P$ych0
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.06.2005
- Poruke
- 2,030
- Poena
- 390
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 9800x3d, Phanteks Glacier One 420
- Matična ploča
- ASUS ROG Crosshair x870e Hero
- RAM
- 48GB G.Skill Trident Z Neo 8000
- GPU
- Nvidia RTX 5090
- Storage
- 4TB Crucial T705, 4TB Samsung 990 Pro
- Zvuk
- Sennheiser Game Zero, Momentum 3 wireless
- PSU
- Seasonic Prime TX1600 Noctua Edition
- Kućište
- Antec Flux Pro
- Monitor
- Aorus FO32U2P, Dell U2715H
- Miš & tastatura
- Logitech MX518 Legendary, Corsair K70
- Laptop
- Lenovo Legion
- Mobilni telefon
- Pixel 7 pro
- Pametni uređaji
- Philips Hue, Shelly, Alexa
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Moram da podelim jedno ineresantno iskustvo sa citaocima ovog foruma. Iako svi tvrde da je njihov tech support efikasan i da stalno izlaze kupcima u susret tacno, efekat istog (u mom slucaju) je cista nula. Cak stavise smesan je!
Naime imam MX518 mis koji je poceo da se gubi signal (vrlo rasprostranjen i naveliko poznat problem sa kablom). Tech Support mi je izasao u susret i obezbedili su mi nov mis besplatno. Doduse tu je postojala "mala" zackoljica jer ne salju u Srbiju pa sam morao preko prijatelja iz Grcke da ga primim.
Danas sam dosao kuci sav sretan sto cu napokon svoj stari moci da zamenim kad ono iznenadjenje: NOV PACOV NE RADI!
Cak naprotiv ima isti problem kao i stari samo jos izrazeniji (uopste se ne pali dok ne prodrmam kablic na ulazu u mis)!
Pisacu tech support-u, ali sumnjam da cu dobiti iole adekvatan odgovor. Eto toliko o tome. Izgleda da cu morati da proverim neke razer modele. Steta, bio sam pozitivno nastrojen ka ovoj firmi. Ne mogu da verujem da su nesposobni da rese jedan tako trivijalan (a cest) problem.
Naime imam MX518 mis koji je poceo da se gubi signal (vrlo rasprostranjen i naveliko poznat problem sa kablom). Tech Support mi je izasao u susret i obezbedili su mi nov mis besplatno. Doduse tu je postojala "mala" zackoljica jer ne salju u Srbiju pa sam morao preko prijatelja iz Grcke da ga primim.
Danas sam dosao kuci sav sretan sto cu napokon svoj stari moci da zamenim kad ono iznenadjenje: NOV PACOV NE RADI!
Cak naprotiv ima isti problem kao i stari samo jos izrazeniji (uopste se ne pali dok ne prodrmam kablic na ulazu u mis)!
Pisacu tech support-u, ali sumnjam da cu dobiti iole adekvatan odgovor. Eto toliko o tome. Izgleda da cu morati da proverim neke razer modele. Steta, bio sam pozitivno nastrojen ka ovoj firmi. Ne mogu da verujem da su nesposobni da rese jedan tako trivijalan (a cest) problem.