Šta je novo?

Kvalitetniji Internet do 2020.- praćenje realizacije projekta "All-IP" transformacije

Ljudi, moze li neko da mi javi svoje iskustvo nakon uvodjenja optike po pitanju mesecnog racuna,a da je pri tom ta ista optika ukljucila neki naredni promotivni period sa popustom..ovi carevi iz lelekoma su iveli optiku sredinom avgusta..stigao racun i tamo nigde se ne pominje optika..stigao regularan box 2 racun...ja im naravno pisao i ulozio prigovor a odgovora jos nema. Inace meni su kao promotivni period ukljucili 6 meseci sa 50% popusta a sad vidim da menjaju te promo pogodnosti.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk
 
Meni danas uvode.. tako se najavili videćemo. Mene samo zanima dal rade i lan po kući ili ne :) inače roaming firma dolazi.
 
Pise na nalepnici ispod, valjda telekom, telekom

telekom.png
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Bili su mi danas iz Teledirekta, koji rade za MTS u Novom Sadu. Potpisao sam ugovor za optiku Box2 Fiksni + Net 100/10 za 2999 din. na 24 meseca, 4 meseca za dinar. Dolaze za desetak dana da uvedu optiku.
 
ccc kako to prvo potpis ugovora pa tek posle X dana dolaze majstori...
 
Ja sam potpisao tek kada smo proverili kako sve radi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
OK, nije pravi ugovor, neko "predugovor" nisam se dobro izrazio :) Još treba da potpišem pravi ugovor. Potpisao sam i saglasnost da MTS uvede optiku u stan.
 
Ljudi, moze li neko da mi javi svoje iskustvo nakon uvodjenja optike po pitanju mesecnog racuna,a da je pri tom ta ista optika ukljucila neki naredni promotivni period sa popustom..ovi carevi iz lelekoma su iveli optiku sredinom avgusta..stigao racun i tamo nigde se ne pominje optika..stigao regularan box 2 racun...ja im naravno pisao i ulozio prigovor a odgovora jos nema. Inace meni su kao promotivni period ukljucili 6 meseci sa 50% popusta a sad vidim da menjaju te promo pogodnosti.

Moraju da ti stignu dva računa. Jedan za prvi deo meseca po staroj usluzi, a drugi račun za drugi deo meseca po novoj usluzi.
 
Inače, ovaj Lelekom se baš napravio pametan.

Isključili mi 72 sata unazad, posle 30 dana. Zašto? Zato što je to bio promotivni period za tu uslugu. A da li u ugovoru negde piše promotivni period? Ne.

I sad treba da ih tužim za ne ispunjavanje ugovorne obaveze...

E Lelekome moj... a tako je lepo počelo.
 
A posto onda naplacuju posle promo perioda 72 sata gledanja unazad?
 
Koji paket imaš i da li ti je direktno rečeno da je to promotivni period?
 
Koji paket imaš i da li ti je direktno rečeno da je to promotivni period?

Box 3 optički net 150/20. Ugovor je jasno napisan da je usluga 72 sata unazad i HD paket u okviru MTS TV i da je trajanje ugovora 24 meseca.

A operater iz call centra je razlog isključenja usluge 72 sata unazad navela: "prestanak 30 dana promotivnog perioda".

Poslao sam im mail i rekao da ako mi ne pošalju skenirano ugovor i podvučeno gde piše da je usluga promotivna i da će prestati da radi posle 30 dana, a povećaju mi mesečni račun za 100 din. tužiću ih za nepoštovanje ugovora. Odgovorili su mi da će mi poslati "rešenje".
 
Mozda su te pobrkali sa Box 4 paketom.Tu je 72 sata unazad 2 meseca promotivno.
 
I sta bi na kraju jel se moze pristupiti ONT-u ili ne?

Moze se pristupiti, mogu se menjati postavke, portovi itd, ali ne moze se prebaciti u bridge mode. Mada kao sto sam ranije pisao, ja sam svoj ruter nakacio na ONT (router WAN<-ONT) i sve radi fenomenalno. Mana ONT-a je WiFi brzina, 2.4ghz je antena i recimo meni ne moze da izvuce 150 preko njegovog WiFI. Preko TPLinka ide bez problema.
 
Ma naravno to je to. Samo je sad 6 meseci za 1 din, a kod mene 12 meseci 50% off.

Nego Lelekom piše jedno, radi drugo, govori treće.
 
12m 50% je drugi, nezvanicni Box!
Ne znaci da je u njemu promovisano 72h unazad. Ako nemas na ugovoru, pitanje je ko ce koga prvi smoriti, ne da li su ti stvarno ponudili.
 
Uzeh i ja Box 3 sa 250/30. Radi odlično. Već sam ranije imao ovaj FTTH, samo što su ranije davali ADSL pakete preko njega pa je maksimum koji sam imao 50/2 i prešao sam na SBB dok ovi nisu ubacili nove pakete. Dobio sam, kao i prošli put, Huawei HG8245G, samo ovaj put zaključan. Ima fora da se otključa, ali nemam vremena da se bakćem time tako da sam postavio statičku ip adresu na Mikrotik HAP ac, DMZovao taj IP i onda sve radim preko Mikrotika. Wifi nisam ni hteo da probam na Huaweiju pošto HAP ac ima daleko superiorniji.
 
Kad pogledam WAN status, za 1_INTERNET_R_VID_100 pise da je ON DEMAND, a za sve ostale AlwaysOn. Pretpostavljam da je to "internet". Znam da je ranije bilo bolje podesiti na ALWAYS ON , mada ovde ne vidim neki problem, a i ne mogu da podesim jer nemamo admin login.

Moze malo objasnjenje za ovaj mod kod optike, nisam upucen koliko tu stvari drugacije funkcionisu? Hvala.
 
Poslednja izmena:
Ne znaci da je u njemu promovisano 72h unazad. Ako nemas na ugovoru, pitanje je ko ce koga prvi smoriti, ne da li su ti stvarno ponudili.
Ја сам убацио слику са мтс ценовника (само што се једва види) где пише да је 72ч у том пакету 24 месеца. Мада вероватно пише и у уговору чим је званична понуда. Ако је незванична, онда могу да раде шта хоће, мени су исекли две обећане претплате по динар.
 
Izvinjavam se što kasnije odgovaram, i ja imam box 3 150/20 i meni su na kratko u jednom momentu ugasili 72h u nazad, ali posle par poziva zelefonom i nekoliko dana to su i vratili. Po ugovoru imaš HD paket (ja sam dobio i premium), 72h u nazad i dodatni STB box. To što priča operater nema veze sa životom i samo budi uporan dok ne dođe do nekoga ko je upućen. Na primer ja sam za sve cimao svog prodavca, a on onda šefa, tako je sve rešeno.
 
Ја сам убацио слику са мтс ценовника (само што се једва види) где пише да је 72ч у том пакету 24 месеца. Мада вероватно пише и у уговору чим је званична понуда. Ако је незванична, онда могу да раде шта хоће, мени су исекли две обећане претплате по динар.
12m po 50% nije zvanicna ponuda na sajtu bila. To je ono sa flajera. Ako na flajeru nije pisalo da 72h ide svih 24m, slika sa sajta je nesto skroz nebitno onda. Ne dzzaba, nego nebitno, nije isti promo u pitaju.
 
Lelekom... :d Kako sam se slatko ismejao.

Na email su mi poslali ovaj odgovor, na pitanje koje nisam ni postavio, samo da bi u sistemu zatvorili prigovor:

Бла, бла, бла...
...Услов за коришћење свих услуга односно сервиса у Телеком Србија а.д је фиксни прикључак. Услуга ADSL подразумева обједињену фиксну линију са интернетом.
Уз потпуно разумевање Ваших очекивања, жао нам је што нисмо у могућности да приговор прихватимо као основан...
...Бла, бла, бла...

A onda me je neka gospođa pozvala na fiksni kod kuće, supruga je uputila na mobilni, i kaže:
Vi imate pravo na uslugu 72 sata unazad po ugovoru koju ste potpisali. Kod nas je bila sistemska greška, ako Vam bude ispostavljen račun sa dodatnim troškovima, pošaljite nam email da Vam ispostavimo ispravku.

Naravučenije: Nema nikakve sistemske greške, nego APP, ako prođe prođe da isključimo uslugu svima, pa uključimo samo onome ko se žali i mi smo u plusu XXXXX dinara mesečno, tj. smanjili smo troškove.

E Lelekome...
 
Da ne bude da ih branim, ja verujem da je sistemska greska jer, realno, njih ta opcija ne kosta apsolutno nista, bukvalno.
 
Nazad
Vrh Dno