Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sta reci a ne zaplakati... Na limundu specijalci i dalje guraju iste fazone. Pa dok se neko ne upeca. :-D
 
Cekaj koju posluku porati?
 
Prodaje kao polovnu a u uslovima neispitana bez reklamacije. A pismenost na nivou, sta ti je kad seljacini das pristup netu...
 
Mislim da to ne moze da prodje jer bi onda svako ko nije zadovoljan postignutom cenom govorio kako mu se pokvarilo u medjuvremenu.
 
Da, mnogo je bolje da posaljes kupcu neispravno.
 
Mislim da to ne moze da prodje jer bi onda svako ko nije zadovoljan postignutom cenom govorio kako mu se pokvarilo u medjuvremenu.

+1

To ona fora, dete se igralo il ispustio sam ga kad sam se okliznuo na bananu...
 
Zaista bih voleo da se bar jednom nadjete u situaciji da iz najbolje namere krenete da jos jednom probate ispravan uredjaj i ustanovite da vise ne radi. Provizija, nema novca, gnevna srbenda sa druge strane urla "PREVARA!!!" i lupa negativnu... milina.
 
Sam se od sebe pokvari. Hvala na zeljama. Stavio sam jednom tegove plasticne na aukciju, posle dva dana polomim jedan slucajno i sklonim aukciju jer nije imala ponudu. A malo je previse slucajno da graficka od 20 000, koja ide od 10 din i stigne na 4500 par sati pred kraj dobije samoubilacki nagon i skoci sama iz kucista na pod
 
Mislim da to ne moze da prodje jer bi onda svako ko nije zadovoljan postignutom cenom govorio kako mu se pokvarilo u medjuvremenu.

Upakuješ pokvarenu stvar i o svom trošku pošalješ kupcu za dž, to je jedino ispravno.
 
Kako da ne, a on može da se slika sa tim. Nisam uopšte mogao da nađem iglu i evo ga još stoji na tavanu. Nije to više kao nekad, trkneš do radnje pa kupiš iglu za "Colaro automatic" a ona kao igla za pletenje. Ove su super fine, idu sa glavom i samo ta jedna Philipsova može da se upotrebi. Kvadro gramofon, izgleda da niko ovde nije ni čuo za to. Imam još nekoliko gramofona i nekoliko stotima LPa. Neko me je čak pitao dali radi na USB. Neznate bre ni šta je u pitanju a odmah dreka "prevara". Baš me zabole da se sa tim bavim.
 
Ovde se uglavnom mogu pročitati samo zlonamerni komentari, dajte bre nešto konstruktivno predložite a ne samo paljba po svemu i svačemu. I meni se desilo jednom da je uređaj riknuo nakon postavljanja aukcije, što je rešeno sa razumnim kupcem nakon isteka iste.
Naravno da ima opcije da ti pobedniku pošalješ taj neispravan predmet i da ti ga on posle reklamira nakon čega si ti dužan da prihvatiš reklamaciju a pritom oboje "pucate" poštarine. Limundo uzima proviziju, kurirska služba uzela pare 2x a kupac i prodavac u minusu. I, gde si bio, šta si radio...
 
Konstruktivno, u Srbiji? :)

Pisalo se o tome na prethodnim stranama, sada ide red kuknjave.
 
Sve se resava lepim ponasanjem

Ja se grozim likova koji napisu "pokvarilo se usred aukcije" jer u 70% slucajeva smrdi na obaranje aukcije, ali cinjenica je da moze da se desi. Primera radi, telefon koji koristis a nemas drugi, stavis na aukciju. Pijana Slavica te spopadne na zurci, tebi u naletu emocija ispadne fon- op, ode LCD/Touch.

U takvom slucaju, kupac koji osvoji ce sigurno izaci u susret, ako mu das razumno logicno objasnjenje uz pristojnost. Jedna od lepih stvari na Limundu je sto ljudi koji su regularni (20+ vise ocena) imaju manje vise standardizovan lepi recnik i pristojno ponasanje
 
Previše generalizacije, smrdi na ovo, miriše na ono, možda je ovako, možda onako, sve to ništa ne znači bez konkretnih primera i dokaza za njih, a i to može da se kaže samo za te primere, nikako uopšteno. Kako se dolazi do tih "odokativnih" procenata ? "Mož' biti al' nemora" sve to ništa ne znači, ni koliko prognoza vremena "50% šanse za kišu", il' će da pada, il' neće.
 
Ovde se uglavnom mogu pročitati samo zlonamerni komentari, dajte bre nešto konstruktivno predložite a ne samo paljba po svemu i svačemu. I meni se desilo jednom da je uređaj riknuo nakon postavljanja aukcije, što je rešeno sa razumnim kupcem nakon isteka iste.
Naravno da ima opcije da ti pobedniku pošalješ taj neispravan predmet i da ti ga on posle reklamira nakon čega si ti dužan da prihvatiš reklamaciju a pritom oboje "pucate" poštarine. Limundo uzima proviziju, kurirska služba uzela pare 2x a kupac i prodavac u minusu. I, gde si bio, šta si radio...

Samo prati šta piše član Limundo i biće ti jasno, selekcija odgovora. Megatrend menadžment u praksi. Da se on pita na Limundu je sve savršeno. Ne znam čemu onda ova tema. I da, na nagovor ne znam koga moderatori su promenili naslov teme iz "Limundo negativna iskustva" u "Limundo" pre 2 meseca. Sad se vrati na taj datum pa pogledaj koliko strana je ispisano do tog trenutka, znači bez "usmeravanja" da mogu da se pišu i pozitivni komentari.
 
Sve se resava lepim ponasanjem

Ja se grozim likova koji napisu "pokvarilo se usred aukcije" jer u 70% slucajeva smrdi na obaranje aukcije, ali cinjenica je da moze da se desi. Primera radi, telefon koji koristis a nemas drugi, stavis na aukciju. Pijana Slavica te spopadne na zurci, tebi u naletu emocija ispadne fon- op, ode LCD/Touch.

U takvom slucaju, kupac koji osvoji ce sigurno izaci u susret, ako mu das razumno logicno objasnjenje uz pristojnost. Jedna od lepih stvari na Limundu je sto ljudi koji su regularni (20+ vise ocena) imaju manje vise standardizovan lepi recnik i pristojno ponasanje

Vidim kako se rešava. Što smo mi konstruktivniji u predlozima prema upravi Limunda to nas ona više ignoriše.
Nemam ja ništa protiv onih koji žive od Limunda, imam protiv kvazilegalnosti trgovine. Trgovina trange-frange ne može da traje večno. Mogu da shvatim da studirate pa vam treba kinta ili za popunjavanje budžeta, ali da prodaja na Limundu bude glavni izvor prihoda, to nešto ne valja. Očigledno je da se moraju promeniti zakoni koji regulišu ovu oblast. Limundo je siva zona ekonomije, bez pogovora. Borba protiv sive ekonomije po našoj vlasti počinje na uličnoj prodaji i tu se i završava, a što ne prate tokove i ne vide da se tržište preselilo na Mrežu, pa valjda će im neko uskoro objasniti.
 
Kao prvo koristi Edit.

KAo drugo procitaj temu : Vec sam napisao da sam uzeo gomilu para da Limunda da promenim naslov teme. Tako da ne ocekujem vise pitanja oko toga zasto je promenjen naziv teme.
 
Poslednja izmena:
Uhvatim ?
Kad god vidim 2 posta zaredom to napisem.

Tema je bila iskljucivo za losa iskustva sa Limundom , tako se tad i zvala. Nekolicina su krenuli u opstu diskusiju o Limundu , takvi postovi su brisani i upozoravani su svi da tema sluzi samo za losa iskustva, a ne za diskusiju. Kasnije je vecina krenula i tema se pretvorila u opstu diskusiju o Limundu, to je promenjen naziv teme samo u Limundo.
Ironican sam jer odgovoram vise puta na isto pitanje.
 
Poslednja izmena:
Pa samo je fer da se čuju obadve strane, zato naziv "Limundo" i odgovara, šta sve neće čuditi neke ?
 
Aj ja kao padobranac da upadnem samo da kazem da je covek koji se kasno javio za predmet, tj. nakon isteka roka, ipak sa dosta zakasnjenja poslao predmet i ispao korektan (nije poslao cepanku). Uzeo sam i od njega iako sam u medjuvremenu kupio nesto slicno, jer ovom trebalo vise od nedelju dana :)
 
Molim vas da tema ne ide gde je krenula u pet obrisanih postova. Svi ste u pravu, ali ovo nije mesto za takvu diskusiju (kao sto rece Zeljko).
 
Poslednja izmena:
Ajde @Limundo ako vec oces da budes ovde, odgovori svima na sve poruke, a ne dodjes i od 10 pitanja odgovoris na jedno koje najvise odgovara.

Vrlo rado! Zbog toga smo tu :) Zamolio bih da slobodno napišete pitanje na koje mislite. Vrlo rado ćemo odgovoriti.

Limundo:

Zastita prodavaca kroz birokratiju, takoreci. Da imamo mogucnost da makar u kol centru dobijemo prioritet. Verujte mi da iz ugla prodavca, neko ko ima konstantnu prodaju, a negativnu dobije od hirovitog novog kupca sa nula ocena, sigurno hoce da nadje nacin da se dogovori sa tim kupcem oko reklamacije, oko kompenzacije - a ta negativna stoji na profilu sve dok "slucaj ne dodje na vrh gomile" u porukama. Isto tako, sta se desava sa provizijom za predmete gde je uvazena reklamacija ? Do prodaje ocigledno NIJE doslo, u slucaju reklamacije ce kupac i prodavac dodeliti pozitivne ocene, a provizija je skinuta ?


Prevaranti - njih konkretno sistem sa ocenama trenutno podrzava. Pored toga sto vi imate inicijativu da ih uklonite, ne pokazivanjem aukcija ispod aukcija, oduzeta je mogucnost i kupcima da sami uoce prevaranta. Ali ako kazete da cete promeniti sistem, odnosno napraviti opciono, to bitrebalo da pomogne.

