[SAJ]ber Kurajber
Uticajan
- Učlanjen(a)
- 17.04.2004
- Poruke
- 20,132
- Poena
- 1,585
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 5700X3D & Noctua NH-D15
- Matična ploča
- Asrock x370 killer SLI
- RAM
- 32GB G-Skill Trident Z 3200 CL14
- GPU
- Asus Strix 1080TI
- PSU
- Seasonic 760XP2
- Kućište
- Corsair 600T
- Miš & tastatura
- Logitech G15 $ MX518
- Mobilni telefon
- Xiaomi 14T
- Pristup internetu
- Kablovski internet
E sad cu da ti kazem... U slucaju da uvoznik krene da zateze nesto krajnji korisnik moze da tuzi ACS na osnovu podataka koje je on izneo. Ako taj sporni podatak ne stoji na njihovom sajtu korisnik moze da tuzi samo uzovnika. Tako bi i trebalo da bude. ACS se u ovom slucaju samo ogradjuje da se ne slomi preko njih pa da oni snose troskove.Pa OK , ima tu logike , no zasto onda nisu skinuli podatke od ostalih Mission modela , nego kako se pojavio problem odmah se ogradjuju , svakako ce oni na ovaj ili onaj nacin to reklamirati uvozniku kao sto je on njima , nisu ni oni blesavi , ili ce je utrapiti nekoj firmi gde ih zabole za potrosnju i rad klime , ne brini nece oni sebe ostetiti to je sigurno . Kako god , ajde da mi vidimo kako ce @tesla proci , ako se posle ovog skidanja ograde onda su sve rekli o sebi ..
Kazem ti, da ja imam firmu apsolutno isto bih uradio istog sekunda. Neka se uvoznik zeza s tim, to je njihov posao. Ako klime ne rade onako kako proizvodjac navodi u specifikaciji na uvozniku je da resi to.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk