Šta je novo?

Klima uredjaji - opšta diskusija

Ne znam ni ja kako sve to ide nisam bas najbolje upoznat u toj sveri cak nisam dobio nikakv racun niti bilo sta samo je lupio 3 pecata na taj garantni list to je bio uz klimu i otisli su. Kaze bilo kakav problem da imas zovi ovaj broj sa pecata i mi odma dolazimo da resavamo.

Nisam resio problem sutra ih zovem kad se vratim sa posla radim prepodne to se juce poslepodne desilo znaci subota ne rade danas nedelja tako da tek sutra cu ih zvati da vidim sta kazu.
Mozda sam ja tu trebao to drugacije da postupim da naprimer zovem KlimaPingvin servis iz Beograda i oni da dodju da srede deluju mi kao pouzdani serviseri i firma, tipa da sam ih nazvao i da pitam kolko bi bila ugradanja i to kad mogu da dodju umesto sto je BC group pozvao ove sta znam.
Jedni od ozbiljnijih i nije im skupa ugradnja koliko se sećam.
 
A taj kolega sto je radio samnom pre to cisto da provocira nista vise kako cevi kostaju i materijal minimum 2500rsd te da su mi ovi stavili neke kres cevi i da je 14K rsd jeftina ugradnja da su njemu naplatio 18500rsd pa onda je bacio pricu kako je LG kanta bred i da je nekad bio dobar te da je Hisense koji je on uzeo za 45K top i da su Hisense klime dobre ....pitao sam servisere te kaze Hisense je u rangu sa vox i tesla i tako tim nizim klasamo mozda za nijansu bolje i da imaju problema sa njima.
@frrka i meni tako deluju stim da je kod njih taj model klima bio dosta skup 15K rsd razlike sto nije uopste malo u BC group je bio 60K kao na snizenju a vamo kod ovih je bila 75k + racunaj ugradnju jos 100e.
 
Jel mozes doci do crijeva od kondenza? Probaj da dunes pa ces vidjeti dali je zacepljeno.
A taj kolega sto je radio samnom pre to cisto da provocira nista vise kako cevi kostaju i materijal minimum 2500rsd te da su mi ovi stavili neke kres cevi i da je 14K rsd jeftina ugradnja da su njemu naplatio 18500rsd pa onda je bacio pricu kako je LG kanta bred i da je nekad bio dobar te da je Hisense koji je on uzeo za 45K top i da su Hisense klime dobre ....pitao sam servisere te kaze Hisense je u rangu sa vox i tesla i tako tim nizim klasamo mozda za nijansu bolje i da imaju problema sa njima.
3m cijevi sa izolacijom plus kondenz 3m sam ja u BiH platio 40€ nosaci vanjski inox su izmedju 15-20€ i fali kabal 3m par eura. Ustvari fali ti one kanalice za cijevi ako se vide, takodje uv traka, ona je oko 7-8€ sarafi, tiple.. ima troska malo
 
Poslednja izmena:
Jel mozes doci do crijeva od kondenza? Probaj da dunes pa ces vidjeti dali je zacepljeno.

3m cijevi sa izolacijom plus kondenz 3m sam ja u BiH platio 40€ nosaci vanjski inox su izmedju 15-20€ i fali kabal 3m par eura. Ustvari fali ti one kanalice za cijevi ako se vide, takodje uv traka, ona je oko 7-8€ sarafi, tiple.. ima troska malo
Sta znam ovde to naplacuju kod nas oko 12000Rsd sto mu dodje oko 100e za 12btu klimu ove jace klime naravno veca cena. nisu mi pominjali to srafovi nosac itd samo su doneli sve to sta treba i montirali.. zavisi od servisa do servisa neki naplacuju taj kabal te srafovi ovo ono ...ovi su rekli cena ugradnje je ta i ta i to je to.

mogu doci do creva naravno mrdo sam ga malo ima bilo je nesto vode u njemu ne preterano...klima je na terasi a crevo je baceno samo dole da kaplje.
 
