Šta je novo?

Komercijalna banka

Tako je.

Mora se licno otici u poslovnicu.
Meni je istekla Visa i stigla mi poruka da je kartica stigla i da mogu da je preuzmem.
Kad sam otisao da li mi Dinu

E sad ne znam da li mozes da kazes da ne zelis Dinu nego neki drugu



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne može, Dinu izdaju jer je NBS tako propisala. Skini foliju sa Dine i ubaci u fioku.

Послато са Redmi 8 уз помоћ Тапатока
 
Drugari, postoji li opcija da se nekako smsom vidi stanje na računu, otac mi je preminuo pre desetak dana, ali nisam još stigao da odem do banke jer je primao penziju u komercijalnoj, da vidim da nije blokirana, ne znam kako to ide, dal automatski ili treba ja da odem, i ako je legle u međuvremenu penzija da odem da podignem, a i majka je penzioner, mada nema pojma to šta i kad leže jer je otac uzimao i njenu i bio u toku s tim.... Čini mi se da je ranije imalo nekako da se to vidi smsom? Imaju stare telefone nisu android pa nemaju mobi aplikacije.....

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
Dok se ne zavrsi ostavinska rasprava, neces moci da podignes ocevu penziju, niti bilo sta sa njegovog racuna.
Stanje moze majka da proveri pozivom na telefon filijale u kojoj je otvoren racun.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
Znači banka ima uvid u to koji korisnik je preminuo pa blokira račun čim je tako?

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
Od kada to banka ima uvid u to,podigni penziju na bankomatu i posle banku obavesti o tome i da ti isplate sitnis i da ugase racun,tako sam ja radio pre neku godinu.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Pa tako sam i mislio, da čekam uplatu pa da probam na bankomatu da podignem ako može pa posle da idem da odjavim ili šta već i da, vidim kako posle da otplaćujem par uređaja koje je uzeo na rate....

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
  • Like
Reagovanja: M J
Banka ne zna da je lice preminulo, dok je ti ne obavestiš o tome ili notar koji pravi smrtovnicu po nalogu suda. Kad odneseš Izvod iz MKU, račun se blokira i čeka ostavinsku raspravu.
Ne bi smeo da podižeš sredstva sa računa pokojnika bez ostavinske rasprave. U teoriji zbog toga bi mogao da odgovaraš. U praksi stvarno ne znam kako to ide. Činjenica je da će se u nekom trenutku videti da je novac podignut nakon smrti. Da li notari o tome obaveste sud ili ne, to ne znam.

Inače, 10.4. je isplaćena celokupna penzija za mart + 4000 pomoći penzionerima. Od tada nije bilo uplata. Tek 10.5. sledi uplata za april.

Primi moje saučešće.
 
Постоји у Тарифама стање на основу упита СМС-ом.Нотари врше оставинску,а како је то споро и килаво,неодговорно,то је друга и дуга прича.
 
Ne moze upit SMS-om ako se vec nije prijavio, jer mora vlasnik racuna da se prijavi za uslugu u poslovnici. Sanse da neko primeti da je novac podignut sa bankomata se mere promilima - uostalom, sin i majka su svakako glavni naslednici.
 
Poslednja izmena:
Koliki je dnevni limit za podizanje sa bankomata?

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
 
Koliki je dnevni limit za podizanje sa bankomata?

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Izgleds da zavisi od banke do banke, kod mene u Vlasotincu 20-tak hiljada dok sam u drugim gradovima podizao više

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
Tema je Komercijalna banka i kao njihov klijent mislim da mozes da podignes 50k dnevno. Nisam 100% siguran ali mislim da sam negde procitao na forumu da je neko toliko napisao.
 
Poslednja izmena:
Ne moze upit SMS-om ako se vec nije prijavio, jer mora vlasnik racuna da se prijavi za uslugu u poslovnici. Sanse da neko primeti da je novac podignut sa bankomata se mere promilima - uostalom, sin i majka su svakako glavni naslednici.
Па ваљда је Класик пакет у питању.Иначе,број тел. је нешто најосновније код отварања рачуна.Без њега не би ни требали отварати рачун.
 
Drugari, postoji li opcija da se nekako smsom vidi stanje na računu, otac mi je preminuo pre desetak dana, ali nisam još stigao da odem do banke jer je primao penziju u komercijalnoj, da vidim da nije blokirana, ne znam kako to ide, dal automatski ili treba ja da odem, i ako je legle u međuvremenu penzija da odem da podignem, a i majka je penzioner, mada nema pojma to šta i kad leže jer je otac uzimao i njenu i bio u toku s tim.... Čini mi se da je ranije imalo nekako da se to vidi smsom? Imaju stare telefone nisu android pa nemaju mobi aplikacije.....

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
SMS za proveru 5622. Šalješ sa broja koji je registrovan u Kombank.
 
Meni se čini da je dnevni limit 20k na bankomatu, a 50k dnevni limit na šalteru bez najave.

Tarantula, nemoj da pretpostavljaš koji ko ima paket i da li je neko registrovan za uslugu.
 
Meni je 50 hiljada limit na dnevnom nivou...

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
Tarantula, nemoj da pretpostavljaš koji ko ima paket i da li je neko registrovan za uslugu.
Идем логиком ствари,а ти ако знаш нешто више,реци и помози.
 
Meni se čini da je dnevni limit 20k na bankomatu, a 50k dnevni limit na šalteru bez najave.

Mozes vise da podignes od 20k na bankomatu i sve zavisi kojom karticom podizes (master, dina, elektron....). Recimo ja koristim dina karticu i moj max limit na dnevnom nivo je 30k dinara. Za ostale kartice nisam siguran jer ih ne koristim. Ovo je proverena informacija od radnice iz kom banke. Nisam ni ja znao za ovo nego mi je trebalo vise od 30k a nisam mogao da podignem pa sam usao u banku i pitao.
 
Kod mene je 50k limit dnevno.
 
Mozes vise da podignes od 20k na bankomatu i sve zavisi kojom karticom podizes (master, dina, elektron....). Recimo ja koristim dina karticu i moj max limit na dnevnom nivo je 30k dinara. Za ostale kartice nisam siguran jer ih ne koristim. Ovo je proverena informacija od radnice iz kom banke. Nisam ni ja znao za ovo nego mi je trebalo vise od 30k a nisam mogao da podignem pa sam usao u banku i pitao.

Ja sam sa Visom podizao 50k na bankomatu. Dinu (jos) ni nemam...
 
Probao sam preko search-a, ali nisam uspeo da nadjem odgovor. Devojka upgrade-ovala xiaomi telefon na android 10 i kombank aplikacija svaki put izbaci da je pogresan pin, iako je ispravan. Probala 3 puta i valjda zakljucala aplikaciju. Desi li se ovo da zaklupi nakon upgrade-a, jer sigurno nije radila reset aplikacije? Takodje ima li poente zvati ili mora da se ide na salter?
 
Hvala ozzy, kaze da se nije nikada logovala na ebank i da verovatno nema tu uslugu ukljucenu, pa ce u ponedeljak traziti da joj aktiviraju.
 
Имам неколико питања:

Да ли могу да отворим е-банкинг ако имам основни рачун?

Јел могуће активација е-банкинга из иностранства (путем емаил-а или телефонског позива) или морам лично на шалтер?

Да ли се е-бакинг наплаћује додатно месечно?
 
Vrh Dno