Nama AKS uplaćuje novac jednom dnevno, ali nam svakog dana stigne automatski mail sa XLS i PDF tabelom, spisak brojeva pošiljki, imena, iznosi...
Ranije smo jednom mesečno dobijali račun za proviziju za transakcije, sa prilogom, spisak svih transakcija, sa provizijom po svakoj transakciji. Od kada stižu e-računi, ne dobijamo specifikaciju tih provizija, ali rekli su ds možemo da tražimo.
Trenutno imamo totalni hit sa jednim kurirom AKS iz Bora. Kada ukucaš adresu u AKS aplikaciju, odmah vidiš broj kurira koji isporučuje paket. Čovek uredno isporučuje pakete, ali evo već 20 dana ne predaje otkupnine, od pre nekoliko dana je prestao da čekira da je zadužio pakete za isporuku, a uredno ih isporuči i uzme novac. U komunikaciji sa kupcima, znamo da su sve pakete uredno preuzeli i platili.
Sada se dopisujemo sa AKS i centrala ne dobija nikakve odgovore iz Bora, a uredno im i dalje šalju puna vozila paketa. Poslednje smo tražili da nam vrate pakete, s obzirom da po praćenju nisu isporučeni danima. 🙄
Prica od vremena pandemije i kompletnog zatvaranja.
Supruga je pravila maske za lice, i slala ih ljudima, na njima je bilo samo da placaju postarine, sve dok kasnije nije mogla i svoje proizvode koje prodaje da salje.
Posto smo bili osudjeni da saljemo AKSom u tom trenutku, na popunjene pozivnice, dolazi kurir i kaze dodajte za svaki paket po 100 din, da kada treba da uzima otkup ne uzima dodatno sta ide za postarinu, tj na vrednosne pakete.
Mi dobri naivni jos dodajemo, i sad recimo paket je 1000 din za otkup, on promeni na onom njegovom uredjaju na 1100 din. Posalje paket, paket stigne tamo kod primaoca i naplate im jos dodatno 100 din vise, znaci 1200 din... Sutradan kada on dodje po nove pakete, on otvara sam koverte i vadi novac koji treba nama da se da (vrednost koju smo mi inicijalno bili napisali). I tako je to islo neko vreme.
Posle blago receno 70-80 paketa, nekoliko dana kasnije jedna od musterija nam pise i pita zasto joj je naplaceno 200 din vise a receno joj je da je vrednost paketa 1000 din, a kada je stigao paket stoji vrednost 1200. Mi nemamo pojma, kazemo kako su nam kuriri rekli da dodamo 100 din na cenu jer to njima olaksava sve kada se kod dostave raskusuravaju sa primaocem, gde nam oni saopstavaju da im je na sve to dodatno bila naplacena postarina od 350 din ili tako nesto (sto je i dalje bilo mnogo vise nego sto je bilo).
Sutradan dolazi kurir, opet on nastavlja da se ljuti sto nismo menjali cene za po 100 din vise, gde se mi njemu suprostavljamo i pitamo ga ali zasto on dodaje 100 din, i posle njegov prijatelj jos 100 din kada isporucuju pakete a on odgovara "da li vi zelite i dalje da vam se salju paketi". Mi tajac, a na poziv korisnickoj sluzbi, samo su uzeli podatke ood kurira i evo ga i dan danas radi nas rejon. Ostali smo sa njima dokle smo mogli, posle toga smo prestali da saljemo pakete jer nismo zeleli da ispada da mi varamo ljude.
Mi smo u tom periodu poslali izmedju 700-800 (mozda i vise) paketa, bilo je i besplatnih paketa gde se placala samo postarina, ali neka je pola od toga sa otkupninom, taj i njegovi drugari su ugrabili jos jednu dve prosecne plate.
Od tog momenta, rekao sam da nikad vise u zivotu necu slati AKSom nista, pa makar ostali poslednja kurirska sluzba na svetu. A taj, i dan danas kada nama stigne neki paket preko AKS-a, moramo da zovemo korisnicku sluzbu da njega nateraju da nam donese paket. Naravno uredno sve naplati kao da je stiglo za 1 dan (a tipa proslo 5 dana).
Tako da ta prica da priprema sebi otpremninu ima dosta istine u sebi, nazalost.