Hvala na konstruktivnom komentaru! :)
Slažem se da je potrebno da veći prodavci (a i kupci) dobiju što pre odgovor, a ne da čekaju. To nam trenutno nije prioritet iz prostog razloga što trenutno šaljemo odgovore jako brzo (u ovom trenutku vreme čekanja je manje od 60 min). No, kao što rekoh, predlog je sasvim na mestu i nadam se da ćemo smisliti nešto u ovom smeru. Hvala na odličnom predlogu i smeru za razmišljenje!

Što se tiče druge stavke, već je odgovoreno.


Ovde se uglavnom mogu pročitati samo zlonamerni komentari, dajte bre nešto konstruktivno predložite a ne samo paljba po svemu i svačemu. I meni se desilo jednom da je uređaj riknuo nakon postavljanja aukcije, što je rešeno sa razumnim kupcem nakon isteka iste.
Naravno da ima opcije da ti pobedniku pošalješ taj neispravan predmet i da ti ga on posle reklamira nakon čega si ti dužan da prihvatiš reklamaciju a pritom oboje "pucate" poštarine. Limundo uzima proviziju, kurirska služba uzela pare 2x a kupac i prodavac u minusu. I, gde si bio, šta si radio...

Iskreno, i nama bi značilo kada bismo ovde više pročitali konstruktivnih komentara. Uopšte ne mislim na lepe komentare. Limundo je daleko od bilo kakvog savršenstva i loši, ali konstruktivni, komentari mogu da nam pomognu da idemo napred.
 
Iskreno, i nama bi značilo kada bismo ovde više pročitali konstruktivnih komentara.

Kupujem prodajem - samo copy paste da se ne mučite. Kategorije, sloboda komuniciranja, i bez harača, ako me se setite na dan procvata firme ok, ako ne, ne ljutim se.
 
"trenutno nismo u mogucnosti" << pretvorite se u trenutno moguce.

Sistem poruka odbija ljude, ja koristim ekstenziju koju sam sam napisao za FF da bi citao poruke jer drugacije ne moze. Kada bih koristio Limundo sistem poruka, mogao bi da se ubijem na mestu.

Dakle, conversation style poruke, uopste ne treba neki mega developer da vam to napravi. Dobronameran savet je u tome da to posmatrate ovako: Limundo sistem poruka je Nokia 3310, Kupujemprodajem odnosno Facebook stil konverzacije je Galaxy S5.

inbox golgota na mom primeru:

40 aukcija nedeljno.

40 poruka o podatcima kupaca
30ak poruka pitanja o predmetu
10ak podsetnika za ocenjivanje
50ak poruka o dogovoru slanja i placanja

130 poruka za zavrsenu nedeljnu aukciju.

sta ja moram da radim:


- poruka po strani 150
- CTRL + F za odredjenog clana, highlight all
- "sve poruke sa clanom". ovde korisim moj dodatak da umesto javascript-a, formira link za "open in new window" jer mi je poruku o podatcima slao Limundo, a ne clan, te ja imam sa clanom DVA thread-a (nisu cak ni thread-ovi, vec odvojene poruke, al za smisao opisa rekoh "thread") - njegovi podatci kao jedan thread, i dopis sa clanom kao jedan thread, dva u totalu.

Da nije ove moje izmisljotine, ovako bi isao tok skupljanja podataka:

- poruka po strani 150 > enter
- CTRL + F za odredjenog clana, highlight all
- pronadji jednu od poruka sa clanom, klikni na "pogledaj sve poruke sa clanom"
- procitaj, vidi sta se desava
- back dugme
- CTRL + F ponovo za tog clana
- Next, next, next do poruke od Limunda koja sadrzi njegove podatke
- prepisi podatke na papir u odnosu na dogovoreno


e sad zamislite kad mi napise polovicnu adresu, sve ovo puta dva ... kaze "posaljite na podatke sa Limunda, samo nije Mirko Slavkovic nego Slavka Slavkovic, a broj nije 065 nego je 061 ...


Prioritet je da se kompletno izmeni sistem poruka. Zaista, bez opravdanja "nismo u mogucnosti", ponavljam - ne znam PhP, ali znam da je ovo nekome ladovina da vam napravi za 3 dana. Platite mu, i promenite.
 
@Dzekson
Tacno tako, sva sreca vise ne pokrecem limudo aukcije kao par puta po 10 predmeta + kupindo, onda stvarno neznam ko sta oce a ko sta zeli, pogotov jos kad krenu na sms da salju delove adresa i zovu...
Mada realno ni ebay sistem mi se nesvidja previse, po meni aliexpress to ima najbolje reseno, nema ti da saljem PM ili bar je otezano tu gde si kupio predmet na istoj stranice vodis celu komunikaciju tu je gore i adresa i sta je kupljeno i po kojoj ceni, sve na JEDNOM prozoru! na kupindu nekad ni 10 ekrana ne bi bila dovoljna
 
eBay je savrsen ekosistem, ne dirati ga. Ja ne mogu da zamislim uredjeniji sistem ni kao kupac ni kao prodavac.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno