Borgof
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.12.2009
- Poruke
- 1,447
- Poena
- 395
Moja oprema
- CPU & Cooler
- R7 5700X3D
- Matična ploča
- TUF GAMING B550-PRO
- RAM
- 32GB Crucial Balistix
- GPU
- RTX 3070 Gaming X Trio
- Storage
- 1TB nvme + 2TB WD Black
- PSU
- SS650
- Kućište
- H510
- Monitor
- LG 32"
- Miš & tastatura
- G502 X & Nuphy Air 75
- Laptop
- HP Envy X360 13" Ryzen 4700U
- Mobilni telefon
- Note 20 Ultra
- Pristup internetu
- Optički internet
Ja sam pre 3 nedelje slao garantni list u SystemOne (SO na dalje) preko dexpresa posto je to njihova partnerska sluzba. Zvao ih u firmu platio postarinu kad su dosli u kancelariju i cekao da mi se jave iz SO.
Zovu oni mene posle 4-5 dana da pitaju da li sam poslao, je rekoh trebalo je to biti kod vas jos od pre 3 dana. Proveri covek tu broj posiljke i vidi da nisu jos isporucili i da je u procesu isporuke valjda.
Medjutim, zove mene neka fina gospodja posle 2 dana i kaze da je iz dekspresa i citiram: "Znate, vi ste posredstvom nase sluzbe poslali neka dokumenta u SO. I mi smo to izgubili. Mozete li vi to poslati opet o nasem trosku?"
Malo je reci da sam poludeo. Racunar mi na ledu 2 nedelje i ko zna koliko jos, gubljenje novca... Dao sam zaposlenom rezervni, ali nemam vise od 1. Sto duze traje reklamacija to gore.
Sad od septembra cekam nove zaposlene i umesto da racunam na taj PC, bacam se u bespotreban trosak jer da je garancija dostavljena na vreme PC bi se vratio sa servisa tokom sledece nedelje.
Nije ovo prvi put da imam problema sa tim mesetarima. I zato samo i iskljucivo PE furam i poslovno i licno. Da nisu ovi iz SO u partnerstvu sa dexpresom nikad ih ne bih zvao.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zovu oni mene posle 4-5 dana da pitaju da li sam poslao, je rekoh trebalo je to biti kod vas jos od pre 3 dana. Proveri covek tu broj posiljke i vidi da nisu jos isporucili i da je u procesu isporuke valjda.
Medjutim, zove mene neka fina gospodja posle 2 dana i kaze da je iz dekspresa i citiram: "Znate, vi ste posredstvom nase sluzbe poslali neka dokumenta u SO. I mi smo to izgubili. Mozete li vi to poslati opet o nasem trosku?"
Malo je reci da sam poludeo. Racunar mi na ledu 2 nedelje i ko zna koliko jos, gubljenje novca... Dao sam zaposlenom rezervni, ali nemam vise od 1. Sto duze traje reklamacija to gore.
Sad od septembra cekam nove zaposlene i umesto da racunam na taj PC, bacam se u bespotreban trosak jer da je garancija dostavljena na vreme PC bi se vratio sa servisa tokom sledece nedelje.
Nije ovo prvi put da imam problema sa tim mesetarima. I zato samo i iskljucivo PE furam i poslovno i licno. Da nisu ovi iz SO u partnerstvu sa dexpresom nikad ih ne bih zvao.
Sent from my iPhone using Tapatalk