Šta je novo?

Kurirske službe

Čovek mi poslao laptop i greškom stavio 11210 umesto 11213 , juče ujutru poslao, kaže uveče je zvao i ispravio, da li da idem u krnjaču 11210 ili da čekam da preusmere na 11213 ili će me zvati poštar, ja ću mu reći da ne živim u krnjači nego pored padinske skele.
 
Koja kurirska služba je u pitanju?
Aplikacije koje mi koristimo, ne dozvoljavaju da se izabere adresa, ako je upisan pogrešan poštanski broj. Naravno, uvek postoji mogućnost da na oba poštanska broja postoji ulica sa istim nazivom, ali...

Ako je pošiljalac preusmerio, ti, kao primalac, ne bi trebalo ništa da radiš. Samo čekaš. Traži mu broj za praćenje, pa ćeš videti gde je paket.
 
Meni uporno šalju na pogrešnu adresu paket kad naručujem kafu iz pržionice u NSu, tri puta me kurir zove i kaže - a je li gde ti je ova ulica na Vračaru, ja u fazonu druže, brkaš tri puta slično ime ulice a poštanski broj potpuno drukčiji :D
I tri puta moram da čekam da vrate natrag i preusmere, počeo sam da mislim da me kurir zaebava.
 
Novi cenovnik City Expressa koji važi od 01.03.2025. godine

ce.jpg
 
To sve u slucaju kad nema otkupa, kad ima (jos ako je prenos "na ruke"), ici ce to do finog iznosa...
 
Čovek mi poslao laptop i greškom stavio 11210 umesto 11213 , juče ujutru poslao, kaže uveče je zvao i ispravio, da li da idem u krnjaču 11210 ili da čekam da preusmere na 11213 ili će me zvati poštar, ja ću mu reći da ne živim u krnjači nego pored padinske skele.
Ako je poslato Post Express kurirskom sluzbom neka kontaktira njihov call centar i neka preusmeri posiljku.
Meni se jednom isto tako desilo samo se ne mogu setiti da li sam ja greskom uneo pogresnu adresu kad sam nekom slao ili posiljalac kad je slao meni ali znam da je uspesno reseno preko call centra.
 
Benzin je skup ali mislim da će se uskoro više isplatiti ići kolima po pošiljku :D
Ako ne, i bajs je solidna opcija, uzev u obzir koliko deru s cenama.
 
Trenutno je posta najgora sa naplacivanjem otkupninem (ispravite me ako gresim), tako da sam presao na D Express koji mi je trenutno najpovoljniji (preko KP) + donose mi kes na ruke
 
Šta znam, koristim Post Express i službeno i privatno (lakše mi, kurir pokupi obe varijante odjednom :)), novac mi uglavnom leže na tekući račun istog dana, najkasnije sutradan, nije (za sada) bilo zastoja...
 
Realno Posta jeste bolja od D Express, ali dostava mi je duplo jeftinija kod njih. Ono sto mi Posta naplati 2K, D Express mi zavrsi za 1K. Sto na kraju znaci ljudima kojima saljem pakete
 
Posta je povoljnija za vece, gabaritnije pakete, tu ovi ostali deru..
 
Zavisi šta smatraš "gabaritnijim". Pošta NE NOSI veće i gabaritnije pakete u mom svetu. Evo danas smo imali paket 160x10x10cm, to ne može na PE, jer je preko 150cm.

Ili 100x100x25, to često šaljemo, ne može na PE.

Dodatna muka sa PE je što su od ove godine uveli naplatu dodatnih 300 dinara za pakete duže od 60cm. Nama su skoro svi paketi duži, ali srećom još uvek nisu počeli da naplaćuju tu naknadu.
 
Realno Posta jeste bolja od D Express, ali dostava mi je duplo jeftinija kod njih. Ono sto mi Posta naplati 2K, D Express mi zavrsi za 1K. Sto na kraju znaci ljudima kojima saljem pakete
Sve ima svoje mane i vrline, meni recimo Posta odgovara jer mogu odneti paket kad ja hocu, zakazivanje i cekanje kurira me izludjuje, a i u slucaju da primalac nije u mogucnosti preuzeti posiljku prilikom dostave paket ce ga cekati u Posti, a kod ostalih kurirskih sluzbi paket se vraca posiljaocu posle drugog pokusaja dostave.
I ovako ludim kad mi treba nesto stici pa moram nosati telefon sa sobom i u toalet, da slucajno kurir ne bi zvao i pomislio da sam odustao od preuzimanja u slucaju da se ne javim na telefon, a ne jos da zakazujem za preuzimanje posiljki.
Ranije jesam zakazivao dok internet prodaja nije buknula i dok su kuriri dolazili na adresu bez zvanja ali sad od kako zovu na telefon nema sanse da zakazujem, a i desavalo se da me pozovu iz Poste i kazu kako su u guzvi, da niko ne moze dodju, ako hocu da posaljem da dodnesem u Postu pa mi je ipak bolje odneti.
Imam i DExpress u mom mestu ali sam cuo da su zaposleni izuzetno nezainteresovani za rad, kad odes predati paket svi su besni i bude slucajeva da nece da preuzmu paket nego kazu zakazi kurira, takodje zna biti slucajeva da zakljucaju kapiju i vrata kao da ne rade iako se dodje u toku radnog vremena.
Sve u svemu, za mene je jos uvek Posta broj 1 dok se nesto ne promeni.
 
Stabse desava ako npr ne preuzmem paket sa temu a trebao je da ga dostavi city express? Na njihovom sajtu stoji da sam da sam bio nedostupan za pokusaj dostave (niko me nije ni pozvao), potom sam sutradan preusmerio posiljku na paketomat i sada se status ne menja nakon sto stoji da je otpremljen iz skladista. Da li bi trebao da dobijem neko novo obavestenje o prispecu paketa u paketomat? I sta ako ga ne preuzmem? Hvala
 
Zavisi šta smatraš "gabaritnijim". Pošta NE NOSI veće i gabaritnije pakete u mom svetu. Evo danas smo imali paket 160x10x10cm, to ne može na PE, jer je preko 150cm.

Ili 100x100x25, to često šaljemo, ne može na PE.

Dodatna muka sa PE je što su od ove godine uveli naplatu dodatnih 300 dinara za pakete duže od 60cm. Nama su skoro svi paketi duži, ali srećom još uvek nisu počeli da naplaćuju tu naknadu.
Mene je uvek zanimalo šta ti to prodaješ :D Sad mi se čini da su neke puške u pitanju.


Anyway, da li mi se čini ili Dexpres dostavlja za dva tri dana?
I ako je trenutno po tracking kodu pošiljka u magacinu, da li to znači da je kurir nije pokupio ili radi od 9-10?
 
Ljudi, da li je neko ikada uspeo da stupi u kontakt sa CityExpressom na brojeve telefona call centra, jer na mail ko zna kada će da mi odgovore. Imam slučaj gde je paket trebao da me sačeka u njihovom parcel shopu odnosno OMV pumpi gde sam do sada preuzimao pakete par puta, ali iz nekog razloga stoji u praćenju da je pošiljka NEURUČIVA. To jedino ako pošiljalac nije uneo dobro adresu pumpe i pored svega i moj broj telefona, jer me nisu ni zvali. Paket se ,,kao,, vratio pošiljaocu a on kaže da nije.


Kod:
31.01.2025 18:08
    CE Beograd:Dostavljena povratna pošiljka
31.01.2025 18:08
    CE Beograd:Utovareno za isporuku
31.01.2025 13:39
    CE Beograd:Dostavljena povratna pošiljka
31.01.2025 08:15
    CE Beograd:Utovareno za isporuku
30.01.2025 21:03
    CE Beograd:Vratiti pošiljaocu
30.01.2025 15:54
    CE Pančevo:Vratiti pošiljaocu
29.01.2025 15:24
    CE Pančevo:Vraceno u lokalni centar
29.01.2025 13:39
    CE Pančevo:Neuručiva pošiljka
29.01.2025 10:04
    CE Pančevo:Utovareno za isporuku
28.01.2025 15:24
    CE Beograd:Pošiljka uneta u sistem
27.01.2025 17:32
    CE Beograd:Preuzeto
Epilog ove budalaštine je bio taj da paket nije mogao da bude isporučen na OMV pumpu jer ima da se plati poštarina. A ja kao nisam bio dostupan na telefon, kurir me nije ni zvao.
Preturio sam ceo sajt i nigde nisam našao da paket ne može da ima otkup ili poštarinu kada se preuzima u parcel shopu. Pošiljaocu su paket vratili nakon 10 dana od neuručenja meni. Prokleo bi ih, ali mislim da su taj stadium poslovanja odavno prošli. Neće mi oni isporuliti više paket makar bila džabe poštarina i još oni meni da plate
 
Tvrdim životom da je Dexpress kurirska služba ubedljivo najgora kurirska služba od svih kurira koji posluju na teritoriji Srbije, pošto ovoliko loše iskustvo do sada nisam imao, a imao sam mnogo loših iskustva sa kuririma! U pitanju je dostava telefona koji je predat ovoj lopovskoj kurirskoj službi od strane operatera A1 u utorak 11. 2. i do danas nije stigao. Pošto pošiljka nije dostavljena dva dana nakon što je telefon predat, ja više nisam na prvobitnoj adresi, usled čega sam morao da promenim adresu. Sada se na to vade i navode kao razlog zašto neće stići ni danas trećeg dana i obaveštavaju me da pre utorka ne mogu da dobijem telefon, koji pritom razvlače po ko zna kakvim magacinima, rupama i vozilima. Zaobilaziti ove barabe u širokom luku ukoliko je moguće i preneti svima ova katastrofalna iskustva da narod zna sa kakvim idiotima ima posla.
 
I meni i dalje stoji "ceka na preuzimanje" jos od 12tog. Pitao njih na chatu vele obratite se prodavcu. A prodavac planetasport mi jos 13tog ujutru kaze da je spakovano i ceka se kurir (Dexpress) 😐 znaci nije ga preuzeo ni juce a ni danas.
 
Tvrdim životom da je Dexpress kurirska služba ubedljivo najgora kurirska služba od svih kurira koji posluju na teritoriji Srbije, pošto ovoliko loše iskustvo do sada nisam imao, a imao sam mnogo loših iskustva sa kuririma! U pitanju je dostava telefona koji je predat ovoj lopovskoj kurirskoj službi od strane operatera A1 u utorak 11. 2. i do danas nije stigao. Pošto pošiljka nije dostavljena dva dana nakon što je telefon predat, ja više nisam na prvobitnoj adresi, usled čega sam morao da promenim adresu. Sada se na to vade i navode kao razlog zašto neće stići ni danas trećeg dana i obaveštavaju me da pre utorka ne mogu da dobijem telefon, koji pritom razvlače po ko zna kakvim magacinima, rupama i vozilima. Zaobilaziti ove barabe u širokom luku ukoliko je moguće i preneti svima ova katastrofalna iskustva da narod zna sa kakvim idiotima ima posla.
Najgora sluzba zato sto ti nisu isporucili telefon posle 3 dana? :oops: Meni oni bas odgovaraju posto nude opciju podizanja posiljke u paketomatima.
 
Najgora sluzba zato sto ti nisu isporucili telefon posle 3 dana? :oops: Meni oni bas odgovaraju posto nude opciju podizanja posiljke u paketomatima.
Tako je, to je osnovna delatnost brze pošte, da isporuči pošiljku danas za sutra (negde čak postoji i opcija istog dana) odnosno da se ispoštuje ugovoreni rok za dostavu. Čak i u nazivu ove lopovske kurirske službe postoji reč "Express", dakle, da je kašnjenje jedan dan to je ozbiljan problem, a ne 3 dana (paket nisam i dalje dobio, na kraju će biti puno više dana u zbiru od trenutka kada su preuzeli od A1 do uručenja, verovatno če proteći 7 dana zbog vikenda i neradnog dana). Ljudi ne biraju brzu poštu zato što im je dosadno nego iz dobro opravdanog razloga uglavnom. Eto, ja konkretno nisam više na istoj adresi jer sam očekivao da će paket stići narednog dana, čak sam ostavio lufta i jedan dan više, nakon čeka sam bio prinuđen da promenim adresu dostave, a to povlači dodatne probleme i kašnjenje. Pritom ne obaveštavaju o kašnjenju već ja treba da ih jurim i raspitujem se o čemu se radi i šta je sa pošiljkom, status je nepromenjen i dalje. Super je mogućnost preuzimanja pošiljke na paketomatima i drago mi je što si ti time zadovoljan ali džabe ako osnovnu delatnost ne obavljaju kako treba ili obavljaju nakaradno. Ja nisam mogao da biram opciju preuzimanja pošiljke na paketomatima pošto se mora preuzeti paket lično uz ličnu kartu i potpisivanje ugovora u ovom slučaju.
 
Poslednja izmena:
Zakoni o poštanskim uslugama su ko pisani za prevarante a ne kako bi nekoga zaštitili (čemu inače svaki zakon i treba da služi).
elem, kako stvari stoje svaka budala može da te prevari ovde i da niko ne odgovara.
Kupiš telefon preko oglasa stigne ti razbijen telefon, žališ se prodavcu, on kaže kurir je slomio, žališ se kuriru on kaže pošiljka nije adekvatno upakovana ili kaže spolja na kutiji nema oštećenja znači da nismo mi oštetili. I ostaneš i bez para i bez telefona jer ne možeš da dokažeš ko je razbio telefon.
Da li je neko imao slučaj sa oštećenjem pošiljke i kako je rešio jer ovako i pošiljalac i kuriri skinu odgovornost sa sebe, a primalac ostane oštećen.
 
Ako je paket sa otkupninom ili osiguranjem, a oštećenje evidentirano na prijemu, dok je kurir bio tu, nema problema sa naplatom štete. Imali smo situaciju da se prijavi za pola sata, pa se kurir vrati, napravi zapisnik i sve ok.