A taj kolega sto je radio samnom pre to cisto da provocira nista vise kako cevi kostaju i materijal minimum 2500rsd te da su mi ovi stavili neke kres cevi i da je 14K rsd jeftina ugradnja da su njemu naplatio 18500rsd pa onda je bacio pricu kako je LG kanta bred i da je nekad bio dobar te da je Hisense koji je on uzeo za 45K top i da su Hisense klime dobre ....pitao sam servisere te kaze Hisense je u rangu sa vox i tesla i tako tim nizim klasamo mozda za nijansu bolje i da imaju problema sa njima.
@frrka i meni tako deluju stim da je kod njih taj model klima bio dosta skup 15K rsd razlike sto nije uopste malo u BC group je bio 60K kao na snizenju a vamo kod ovih je bila 75k + racunaj ugradnju jos 100e.

Koalmont isto su dobri koliko se sećam.
Mislim pazi, mozes da uzmes najbolju klimu, da dodje najbolji preporučeni majstor... Ako ti je suđeno ili ako majstoru nije dan, ili klima ima neku glupu fabričku grešku... Desi se... Inas primer gde kineske klime rade godinama ugradjivali ljudi bez firme koji su radiki na crno.

Bitno je da može da se reši u kratkom vremenskom periodu.
 
Koalmont isto su dobri koliko se sećam.
Mislim pazi, mozes da uzmes najbolju klimu, da dodje najbolji preporučeni majstor... Ako ti je suđeno ili ako majstoru nije dan, ili klima ima neku glupu fabričku grešku... Desi se... Inas primer gde kineske klime rade godinama ugradjivali ljudi bez firme koji su radiki na crno.
hahahah imam jednog kolegu sto ugradjuje msm da radi tako sto kazes na crnjaka njemu ne bi dao radi ni da mi plate kakav je tresh radnik u firmi :D

Btw al zato dole imam Midea cale je to kupio jos 2012 godine i kako je montirana radi ja ni jednom nisam video da je servisirana eto tih 10 godina nikad nista sa njom nit kaplje nit bilo sta. Mozda je i cale zvao majstora nekog za dopuni gas il nesto kad ja nisam bio kuci dok sam na poslu nemam pojma nit se interesujem za tu klimu dole u dnevnoj. ali ona i dalje radi hladi i greje preko zime,moguce i da je cale otvarao da je cisti nisam ga pitao nista. Ja sam sebi uzeo ovu LG kod mene za sobu na spratu jer je preko leta pakao oko 30+ stepeni bude ne znam sta je gore dal da otvorim prozore i terasu ili da drzim zatvoreno i zagusljivo. Tako da eto tek sad se odlucio da uzmem ugradim i posle 10 dana prsne tj pocne da curi voda a nije ni radilo ne znam kolko plafon 8h kako je pre toga radila bez problema sta se desilo do momenta kad je pocelo da curi ne znam nisam ustanovio nista kriminalno osim sto posle nekih 15-20 min pocne da lije voda.
 
hahahah imam jednog kolegu sto ugradjuje msm da radi tako sto kazes na crnjaka njemu ne bi dao radi ni da mi plate kakav je tresh radnik u firmi :D

Btw al zato dole imam Midea cale je to kupio jos 2012 godine i kako je montirana radi ja ni jednom nisam video da je servisirana eto tih 10 godina nikad nista sa njom nit kaplje nit bilo sta. Mozda je i cale zvao majstora nekog za dopuni gas il nesto kad ja nisam bio kuci dok sam na poslu nemam pojma nit se interesujem za tu klimu dole u dnevnoj. ali ona i dalje radi hladi i greje preko zime,moguce i da je cale otvarao da je cisti nisam ga pitao nista. Ja sam sebi uzeo ovu LG kod mene za sobu na spratu jer je preko leta pakao oko 30+ stepeni bude ne znam sta je gore dal da otvorim prozore i terasu ili da drzim zatvoreno i zagusljivo. Tako da eto tek sad se odlucio da uzmem ugradim i posle 10 dana prsne tj pocne da curi voda a nije ni radilo ne znam kolko plafon 8h kako je pre toga radila bez problema sta se desilo do momenta kad je pocelo da curi ne znam nisam ustanovio nista kriminalno osim sto posle nekih 15-20 min pocne da lije voda.
Ma sto imas ti servis da zoves nije mi jasno? Kakvi crni putni troskovi? Em dao pare za klimu, em u kvaru, jos da im placas putne troskove? Kakav bezobrazluk, svasta...
Zovnes prodavnicu dje si kupio i reklamiras. Procitah na Energynet da je kod vas u Srbiji 30 dana reklamacioni rok do kada moraju da otklone kvar ili da izvrse zamjenu ili povrat novca. Kod nas je to 15 dana u CG, nevezano o vrsti proizvoda.
Cak sam citao cini mi se u zakonu o zastiti potrosaca CG da pise i da nije prepocljivo obracati se ovlascenom servisu, nego direktno prodavnici dje je izvrsena kupovina.
Ja imao prije par dana problem, prodavnica uputila zahtjev za popravku i serviser me ne poziva nedelju dana. Javim se putem vajbera prodavnici, kazem mozete li provjeriti servisera evo vec osmi dan da me niko nije pozvao ili da cekam da istekne reklamacioni rok od 15 daba. Kazu odma cemo provjeriti... i zove me poslije pola sata rano izjutra majstor koji je postavljao klimu prica mi neke izgovore i cuda kako je on dobro odradio montazu. U samoga sebe ma boli me uvo prijatelju nek istekne jos nedelju dana pa ces da vidis kad zovnem prodavnicu za zamjenu klime od 1200e zbog neke gluposti.
 
Poslednja izmena:
Cak na garanciji prodavnice pise da oni ne snose troskove popravke i zamjene uredjaja u garanciji, tako da oni nemaju ni razlog da na bilo koji nacin opstruiraju popravku, zamjenu ili povrat novca zbog loseg uredjaja.
 
Ma sto imas ti servis da zoves nije mi jasno? Kakvi crni putni troskovi? Em dao pare za klimu, em u kvaru, jos da im placas putne troskove? Kakav bezobrazluk, svasta...
Zovnes prodavnicu dje si kupio i reklamiras. Procitah na Energynet da je kod vas u Srbiji 30 dana reklamacioni rok do kada moraju da otklone kvar ili da izvrse zamjenu ili povrat novca. Kod nas je to 15 dana u CG, nevezano o vrsti proizvoda.
Cak sam citao cini mi se u zakonu o zastiti potrosaca CG da pise i da nije prepocljivo obracati se ovlascenom servisu, nego direktno prodavnici dje je izvrsena kupovina.
Ja imao prije par dana problem, prodavnica uputila zahtjev za popravku i serviser me ne poziva nedelju dana. Javim se putem vajbera prodavnici, kazem mozete li provjeriti servisera evo vec osmi dan da me niko nije pozvao ili da cekam da istekne reklamacioni rok od 15 daba. Kazu odma cemo provjeriti... i zove me poslije pola sata rano izjutra majstor koji je postavljao klimu prica mi neke izgovore i cuda kako je on dobro odradio montazu. U samoga sebe ma boli me uvo prijatelju nek istekne jos nedelju dana pa ces da vidis kad zovnem prodavnicu za zamjenu klime od 1200e zbog neke gluposti.
Receno mi je da ih kontaktiram u slucaju problema sa radom taj servis tj broj sa pecata da dolaze odmah da rese problem a kao sto kazes imam opciju i prodavnicu da zovem.
To sto sam rekao za putne troskove fina teta iz prodavnice me je pitala odakle sam da bi poslala najblizeg majstora kako ne bih placao putne troskove da ne dolaze serviseri iz Beograda koji je 30Km od mene vec ako imaju nekog blize...
Sutradan me zove servis taj kojeg su oni izcimali kaze ugradnja 14K rsd i Ajde neka bude 1000rsd za gorivo sto mi je zasmetalo istog mementa kad je reako"Ajde neka bude" to bi imalo smisla da su iz beograda dolazili a oni dosli iz susednog mesta ali ajde sto kaze jedan clan necu propadnem za par eura. Nego eto problem posle par dana od ugradnje, verujem da je neka glupost i da nisu uradili nesto kako treba ako treba se zameni unutrasnja jedinica to ce serviser napise izjavu i to je to. sve

Sve u svemu javljam sutra poslepodne sta se desava kad ih nazovem radim prepodne pa kad dodjem kuci cu resavam to. ne znam dal da je ukljucim da vrti fen onaj samo bez hladjenja ili tako nesto da isusuje tu unutrasnju jedinicu ili da ostavim sve ovako iskljuceno iz zida i da ne diram nista dok ne dodje neko sta vi kazete?
 
Ne diraj nista da ti ne bi osporili garanciju. Tamo piše pravilna upotreba. Posle orijave kvara. Nije oravilna upotreba
 
S obzirom da si rekao da je grijanje prioritet onda dobro razmisli i poslusaj jos koji savjet. Ima dosta ljudi koji su u tom budzetu uzeli klime sa kojima su zadovoljni. Naravno opet nisu svima ni ista ocekivanja. Ja sam malo presao tvoj budzet na prvu. Mozda da se potudis mogo bi i jeftinije da nadjes.
Ja sam vidio 1170€ na prvu sto bi se reklo.
Koju?
 
hahahah imam jednog kolegu sto ugradjuje msm da radi tako sto kazes na crnjaka njemu ne bi dao radi ni da mi plate kakav je tresh radnik u firmi :D

Btw al zato dole imam Midea cale je to kupio jos 2012 godine i kako je montirana radi ja ni jednom nisam video da je servisirana eto tih 10 godina nikad nista sa njom nit kaplje nit bilo sta. Mozda je i cale zvao majstora nekog za dopuni gas il nesto kad ja nisam bio kuci dok sam na poslu nemam pojma nit se interesujem za tu klimu dole u dnevnoj. ali ona i dalje radi hladi i greje preko zime,moguce i da je cale otvarao da je cisti nisam ga pitao nista. Ja sam sebi uzeo ovu LG kod mene za sobu na spratu jer je preko leta pakao oko 30+ stepeni bude ne znam sta je gore dal da otvorim prozore i terasu ili da drzim zatvoreno i zagusljivo. Tako da eto tek sad se odlucio da uzmem ugradim i posle 10 dana prsne tj pocne da curi voda a nije ni radilo ne znam kolko plafon 8h kako je pre toga radila bez problema sta se desilo do momenta kad je pocelo da curi ne znam nisam ustanovio nista kriminalno osim sto posle nekih 15-20 min pocne da lije voda.
Ako znas sam, skini masku od klime, skini crevo sa klime i proveri da li se crevo zapusilo. Desilo mi se jednog leta da je osa usla u klimu i zapusila crevo za kondenz. U krajnjem slucaju zovi ovlasceni servis za LG klimu, na gatrantnom listu treba da pise datum ugradnje, model, serijski brojevi i pecat firme koja se bavi ugradnjom klima uredjaj, a ne servisiranjem. Jedno je serviser, a drugo montazer.
 
Siguran sam da ce ti neko vec nesto preporuciti. Kao sto rekoh FTXM35R/RXMR Daikin je bilo moje misljenje ali ako je van budzeta sto razumijem, onda ima korisnika sa jeftinijim modelima koji su zadovoljni. Opet pitanje je stabti ocekujes od klime. Procitaj postove unazad pa dosta mozes saznati.
 
Siguran sam da ce ti neko vec nesto preporuciti. Kao sto rekoh FTXM35R/RXMR Daikin je bilo moje misljenje ali ako je van budzeta sto razumijem, onda ima korisnika sa jeftinijim modelima koji su zadovoljni. Opet pitanje je stabti ocekujes od klime. Procitaj postove unazad pa dosta mozes saznati.
FTXP Daikin je isto dobra.
Zadnjih mesec dana sam u potrazi za klimom. Uglavnom bi se koristila za grejanje.
Za sada sam sveo na par modela

GREE​

COMFORT AMBER 12.000 btu​

Daikin​

FTXC35B/RXC35B

FTXF35D/RXF35D​


Ili imate neku drugu preporuku.

Hvala unapred
FTXF35D, ili dodaj malu izmu FTXP35.Ako ces da ustedis
 
Koju klimu bi mi preporučili za grejanje prostorije od 24 kvadrata u kući sa manje-više prosečnom izolacijom ( 5cm stiropor i 15 cm mineralne vune na ploči u potkrovlju )? Grejalo bi se do maksimalno 21-22 stepena, a centralno grejanje koje postoji bi se po potrebi dodatno koristilo kada su niske temperature. Planirao sam da uzmem Daikin FTXF35D, ali sada umesto ovog modela ima samo verzije koja ima 4 kg lakšu spolj. jedinicu i ne uliva mi poverenje. Budžet je do 1000 evra.
 
Imaju ftxc35 i ftxf35d modeli ovaj drugi pise da ima 28kg tesku sj.Do 1000 evra Daikin FTXP ili Lg Dc12 Deluxe.
 
Siguran sam da ce ti neko vec nesto preporuciti. Kao sto rekoh FTXM35R/RXMR Daikin je bilo moje misljenje ali ako je van budzeta sto razumijem, onda ima korisnika sa jeftinijim modelima koji su zadovoljni. Opet pitanje je stabti ocekujes od klime. Procitaj postove unazad pa dosta mozes saznati.
Ja sam platio daikin perfere ftxm 25r i 42 r u cetvrtak dolaze da montiraju obe pa cu vam preneti iskustvo
 
Evo da se javim u vezi problema u radu ono sto je curila klima.
Znaci zvao sam BC group servis onaj broj sto je ostavljen na sajtu, javi se covek neki ja kazem ja sam taj i taj predstavim sve sve regularno i kaze zvacu majstora koji je bio kod vas da pitam kad moze i tako to i nista zove me posle 10 min taj isti lik sa drugog broja nekog i kaze zvace vas majstor nikola taj decko koji je bio kod mene da sredi to da se dogovrim sa njim oko termina malo kasnije i evo prodje dan niko me nije zvao.

inace ne mogu skontam te njihove brojeve znaci katastrofa koja je to muljaza sta oni rade ne znam ostavljam vam jedan od brojeva screenshot broja dole
 

Prilozi

  • Screenshot_20230918-182849_Contacts.png
    Screenshot_20230918-182849_Contacts.png
    59.5 KB · Pregleda: 36
Evo da se javim u vezi problema u radu ono sto je curila klima.
Znaci zvao sam BC group servis onaj broj sto je ostavljen na sajtu, javi se covek neki ja kazem ja sam taj i taj predstavim sve sve regularno i kaze zvacu majstora koji je bio kod vas da pitam kad moze i tako to i nista zove me posle 10 min taj isti lik sa drugog broja nekog i kaze zvace vas majstor nikola taj decko koji je bio kod mene da sredi to da se dogovrim sa njim oko termina malo kasnije i evo prodje dan niko me nije zvao.

inace ne mogu skontam te njihove brojeve znaci katastrofa koja je to muljaza sta oni rade ne znam ostavljam vam jedan od brojeva screenshot broja dole
Zovi ti BC Group direktno i reci situaciju, morace oni da ubrzaju servisere. Meni je malo bzv tipa kupis klimu u nekoj radnji, tzv neki serviser ugradi i onda moras da zoves servis da utvrdi da li je potrebna reklamacija. Brate mili zoves radnju, kazes taj i taj servis je ugradio pa se vi sa njim raspravite.
 
Na sajtu BC Group stoji taj 011 broj pozvati u slučaju da imate problema u radu ili reklamacije i to je to. Ja pozvao i kaže lik čuo se sa tim majstorom što je ugrađivao da će me majstor kontaktirati za termin posle me nije niko zvao. Znači obavešteni su da dođu da srede.
 
Na sajtu BC Group stoji taj 011 broj pozvati u slučaju da imate problema u radu ili reklamacije i to je to. Ja pozvao i kaže lik čuo se sa tim majstorom što je ugrađivao da će me majstor kontaktirati za termin posle me nije niko zvao. Znači obavešteni su da dođu da srede.
Izvini, a zasto kad si se vec ''opekao'' ostvarujes komunikaciju putem telefona, bez pisanog traga? Obratis im se putem mejla, kratko opises uocene nedostatke, ostavis svoje podatke i to je to. Od tog trenutka teku zakonski rokovi, koji ako se ne ispostuju zna se koje su posledice, a ti za to imas dokaz u slucaju da se obratis trzisnoj inspekciji. Zakon o zastiti potrosaca ne poznaje servisere, garanciju ti je izdao trgovac i sa njim ostvarujes komunikaciju, izmedju ostalog trgovcu izjavljujes reklamaciju. Zapreti ti trgovcu sa podnosenjem prijave trzisnoj inspekciji i udruzenju za zastitu prava potrosaca, da vidis kako ce da pevaju drugu pesmu.
 
Zoves lepo ovlascen servis i zavrsis posao, umesto da se mlatis sa radnjom i da ide preko 5 ruku. Ne znam ni sto si zvao radnju da ti organizuje ugradnju.
 
Zoves lepo ovlascen servis i zavrsis posao, umesto da se mlatis sa radnjom i da ide preko 5 ruku. Ne znam ni sto si zvao radnju da ti organizuje ugradnju.
Zvao sam isti broj koji sam zvao kad mi je trebala ugradnja kao BC callcentar i dole u dnu stranice stoji crvenim da slepi vide pozvati taj isti broj za reklamacije i probleme u radu ili poslati mail.
Ja sam nazvao covek se odmah javio i posle par minuta me zvao i kaze cuo sam se sa majstorom koji je bio kod vas zvace vas on da se dogovorite oko vremena dolaska posto sam reko poslepodne da dodje u toku ove nedelje i da mu cak to i odgovara medjutim majstor me nije zvao...

inace ne mogu da kazem kad sam ih zvao za ugradnju bio je utorak tada sutradan su odmah poslali majstora tog znaci u roku 24h.
vidim da gore ljudi ne citaju postove koje smo juce diskutovali
Problem je nastao tokom vikenda subota predvece tako da niko normalan od servisa ni prodavnice se nece javiti u to doba a danas je prvi radni dan cim sam dosao kuci zvao sam ih.
 
Zvao sam isti broj koji sam zvao kad mi je trebala ugradnja kao BC callcentar i dole u dnu stranice stoji crvenim da slepi vide pozvati taj isti broj za reklamacije i probleme u radu ili poslati mail.
Ja sam nazvao covek se odmah javio i posle par minuta me zvao i kaze cuo sam se sa majstorom koji je bio kod vas zvace vas on da se dogovorite oko vremena dolaska posto sam reko poslepodne da dodje u toku ove nedelje i da mu cak to i odgovara medjutim majstor me nije zvao...

inace ne mogu da kazem kad sam ih zvao za ugradnju bio je utorak tada sutradan su odmah poslali majstora tog znaci u roku 24h.
vidim da gore ljudi ne citaju postove koje smo juce diskutovali
Problem je nastao tokom vikenda subota predvece tako da niko normalan od servisa ni prodavnice se nece javiti u to doba a danas je prvi radni dan cim sam dosao kuci zvao sam ih.
Polako, rijesice se .. nemoj se stresati toliko.
 
Javice se, vrv imaju ugradnje. Nazoves opet i pitaj da ti daju broj lika sto treba da dodje ili ako imas zobi ga direktno.
 
Vrh Dno