Alister
Nenadmašan
- Učlanjen(a)
- 17.07.2001
- Poruke
- 5,170
- Poena
- 2,395
Ko ono rece da nece biti te cene, nego nize?
https://forum.benchmark.rs/showthre...ansformacije&p=5266124&viewfull=1#post5266124
Ko ono rece da nece biti te cene, nego nize?
Možeš da slikaš to sanduče, kod mene su pre šest meseci postavili neko, a pre toga kopali...Чисто као информација, јуче су поставили сандуче (не знам тачан назив) у мом улазу, данас су делили летке и кажу да ће врло брзо, за мање од месец дана бити могуће увођење оптике.
Ali fora sa uslovljavanjem fiksnog telefona uz optički internet je i dalje neprocenjiva...
Pa evo jucd montiram mrezu i dobili su ljudi cisco router od kablovskog operatera i ne daju vise splitere nego DVB kartica za tv i plasticna kartica sa chipom predpostavljam za player ko nema tv da moze da bocne karticu. GospodskiGledaju da imaju minimum cimanja. Ako imas fiksni prikljucak kod njih, znaci da te imaju u svom informacionom sistemu ili ce te dodati.Dakle koriste postojeci IS ne menjajuci nista. Isto tako glupo je sto i dalje idu politikom IPTV-a i delice STB, a moglo je lepo da ide preko ONT uredjaja i da se u njemu radi dekodiranje. Ali i za ovo bi im trebale izmene u postojecem sistemu, ali oni to ne zele. Ovako ce se uloziti samo u infrastrukturu bez dodatnih cimanja oko informacionih sistema.
Koliko ja znam jos nigde nema online cenovnik, ali trenutne su ove cene sto imas na flajerima (po tim cenama se prikljucuju korisnici).
@igorko
kako ce onda biti izvedena njihova televizija? TV ce se tretirati kao cisti data paketi i svaki TV ce morati imati svoj uredjaj posebno?
Nema ponude jer radovi možda još nisu formalno završeni. Treba da se uradi kontrola kvaliteta i tehnički prijem. Tek tada kreće priključenje. Kod mene su priključenja počela par meseci nakon završetka radova, a veoma brzo nakon izvršene kontrole radova i prijema.Upit o dostupnosti optike može da se pošalje preko mts.rs, preko online četa. Operater pita za korisnikov broj telefona i na osnovu toga identifikuje lokaciju, adresu i daje podatke (broj mobilnog, e-mail) lokalnog predstavnika zaduženog za konkretnu teritoriju.
Kod mene, NBG, blok 7A, blok 8A...završeni su svi radovi pre dva meseca i još niko nije priključen, nema ponude, flajera.
Mejlom sam kontaktirao nadležnog predstavnika, koji je tada odgovorio da će ponude biti krajem decembra...
Videćemo...
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari