Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
"Pitanje" koje se tu nameće: da li je legalno izdavanje računa sa lažnim datumom izdavanja, te datumom dospeća u prošlosti? 🙄
 
Antidatiranje bilo kog dokumenta je krivično delo falsifikovanja, ali u jednom broju slučajeva i prilično teško dokazivo.
 
U ovoj zemlji falsifikovanje u dobroj meri nije kažnjivo, pričam iz iskustva. Komšija je falsifikovao moj potpis i ličnu kartu da bi dobio saglasnost za uvodjenje gasa. Tužio sam ga, pukao oko 500 evra, da bi forenzika lepo zaključila da je moj potpis falsifikovan, ali da ne mogu da utvrde ko je to učinio, i nikom ništa.
 
Ima raznih priča, ali eto, za EPS je poznato da to rade kada koriguju više računa unazad, pa onda bude problema sa naknadnim dugovanjima, kamatom i izgubljenim popustom. I meni se to zapravo jednom desilo, ali to je bilo taman uoči onog hakerskog napada, pa isprva nisu ni bili u mogućnosti da razmotre moju reklamaciju. Nakon toga je prosto nisu ni razmotrili (odgovor mi nikad nije stigao), a ja sklopom okolnosti nisam imao motivaciju da se opet žalim. Svakako je reč o malom iznosu, ali opet... Dokazivost tu definitivno stoji kao zanimljiva problematika.
 
I kod nas isto više ne očitavaju, baba u selu kaže nisu bili, sinoć uzeo stanje i prijavio, prihvatilo e sad dal će da uđe u obračun ne znam, rekoše do 10tog.
Supruga isto kaže za lokal, poslala stanje liku koji je očitavao, kaže ne očitava više ali je uzeo stanje za april a ubuduće da prijavljujemo na sajt.
Kući sam prozjumer pa imam daljinsko tako da bar tu ne moram da se cimam jer i ne bih mogao da prijavim proizvodnju jer ima 6 stavki koje se očitavaju.
Ali ovo je cirkus, biće haos krajem meseca kad ljudima masovno krenu da stižu neočitani računi, pogrešno paušalno zaračunati a u junu će tek da bude pakao kad mnogima ode u crvenu tarifu.
 
Samo su napravili katastrofu, jer X starih ljudi nisu sposobni da sami dostave/ocitaju brojilo, jer kakva aplikacija, kakav internet i ostala cudesa, jos ni TV/Radio nisu savladali.
Ajd oni koji imaju decu/unuke pa i nekako a sta je sa ostalima, propast.
Samo jako i napredno.
Sa bili kim bezveze da pomenem temu struja, svi odmah se zale na vece racune nego prosli ili preprosli mesec kada su vise trosili.
Evo meni na primer racun dosao veci od proslog meseca a iskljucio zamrzivac, reko ajd da smanjim malo potrosnju, kad ono oces djavala ce smanjis. :unsure:
 
Уопште их не таргира, свако ће платити рачун, а ко не шаље сам стање, рачун може бити само већи на крају.
 
S' obzirom da ne stižu računi celi komšiluk mi traži da im prijavim preko aplikacije da im stižu računi, stariji ljudi 50+ i uglavnom aplikacija većinu ne prihvata. Do sad su normalno dobijali papirne račune na svoje ime. Preko telefona i meila neće da reše problem, mora lično. Poslao meil i dobio ovaj odgovor.
"Поштовани,
Прегледом расположиве електронске евиденције података утврђено је да недостаје податак о ЈМБГ тренутно регистрованог купца електричне енергије, као и да за предметно мерно место није закључен уговор о снабдевању електричном енергијом.
Овом приликом Вас обавештавамо да је потребно да тренутно регистровани купац електричне енергије, дође на шалтере где се обављају послови уговарања, а који се налазе у пословном објекту снабдевача, у улици Масарикова бр.1-3, радним данима од 07-14:30 часова, како би се приступило ажурирању података и закључењу уговора о снабдевању електричном енергијом.
Ваш ЕПС
Ispada da sada imaju struju bez ugovora o snabdevanju. Da li je to neki problem?
 
Nama su poslali pre nekoliko godina postom obavestenje da je vlasnik brojila(zenin deda) preminuo(uvidom u knjige umrlizh) i da je potrebno da se donese nasledno resenje bla bla, otisla supruga i potpisala ugovor(deda joj preminuo 1991.) Ovakve odgovore smo dobijali pre toga kada smo slali mail da nam nije ocitano brojilo.

Jutros sam pogledao komsiji stoji stanje na kapiji nije precrtano, verujem da jos nije ocitano
 
Sami da očitavamo, sami da formiramo račun, još sami da proizvodimo pa da zaokružimo priču.
Njima samo da platimo i svi zadovoljni.
 
Možda sam propustio ali koji je sad izgovor što nema aprilskih računa na mail/aplikaciji/sajtu?
 
jel ima smisla sutra prijaviti stanje preko aplikacije posto ocigledno nisu ocitali brojila?
prosli mesec sam prijavio ali su ipak ocitali, pa sam mislio tako ce i ovaj mesec.

Da li ce da prihvate to ocitavanje?
valjda hoce jer drugo nemaju nista..
 
Meni je danas stigao racun, a ocitavanja nije bilo, pouzdano znam, zapisuju portiri kad je bio covek koji ocitava. A prosli racun je stigao 3 dana pre ocitavanja :D
Moram da uporedim trenutno stanje sa tim improvizovanim na racunu.
 
Ispada da sada imaju struju bez ugovora o snabdevanju. Da li je to neki problem?
Nije veliki problem, u smislu da dosad nisam čuo da se nekome desilo nešto loše zbog toga (mada svi koje znam da im je to rečeno eventualno su otišli da potpišu), ali bez ugovora i JMBG-a u sistemu definitivno nema mogućnosti prijave na portal, a moguće je i da bi sa ostalim proceduralnim stvarima bilo problema (podnošenje prigovora i slično). Svakako je rešenje da se ode na šalter i to se tamo brzo završi, jedino što posle opet treba da prođe nekoliko dana (nekima i nekoliko sedmica) da bi prijava na portal bila moguća.
 
12000 mi došao račun. Mašala, nikad u našoj eri od kada ja znam za praćenje potrošnje, nije stigao toliki račun.

Ovaj mesec što ide će isto biti povećan ali to je orpavdano jer smo imali celu nedelju goste.
 
S' obzirom da ne stižu računi celi komšiluk mi traži da im prijavim preko aplikacije da im stižu računi, stariji ljudi 50+ i uglavnom aplikacija većinu ne prihvata. Do sad su normalno dobijali papirne račune na svoje ime. Preko telefona i meila neće da reše problem, mora lično. Poslao meil i dobio ovaj odgovor.
"Поштовани,
Прегледом расположиве електронске евиденције података утврђено је да недостаје податак о ЈМБГ тренутно регистрованог купца електричне енергије, као и да за предметно мерно место није закључен уговор о снабдевању електричном енергијом.
Овом приликом Вас обавештавамо да је потребно да тренутно регистровани купац електричне енергије, дође на шалтере где се обављају послови уговарања, а који се налазе у пословном објекту снабдевача, у улици Масарикова бр.1-3, радним данима од 07-14:30 часова, како би се приступило ажурирању података и закључењу уговора о снабдевању електричном енергијом.

Ваш ЕПС
Ispada da sada imaju struju bez ugovora o snabdevanju. Da li je to neki problem?
Moguće da su dosta podataka izgubili onda kada je bio onaj cyber napad, isto mi prijavljuje na dva mesta a sve uredno prijavljeno.
Samo za kući mi je radio portal dok nisam postao prozjumer.
 
Očitao sam sam 2. maja i poslao sam im to preko aplikacije. Računa na mail stigao 8. maja, a na portal 9. sa mojim očitanim stanjem. Ne volim što moram sam da očitavam, ali šta da radim.

Samo su napravili katastrofu, jer X starih ljudi nisu sposobni da sami dostave/ocitaju brojilo, jer kakva aplikacija, kakav internet i ostala cudesa, jos ni TV/Radio nisu savladali.
Ajd oni koji imaju decu/unuke pa i nekako a sta je sa ostalima, propast.
Samo jako i napredno........:unsure:
Kako se to kaže, živimo u kapitalizmu, prilagodi se ili umri. Tužno ali izgleda da je tako.
Moja tetka od 76 godina se prilagodila i sama je instalirala aplikaciju na mobilni i sama očitala, poslala i kasnije elektronski platila račun. Može svako, samo treba hteti.
Sami da očitavamo, sami da formiramo račun, još sami da proizvodimo pa da zaokružimo priču.
Njima samo da platimo i svi zadovoljni.
Namam ništa protiv toga da sami očitavamo, ali onda da nam smanje račun za tih 10-20 dinara što su plaćali za očitavanje po brojilu ljudima koji su to radili.
 
Плаћали су марка босанца
 
@VLaK
Nije ni meni problem, ni da popunjavam celu uplatnicu, ali da skinu sve one mikimaus takse zaključno sa RTS-om.
 
Očitao sam sam 2. maja i poslao sam im to preko aplikacije. Računa na mail stigao 8. maja, a na portal 9. sa mojim očitanim stanjem. Ne volim što moram sam da očitavam, ali šta da radim.
Ja sam očitao i poslao 6. maja, nisu mi upisali moje očitano stanje, već neko levo, malo uvećano.

Inače, kako da znamo da li je slika/slike koju šaljemo OK?
 
Ja sam očitao i poslao 6. maja, nisu mi upisali moje očitano stanje, već neko levo, malo uvećano.

Inače, kako da znamo da li je slika/slike koju šaljemo OK?
Ja sam 1.maja poslao u App(ED Srbije) i tacno bilo na racunu 8.maja u App (Uvid u racun) u kWh!
Kako mislis da li je slika Ok? Ubacis dva puta istu sliku bitno da se vidi niza/visa
 
Ima tu mnogo ljudi ,koji ne zive stalno na adresi u Srbiji, kako oni da ocitavaju sami svaki mesec brojilo?
To sve ne sposobno, cela Srbija je cacilend.
 
Kako mislis da li je slika Ok? Ubacis dva puta istu sliku bitno da se vidi niza/visa
Mislim na rezoluciju, veličinu slike, da li je obuhvaćeno celo brojilo ili samo deo gde se vidi očitavanje (brojevi - više i niža tarifa) i tome sl.

Ne znam, tj. nemam povratnu informaciju da li su to prihvatili ili ne, to što sam poslao na slikama. Samo u app piše da je predato (kada sam pokušavao da ponovo ubacim - tako sam radio proveru da li je prošlo ili ne).
 
Mislim na rezoluciju, veličinu slike, da li je obuhvaćeno celo brojilo ili samo deo gde se vidi očitavanje (brojevi - više i niža tarifa) i tome sl.
Ja sam slikao celo brojilo i rezolucija je:
Screenshot_20250513-212239~2.png
I nije bilo problema!
Ne znam, tj. nemam povratnu informaciju da li su to prihvatili ili ne, to što sam poslao na slikama. Samo u app piše da je predato (kada sam pokušavao da ponovo ubacim - tako sam radio proveru da li je prošlo ili ne).
Tako sam i ja radio proveru na app i na netu :)
I sve bilo Ok kao i za mart!
 
Poslednja izmena:
Mislim na rezoluciju, veličinu slike, da li je obuhvaćeno celo brojilo ili samo deo gde se vidi očitavanje (brojevi - više i niža tarifa) i tome sl.

Ne znam, tj. nemam povratnu informaciju da li su to prihvatili ili ne, to što sam poslao na slikama. Samo u app piše da je predato (kada sam pokušavao da ponovo ubacim - tako sam radio proveru da li je prošlo ili ne).
Ja sam im ovako poslao. Niti se vidi brojilo ni onaj bar kod. Ništa. Ali se slaže sa cifrom koju sam upisao. Slikao mobilnim i kropovao.

PXL_20250502_073724403~2.jpgPXL_20250502_073724403~3.jpg
 
Nazad
Vrh Dno