Evo i mene da isprobam novu app danas, imao sam dve pošiljke kao fizičko lice i uneo sam sve podatke koje bih inače u pošti predao na listu papira, a oni prekucavali. (Ne zovem kurira, već predajem u pošti.)
Ne radi:
- broj tekućeg računa za otkup službenica nije videla u oba slučaja, morala ručno da unese (način povrata i TR)
Radi:
- u pošti prepoznaju broj naloga i vide sve druge podatke sa adresnice, automatski se doda PAK
Problematično:
Ako šaljem na post restant (na poštu), u kol centru su rekli da moram da znam adresu pošte i nju da upišem, a post restant u naziv, ovako: "PETAR PETROVIĆ - POST RESTANT".
Naravno, ja ne znam adrese pošta, pa moram da zovem kol-centar, a više puta se desilo da ako odem u poštu i napišem "PETAR PETROVIĆ, POST RESTANT, PIROT" oni ne znaju tačni poštanski broj za post restant. I to je čudno, nekad je to posebni broj (kao u glavnoj pošti u NS), a nekad je isti kao broj pošte. Nekad službenici to znaju i odmah reše, a nekad meni kažu "kako ja da znam poštanski broj za post restant, aplikacija mi ništa ne daje", i onda sledi zvanje. Pri tome, samo mali broj pošta ima post restant, BG - dve, NS - dve, ostali gradovi po jednu. Očigledno da sve to neće biti rešeno kroz app, a moglo je, posebno što je post restant zvanična usluga koju nude na sajtu.
