Šta je novo?

Kolika je provizija za uplatu na bankovni racun

dusxan

Slavan
Učlanjen(a)
04.06.2007
Poena
330
Platio sam 100 din u Rajfajzn banci pri uplati na racun Erste korisnika. Mnogo li je, zar ne? Ili se radi o nekoj varci?

u posti je 30 dinara a u intezi je 40 dinara provizija do valjda par hiljada e sada ako uplacujes vecu kolicinu novca onda je 1% na celu uplatu tako je bilo kada sam ja bio student dok uplacujes na racun ciji je vlasnik sama banka provizije nema:D

To nije uplata nego PRENOS. Zavisi koliku sumu si prebacivao.

Čisto da se zna, u EU je za prebacivanje sa računa bilo koje banke na račun bilo koje druge banke u EU, limitirana provizija na 50c (za transfere do 15.000e). Barem je tako bilo pre par godina... Zato recimo Nemci, kad koriste ebay, vrlo retko primaju paypal (koji uzima oko 3%), već uglavnom trazže (online, koriscenjem EBAN-a) bank transfer... Ako/kada mi udjemo u EU, nadam se da će ove nase bankarske gulikože i paraziti na isto biti primorani. U okviru iste banke, provizije nema, ma kolika je suma u pitanju (zgodno za kupoprodaju nekretnika i skupljih vozila).

Nije varka, cene provizija na uplate novca su skocile odnedavno u Raiffeisen banci (verovatno i nu nekim drugim). Minimalna provizija kod njih je sada 80din (pre bila 40din)... na vece sume je to 1% ili 1.5% nisam siguran.
Za sve uplate u postu, najmanja je provizija.

Kada bih recimo hteo da prebacim novac od kolege iz Francuske koji ima racun u Societe u Parizu na moj racun takodje u Societe ali u Beogradu, kolika bi bila provizija na recimo 5000 e ? Ili na neki drugi racun u nekoj banci u Beogradu, a da nije u pitanju Societe ?

Nije varka, cene provizija na uplate novca su skocile odnedavno u Raiffeisen banci (verovatno i nu nekim drugim). Minimalna provizija kod njih je sada 80din (pre bila 40din)... na vece sume je to 1% ili 1.5% nisam siguran.
Za sve uplate u postu, najmanja je provizija.

Ako uplaćuješ na račun koji je u Raiffeisen banci onda je provizija valjda 0