Šta je novo?

Klima uredjaji - opšta diskusija

Pogresno sam protumacio post.
 
@cetverooki jos gore, on kritikuje uvoznika. :LOL:
Uzimaju pare i nestaju? Registrovani maticni broj iz 2011. (MB 20729686 ) kaze da rade bez prestanka.

Mani se Google review-a, tu pise ko sta hoce. Neki placaju da ih hvale a neki se organizuju i sabotiraju konkurenciju.

Ode se na Fujitsu sajt i nadje se reseller ili sta vec treba, ostalo nije tvoja briga ako uredjaj radi. Meni je na mojoj od groma izgorela ploca pa su je serviseri zamenili u roku od 3 dana.

Drago mi je da je tako, ali i na ovoj temi sam čitao dosta loša iskustva sa Viacom-om.
 
@fatza
Meni Viacom nije ugradio inverter, niti sam sa njima imao posla.
Ugradio mi je i prodao servis iz Zrenjanina, za koji ne znam s kim i kako saradjuje, i od koga su inverterkupili a meni preprodali i ugradili.
Dakle imao sam posrednika.

Moze link za te postove gde su losa iskustva sa tom firmom,Viacom ? Ja ih ne pronalazim preko forumske pretrage. :(
 
Drago mi je da je tako, ali i na ovoj temi sam čitao dosta loša iskustva sa Viacom-om.
Ukoliko misliš da ćeš kupovinom Fujitsu klime i kasnije u toku eksploatacije uređaja imati problem bilo oko servisa ili uvoznika onda je najbolje rešenje da se odlučiš za nekog drugog proizvođača klima uređaja.
 
@fatza
Meni Viacom nije ugradio inverter, niti sam sa njima imao posla.
Ugradio mi je i prodao servis iz Zrenjanina, za koji ne znam s kim i kako saradjuje, i od koga su inverterkupili a meni preprodali i ugradili.
Dakle imao sam posrednika.

Moze link za te postove gde su losa iskustva sa tom firmom,Viacom ? Ja ih ne pronalazim preko forumske pretrage. :(

Moraćeš da se vratiš na prvih osamdeset i nešto strana u ovoj temi da bi našao. :) Mrzi me sad da se vraćam unazad da tražim, ali tu je, veruj mi. :)

Kapiram, ne mora ni da ti ugradi Viacom, dovoljno je što su oni uvoznici svih Fujitsu klima, rezervnih delova, itd. Znam da Google recenzije ne moraju da budu merodavne, ali je jako sumnjivo ovo sa serviserima koji ne žele da ih ugrađuju zbog Viacoma. Kažu da često ne žele da priznaju garanciju iako je uređaj u garantnom roku, da nemaju delove na zalihama pa se jako dugo čeka na popravku, svašta mi je napričao. Nemam razloga da izmišljam, ne bih ni znao šta je u pitanju da nisam planirao kupovinu Fujitsu klime. Super je što su tebe ispoštovali, očigledno nisu svi iste sreće. :)
Ukoliko misliš da ćeš kupovinom Fujitsu klime i kasnije u toku eksploatacije uređaja imati problem bilo oko servisa ili uvoznika onda je najbolje rešenje da se odlučiš za nekog drugog proizvođača klima uređaja.
Važe za jedne od najkvalitetnijih na tržištu, ne mora da znači da ću imati problema, ali nikad se ne zna. Današnja tehnika je veoma diskutabilnog kvaliteta, pogotovo što se Fujitsu više ne pravi u Japanu nego u Kini, tako da je svašta moguće.

I dalje se dvoumim šta da radim, jer serviser koga sam imao u vidu za ugradnju neće ni da čuje da je ugradi, kaže da tražim drugog, jer neće posle da se nateže sa njima...
 
Fujitsu ima fabrike i u Tajlandu neke klime stižu i sa te strane.
 
Ja do sada nisam imao neposredna iskustva sa Viacom-om iako imam dosta Fujitsu klima ali dovoljno je da se baci pogled na ,,garantni list'' koji se dobija prilikom kupovine klime i da se zaključi da je u pitanju teška prevara na delu

Zašto?
-Zato što su nezakonito uslovljavali saobraznost obaveznim servisima klime na 6 meseci;
-Kada su uvideli da je to što rade nezakonito (verovatno priprećeno tužbama pa se povukli), sada jelte daju ,,garanciju'' koja traje, pazite sad, 26 meseci i koja je uslovljena godišnjim servisima.

U čemu je kod ovog poslednjeg kvaka i šta je tu problematično?

Pa problematično je to što se radi o klasičnom dovođenju potrošača u zabludu. Zakonski rok saobraznosti je 24 meseca i to je bezuslovan rok a Viacom daje ,,garanciju'' od 26 meseci pod uslovom da oni rade godišnji servis koji papreno naplaćuju.

Suma sumarum: Ukoliko ne radite servise imate 24 meseci saobraznosti a ukoliko im plaćate godišnje servise dobijate 26 meseci garancije, tj. 2 meseca više.

Eto, meni lično je samo ovaj jedan detalj dovoljan da zaključim o kakvoj se firmi radi.

Toliko od mene.
 
To kakav je odnos servisera i uvoznika, krajnjeg korisnika ne treba da zanima. Ako servis prodaje i ugrađuje određenu klimu po svim pravilima, servis daje garanciju i eventualne popravke radi servis a ne uvoznik. Barem sam ja takvog mišljenja.
 
Ja do sada nisam imao neposredna iskustva sa Viacom-om iako imam dosta Fujitsu klima ali dovoljno je da se baci pogled na ,,garantni list'' koji se dobija prilikom kupovine klime i da se zaključi da je u pitanju teška prevara na delu

Zašto?
-Zato što su nezakonito uslovljavali saobraznost obaveznim servisima klime na 6 meseci;
-Kada su uvideli da je to što rade nezakonito (verovatno priprećeno tužbama pa se povukli), sada jelte daju ,,garanciju'' koja traje, pazite sad, 26 meseci i koja je uslovljena godišnjim servisima.

U čemu je kod ovog poslednjeg kvaka i šta je tu problematično?

Pa problematično je to što se radi o klasičnom dovođenju potrošača u zabludu. Zakonski rok saobraznosti je 24 meseca i to je bezuslovan rok a Viacom daje ,,garanciju'' od 26 meseci pod uslovom da oni rade godišnji servis koji papreno naplaćuju.

Suma sumarum: Ukoliko ne radite servise imate 24 meseci saobraznosti a ukoliko im plaćate godišnje servise dobijate 26 meseci garancije, tj. 2 meseca više.

Eto, meni lično je samo ovaj jedan detalj dovoljan da zaključim o kakvoj se firmi radi.

Toliko od mene.
Eto, o tome pričam. Hvala ti što si ovu informaciju podelio sa nama. Videh sad negde u komentarima da garanciju uslovljavaju time da njihovi majstori moraju da odrade ugradnju (pretpostavljam da je u pitanju produžena garancija, ali to su neke poruke od ranije pa ne znam da li je to i dalje slučaj).
Smeju mi se ovde što sam postavio legitimno pitanje. Ne želim da dođem u situaciju da mi se nešto pokvari ili ne radi onako kako bi trebalo da radi, pa da se prave ludi ili da nema rezervnih delova, da se ne javljaju na telefone, da moraš da ih juriš da bi ti nešto sredili... Ono što sam pročitao ovde i na Google recenzijama je strava i užas. Najverovatnije ću odustati od kupovine Fujitsu klime baš zbog ovakvog odnosa prema kupcima.

Evo još jednog primera (da kopam još dublje našao bih ko zna koliko još ovakvih primera):
To kakav je odnos servisera i uvoznika, krajnjeg korisnika ne treba da zanima. Ako servis prodaje i ugrađuje određenu klimu po svim pravilima, servis daje garanciju i eventualne popravke radi servis a ne uvoznik. Barem sam ja takvog mišljenja.

Ne bi trebalo da ga zanima, ali zamisli situaciju gde meni neki serviser ugradi Fujitsu klimu koja se pokvari posle određenog vremena i treba neki deo. Onda ja to njemu javim, on dođe i utvrdi da je neki deo crkao, treba zamena. I ja kao stranka kažem "ok, nabavi taj deo i zameni ga". E, onda kreće igranka gde on traži od uvoznika deo, oni ga zavlače iz ko zna kojih razloga, ja njega jurim za deo koji čekam mesec ili dva, gubim živce, nemam grejanje i kako onda da me ne zanima? Meni je kao kupcu bitno da servis može da se odradi u najkraćem vremenskom roku i ne bi trebao da me zanima odnos između servisera i uvoznika, ali ako oni međusobno ne mogu da sarađuju, ja kao kupac ispaštam.
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-09-17 at 21-24-52 Inverter klime za potkrovolje.png
    Screenshot 2022-09-17 at 21-24-52 Inverter klime za potkrovolje.png
    24.6 KB · Pregleda: 63
To ti je i moj savet da se ne bi maltretirao u budućnosti oko klime koja ima problematične uvoznike i sve što ide uz to odabereš neko drugo provereno rešenje brend ili model inverter klime.
 
To ti je i moj savet da se ne bi maltretirao u budućnosti oko klime koja ima problematične uvoznike i sve što ide uz to odabereš neko drugo provereno rešenje brend ili model inverter klime.

Baš iz tog razloga danas ceo dan prelistavam temu, krenuo sam od prve stranice i stigao do osamdeset i neke, da bih našao preporuku za neku klimu, ali slaba vajda. :)

Isključujem se sa CG pa mi trebaju dve klime, za dve sobe koje su relativno male kvadrature. Mogao bih da izdvojim 550€-600€ max za jednu klimu i što više ovde čitam sve manje znam. Klime bi se koristile za grejanje, to je prioritet i nisam pametan šta da gledam. Fujitsu je, kažu, najbolji ali sam se smorio kad sam pročitao sve ovo oko uvoznika, pa tek sad ne znam šta da radim. Mislio sam možda neku Mideu da uzmem, ali ne znam koja dobro greje...
Šta bi me ti posavetovao?
 
@fatza
Ja i pored svega ne bih bežao od Fujitsu-a zato što ako nešto crkne u roku od dve godine, ti se obraćaš direktno Viacom-u a oni onda moraju da pošalju nekoga s kim sarađuju u tvom reonu da dođe i otkloni kvar. Ti sa montažerom nemaš ništa.
 
@fatza
Ja i pored svega ne bih bežao od Fujitsu-a zato što ako nešto crkne u roku od dve godine, ti se obraćaš direktno Viacom-u a oni onda moraju da pošalju nekoga s kim sarađuju u tvom reonu da dođe i otkloni kvar. Ti sa montažerom nemaš ništa.
Zar ne zovem čoveka koji mi je ugradio klimu, pa on onda zove njih ako treba neki deo?

U svakom slučaju, veliki je rizik sudeći po onome što sam pročitao...
Na primer Midea klima inverter Extreme AG-12NXD1.WIK.A+++ hlađenje i A++ grejanje.

Wow, ovo nije loše! Ima čak i set za montažu! Pogledaj moj raspored soba, pa mi reci gde bi najbolje bilo da je stavim (već sam postavljao sliku, ali nisam dobio nikakav odgovor). :) Hvala ti puno! Kako se pokazala što se tiče grejanja?

Ako pogledaš sliku, videćeš da već imam dva klima uređaja (on/off) i jednu sigurno moram da skidam, a drugu bih ostavio u dnevnoj sobi (možda), a novu bih stavio na zid u trpezariji (možda).
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-08-17 at 14-21-14 My home(1) - My home-extracted.pdf.png
    Screenshot 2022-08-17 at 14-21-14 My home(1) - My home-extracted.pdf.png
    153.1 KB · Pregleda: 64
Ne, obraćaš se direktno Viacom-u.

U svakom slučaju zakonski rokovi za odgovor i rešavanje reklamacije u garantnom roku su 8, odnosno 30 dana, kojih svi (pa i Viacom) moraju da se pridržavaju.

E sad, da li će, hipotetički govoreći, Viacom da ti reši reklamaciju poslednjeg 30-og dana a neko drugi 5-og dana, to niko ne može sa sigurnošću da zna.
 
Šta se dešava po isteku garantnok roka i održavanja uređaja, možda je pravo pitanje
 
Evo uputstvo za LMCE.Pogledaj pod
Capacity compensation rate for pipe length and height difference.Majstor je u pravu što se tiče gubitaka u snazi oni postoje mada je izvodljivo prema tabeli.
Hvala, mali je to gubitak kapaciteta, spram drugih stvari koje dobija namestanjem dole. Krenuli su sa namestanjem malopre, visinska razlika ce da bude oko 6m, a duzine cevi su 7,5m i 8,5 m
 
Pisao sam ranije, Viacom je imao na stanju prosle godine motor turbine za LGC model koji sam uzeo 2011, dakle nije da nemaju delova ali niko nema bas sve na stanju.
Necu da ih branim, ovo sa garancijom i obaveznim servisom sam iskusio, klima ugradjena u junu, dosli u oktobru pred grejnu sezonu, prosli malo cetkom i uzeli 4000din. Vise ih nisam ni zvao, naredno leto smo je ja i drugar rasklopili celu i oprali za dzabe, evo je jos radi i nista joj ne fali.
Ne uzimajte od njih direktno i reseno, lokalni servis koji vam je blizu, godisnji servis pranja i to je to.
Nemojte da mislite da su i drugi uvoznici nesto bolji, videli smo kako je bilo za Panasonic, Mitsubishi i Gree u vezi Muse modela.
 
Hvala, mali je to gubitak kapaciteta, spram drugih stvari koje dobija namestanjem dole. Krenuli su sa namestanjem malopre, visinska razlika ce da bude oko 6m, a duzine cevi su 7,5m i 8,5 m
Gde je kupio LMCE07 koliko vidim nema je nigde već neko vreme.
 
nema. ali nema ga ni jedan fujitsu o kom prichamo.
grejac sj sam sreo na proslogodishnjem brezelessu ovogodisnji nije imao.
Kazu da ni ovaj amber sto se sada prodaje nema a prosle godine je imao.
Tako da informacije da neko ima ne znaci da ces ti imati.
 
Da, zbunilo me je to što negde piše da ima, a negde da nema. Verovatno se radi o nekim starijim/novijim modelima iste klime.

U svakom slučaju može naknadno da se ugradi ako bude potrebe?
 
Amber nordic model onaj jaci ima a ovaj noviji nema ali je i nesto slabiji i jeftiniji.
 
Postovani clanovi, imam Vox kucnu klimu 12 staru par godina i danas sam hteo da upalim grejanje medjutim ventilator odmah pocne duvati u unutrasnjoj jedinici na zadatoj brzini sve je podeseno na daljincu. Ne cujem nikakav zvuk releja i nikakav zvuk u spoljnoj jedinici....kompresor se ne pali. Inace hladi kao luda i sve funkcionise dok je u rezimu hladjenja. Ima li neko neku ideju? Hvala!
 
Uključi je da hladi nekoliko minuta i budi siguran da radi kompresor napolju i da duva hladno unutar sobe.Onda tako dok klima hladi prebaci na režim grejanja na 30 stepeni podesi i prati šta se dešava da li će početi da greje.
 
Uključi je da hladi nekoliko minuta i budi siguran da radi kompresor napolju i da duva hladno unutar sobe.Onda tako dok klima hladi prebaci na režim grejanja na 30 stepeni podesi i prati šta se dešava da li će početi da greje.
Probao sam to...hladi lepo i kada prebacim na daljincu grejanje i na 30 stepeni, ugasi se kompresor, unutrasnji ventilator radi i tako je radilo sigurno 15 minuta i nista se ne desava vise...Doduse samo sam jednom to probao jer mi se ne hladi vise u prostoriji... Hvala Vam na odgovoru!!!
 
Ugasi je, podesi grejanje na daljincu bez paljenja klime, isključi iz struje na 10ak sekundi i uključi ponovo pa probaj.
 
Ugasi je, podesi grejanje na daljincu bez paljenja klime, isključi iz struje na 10ak sekundi i uključi ponovo pa probaj.
Idem da probam...
Porobao sam i isto se desava....upalim je....ventilator duva u unutrasnjoj jedinici...i nista vise....nikakav klik ili zvuk releja...Koliko se secam kada sam palio klimu na grejanje prvo nije radio ventilator a cuo se kompresor i onda kada postigne temperaturu pocne duvati toplo...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno