Šta je novo?

Kurirske službe

Zato je dobro sto aplikacija vuce podatke sa servera, pa korisnik ne moze da pogresi i ukuca adresu koje nema u sistemu.
 
To bi bila dobra stvar, kada bi u sistemu postojale sve adrese i kada bi bile ispravne. Naveo sam primer da je jedan od većih ulica na Novom Beogradu upisana pogrešno (ulica se zove Bulevar MihaJla Pupina, a ne Bulevar MihaIla Pupina) i primer sa novosadskim ulicama Sajlovo xx. Evo sad sam pokušao da nađem Sajlovo 18. i Sajlovo 31. Osamnaesto sam našao posle nekoliko pokušaja, a 31. u jednom nalogu nisam uspeo da nađem iz 10ak pokušaja, a u sledećem sam ga našao iz prve.

Anyway, dobro je da smo se mrdnuli sa mrtve tačke i da nema više čekanja na call centar, a biće valjda unapređenja, posebno po pitanju imenika.
 
Kada se pošalje novac postnetom koliki je rok za podizanje? Zna li neko,negde piše mesec dana
 
Evo i mene da isprobam novu app danas, imao sam dve pošiljke kao fizičko lice i uneo sam sve podatke koje bih inače u pošti predao na listu papira, a oni prekucavali. (Ne zovem kurira, već predajem u pošti.)

Ne radi:
- broj tekućeg računa za otkup službenica nije videla u oba slučaja, morala ručno da unese (način povrata i TR)

Radi:
- u pošti prepoznaju broj naloga i vide sve druge podatke sa adresnice, automatski se doda PAK

Problematično:
Ako šaljem na post restant (na poštu), u kol centru su rekli da moram da znam adresu pošte i nju da upišem, a post restant u naziv, ovako: "PETAR PETROVIĆ - POST RESTANT".
Naravno, ja ne znam adrese pošta, pa moram da zovem kol-centar, a više puta se desilo da ako odem u poštu i napišem "PETAR PETROVIĆ, POST RESTANT, PIROT" oni ne znaju tačni poštanski broj za post restant. I to je čudno, nekad je to posebni broj (kao u glavnoj pošti u NS), a nekad je isti kao broj pošte. Nekad službenici to znaju i odmah reše, a nekad meni kažu "kako ja da znam poštanski broj za post restant, aplikacija mi ništa ne daje", i onda sledi zvanje. Pri tome, samo mali broj pošta ima post restant, BG - dve, NS - dve, ostali gradovi po jednu. Očigledno da sve to neće biti rešeno kroz app, a moglo je, posebno što je post restant zvanična usluga koju nude na sajtu. ;)
 
Najbolji deo sa Post Restant je da dok to nije bila zvanična usluga, funkcionisalo je za SVAKU poštu i to tako što paket odmah ostaje u najbližoj pošti isporuke. Moglo je i komplet adresa da se upiše, samo u napomeni POST RESTANT i paket čeka.
Sad ako hoćeš baš post restant, ograničeno je mali broj pošta, recimo za ceo Niš samo jedna. Ili ako nije frka za isporuku, pošalješ paket, pa ako ga niko ne preuzem, paket je narednih 5 dana u najbližoj pošti. Baš zbog toga mi nije jasno zašto svaka pošta nema post restant mogućnost, kad već čuvaju i uručuju vraćene pakete.
 
Android app i nije od neke koristi. Sve sem adresnice mora ponovo da se unosi na šalteru pošte (ako se tamo predaje). Verujem da ce srediti i imati istoriju u app.

Inače, čemu služi poslednja opcija:
a479668623311079a6d649f47ab54185.jpg
 
Android app i nije od neke koristi. Sve sem adresnice mora ponovo da se unosi na šalteru pošte (ako se tamo predaje). Verujem da ce srediti i imati istoriju u app.

Ne znam da li si podesio da ti cuva unos - nigde nema vidljive liste unosa, ali ako krenes da kucas istog primaoca, pojavi se autocomplete i popuni sva ostala polja.
 
^ Hvala! Podesio sam. Nisam znao za auto-complete. Hvala.

Ukucah juče tri naloga u app. Predajem danas u pošti u Vasinoj. Pod brojem naloga ne vide ništa. Nemoguće da sam 3 broja pogrešio. Dolazi šefica. Pa i jos jedan radnik. Misterija! Red se stvara, radi jedan od 4 šaltera. Dajem im sve napismeno. Oni zovu Post Ekspres. Posle 15min - sve je u redu, koleginica posle broja naloga išla na TAB umesto na ENTER. :D
 
Android aplikacija se za sada pokazala odlično. Pošaljemo jedan artikl, kurir dođe, mi popunimo adresnice (ručno :( ) i odnese sve pošiljke.
U normalnoj kompaniji, trebalo bi da unapred aplikaciju, forsiraju ljude da je koriste i smanje troškove održavanja call centra.
 
Kako mogu da pratim preporučenu pismonosnu pošiljku u domaćem saobraćaju sa bar kodom koja počinje sa "AA" + 9 cifara + "RS"? Probao preko "Praćenje pošiljke" na posta.rs, kaže da ne postoji.

Hint za Android app: ako se za "vrednost" i "otkupninu" upiše ".00" iza vrednosti, onda vide u sistemu, i tada se vidi i način povraćaja novca, u mom slučaju moj uneti tekući račun. Sve to ranije nije radilo jer nisam kucao ".00" iza iznosa.
 
Poslednja izmena:
Такве пошиљке се не прате и нису препоручене, прекоручене пошиљке имају код који почиње са RE.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
^ Hvala. Što onda imaju bar-kod? Dobio sam takvu pismonošnu pošiljku gde sam potpisao narandžastu zaheftanu povratnicu (prvi put vidim) i skenirali su bar-kod po uručenju, tako da je zasigurno preporučena i sa ličnim uručenjem (poštar nije hteo da ostavi drugom članu domaćinstva, pa sam podigao u pošti).
 
Имају бар кодове и повратнице и заводе се јер се уручују уз потпис, али не могу да се прате. То му дође као писмо са потврдом уручења.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
To je pismo sa povratnicom.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Имаш и RE писма са повратницом, да не дође до забуне. Једина разлика је што АА писмо не може да се прати кроз систем.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Pitanje za upucene;
Da li Postexpres kurirska sluzba isporucuje predmete za vreme praznika?
Hvala

EDIT: Pise na sajtu Poste da ce pojedine poste dezurati u Cetvrtak i Petak od 8-15h. Da li to znaci da cu moci sutra preuzeti posiljku direktno u posti ako je poslata danas?
 
Poslednja izmena:
Četvrtak i petak su neradni dani, subota se radi.
 
Izgleda mi da kvalitet usluge kurirske službe dosta zavisi od kurira koji pokriva određeni kraj grada.
Ja sam sa Banovog Brda, najbolje iskustvo imam sa AKS-om.
Iskustvo sa CityExpressom je solidno.
U mom kraju je ubedljivo najgori BeX.
 
Poslednja izmena:
Pise samo za Sabac, koliko sam ja primetio.
 
Ја за штрајк чујем од вас :D

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Dogadjaj od juče: Pošaljem 5 paketa Bexom, na 2 platim poštarinu. Jedan paket kasnio ceo dan, i tu dodali 120 din kao prekoračio težinu. Hajde, to nekako i svarim. Posle podne stiže poruka, čovek kupio 4 Akasa ventilatora, težine oko 480gr, dogovor je bio 2000 din otkup, 70 din povrat novca i moja poštarina. Šalje mi poruku da su mu naplatili 2450 din, umesto 2070. Ja odlepim, zovnem čoveka da vidim o čemu se radi, dogovorimo da sutra zovnem BeX da se razjasni. Sutradan nastaje zona sumraka, daju mi broj reklamacija, nakon 10 poziva javi se devojka i kaže sačekajte, čekam oko 5 minuta, javi se ponovo, dam broj pošiljke i sačekam malo. Sledi šok, došlo je do promene tarife za slanje zato što je paket bio do 10kg !!! Ja lepo objasnim da nije, da na njemu piše 0.5, ona mi na to odgovori da je verovatno došlo do greške prilikom merenja na vagi kod njih u centru. Ja na to odgovorim da je to ok, da se dogadja, i na koji način mogu da mi vrate pare. Na to sledi odgovor: Može, ako primalac slika paket na vagi i slike pošalje pa da uvažimo reklamaciju :lupko:. Ja zovnem kupca, on kaže čovek, bacio sam omot, razumljivo, retko ko čuva omote od paketa u kući ... Opet zovnem i saopštim da nema omota, nema slika, jednostavno da pogledaju broj pošiljke i vide da je došlo do greške. Kao da sa pričao sa robotom, može samo uz slike ??? Neverovatno, ali što se mene tiče - nikad više BeX !!!
Lopine što dalje od mene ...
 
Post Ekspres nema pravo na strajk... Sto se tice slanja i prijema posiljaka preko kurira trebalo bi da se sve odvija uobicajenim tokom u zavisnosti kako je u kom mestu organizovan prijem i urucenje posiljaka, negde ce se sve biti ok a negde ce biti problema kao npr u Zrenjaninu... Malo je nas kurira i postari nam pomazu jer se za njih odvoje manje posiljke, a s obzirom da oni strajkuju a nas je i ovako malo verovatno ce da trpi prijem posiljaka jer ce kolege iz popodnevne smene imati posiljke na urucenju itd...

Prosle godine je mnogo obecanja dato a malo toga je ispunjeno,a i smanjene su nam plate... tkd do ovoga je moralo da dodje na zalost...
 
Vidim da se povremeno jave kurir Post Expresa. Da li znate zašto isporuke u Novom Sadu često budu posle 18h, nekad i posle 19, a imali smo jednu pos 20.30.
Da li se to samo Novosađani žale ili se samo kod njih dešavaju te baš kasne isporuke,...
 
Као што колега рече, пуно посла, а мало радника. Испорука се врши до 19, тако да је то ок, а ово за 20:30 ми је апсолутно нереално. То је сат и по времена након радног времена, нзм шта је ту могло да се деси.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Neki dan sam pričao sa kurirom, taj dan samo dvojica raznose pakete, ostali na bolovanju
 
Šrajkuje pošta u Bajmoku kod SU, umesto u 7 kreću sa radom u 10h. U Subotici, pošta u Policijskoj Upravi prima uplate (dok je radnica jednoj stranci šaljivim tonom rekla "hej pa mi smo u štrajku" i ipak mu odradila uplatu). Tako da je sve od slučaja do slučaja.

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno