrivanja bilo kakvih detalja, osim imena same firme).
 
Poslednja izmena:
Danas sam bio kod druga po neke sitnice (8pinski kabl, pastu za cpu..) i njemu je bas crklo pozadinsko osvetljenje na upravljackoj jedinici.
Ja mu kazem ma odnesi u servis to su samo par led diodica. Sutra ga zovem da mu kazem da ne nosi :(
 
Pa kako da ne nosi? Neka odnese obavezno samo neka im napomene da se ne zezaju. Taman ako servis bude narucivao delove da naruce za obojicu, da ne bude nesporazuma opet nekih :p
 
aj da okacimo temu da se skupe svi sutra kojima je otislo pozadinsko osvetljenje a u garanciji su zvucnici i da odu u servis, njih 10, 100, 200, 1000 ... koliko ih vec ima i da ih opkole :) mala sala ... e da znas kakvih sam ja problema imao sa comtrade-om i njihovim servisom za sonyericsson...jos jedan dokaz da cim ugledas neku mogucnost bezis iz ove rupe bez dna (od drzave), za koji mesec ce biti stanje kao u Grckoj...sve najbolje..pozzz
 
mojne baksuzirate,ja ih teram vec ~5 godina i nikakav problem nisam imao :kuc kuc
 
BTW, ono sto mene zanima... da li postoji neka mogucnost da se dodje do nove kontrolne jedinice? I samo nje?
Dakle, da se to dobije novo - da li to bilo kao reklamacija stare neispravne... da li eventualno da se plati za novu, tj. da se kupi ista.

Stari ti nisi upucen da logy ima najgori support od svih proizvodjaca ja mislim. Vec neko vreme sam clan njihovog foruma i to je katastrofa jedna. Sta da ti kazem kad su liku koji je trazio da kupi od njih novi adapter za struju za logitech G25 volan bukvalno rekli da to nema, da nece da se akaju sa time i da kupi novi volan.
 
I to G27 pretpostavljam:d
Kako ih nije sramota,neka se ugledaju malo na Corrsair po tom pitanju.
 
Slazem se...no, Atom ovde ni nije nista kriv, to je jasno. Greska je servisa tj. servisera koji je to popravio u smislu "odradice posao". Nebitno sto je u pitanju najskuplji Logitech komplet zvucnika, bilo koji uradjaj mora da se popravi propisno ili ukoliko servis nije u mogucnosti da to uradi, kupac dobije novi set zvucnika. Bilo kako bilo, stvar ce se sigurno resiti. Nadamo se samo u sto kracem mogucem periodu i na obostrano zadovoljstvo.
Apsolutno si u pravu.


2 Proday:
Cek' bre, pa kako sad najgori support... a postovi #27 i #28 u ovoj temi tvrde potpuno suprotno od toga?! :D

To na stranu - ja licno citao (i naveo to ovde :p) za onog lika sto dobio potpuno dzabe jos jedan Z-5500 komplet...
Pa jel' to los support, gde to jos ima da dobijes potpuno nov ceo set zvucnika? :)
 
To sto su usrecili par ljudi ne znaci da su dobri!! Pricam o samom supportu ovde a on je katastrofa! No da ne duzim otidi samo na logitech forum procitaj par tema i sve ce ti se kazati ;)
 
Bacicu pogled, obecavam ;)
 
jedno je forum, drugo direktna komunikacija
 
nisam naglasio a trebao sam jer sam mislio da se zna,ali ....
Sve sto je Joka rekao tj napisao stoji.
Prodavac NIJE obavezan da regulise servis vec je to u nadleznosti uvoznika koji obezbedjuje servis,da li oni ili u saradnji sa nekim to vec nije nasa stvar,ali je prodavac po zakonu OBAVEZAN da pomogne...
E sad...to se tumaci na 1000 nacina...
SERVIS je taj na kojeg treba uralti ali kao krajnje sredstvo,ali vrlo uspesno,iz iskustva govorim a imam ga (i previse) jer sam i sam prodavac teh. robe.
Cenim i razumem Joku sto radi ti sto radi u ovom slucaju jer sam i sam previse puta spasavao obraz firme jer kupci (uglavnom) ne razumeju ko je odgovoran za sta (tj ne citaju garanciju).

Bitno da ce biti reseno,a ostalima lep putokaz ako se nedaj Boze nadju u slicnoj situaciji
 
Poslednja izmena:
Evo me opet, da napisem kako se sve zavrsilo.

- Odneo sam zvucnike ponovo u Atom i JoKa ih je preuzeo. Obecao je da ce sve biti sredjeno i da cu biti zadovoljan.
- Zvucnici su zatim odneseni u servis.
- Servis je javio JoKi da kontrolnu jedinicu nece ni popravljati, vec ce naruciti novu.
- Nakon 10-ak dana JoKa me je pozvao da javi da su zvucnici stigli nazad sa servisa.
- Sutradan (cetvrtak) sam otisao da podignem zvucnike. Prikljucili smo kontrolnu jedinicu na bas, kako bih se uverio da je sada sve u redu. I, sve je i bilo u redu.
- JoKa se zatim javio i pitao da li je sve ok, posto sam zvucnike podigao kada on nije bio trenutno u Atom-u.
- Rekao sam da cu za dan-dva javiti kada budem dobio kompletan utisak.

- I evo me da javim da je to sada 'to'. Displej na kontrolnoj jedinici se ponasa 'normalno'. Znaci nema nikakvog isijavanja iz ugla displeja, niti bilo kakvo svetlo bljesti sa strane kontrolne jedinice. Nadam se da ce ova jedinica imati vise srece nego prethodna i da vise necu imati problem sa displejom.

VELIKO HVALA JoKi i kolegama iz Atoma sto su mi pomogli da resim ovaj problem. Covek je odrzao obecanje i dobio sam nazad u potpunosti funkcionalnu kontrolnu jedinicu. I ja sam zadovoljan. Sada se i ja pridruzujem svim ljudima koji su preporucili Atom kao mesto gde se mogu nabaviti komponente. JoKa je dokazao da mu je stalo da njegovi kupci budu zadovljani.

Steta samo sto vise firmi u nasoj zemlji ne pokazuju istu zelju.

JoKo, HVALA jos jednom!


--------
- Sto se tice toga da sam trazio dan-dva da mi se slegne utisak, to je bilo iz sledeceg razloga:
Dok su moji zvucnici bili na servisu, citao sam po netu da PID od basa i kontrolne jedinice mora biti isti. Negde sam takodje nasao i informaciju da ne moraju biti isti ali da PID od kontrolne jedinice mora biti veci od (zaboravio sam broj, ali cini mi se od 6**)

Moji zvucnici, odnosno originalna kontrolna jedinica su bili PID R:837 dok je ova nova koju sam dobio PID R:942. Zato sam i hteo da vidim kako ce se 'slagati' sa basom. Za ovih par dana nisam uspeo da primetim nista sto bi ukazivalo da nesto nije u redu. Tako da se nadam da ce tako i ostati.
Ovo je bio dodatni info za ljude koji mozda ne mogu da nadju kontrolnu jedinicu sa istim PID-om, a zvucnici su im istekli iz garancije. Znaci, u mom slucaju, bas sa PID R:837 i kontrona jedinica sa PID R:942 se slazu sasvim normalno (za sada).

===========================

Takodje...

U medjuvremenu dok sam ja 'testirao' novu kontrolnu jedinicu, jedan clan foruma mi je poslao pm, i zamolio da mu odgovorim ili da ostavim post na sk forumu, posto je, kako rece imao isti problem, i zanimalo ga je kako sam problem resio.
Nadam se da se nece ljutiti ako ovde quote-ujem njegovu privatnu poruku koju mi je poslao...

BADBOY je napisao(la):
Zdravo druže,

interesuje me da li si i kako rešio ovaj problem?

Meni se pre mesec dana pojavio isti problem ponovo, čitao sam tvoju temu i mislim da su ti uvalili upravo kontrolnu jedinicu koju sam ja vratio.


Molim te da mi odgovoriš na forumu SK-a u ovoj temi http://www.sk.rs/forum/showthread.php?p=1103491#post1103491 ili na mejl ....

Pozdrav!

Znaci on je ovo poslao u momentu kada je meni vec stigla nova kontrolna jedinica. Procitao sam temu na sk forumu, i stvarno ne znam sta da kazem. Moje je licno misljenje da sam ja prvi put dobio nazad svoju staru kontrolnu jedinicu, i da nije bila neka druga u pitanju (ali ne mogu biti 100% siguran). Moguce da se sve slucajno podudarilo, ali je ocigledno kako logitechov servis 'popravlja' komponente. Uostalom, mozete i procitati temu na sk forumu i videti kako su se ponasali. Klasican 'srpski' nacin odnosa prema korisniku koji je doneo na servis nesto sto se pokvarilo. U ovakvim slucajevima, jedino sto vam preostaje jeste da se nadate da ste imali dovoljno srece da kupite robu preko firme kojoj je stalo do njenih kupaca i ubuduce.

Sta drugo reci... kupujte u Atom-u. :)
 
Фантастично.
Искрено, ништа мање нисам ни очекивао од Атома.
:wave:
 
Mi se stvarno trudimo da ucinimo sve sto je u nasoj moci da kupac bude zadovoljan. U ovom slucaju kupac je dobio i DVD rezac LG kao nadoknadu sto je morao nepotrebno da vraca istu stvar na servis. Uvek mi je draze kad neko preporuci Atom kao mesto za sigurnu kupovinu, a ne kao mesto sa niskim cenama, posto razlika u ceni od 2-3% nama omogucava da mnogo opustenije resavamo reklamacije...
 
Joko, stigao mi danas hard. Radi za sad. :)
Upakovan do guse, kao pile u kucine, jedva sam ga razmrsio. :D
Hvala jos jednom na sigurnoj i povoljnoj kupovini. ;) :wave:
 
E pa lepo, imao sam extra pozitivna iskustva sa Imtelom, pa sam se pitao sta bi bila alternativa... ovo deluje solidno :)
 
Zahvaljujući tome što je twister postovao citat moje poruke u ovoj temi, neko iz IRIS MEGE je napravio nalog na forumu SK-a i kontaktirao me sa porukom: "Javi se na 063xxxxxx da vidimo da resimo to.".

Juče sam se čuo sa likom koji je trenutno zadužen za reklamacije u IRIS MEGI!
Lik se zove Gojko i kaže da je dotični "gospodin" koji je meni naneo dosta zla otpušten i da su imali velikih problema zbog njega! Kaže da nisam ni prvi ni jedini koji se žalio na dotičnog gospodina i da je spreman da mi maksimalno izađe u susret, jer tako su mu naredili nadređeni, a i pljuvanje po forumima znači loše poslovanje kompaniji!
Rekao sam mu da ne verujem više serviserima IRIS MEGE (koji su BTW većina došli tamo iz EUROLINKA) i da bi jedino rešenje bilo da mi da NOVU kontrolnu jedinicu, ali on kaže da ne dobijaju kontrolne jedinice kao rezervne delove uopšte (a twister je dobio NOVU kontrolnu jedinicu :trust:+ poklon LG DVD rezač kao nadoknadu što je morao nepotrebno da vraća istu stvar na servis).

Predložio je da mi da servisiranu kontrolnu jedinicu, kojoj je on lično zamenio diode, i to twisterovu (PID R837), iako mi zvučnici nisu više u garanciji, na šta sam ja rekao NE HVALA!

Gojko živi u mom kraju i mislim da ga možda i znam. Rekao mi je da je trebalo odmah da se žalim odnosno stisnem nadređene dotičnog "gospodina" ili da se obratim tržišnoj inspekciji, i potpuno je u pravu...
Po zakonu je trebalo da mi ostane garancija od starih zvučnika i da tu garanciju produže za mesec dana (pošto su ih toliko držali na servisu), ali i da su mi napisali tu garanciju ona bi istekla 22.05.2010.

Odbio sam njegovu ponudu i odlučio da diode zamenim sam (iako ih nije lako naći u baš ovoj nijansi plave boje) kada mi dosadi treperenje, jer sam u međuvremenu pronašao REŠENJE PROBLEMA!

http://www.overclock.net/sound-cards-computer-audio/568999-complete-guide-fix-flickering-dimming-backlight.html#post7096584

Kada zamenim diode postaviću video moje kontrolne jedinice na YT ili možda video uputstvo o zameni dioda. Nadam se da će uputstvo prvenstveno koristiti ljudima koji imaju ovaj problem a nemaju garanciju, pa onda svim nesposobnim i nestručnim serviserima Z5500.

Na kojem god forumu pogledate Logitech šalje nov komplet zvučnika (tako da ljudima ostane i stari) ili u par slučajeva zameni staru neispravnu kontrolnu jedinicu novom, samo se u zemlji Srbiji "servisiraju" Z5500.

Mnogo sam živaca izgubio raspravljajući se sa serviserima i više puta pomenutim "gospodinom", a i novca jer sam taksijem morao sigurno 4-5 puta BESPOTREBNO da dovozim i odvozim uglavnom CEO KOMPLET (to je njihova politika) od Borče do Autoputa 22 (kod bivše fabrike Grmeč) jer im je tamo JEDINI servis. :mad:

Ljudi koji sarađuju sa ogromnim i najpoznatijim IT kompanijama (CREATIVE, LOGITECH,...) imaju jedan jedini servis i to u zabiti...
Moto Logitecha je da kupac nikada neće biti oštećen i nezadovoljan, a ja ću se nadovezati na to sa: OSIM U SRBIJI!

Zaključak:

Dobro pazite GDE kupujete bilo koju novu IT stvar i još više pazite kome je dajete na servis, jer može da vam se desi da se stvar "zagubi" ili da je servisiraju ljudi koji su za to nestručni, a za svaki slučaj je i obeležite na skrivenom mestu da ne dobijete neku koja nije vaša, kao što se to meni desilo! :wave:

Možda bih bolje prošao da sam se žalio direktno Logitechu?
 
Poslednja izmena od urednika:
E pa ovom prilikom jedan pozdrav za Gojka ;)
 
Pošto imam pomenute zvučnike, pa reko da pitam: kako se takav kvar manifestuje i što se konkretno dešava - osvjetljenje ekrana nestane ali se vide slova (doduše malo teže) a funkcionalno ostane sve isto ili se slova ne vide uopšte i/ili se gubi na kvalitetu zvuka?
 
Jednostavno - nema pozadinskog osvetljenja displeja... slova, tj. text ces moci da vidis po danu (mozda malo teze)... po mraku neces moci da vidis nista. Fukcionalno sve ostaje isto, ne gubi se nista na samom kvalitetu zvuka.

Problem je vizuelne prirode, ne slusne :p
 
Nazad
Vrh Dno