Šta je novo?

Kurirske službe

Od pre praznika još jedna AKS nije isporučena. Nadam se da će do sutra da je nađu, pa da je kupac iz NS konačno dobije.
 
Meni danas AKS ostavio pošiljku u shopu bez prethodnog pokušaja dostave, što generalno i nije problem jer mogu da odem do shopa kad god želim, a ne da se natežem sa kurirom...
 
Da li neko koristi Track Checker aplikaciju za domaće kurirske službe? Ili neka slična?

Za PE radi bez greške, za AKS čas radi dobro, a evo od juče ne radi uopšte. 11 paketa, nijedan nije promenio status, a proverom kroz AKS aplikaciju ili Web, sve su imale po najmanje dve promene.

Tražim način da ubrzam/automatizujem proveru AKS paketa.
Kada uradimo adresnice, skeniramo barkodove (to je na track Checker odlično) i da aplikacija povremeno proveri. Potpuno mi je nebitno ko je primalac paketa, već ako neki nema promenu statusa, samo njega proveravamo kroz Windows aplikaciju.
 
Kod PE zaista nismo imali situaciju da pogreše masu. Oni sve pakete mere i već sam pisao kako je kontrolor jednom prilikom telefonom rekao da zna naše pakete, jer su uvek tačno izmereni, što je retkost. Nama u danu paketi variraju od 100 grama do 25kg, pa svaki merimo.

Kod PE reklamaciju podnosi onaj ko plaća uslugu transporta, a koji je rok za podnošenje reklamacije, zaista ne znam.
Da, interesuje me procedura za AKS kad pogreše masu. Ako neko zna interesuje me, kad mi se desi sledeći put da znam da li da se zazam sa tim ili jednostavno nemam računa.
 
Dexpress preuzeo paket i stoji u njihovom magacinu, evo vec 9 dana. Ne odgovaraju na email reklamaciju, ne daju nikakva obasnjenja na poziv, live-chat. Ubedjljivo najgora kurirska sluzba i svaki put neki problem.

Sta da radim?
 
Dexpress preuzeo paket i stoji u njihovom magacinu, evo vec 9 dana. Ne odgovaraju na email reklamaciju, ne daju nikakva obasnjenja na poziv, live-chat. Ubedjljivo najgora kurirska sluzba i svaki put neki problem.

Sta da radim?
Zali se postanskoj inspekciji, nadji njihov kontakt na internetu pa ih kontaktiraj.
 
Zali se postanskoj inspekciji, nadji njihov kontakt na internetu pa ih kontaktiraj.
Da pojasnim, ja očekujem paket, nisam ga ja slao.

Poštanska inspekcija se uključuje samo ako ti imaš ugovor sa kurirskom službom (npr. ako si ti poslao paket, platio uslugu Dexpress-u direktno, a oni ga nisu isporučili).

Ovde je BC Group platilac usluge dostave, pa Dexpress njima odgovara, ne meni.

Tako da bi morao da prijavim, međutim tržišnoj inspekciji prodavca (koji inače "garantuje" isporuku do 5 radnih dana, što piše pri kupovini i takođe u potvrdi u mejlu nakon kupovine).

Njihov odgovor na moju žalbu je bio: "Poštovani, prosleđena je urgencija za isporuku, ukoliko dobijemo precizniju informaciju od kurirske službe mi ćemo Vas obavestiti."
 
Da pojasnim, ja očekujem paket, nisam ga ja slao.

Poštanska inspekcija se uključuje samo ako ti imaš ugovor sa kurirskom službom (npr. ako si ti poslao paket, platio uslugu Dexpress-u direktno, a oni ga nisu isporučili).

Ovde je BC Group platilac usluge dostave, pa Dexpress njima odgovara, ne meni.

Tako da bi morao da prijavim, međutim tržišnoj inspekciji prodavca (koji inače "garantuje" isporuku do 5 radnih dana, što piše pri kupovini i takođe u potvrdi u mejlu nakon kupovine).

Njihov odgovor na moju žalbu je bio: "Poštovani, prosleđena je urgencija za isporuku, ukoliko dobijemo precizniju informaciju od kurirske službe mi ćemo Vas obavestiti."
Onda je to druga prica.
Ako nisi platio BC Group-u u napred to sto si porucio nema razloga za sekiraciju, kupis na drugom mestu i odbijes ovaj paket.

Znam da je svima u cilju da ustede koji dinar ali sve te internet prodavnice koje nemaju svoje radnje su dosta rizicne sto se tice isporuke, zato ih treba izbegavati i kupovati u lokalnim prodavnicama, jeste da je malo skuplje ali te niko nece zezati za tvoj novac.
Imao sam prilike da cujem dosta negativnih komentara oko isporuke za te internet prodavnice, uglavnom se svi zale na dogo cekanje isporuke kupljenog predmeta.
 
Za tu jednu spornu je jutros stigao odgovor "potrudićemo se da sutra bude isporučena". Videćemo sutra kakva je situacija.

Veća muka nastade sa 11 paketa poslatih juče (ponedeljak posle praznika), nijedan nije mrdnuo iz centralnog magacina. Sutra kreće natezanje sa službom reklamacija 🙄
 
Dexpress preuzeo paket i stoji u njihovom magacinu, evo vec 9 dana. Ne odgovaraju na email reklamaciju, ne daju nikakva obasnjenja na poziv, live-chat. Ubedjljivo najgora kurirska sluzba i svaki put neki problem.

Sta da radim?
Verovatno je zagubljen paket negde u magacinu ili ostao u drugom centru.

Generalno od nove godine dosta manje pošiljaka imaju sve brze pošte tako da duze od 2 dana ne bi trebalo da se čeka na isporuku.
 
Pozdrav ljudi, imam jedno pitanje za vas. Pre 10ak dana mi je isporučen paket preko kurirske službe, i trebalo je da platim pouzećem, u pitanju nije baš mali iznos. Medjutim kad je stigao paket, kurir kaže, imate za plaćanje samo poštarinu. Tako njima piše u sistemu, a i na nalepnici paketa stoji otkup 0 din, vrednost 0 din

Očigledno je došlo do greške, da li firme koja mi je poslala paket, ili kurirske službe, ne znam.

Šta mislite, da li će otkriti grešku, i da li imaju prava da zahtevaju da im se navedeni iznos na fakturi koja je došla u paketu, naknadno plati ?
 
Nije bitno čija je greška, ako si shvatio da je greška, sasvim je korektno da prijaviš problem prodavcu.

Da nisi primetio, nije tvoj problem. Pošto si primetio, to mu dodje kao da si iz prodavnice izneo proizvod da ne platiš.
 
Evo neke zvanične statistike za, manje više očekivano. Na prvi pogled sam pomislio da je 1% premali povrat, ali zapravo i to ima smisla. Operateri proveravaju nove kupce. Stari kupci retko vraćaju.

 
Pozdrav ljudi, imam jedno pitanje za vas. Pre 10ak dana mi je isporučen paket preko kurirske službe, i trebalo je da platim pouzećem, u pitanju nije baš mali iznos. Medjutim kad je stigao paket, kurir kaže, imate za plaćanje samo poštarinu. Tako njima piše u sistemu, a i na nalepnici paketa stoji otkup 0 din, vrednost 0 din

Očigledno je došlo do greške, da li firme koja mi je poslala paket, ili kurirske službe, ne znam.

Šta mislite, da li će otkriti grešku, i da li imaju prava da zahtevaju da im se navedeni iznos na fakturi koja je došla u paketu, naknadno plati ?

Mnogi misle da ako nešto nisu platili i to greškom tuđe strane da su time 'pobedili sistem'. Nažalost (ili na sreću, zavisi kako gledaš), pravno gledano, nisi oslobođen obaveze.
Ako si naručio robu i bio spreman da je platiš pouzećem, to znači da je ugovor o kupoprodaji zaključen. Iako si je preuzeo bez plaćanja (jer je neko zeznuo nalepnicu ili unos u sistem), to ne briše tvoj dug, samo odlaže naplatu.

Ugovor postoji, roba je isporučena, a ti si je zadržao. Time se stvorila obaveza da platiš, jer si faktički primio protivvrednost. Po Zakonu o obligacionim odnosima, to spada u 'sticanje bez osnova'. Dakle, prodavac ima pravo da ti se naknadno javi i traži uplatu, a ako odbiješ, može čak i da te tuži.

Sad, da li će primetiti, to niko ne zna. Možda hoće, možda neće. Ali da li imaju pravo da traže novac, da, apsolutno. Računaj da obaveza postoji dok ne zastari (što je rok od 3 godine u ovakvim slučajevima, u principu).

Sve u svemu.. nisi ti ovde 'ukrao' ništa, ali nisi ni oslobođen. Sistem je omanuo, ali ugovor nije nestao. 😉
 
Pozdrav ljudi, imam jedno pitanje za vas. Pre 10ak dana mi je isporučen paket preko kurirske službe, i trebalo je da platim pouzećem, u pitanju nije baš mali iznos. Medjutim kad je stigao paket, kurir kaže, imate za plaćanje samo poštarinu. Tako njima piše u sistemu, a i na nalepnici paketa stoji otkup 0 din, vrednost 0 din

Očigledno je došlo do greške, da li firme koja mi je poslala paket, ili kurirske službe, ne znam.

Šta mislite, da li će otkriti grešku, i da li imaju prava da zahtevaju da im se navedeni iznos na fakturi koja je došla u paketu, naknadno plati ?
Sacuvaj ti tu adresnicu za svaki slucaj kao dokaz i nikome nista ne javljaj, pravi se blesav, ako ti se neko javi kazes mu samo da ti je stigao paket bez otkupa i da imas adresnicu kao dokaz, ako traze da platis ti plati, ako ti niko nista ne trazi budi srecan jer si tu stvar koju si hteo da platis dobio na poklon i to je to.
Svakako nije greska do tebe, greska je do posiljaoca ili kurirske sluzbe ali to tebe ne treba da zanima, neka se oni dogovore ko je napravio gresku.
 
Za tu jednu spornu je jutros stigao odgovor "potrudićemo se da sutra bude isporučena". Videćemo sutra kakva je situacija.

Veća muka nastade sa 11 paketa poslatih juče (ponedeljak posle praznika), nijedan nije mrdnuo iz centralnog magacina. Sutra kreće natezanje sa službom reklamacija 🙄

Zapravo je bio problem u sistemu praćenja. Dve pošiljke nisu isporučene, ostale su isporučene juče, ali su tek danas dobile status da su juče isporučene.
 
Dexpress preuzeo paket i stoji u njihovom magacinu, evo vec 9 dana. Ne odgovaraju na email reklamaciju, ne daju nikakva obasnjenja na poziv, live-chat. Ubedjljivo najgora kurirska sluzba i svaki put neki problem.

Sta da radim?
Zovi BC group ne brzu postu, meni su brzo resili.
 
Zovi BC group ne brzu postu, meni su brzo resili.
Nisi video moju drugu poruku ispod.
Naravno da sam ih kontaktirao. Njihov odgovor na moju žalbu je bio: "Poštovani, prosleđena je urgencija za isporuku, ukoliko dobijemo precizniju informaciju od kurirske službe mi ćemo Vas obavestiti.". Kao sto vidis, ukoliko dobiju, a ukoliko ne dobiju, nikom nista.

Zamisli 14 dana prodje od porudzbine, koju platis unapred online i ne pomazu ti. Firma koja garantuje od 2-5 dana isporuku.

Na drugi email nisu ni odgovorili, barem ne jos uvek.
 
Zapravo je bio problem u sistemu praćenja. Dve pošiljke nisu isporučene, ostale su isporučene juče, ali su tek danas dobile status da su juče isporučene.
Je li ti ostala još neka AKS pošiljka koju si poslao u aprilu, a da još uvek nije isporučena?
 
Mnogi misle da ako nešto nisu platili i to greškom tuđe strane da su time 'pobedili sistem'. Nažalost (ili na sreću, zavisi kako gledaš), pravno gledano, nisi oslobođen obaveze.
Ako si naručio robu i bio spreman da je platiš pouzećem, to znači da je ugovor o kupoprodaji zaključen. Iako si je preuzeo bez plaćanja (jer je neko zeznuo nalepnicu ili unos u sistem), to ne briše tvoj dug, samo odlaže naplatu.

Ugovor postoji, roba je isporučena, a ti si je zadržao. Time se stvorila obaveza da platiš, jer si faktički primio protivvrednost. Po Zakonu o obligacionim odnosima, to spada u 'sticanje bez osnova'. Dakle, prodavac ima pravo da ti se naknadno javi i traži uplatu, a ako odbiješ, može čak i da te tuži.

Sad, da li će primetiti, to niko ne zna. Možda hoće, možda neće. Ali da li imaju pravo da traže novac, da, apsolutno. Računaj da obaveza postoji dok ne zastari (što je rok od 3 godine u ovakvim slučajevima, u principu).

Sve u svemu.. nisi ti ovde 'ukrao' ništa, ali nisi ni oslobođen. Sistem je omanuo, ali ugovor nije nestao. 😉
To nije sticanje bez osnova, jer postoji ugovor.
 
Napravio sam kontradikciju.. s jedne strane sam naveo da postoji ugovor, a onda pomenuo 'sticanje bez osnova', što terminološki nije tačno. Suština ostaje ista: obaveza plaćanja postoji i ne zastareva dok ne prođu 3 godine od dana isporuke. Hvala
 
Nisi video moju drugu poruku ispod.
Naravno da sam ih kontaktirao. Njihov odgovor na moju žalbu je bio: "Poštovani, prosleđena je urgencija za isporuku, ukoliko dobijemo precizniju informaciju od kurirske službe mi ćemo Vas obavestiti.". Kao sto vidis, ukoliko dobiju, a ukoliko ne dobiju, nikom nista.

Zamisli 14 dana prodje od porudzbine, koju platis unapred online i ne pomazu ti. Firma koja garantuje od 2-5 dana isporuku.

Na drugi email nisu ni odgovorili, barem ne jos uvek.
Da li su uopšte poslali pošiljku, jel ti stigao neki kod pošiljke za praćenje? Meni se dešavalo da slažu da je kod kurira, a oni nisu ni poslali.
 
Da li su uopšte poslali pošiljku, jel ti stigao neki kod pošiljke za praćenje? Meni se dešavalo da slažu da je kod kurira, a oni nisu ni poslali.
Kupljeno na BC Group online i placeno, posle 3-4 dana, dobio sam broj za pracenje Dexpress-a, i od tog momenta, 10 dana, stoji u magacinu njihovom sudeci po broju posiljke. 14 dana je proslo od kupovine.

Dexpress mi uopste ne odgovara na mejl, telefonom operateri ne daju nikakvu drugu informaciju osim ove koju sam vidim.

BC Group mi odgovorio na prvi email, genericki, kao sto sam napisao iznad, a drugi email u potpunosti ignorisu!
 
Da li je u magacinu mjesta posiljaoca ili u tvom mjestu? Pretpostavljam da je ovo prvo, ali ukoliko je ipak u skladistu za isporuku, najbolje da odes i licno potrazis posiljku.
Meni se slicno desilo, isto DExpress (u NS-u) i na kraju sam bukvalno sam rovio po njihovom skladistu. Likovi su zagubili susilicu za ves i kuhinjski aspirator! Takodje je u pitanju BC Group... Meni tada nisu ni genericki mail poslali cak, prosto su me izignorisali, jako su neprofesionalni ispali (konkurentne cijene ali to je sve sto mogu da ponude, a ocigledno imaju neki uvrnuti "odnos" sa DExpress-om, da im pomogne u tom haosu koji prave).
 
Jedna. Primalac u NS.
Tamo već godinama imamo probleme se svim mogućim kurirskim službama.
Luda kuća! Sličnan slučaj i ja imam sa AKS-om po prvi put - očekujem jedan mali paketić koji je AKS kurir preuzeo krajem aprila. Zvah sad AKS call center i operaterka me pita za sadržinu paketa i kako je upakovan :) . Ne bi me iznenadilo da kurir nije označio pakete prilikom preuzimanja pa je zbog toga nastao zastoj u isporuci :) . Rekla mi je da čekam i da će me pozvati kad dobiju informaciju.
Da li je u magacinu mjesta posiljaoca ili u tvom mjestu? Pretpostavljam da je ovo prvo, ali ukoliko je ipak u skladistu za isporuku, najbolje da odes i licno potrazis posiljku.
Meni se slicno desilo, isto DExpress (u NS-u) i na kraju sam bukvalno sam rovio po njihovom skladistu. Likovi su zagubili susilicu za ves i kuhinjski aspirator! Takodje je u pitanju BC Group... Meni tada nisu ni genericki mail poslali cak, prosto su me izignorisali, jako su neprofesionalni ispali (konkurentne cijene ali to je sve sto mogu da ponude, a ocigledno imaju neki uvrnuti "odnos" sa DExpress-om, da im pomogne u tom haosu koji prave).
Gde su zagubili u magacinu susilicu za ves i kuhinjski aspirator? To nisu fizicki male stvari!
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno