Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
EDS je godinama plaćao čitanje strujomera i to je postao odličan biznis za neke ljude.

Poništen tender dovodi korisnike a i zaposlene u delikatnu situaciju.
Ako EDS ima dovoljno para - zbog čega nije korisnicima ponudio popust kod samoočitavanja brojila kao što je uveo popust (!) za dobijanje elektronskog računa odnosno zbog čega svojim zaposlenima nije uveo stimulaciju za čitanje brojila?
Ipak, sve je to samo "politika".
 
Stigao je račun i meni konačno, 6.200. Prijava poslata 1. juna, područje Kragujevac.
Prošlog meseca je bio nerealno nizak jer su samo prekopirali prošlogodišnji račun za april. Tako da su sada ispeglali razliku.
 
Jos nije stigo racun.

a i zbog cega ovako pise?

"
Успешно послата пријава

Време пријаве: 01.06.2025
Време очитавања: 01.06.2025
Виша тарифа: 28998 kWh
Нижа тарифа: 0 kWh"

zasto visa?
 
Sve sto radim za racun za struju je da ostavim na ulazu cedulju sa ocitanim ciframa.
Redovno dobijam racun na osnovu toga......mislio sam do danas :)
Upravo mi je stigao racun za prosli mesec na mail u vrednosti od 2.500 din.
Da bi ste razumeli koliko mi je to smesno, ja u zadnjih ne znam koliko godina dobijam racune u proseku od 5 do 7.000. Prosli mesec je bilo 8.000.
I sad vi meni recite ko ovde koga krade.
Sledeci mesec cu verovatno dobiti racun na jedno 10.000.
 
Auuuu, stigao račun u app. u iznosu od 1419 din. :oops:

Stanje predato 01.06.

Na slikama sam predao: 12671 (viša tarifa) i 6589 (niža tarifa).

Na izdatom računu je to ovako napisano, ko zna šta sve oni rade i muvaju. Kako ima utrošak kada su prethodno i novo stanje za VT iste cifre? Kako su došli do ove razlike nije mi jasno. Za NT su uvažili ispravni cifru. Što znači da su me do sada klepali kako su stigli sa brojkama.

1749385603452.png
 
Pitaš van konteksta, ali pretpostavljam da imaš samo jednu tarifu. Takav im je prosto šablon za ispis uspešne prijave na sajtu, pa u slučaju samo jedne stave da je viša. U aplikaciji bi, s druge strane, pisalo samo tarifa i samo jedan broj, bez ove nule. Alernativno, brojilo ti ima dve tarife, ali ti plaćaš samo jednu, u kom slučaju i treba prijaviti sve kao višu, a za nižu staviti nulu.

I sad vi meni recite ko ovde koga krade.
Eto, verovatno nisu poslali nikog, pa im je algoritam za procenu skroz omašio tvoju potrošnju... Ili jesu poslali, a taj je pogrešno prepisao sa cedulje, dešava se i to.

Kako ima utrošak kada su prethodno i novo stanje za BT iste cifre?
Aproksimirali su raspodelu tarifa, ali bi za detalje morao da ih pitaš ili možda sam da prođeš kroz ranije račune i promisliš šta se desilo. Kada se pogleda prethodno stanje, ispada da si prijavio kao da si potrošio 18 kWh u višoj, a 52 kWh u nižoj tarifi. Nisu poverovali da je na tvom brojilu moguće potrošiti više nego duplo više niže, pa su ti skroz zanemarili prijavu više tarife, a ovo iz niže raspodelili kao 3/4 više i 1/4 niže. Koliko to ima smisla i da li je u skladu sa regulativom, ne bih znao, ali tvoja prijava svakako jeste sumnjiva van šireg konteksta.
 
Ja poslao stanje na slikama kako jeste, a u aplikaciji namerno prijavio 100 kWh više za nižu tarifu i izgleda da slike nisu gledali već samo prihvatili ono što je napisano u ED Srbije aplikaciji :)
 
Poslednja izmena:
@rovello mozda zato sto je monofazna. Ne znam samo jedna opcija je bila da se unese u prijavi preko sajta
 
Ja poslao stanje na slikama kako jeste, a u aplikaciji prijavio 100 kWh više za nižu tarifu i izgleda da slike nisu gledali već samo prihvatili ono što je napisano u ED Srbije aplikaciji :)
Namerno ili slučajno? 😂 Ne stignu sigurno da pogledaju sve slike, ali javljali su neki da su im gledali. Konkretno su neki zaokruživali naviše, a iz EDS-a su im oduzeli taj jedan dodatni kWh. Tipa na brojilu (slici) stoji 100,8 i to korisnik prijavi kao 101, ali na računu mu se ipak nađe 100, po pravilima očitavanja. To je pokazatelj da je stanje sa slike.

mozda zato sto je monofazna. Ne znam samo jedna opcija je bila da se unese u prijavi preko sajta
Suština je onda da ti je brojilo jednotarifno, tako da je onda do šablona za ispis na sajtu, koji prikazuje dve faze nezavisno od toga što imaš samo jednu. Drugim rečima, sve je u redu sa tvojom prijavom.
 
@rovello Ne znam kako može da bude sumnjiva kad se vidi celo brojilo sa sve plombom i bar kodom (šta god on predstavlja).

Ne mogu i nemam nameru da se ganjam sa njima. I za prethodni mesec sam im poslao 06.05. stanje, koje je tada za VT bilo 12502, koje nisu uvažili (pisao sam u temi) i napisali proizvoljnu cifru. Za NT je bilo 6520, nisu ni to tada uvažili već upisali šta su oni smislili i dali mi uvećan računu (od proseka). Sa su ga smanjili, ohoho ispod proseka.

Ako će ovako da rade mogu samo da dobiju tužbu ili prijavu (ne znam kome) ali i to za ove sitne cifre je besmisleno raditi.

Zašto nam daju mogućnost slikanja i prijave stanja ako to neće da uvaže? Naravno, ne pitam tebe, više retorički.
 
Poslednja izmena:
Zašto nam daju mogućnost slikanja i prijave stanja ako to neće da uvaže? Naravno, ne pitam tebe, više retorički.
I ja sam se isto pitao ranije, kad su išle prijave preko starih portala po područjima. Često su mi ignorisali prijave, a samo brojilo nije očitavano. Što se tiče konkretnog slučaja od ovog meseca, moguće je da im je to sistem i automatski odradio. Baš ne znam kako funkcioniše, ali jeste mi inače poznato to menjanje raspodele (povećaju ti stanje samo jedne tarife, a naplate podeljeno, kao što se tebi desilo), pa me zato nije začudilo, tj. odmah sam shvatio šta su uradili.

Namerno, napisao sam :)
Ali u editu, hahah. Nije bilo kad sam krenuo da ti odgovaram, što se i vidi po citatu. 😆 Posle mi se izmena nije ni prikazala.
 
EDS je godinama plaćao čitanje strujomera i to je postao odličan biznis za neke ljude.

Poništen tender dovodi korisnike a i zaposlene u delikatnu situaciju.
Ako EDS ima dovoljno para - zbog čega nije korisnicima ponudio popust kod samoočitavanja brojila kao što je uveo popust (!) za dobijanje elektronskog računa odnosno zbog čega svojim zaposlenima nije uveo stimulaciju za čitanje brojila?
Ipak, sve je to samo "politika".
Plaćaju se zaposleni dodatno koji očitavaju brojila, izgleda nedovoljno za njihov standard.
 
Meni za lokal i selo nisu koristili prijavljeno stanje, za selo pise da su bili 6.5. sto ne nemoguce jer uvek ima tamo neko.
Za lokal su uzimali stanje isti dan kad sam i ja prijavio, nisu koristili moje.
Besmisleno je slati kada ne uvazavaju poslato.
 
Nama u ulici (Užice, centar) ne očitavaju već 3 meseca, ja prijavljujem svakog prvog stanje, račun je na osnovu mog prijavljenog stanja
 
Prvog sam prijavio, preko aplikacije, i na racunu koji sam dobio je sve kako treba, kako sam prijavio. Prvi put sam ovo radio, i iskreno, zadovoljan sam, mada bi bilo bolje da ja to uopste ne radim vec oni, kao sto je bilo do sada.
 
Ne čitaju svima svakog meseca, već na 2-3, pa ko ne pošalje sam, dobije "prosek".
 
A ko ce ocitavati struju na 3 meseca? Mislim, ciji su to radnici?
Takodje, da li ce celoj Srbiji biti isti period ocitavanja ili ce 1/3 da bude januar, 2/3 februar, 3/3 mart?
Cisto informativno, u pitanju je posao od 7 dana svaka 3 meseca pa se pitam da li ce postojecim radnicima da navale dodatni posao ili ce postojati zaposleni sa ovakvim radnim vremenom.
 
Nemaju dovoljno radnika da svima očitaju u jednom mesecu, pa će razvući na 3.
 
Ako je neko čekao čitača do 7. i niko se ne pojavi, na koji način da sada pošalje stanje, nakon 6.?
 
Nazad
Vrh Dno