Šta je novo?

Limundo - Opomena pred utuženje???

Ја сам раније имао више налога тамо, више нису активни, на пар њих је остао дуг од пар десетина динара.
Наравно, нећу да им платим.

Моје праве податке немају.

Име и презиме, адреса итд... НИСУ тачни, а бројеви телефона ''prepaid'' (више их и не користим).
Допуњавао сам кредит уплатом из Поште.

Тако да за то могу да се сликају јер немају информације о мени (ЈМБГ / број ЛК).


У међувремену сам отворио нов налог где имам више од 300 оцена и који ми је и сада актуелан,
и ту, наравно уплаћујем провизију за продате предмете. *Наравно, опет нису моји подаци на сајту.


Знам да су некад тражили ЛК приликом регистрације, у том случају могу да знају кога да туже,
али овако... Не може се покренути поступак за наплату дуговања против ''Милана Јовановића'' из ''Врања''.
Мора да се има неки податак којим он може да се идентификује (број личне карте или ЈМБГ).
Како да извршитељ скида са текућег рачуна за дуг? Неће ваљда сваком ко има рачун а зове и презива Милан Јовановић да блокира рачун... Зато мора да зна КОГА да тражи, по броју ЛК или ЈМБГ-у.
 
Dobio sam fiskalni račun sa qr kodom i iznosom koji će mi vratiti sa naloga. Izgleda da je razlog svega ovoga zapravo nova fiskalizacija.
 
Odgovor advokatske kancelarije na moje pozive...
 

Prilozi

  • Screenshot_20220608-075709_Call.jpg
    Screenshot_20220608-075709_Call.jpg
    54.5 KB · Pregleda: 266
Dobio sam fiskalni račun sa qr kodom i iznosom koji će mi vratiti sa naloga. Izgleda da je razlog svega ovoga zapravo nova fiskalizacija.
Pre bih rekao da je to izgovor a ne razlog, ništa ih ne sprečava da otpišu potraživanja.

Ne znam ni kako će izgledati postupak prinudne naplate, jedino ako su zadržali JMBG, broj lične karte i ostale podatke sa ličnih karata korisnika, što je protivzakonito. Ali to dok dokažeš na sudu, odoše mikrotalasna i televizor na doboš. Ceo sistem prinudne naplate je pogodan za zloupotrebu.
 
Ja sam se reg 2010 godine i tada su trazili slikanu LK koliko se secam. Hocu da ugasim nalog, pa rekoh da ih iscimam malo. Kako da im se obratim da sam zabrinut kao za svoje podatke i da hocu da deaktiviram nalog i da budem siguran da su izbrisali LK iz sistema?
 
Uplatio im pišljivih 200 dinara, a sada mi malo njih da ganjamo.
 

Prilozi

  • InkedCapture1_LI.jpg
    InkedCapture1_LI.jpg
    275.6 KB · Pregleda: 253
Ja sam se reg 2010 godine i tada su trazili slikanu LK koliko se secam. Hocu da ugasim nalog, pa rekoh da ih iscimam malo. Kako da im se obratim da sam zabrinut kao za svoje podatke i da hocu da deaktiviram nalog i da budem siguran da su izbrisali LK iz sistema?
Možeš da im pošalješ zahtev da u skladu sa zakonom o zaštiti podataka o ličnosti obrišu sve tvoje podatke, ali zaista ne znam da li postoji način da se bilo ko uveri da li je to zaista učinjeno, i ne znam kolike su kazne i da li je neko do sada kažnjen jer nije obrisao sve podatke.
 
Ja sam to resio ovako:


Ovim putem OPOZIVAM PRISTANAK na obradu mojih ličnih podataka i zahtevam da obrišete nalog ID: XXXXXX kao i da obrišete sve podatke vezane za dati nalog bez ikakvog odlaganja.

Rok za brisanje podataka je 7 dana, u suprotnom ću biti prinuđen da se obratim Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti zbog kršenja Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.



Dug od 28.80RSD je uplaćen i izričito ZABRANJUJEM dalje obraćanje bilo od limunda ili ikog od vaših saradnika. Ukoliko me još jednom kontaktirate preko mail-a ili na bilo koji drugi način obratiću se svom advokatu zbog uznemiravanja.

U prilogu šaljem dokaz o uplati.



Ponavljam - ako još jedan mail primim od vas, čućemo se preko advokata sledeći put.
 
Limundo koncept je bio da se dugovanja namire samo kada se servis koristi, a kada se ne koristi obicno je bio neki sitan minus.
kada ti opet treba platis dugovanje i koristis normalno,
tako je bilo po pravilima, tj servis mozes da korists samo kada ti je racun u plusu.

Zato ljudi nisu ni placali ako nisu koristili servis,
placas samo kad ti treba...kako je vreme prolazilo sve manje su ga koristili, jer je sve bilo namesteno.

Slican koncept placanja imaju i svi strani servisi,
niko te ne juri za minus ako servis vise ne koristis jer fakticki nisi aktivan clan ako ti je racun u minusu a postajes aktivan cim si u plusu.

Limundov problem je sto njihov servis izumire.

pa idu na piliciranje, pokusavaju neaktivne korisnike da nateraju da plate sitna dugovanja, nema tu nikakvih krupnih dugova...
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da je ovo sve moša, zastrasivanjei pokusaj da se izvuce kolko moze para... Pa ko se uplasi a vecina hoce, taj ce i platiti... A od tuzbi, sudova i sl nema nista...

Tako su meni pretili iz VIP za neki stari dug od 500 din... Pismo stiglo na adresu, pretnje, kazne, ode imovina... Isto neka advokatska kancelarija.... Ja ih iskulirao...

I sad posle 8 god odem da prebavim broj u A1... Kad kazu platite dug... Ja sta cu olatim da bih koristio usluge i pitam za to... Kaze ma ajde bre, koce da te tuzi za 500 din duga, cisto pokusaj oa ako prodje proslo...
 
Moze se i videti iz ove teme da je vecina platila posto je dugovanje zaista nesto sitno.
Takodje mislim da od te tuzbe nema nista.

Ovde je jedino limundo preksrsio svoja pravila, to ni jedan ozbiljan servis ne radi.
 
Ja sam uplatio, tražio potvrdu da nemam dugovanja, a zatim sam tražio da mi obrisu nalog. Sad mi je zao sto nisam uplatio koji dinar više, pa tražio da vrate, vidi da im pravim dodatni posao.
 
E ovako, pošto vidim da se ovde javljaju ozbiljni nemači pojma, osećam se dužnim da stanem na stranu Limunda, kao neko ko aktivno prodaje na njihovom sajtu. Prvo, većina vas koristila je usluge (prodaja, promovisanje, pokretanje aukcija, prekidanje aukcija itd) ali svi ste složni da je sramota što vam sajt traži da sada te usluge platite. Za ovo bi vam se ljudi u ozbiljnim zemljama smejali. Drugo, većina vas sebe naziva članovima, a 10 godina i manje niste ušli na naloge. Koji ste vi članovi sajta? Kako tačno doprinosite sajtu time što niste aktivni godinama? I kako očekujete da bilo ko iz Limunda bude sentimentalan u vezi sa vama, kad realno ljudi samo očekuju da platite ono što ste koristili. Manite me tih KP priča, KP je bolji, a ovi su zamisli jajare jer naplaćuju provizije. To sa provizijama je tako od kada Limundo i Kupindo postoje, sajt se etablirao kao takav, tako se i finansira i to je skroz ok, kome se ne sviđa, cepaj care dalje, ali nemoj da se registruješ, prodaš nešto ili koristiš uslugu koja se plaća i posle kukaš zbog provizije. Treće, podrška Limunda je potpisujem trenutno među top 3 u Srbiji po profesionalnosti. Ljudi su maksimalno ljubazni, odgovaraju uvek u rekordnom roku i zaista s te strane poštuju maksimalno korisnike, osim ukoliko niste neki debil koji psuje i vređa podršku. Verovatno će se sada čekati duže na odgovor jer je buljuk vas krenuo u neke tužbe, efektive i traženje odgovora. 🤣 I pored toga ljudi će vam odgovoriti najljubaznije. Mogu samo da zamislim šta ih sačeka od poruka kad dođu na posao.... Inače, zašto sada traže izmirenje duga? Pa kapiram videli da ima masa vas koji duguju u rasponu od 21 do boga pitaj koliko dinara i realno i treba da traže, a verujem neće moći da spavaju kad ugasite naloge koje ste koristili do nekog trenutka i onda vas nema nigde 100 godina. A i da su u lošoj finansijskoj situaciji, to opet nije vaša stvar. Zašto bi vam bilo ko opraštao uslugu koju naplaćuje, u kom to svetu živite? Na sajtu ima ozbiljnih prodavaca koji ozbiljne iznose uplaćuju u vidu provizija, pa vi KP ložači ex Limundovci stvarno delujete smešni sa tim dugom od 50 dinara. Četvrto, ta priča o ljubaznosti poruke je toliko smešna da nemam reči... Kako bi po vašem mišljenju trebalo da izgleda poruka u kojoj vas neko po 65. put opominje da nešto platite što ste koristili? Ne brukajte se ljudi, nego pre bilo kakve registracije izdvojite 10 minuta života da pročitate uslove korišćenja sajta. Barem ćete baratati nekim korisnim informacijama.
Bolje ih braniš nego advokat koji šalje opomene 😂 ti si nji'ov, neki Limundo gazda verovatno:)
Svakako si u pravu, svi smo znali da postoje provizije i to smo dužni da platimo. E sad što su (ili si) nam dozvoljavali da mi kao uđemo u minus, tu se prešli i naravno većina naroda iskoristila i prodala nešto pa onda ćao, seoba na KP jer je Limundo pukao za medalju i na izdisaju je bio još tada, a sada je na nivou statističke greške.
Ja sam platio jer neću da se cimam da li je zastarelo ili nije, a zaista sam im dugovao. Čudi me da dobar deo ovde piše da ima dugovanja 30-50-100-200 din i bije bitku da li je to zastarelo ili ne. Platite ljudi sitno je to da bi vam u glavi stajala neka pa nek bude i minijaturna briga, šta vam treba jedna muka više pa i da izgube na sudu, vi ćete da se cimate i gubite svoje vreme. Sitno je to a život je jedan.
Generalno dobri su bili, završavali nam posao, pa mora i da se plati. Ja sam na KP do sada potrošio preko 100.000 din na reklame ali kad odem u minus 201 din, svaki put kad uđem prvo mi izađe da platim dug. krastavac plati pa klati.
 
Meni traze 59 dinara za nesto od 2011... dakle, zastarelo. :)
59+15 din provizije preko online bankinga, ukupno 74 din.
I za 74 din razmišljati o nečemu da li nezastarelo ili ne a toliko si kusura u metalu ostavio po prodavnicama u predhodnih nedelju dana. Mislim da se bespotrebno opterećujete sa tako malim iznosima. Razumem da nas cimaju za neke pare 10-20.000 din da nas pustili izvršiteljima ili šta već,ali ovako malo, platite ljudi i ne traćiite život i vreme ovakvim stvarima
 
E ovako, pošto vidim da se ovde javljaju ozbiljni nemači pojma, osećam se dužnim da stanem na stranu Limunda, kao neko ko aktivno prodaje na njihovom sajtu. Prvo, većina vas koristila je usluge (prodaja, promovisanje, pokretanje aukcija, prekidanje aukcija itd) ali svi ste složni da je sramota što vam sajt traži da sada te usluge platite. Za ovo bi vam se ljudi u ozbiljnim zemljama smejali. Drugo, većina vas sebe naziva članovima, a 10 godina i manje niste ušli na naloge. Koji ste vi članovi sajta? Kako tačno doprinosite sajtu time što niste aktivni godinama? I kako očekujete da bilo ko iz Limunda bude sentimentalan u vezi sa vama, kad realno ljudi samo očekuju da platite ono što ste koristili. Manite me tih KP priča, KP je bolji, a ovi su zamisli jajare jer naplaćuju provizije. To sa provizijama je tako od kada Limundo i Kupindo postoje, sajt se etablirao kao takav, tako se i finansira i to je skroz ok, kome se ne sviđa, cepaj care dalje, ali nemoj da se registruješ, prodaš nešto ili koristiš uslugu koja se plaća i posle kukaš zbog provizije. Treće, podrška Limunda je potpisujem trenutno među top 3 u Srbiji po profesionalnosti. Ljudi su maksimalno ljubazni, odgovaraju uvek u rekordnom roku i zaista s te strane poštuju maksimalno korisnike, osim ukoliko niste neki debil koji psuje i vređa podršku. Verovatno će se sada čekati duže na odgovor jer je buljuk vas krenuo u neke tužbe, efektive i traženje odgovora. 🤣 I pored toga ljudi će vam odgovoriti najljubaznije. Mogu samo da zamislim šta ih sačeka od poruka kad dođu na posao.... Inače, zašto sada traže izmirenje duga? Pa kapiram videli da ima masa vas koji duguju u rasponu od 21 do boga pitaj koliko dinara i realno i treba da traže, a verujem neće moći da spavaju kad ugasite naloge koje ste koristili do nekog trenutka i onda vas nema nigde 100 godina. A i da su u lošoj finansijskoj situaciji, to opet nije vaša stvar. Zašto bi vam bilo ko opraštao uslugu koju naplaćuje, u kom to svetu živite? Na sajtu ima ozbiljnih prodavaca koji ozbiljne iznose uplaćuju u vidu provizija, pa vi KP ložači ex Limundovci stvarno delujete smešni sa tim dugom od 50 dinara. Četvrto, ta priča o ljubaznosti poruke je toliko smešna da nemam reči... Kako bi po vašem mišljenju trebalo da izgleda poruka u kojoj vas neko po 65. put opominje da nešto platite što ste koristili? Ne brukajte se ljudi, nego pre bilo kakve registracije izdvojite 10 minuta života da pročitate uslove korišćenja sajta. Barem ćete baratati nekim korisnim informacijama.
Ja sam odustao od Kupinda i Limunda prvenstveno zbog velike količine prevara protiv kojih oni ne preduzimaju ništa. glavno im je da uzmu proviziju a očigledne prevare i pokušaje prevare ne sankcionišu. Brišu negativne poene velikim prodavcima. Neke Limundo aukcije su jako prozračno nameštene. Same aukcije za jeftine i interesantne predmete su pune profesionalnih kupaca, nakupaca i preprodavaca koji vise na određenim aukcijama i u poslednjem trenutku dignu cenu za dinar.Prosečan korisnik nema vremena za to i obično izgubi.
Ja sam neko vreme bio aktivan kao kupac (isključivo electronskih uređaja i kompjuterskih delova) i 99% neuspešno. Par puta sam uspeo ali zbog pogrešnih podataka od strane kupca nisam uspeo da dobijem predmete a ja dobio negativnu ocenu. Jednu sam uspeo da anuliram i to posle par meseci.
Kao prodavac sam prodavao samo 3 predmeta i to na Kupindu. 2 predmeta sam uspeo da prodam relativno brzo i siguran sam da sam uplatio proviziju. Treći sam prodao, kupac se nije javio niti pojavio tako da je prodaja bila neuspešna a oni naplatili proviziju, Skoro sam siguran da me za tu prodaju zadužuju ali nisam i nemam nameru da platim proviziju sada ili ikada.
Zašto sam se uopšte upuštao u ovo. Pa zato što sam počeo na samom startu i nije izgledalo tako loše, čak sam učestvovao u nekim njihovim akcijama i klubovima ali se to brzo promenilo i uzgubio svaki kontakt sa njima. To je sve bilo u prvoj godini ali posle se sve mnogo profesionalizovalo sa profesionalnim prodavcima i kupcima i od tada sam ih samo ignorisao iako su mi povremeno slali poruke.
Posle, kada se pojavio KP sve sam kupovao preko njih ali prodao sam jedan predmet. Nije da na KP cvetaju sve ruže ali bar ide sve direktno sa prodavcem, KP se malo meša u to a i ne pretenduju ta budu neke "sudije" i da preuzimaju veliku odgovornost pa znaš na čemu si.
 
  • Like
Reagovanja: uji
To je ako uopšte možeš da uđeš u nalog.
 
E ljudi ja sam uplatio 101 dinar i stigao mi je automatski mail od Limunda da mi je stanje na racunu 0,00 dinara.
Sada cu da obrisem nalog i nadam se da ce se tu ova saga zavrsiti, i da one zatezne kamate nece biti problem, jer sam platio u datom roku od 7 dana.
 
Odavno postoje bankarski računi gde je plaćanje besplatno. Neće ih koštati ni paru.
Sada ne postoji više banka koja pravnim licima ne naplaćuje naknade. Ako oni i Intesa imaju dogovor da koriste neki nekomercijalni tip računa gde im se provizija ne/manje naplaćuje, onda je to možda moguće, ali čisto sumnjam, pošto trošak za uplatu karticom prebacuju na korisnike.
 
Limundo nakon ovog definitivno umire kao brend i kao firma, jer vecina vise nece hteti da sa njima ima posla, a rasirilo se ovo i svi vec znaju.


Glupo je sto poredite limundo sa KP jer nista zajednicko nemaju, a bila je sasvim dobra platforma dok nije bilo zloupotreba, bukvalno si sve mogao da prodas i da kupis.

Sami su sebe doveli do propasti.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pa realno koliko toliko "korektno" ko im je duzan hoce da im se plati, kome su oni duzni plate za dva sata. Ovako ociste stare korisnike sto ne koriste po nekoliko godina, i naplate dug. Ja sam u plusu 20 din, trazicu da isplate 😃
 
Bili su ciganmala sa nameštanjem aukcija i besmislenim provizijama i pre desetak godina. Poslednjih par godina nisam čuo da ih je iko i pominjao, KP je boljim sistemom preuzeo kompletno tržište.
 
@bakara
Da, baš tako, bila je ok platforma dok nije bilo zloupotreba. To je bilo dosta kratko. Znači kada su to bile prave licitacije, bilo je ok. Ali kada se krenulo sa podizanjem cena sa drugih naloga postao je isto što i KP, tj. prodao si predmet po ceni koju si odredio ali si ovde imao još i proviziju koja nije bila mala. Kako su rasli tako su podizali provizije, naplaćivali postavljanje, dodatne fotografije i ko zna šta još. Bio sam među prvim korisnicima, ali ih odavno ne koristim.
Bio u plusu, tražio danas da mi isplate novac i zatvore račun, odgovorili su da će prebaciti novac i obrisati podatke.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Treba da plati ko god ima realan dug i pored ovakog pristupa od strane Limunda.
Mene duze za predmet koji nije prodat preko Limunda i dobice patku.
 
Nazad
Vrh Dno