Ali imali smo i jednu situaciju gde je spoljna ambalaža (kesa kurirske službe) bila bukvlano kao nova, ali kutija unutra ulubljena i proizvod zagreban. Tek naknadnim pregledom primalac shvati da je kesa malo rastegnuta na jednom mestu. To je prijavljeno recimo dva dana kasnije, jer čovek nije ni otvorio paket. Kurirska služba je naravno iskulirala, jer nije prijavljeno na vreme, kupac je prihvatio da zadrži proizvod, jer funkcionalnost nije narušena, samo je ogrebotina, a mi, kao prodavac, smo napravili neki ustupak, ne sećam se šta je tačno bilo. Nismo dali popust na taj artikl, već je nešto drugo uzeo, ne sećam se.

Da je hteo da ga vrati nazad, nisam siguran kako bismo to rešili. Verovatno onako kako se takva situacija ne rešava, primili proizvod nazad i poslali drugi.
 
Prijavljeno u roku od 24h pošto se kurir nije javljao taj dan više na telefon, ali su došli sutradan, napravili zapisnik i na kraju odgovorili da kutija spolja nije oštećena a prodavac je u obavezi da obezbedi predmet unutar kutije. Ko će to da odredi da li je nešto dobro obezbeđeno u kutiji ili ne. Mogu svakoga tako da otpišu sa nije dobro upakovano.
 
Da, zapravo bi trebalo na prijemu da kažu da kutija nije dobra i da ne preuzmu paket.


Mi smo danas rešavali reklamaciju na AKS račun koji su nam ispostavili. Više paketa mase ispod 0.5kg je naplaćeno kao 5.3, 6.7 i tako neke random mase iznad 5kg. Na kraju nas dodaju u njihovu internu prepisku, gde vidim da su vage pokrivene kamerama, ali da "ne mogu da vraćaju snimke" i naloženo je da nam storniraju sve na šta smo se žalili.

Tražili nam otpremnice, da potvrde masu. Mi imamo samo kopije fiskalnih računa, koje im koleginica nije poslala iz principa (nisam shvatio princip - ja bih poslao, da što brže reše), kao, može da im pošalje kave god račune, nije ih moguće povezati sa paketom. Što jeste istina.
 
Ako se paket adekvatno upakuje nema sanse da dodje do ostecenja osim ako kurirska sluzba ne skace po njemu, udara macolom po paketu ili igra fudbal sa paketom.
Ja saljem racunarke komponente sto je osetljivo, narocito displeji od laptopova i niko mi se nikad nije pozalio da mu je paket stigao ostecen ili komponenta koju sam poslao.
Sve zavisi od posiljaoca koliko ce se potruditi i uloziti za pakovanje, ako ga bas briga i salje samo u fabrickoj kutiji bez dodatne zastite onda treba ocekivati ostecenje.
Ako neko prodaje skupe stvari i problem mu je otici u prodavnicu kupiti pucketavi najlon, sundjerastu foliju za laminat ili tablu stiropora i zastititi ono sta salje onda treba i da snosi odgovornost za ostecenje.
 
Baš danas nas je jedan stalni kupac, koji se zadesio u prodavnici, kada je AKS došao po pakete, konstatovao "ovo pakovanje uopšte nije jeftino". Pucketava folija na rolnama od 50 metara, streč folije u 3 različita formata, dve boje, jastučići napunjeni vazduhom (ovoga dosta dobijemo od dobavljača, pa koristimo, mašina nam je skupa), neki penasti sunđeri, kartonske hilzne u dva prečnika, plastične tube sa dvaotranim čepovima.... više i ne znam šta koriste, a račune za ambalažu odavno ne gledam.

Od kada smo imali gore pomenuti incident da je ambalažu spolja bila praktično čitava, a unutra artikl oštećen, svaki paket je utegnut crnom streč folijom. Ako dodje do nekog udarca, odmah se vidi i spolja. Kada nam se neki paket vrati posle nekoliko dana, folija često bude načeta na bar nekoliko mesta. Onda se setim onih snimaka iz sortirnih centara...
 
Naravno da pakovanje nije jeftino, meni se vise puta desavalo kada saljem neku jeftinu osetljivu stvar, a pri tome je malo veca, da me pakovanje izadje priblizno kao ta stvar ali sta da se radi mora da se adekvatno zapakuje i posalje.
Srecom oko svakih vecih prodavnica ima veliki kontejner u kojeg bacaju kartonske kutije pa se moze otici i uzeti koliko ti treba kutija ili kartona, jos ti se i zahvaljuju sto im odnosis smece ali to nama koji stalno saljemo dodje super.
 
Nazad
Vrh Dno