benchmark nije skroz merodavan kada su u pitanju televizori
malo mi je čudno da jedan Samsung pravi TV uređaje koji su toliko osetljivi na struju. ako stvarno više ne bude imao akcije sa garancijom od 5 godina, kao druge marke (Hisense, LG, Philips, SONY od svetskih, FOX od domaćih) i ostane na redovnoj od 2 (pri čemu neke marke imaju redovnu od 3), verovatno će im primetno pasti prodaja ovde.Mana i jednog i drugog je garancija od samo 2 godine.
Specificnost hardvera kod Samsunga se ne slaze bas sa kvalitetom struje u Srbiji i zbog toga kod nas Samsung od ove godine ne daje produzenu garanciju od 5 godina, cak ni na Qled modele (bilo je puno reklamacija i zamena uredjaja).
pričalo se dosta o ovome. ali, nigde nisam naišao na konkretne dokaze (pričamo za tehniku). ali, da ne idemo u off-topic, ovo je pre tema za "trendove"Medjutim, kako je vise puta dokazano da roba koja dolazi kod nas i roba koja se prodaje na "zapadnom" trzistu nije istog kvaliteta i specifikacija
da li bi mogao da uporediš U8B (B je '19.) sa prošlogodišnjim The One, kao i U8QF (F je '20, Q je quantum dot) sa ovogodišnjim The One? doduše, još uvek nema recenzija za U8QF, koliko sam videoHisense U8B - skuplji, malo svetliji, 8bit+frc, losiji smart, 100hz, edge led, dcip3 oko 90, bolji za hdr
philips the one - jeftiniji, p5 procesor, 10bit, 50hz, android 9 u najboljem resenju, direct led, dcip3 oko 80
preporučena maloprodajna cena za 65" je ~140K a 55" 115K dinara (na tržištu obično nisu ovakve cene, znaju da budu niže)
Niko to nije rekao, svi koji su upuceni znaju da garancije za burn in nema. Jer da ima onda ne bi bilo razmisljanja toliko oko toga.
...
Verujem da je magic remote kvalitetne izrade ali ko hoce da kucka to nije resenje. Rii i8 ili Wechip W1/W2 su za kuckanje ali se moraju dodatno kupiti, mada ko uzima jeftini box rii8 obicno daju uz malu doplatu. Moj je od neke neverovatno jeftine plastike ali se bas zgodan za kuckanje, koristim ga i za PC, igram Factorio pomocu njega. Nije bas najudobnije ali navikne se covek.
Bilo je receno, manje eksplicitno, vise implicitno.
Garanciju na Burn in ne daje apsolutno nijedan proizvodjac Oled televizora, pa cak ni Sony i zato molim vas bez iznosenja neistina ubuduce
Meni zamenili ceo panel na LG C7 prošle godine za burn in. Došao čovek iz LGa kući i zamenio panel za 10 minuta, uzeo stari i otišao [emoji3]Garanciju na Burn in ne daje apsolutno nijedan proizvodjac Oled televizora, pa cak ni Sony i zato molim vas bez iznosenja neistina ubuduce
Naravno da upuceni znaju da garancije za burnin nema, zato su takve izjave namenjene neupucenima, a ne upucenima
LG daje garanciju (tj burn in potpada pod garanciju) i zato molim te bez iznosenja neistina ubuduce.
...svi koji su upuceni znaju da garancije za burn in nema. Jer da ima onda ne bi bilo razmisljanja toliko oko toga.
...
Burn-in is (usually) not covered under warranty
In their warranties, LG and Sony explicitly state that image retention and burn-in are not covered on their OLED TVs. ... "There is generally no warranty coverage for image retention by TV companies and display manufacturers.
burn in isn't covered by the manufacturers’ warranty. However, there have been customers who have been granted a panel replacement as a one-time courtesy.
Svesni smo koliko ljudi imaju problema da reklamiraju neispravne i poluispravne uredjaje kod nas, tako da, nadati se uvazavanju reklamacije na burn-in u Srbiji je isto kao i nadati se sedmici na lotou i to bez uplacivanja tiketa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari